Jump to content

Un vis implinit


C_o_s_m_i_n

Recommended Posts

Citesc pe aici o gramada de aberatii. Ai e60 si esti indragostit de e60 . F10 daca este configurat cum trebuie este o masina de 10x peste e60 la orice capitol fara discutii .un f10 chel cum se poarta este acelasi lucru cu e60 doar ca de 10x mai frumos. Spunea cineva ca nu este mare diferenta intre interioare... ii recomand un control la ochi. Cel mai urat interior de bmw ever din punctul meu de vedere este cel de e60 si pe locul 2 vine cel de e90. e46 si e39 raman in continuare a doua generatie ca frumusete dupa generatia f din punctul meu de vedere. Aceasta parere o am dintotdeauna nu de cand a aparut generatia f sau de cand am eu f10 .
  • Like 4
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Nu contesta nimeni frumusetea F-ului. Atat la interior cat si la exterior, am spus asta in repetate randuri. Alte amanunte ma deranjeaza, si nu stiu daca sunt caracteristice modelului sau masinii in discutie. Dar vom vedea ce se poate face. Cum spune colegul Mase, in mainile mele ar trebui sa infloreasca. Si ii multumesc pentru apreciere.

 

Arabu, sa dea Domnul sa fie.

Legat de automata, nu stiu ce m-a apucat, poate am imbatranit sau doar m-am maturizat sau cine stie ce caramida mi-a cazut in cap, dar pe manuala nu mai dau mare lucru.

Link to comment
Share on other sites

@alinul

Ce masina ai? 🤔

am specificat si in reply-ul anterior ca am f10 si scrie si in semnatura...

 

Nu contesta nimeni frumusetea F-ului. Atat la interior cat si la exterior, am spus asta in repetate randuri. Alte amanunte ma deranjeaza, si nu stiu daca sunt caracteristice modelului sau masinii in discutie. Dar vom vedea ce se poate face. Cum spune colegul Mase, in mainile mele ar trebui sa infloreasca. Si ii multumesc pentru apreciere.

 

Arabu, sa dea Domnul sa fie.

Legat de automata, nu stiu ce m-a apucat, poate am imbatranit sau doar m-am maturizat sau cine stie ce caramida mi-a cazut in cap, dar pe manuala nu mai dau mare lucru.

Eu sper sa reusesti sa iti iei un f10 cum trebuie si apoi dupa ce incepi sa iti uiti dragostea (e60) ai sa fii de aceeasi parere cu mine. ..sau poate nu ..

Link to comment
Share on other sites

am specificat si in reply-ul anterior ca am f10 si scrie si in semnatura...

 

 

Nu vad semnatura(scriu de pe telefon), se intelege atunci afinitatea ta fata de f10, la fel cum mie nu imi place deloc f30, interior/exterior(fata), imi place insa g30, nu demult am fost in unul cu echipare luxury line

Link to comment
Share on other sites

@cosmin

Nu ai imbatranit, un nepot vinde un e60 manual din acelasi motiv ca tine, vrea f10 automat, m-a surprins pt ca anu trecut cumparase e60

No, deci nu sunt stricat de tot, li se intampla si altora. Nu-mi zi ca e tot din Zalau si el...

Traficul in ultimii 10 ani s-a schimbat mult si aici, nu mai ai loc pe sosea. Nici cu puterea nu prea ai ce face. Eu merg in coloana cel putin 10km din cei 20 pe care ii fac zilnic.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

No, deci nu sunt stricat de tot, li se intampla si altora. Nu-mi zi ca e tot din Zalau si el...

Traficul in ultimii 10 ani s-a schimbat mult si aici, nu mai ai loc pe sosea. Nici cu puterea nu prea ai ce face. Eu merg in coloana cel putin 10km din cei 20 pe care ii fac zilnic.

 

so educat doar in zalau apoi dupa efectuarea stagiului militar a plecat la arad unde se pare ca ii prieste mai bine

sa schimbat traficul bine de tot, vin de doua, trei ori in tara asa observand si mai bine schimbarile produse in micul oras

Link to comment
Share on other sites

Cosmin ca tot ziceam de o "linie". Un prieten a avut un E60 pe mana non lci 2004 si mi-a zis ca are motorul de 2.000, cand am accelerat amandoi a stat lipit de mine, gen o treapta, l-am sunat in timp ce mergea in fata mea si l-am intrebat de motor si mi-a zis ca 2.0, i-am zis ca na..cam ciudat, in fine m-am dus sa-i fac o diagnoza pe el si cand ma uit in rheingold la identificare apare M57 (tot ma gandeam ca ceva nu e bine ca M47 e ala cu distributia in fata), cand ma uit mai atent scria modelul "530" :))))), il injurai 10 minute si dupa m-am dus cu el la una serioasa, avea DPF anulat, nu stiu daca si soft, insa de la treapta 3 se distanta usor usor de mine, insa de la 100 km/h pana la 170 km/h cand am accelerat amandoi nu sa apropiat de mine (el era in spatele meu) :)).

Am vorbit si de F10 insa nu a avut prietenul timp.

Link to comment
Share on other sites

Pai da, M47 s-a montat pe E60 numai din 2005 luna 9 parca, odata cu introducerea butonului de Start/Stop.

Am fost sa dau o tura cu un E60LCI automat... nu mi-a placut deloc cutia, acum dupa ce stiu cum se comporta cea de pe F10.

Intre timp am renuntat si la F-ul de care am tot discutat, prea multe probleme (daca le pot numi astfel) si samsareala ieftina.

 

Insa cutia de pe F m-a imbolnavit iremediabil, deci in mod sigur va urma un F10, sunt in cautari. Nu ma grabesc, dar in principiu caut motorul cu o singura turbina. E suficienta distributia-problema, nu-mi mai trebuie si 2 turbine-problema. Stiu ca 520 sunt mai slab dotate, dar ce nu are, retrofitam. Si in primul rand un sistem de sunet macar HK. Important e sa fie masina sanatoasa si fara romanisme.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Vezi, ti am zis eu, nu uita de cutia de pe f10, cand comparai f10 cu e60. Eu am f10 2.0d softat la Dragos de la completechip, trage cam la fel ca fostul e60 525d tot resoftat, pana in 100 la ora se simte foarte vioaie datorita cutiei. Edited by branevl
Link to comment
Share on other sites

La mine e masina de zi cu zi, 50km naveta zilnic. Plus restul plimbarilor. Deci clar diesel.

Nu am o problema cu diesel, F-ul e antifonat ff bine, comparativ cu seria E.

Acum doar sa cad pe culori si cat de cat optiuni. Daca nu, pana in primavara se mai strang ceva bani (daca am oprit investitiile in E60 :pardon: ) si ma pot intinde putin mai mult.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

F este antifonat extraordinar, e o diferenta enorma si la vibratii si la sunetul motorului si la tot, acolo un mare plus fata de E60, e mai eleganta din punctul asta de vedere.

Si motorul ala 528i e fantezie!:D Eu sincer dupa unul de ala m-as fi uitat. Nu cred ca se mai pune problema de consum aici:D

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Super masina Cosmin, am avut si eu e60 lci, e tanc in privinta pieselor pe ea.

O intrebare totusi la care sigur voi ajute si alti useri 100%, si ma gandeam cu atatea retrofit-uri la activ poate stii, daca am un e70 an 2008 cu navigatie ccc professional + modul tv de fabrica ea fiind de belgia masina, am inteles ca modulul tv incepand cu anul 2005 s-ar fi montat analogic+digital hibryd dar din cate vad al meu prind tvr1 cu semnal prost, poate sa existe o setare cu ncsexpert pentru a seta cumva semnalul?

De ex. ebay-ul e plin de module la vanzare cu hibryd digital tv inca din anul 2006 scrie pe ele la unele.

Ce parere aveti ?

post-1714-0-75647000-1507719769_thumb.jpg

post-1714-0-50258200-1507719776_thumb.jpg

Edited by Soryn14
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

O intrebare tangentiala, pe E60 s-a pus doar directie hidraulica sau s-a trecut la directie electrica la LCI?

Pe E60 e numai hidraulica. S-a trecut la electrica odata cu F10.

Dar sa zicem ca accept si asta, fiindca la prea multe capitole e peste E60. Iar pentru mine antifonarea superioara, cutia automata in 8 trepte si navigatia mai mare, sunt mai importante decat calitatea mai buna a materialelor din E60.

 

Soryn, nu stiu sa-ti spun.

Edited by C_o_s_m_i_n
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

O intrebare tangentiala, pe E60 s-a pus doar directie hidraulica sau s-a trecut la directie electrica la LCI?

 

Ar explica cateva dintre asteptarile tale fata de F10.

 

F10 cu echiparea Adaptive Drive ( EDC + Dynamic Drive ) are directie hidraulica, cele fara echiparea asta, au intradevar directie electrica.

 

Am explicat aici: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/181011-bmw-sh-vs-skoda-rs-new-or-similar/page__view__findpost__p__2418343

 

Scuze de offtopic, Cosmin.

Edited by dragos1801
Link to comment
Share on other sites

Pe E60 e numai hidraulica. S-a trecut la electrica odata cu F10.

Dar sa zicem ca accept si asta, fiindca la prea multe capitole e peste E60. Iar pentru mine antifonarea superioara, cutia automata in 8 trepte si navigatia mai mare, sunt mai importante decat calitatea mai buna a materialelor din E60.

 

In cazul asta, ai o directie foarte buna. Am mers cu un E60 LCI si sincer, mi s-a parut de departe cea mai buna directie cu care am mers. Masina sta impecabil pe drum si felul in care se "incarca" volanul pe viraje nu l-am mai vazut la alta masina.

La E90 LCI, cu directie electrica, nu mai exista nici un feedback, insa e cat de cat directa si are o oarecare greutate, chiar daca putina. La F10, mi s-a parut ca nu exista nici feedback, nici greutate si nici nu se simte directa directia, pare mai lunga. Incepe sa aduca a Audi.

 

Si eu sunt printre cei care ma uit dupa E60 din Germania la 13-14k, chiar daca preturile se apropie de F10 si chiar daca masina n-ar mai putea fi revanduta in Romania prea curand decat cu o paguba destul de mare.

 

Pana la urma depinde ce cauti..daca vrei si mai mult confort, probabil e ok si F10. Dar ca sportivitate, eu m-am distrat mai mult in E60 decat in E90 LCI, desi am citit/auzit ca seria 5 ar trebui sa fie mai greoaie si nu la fel de agila. Mie mi s-a parut opusul.

Edited by paul_e88
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.