Jump to content

Un vis implinit


C_o_s_m_i_n

Recommended Posts

l-am verificat pe al meu in grup, este ca si nou, are o culoare galbuie am 260k la masina, la cutia de viteze (manuala) l-am schimbat de doua ori pana acum, la un interval de aprox 60k in ambele cazuri era "murdar" un negru cafeniu ceva de genu

de fiecare data cand am facut schimbul in cutie s-a simtit o imbunatatire considerabila

Edited by claus555
Link to comment
Share on other sites

Dupa un drum de 300km, nu ma mai impresioneaza uleiul din grup. La recomandarea unui prieten mecanic, o sa incerc un Castrol mai vascos, testat de ei pe alte grupuri.

Asta de la bmw e cuminte primii 50km sa zic, dar pe urma tot aud un usor uruit la 60 la ora. Probabil nu multi l-ar auzi, dar eu il aud si imi sta pe cap.

Aceiasi problema cu huruitul o am si eu,am ridicat masina pe elevator si i-am dat pana pe la 120,mecanicul zice ca se aude ceva vajaiala din grup,zic bun schimbam uleiul,cand desfac busonul,uleiu f.curat dar mai gros,mecanicu zice ca e 80w 90 ,pana la urma nu am mai schimbat nimic,probabil sa dus cementajul de pe ceva rulmenti,o mai las asa ,iar cand se accentueaza,grupu jos si facut bucati.

Link to comment
Share on other sites

Am inlocuit azi uleiul cu cel 75W140. Nu simt mare diferenta. Probabil dupa mai multi km va fi tot ca si celalalt.

Am verificat si eventuale jocuri. Nu e absolut deloc.

E foarte enervanta rezonanta aia. Nu il aude nimeni din masina, dar eu il aud si e suficient. Mi-e ca ajung sa desfac grupul (desi nu cred ca am ce vedea la asa suierat minor) ori sa il inlocuiesc.

Se aude atat in accelerare cat si in decelerare, numai intre 60 si 65km/h, iar daca trec schimbatorul pe neutru, a tacut.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Guest CosmaCosmin

Cosmin vezi ca la F10 iti trebuie o suspensie sport aftermarket ( bilstein b12, koni sport) altfel o sa ti se para o barca fata de e60.

 

Oricum ii mare cat un vapor,

mie imi place barca :-)

 

stii suspensii aftermarket sa fie si mai confortabile decat astea standard ?

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

N-am mai scris demult pe-aici...

Am schimbat din nou suspensia cu una standard, de vreo 3-4 luni. E aproape ceea ce imi doream. Parca am simtit alte suspensii standard pe E60 si mai confortabile. Dar deocamdata e bine asa.

Cred ca la primavara o sa trec totusi la niste replici de 128 pe 18". N-as prea vrea pe 19, nu e de romania.

 

De vreo 2 luni tot imi scartaia ceva in scaunul sofer, in curbe. Zilele trecute mi-am facut curaj si l-am desfacut.

Punctele de sustinere a traversei verzi de la baza spatarului, erau rupte complet. Banuiesc ca erau deja slabite cand am luat scaunele, dar nu stiam de ele. Probabil se intampla la multe scaune confort, dar putini stiu de ele.

Le-am sudat cu greu (e tabla foarte subtire), vopsit, uns toate mecanismele din spatar si acum e tanc.

 

61002447VsZ.jpg

61002448NtQ.jpg

61002446YrI.jpg

61002450tEr.jpg

61002445vVv.jpg

61002449uQw.jpg

 

M-am ocupat si de manerul franei de mana, ca vopseaua era stearsa de pe jumatate suprafata. L-am revopsit si acum e altceva.

Mai trebuie sa ma ocup de pielea de pe cotiera, ca are vopseaua stearsa pe ici pe colo.

61002480nKz.jpg

 

Momentan nu sunt dispus sa renunt la masina, chiar daca eram foarte inversunat intr-o vreme. Inca imi da niste senzatii placute.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Zilele trecute am citit tot "manualul de întreținere și îmbunătățire" pentru acest model de mașină. Prea multe, înafară de felicitări, nu ar fi de spus. Cine investește atât de multe resurse într-o mașină trebuie să aibă înclinații speciale în această direcție. Unii poate nu ne pricepem, alții poate nu avem timp sau bani câți ne-am dori sau nervi sau una sau alta sau toate.

Cosmin e omul care tace și face, atât în topic, cât și în viața reală.

 

PS: Te rog să mă scrii atât pe lista celor care ar vrea să cumpere mașina de la tine, cât și pe lista celor care semnalizează că o vreau și, totuși, nu o cumpără în veci. :laugh:

Edited by DaNNinho
Link to comment
Share on other sites

Vezi de treaba, n-ar vrea-o nimeni decat la pretul pietei. :D

 

Daca vrei confort iti pui pe 16 si aia e :)

Am avut pe 16, confortul e tot cam acelasi cu 17.

Am fost si cu E60 cu 18 si era tot decent.

Doar pe 19 cu RFT ce le-am avut a fost durere. Poate RFT-urile erau de vina...

Link to comment
Share on other sites

eu am style 184, et 14 isi spune cuvantul, arata mortal plus ca sunt originale am luat cateva gropi de am crezut ca am pierdut si cauciucurile si jantele, spre surprinderea nu s-a intamplat nimic le-am verificat la vulcanizare ulterior, ca si confort am pe 16 de iarna dar in comparatie cu astea pe 18 sunt net inferioare din toate punctele de vedere, cel mai tare se simte primavara cand trec la cele de vara, parca am schimbat masina, mie nu mi se par mai confortabile cele pe 16 in comparatie cu cele pe 18, poate am alte asteptari de la masina, nu vreau sa exagerez pentru ca logica inclina spre 16 dar imi place cum se simte masina cu rotile pe 18, inainte am avut style 246 tot pe 18 erau mult mai diferite in sensul rau, nu imi placea cum se comporta, astea parca le simt mai usoare, in fine poate e si din cauza cauciucurilor la confort, acuma am eagle f1 asimetric 3, super soft, intradevar jantele le gasesti destul de greu dar merita toti banii :)
Link to comment
Share on other sites

Se vede diferenta de zgomot intre portiere...clar e diferenta mare mai ales la interior, iar scaunele sigur sunt ca noi acum...nu au cum sa reziste atata timp niste scaune de 200.000 km, se uzeaza, se strica...e normal, daca tot te-ai apucat cand ai timp fa-l si pe cel de la sofer.

 

M-as apuca de izolat usile, sa dau bancheta si etc sa izolez, chiar si in portbagaj, dar parca singur nu-mi vine :)).

 

 

Poti sa-mi spui cu ce le-ai izolat tu te rog ca sa nu mai caut in spate? Exact produsele, poate o sa ma apuc sa fac vreo 2-3 zile pe ele, ca sunt nebun cu zgomotele ca tine, acum face zgomot plasticul ala de la stopul de frana de pe mijloc pe interior.

 

Diferenta mare intre confort de la 18 la 19 o fac anvelopele si anume daca sunt RFT sau NON RFT, clar e o diferenta intre 18 si 19 la confort, se simte cand pun jantele de iarna pe 17, cand faci trecerea de la 18 la 19 e si mai mare diferenta de confort ca dintre 17 si 18.

 

Si eu as vrea pe 19 style 128, parca pentru jantele alea s-a nascut masina asta, insa nu stiu...am tot mers la Timisoara si Craiova in ultimele 2 luni, unde cica e drumul bun fata de alte drumuri si tot nu vad cum as putea sa ma impac cu mai putin confort ca acum...

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu de 3 ani merg numai pe 245/45R18 NON RFT ( urasc runflat ) cu suspensia standard si e absolut perfect setup-ul pentru stabilitate/confort. Nu simt absolut nimic la gropi/canalizari/denivelari si nici jante indoite n-am avut, dau si bine pe masina, nu par mici rotile.
Link to comment
Share on other sites

Cred... de-asta ma gandeam si eu ca 18 e un compromis bun.

 

daca tot te-ai apucat cand ai timp fa-l si pe cel de la sofer.

 

M-as apuca de izolat usile, sa dau bancheta si etc sa izolez, chiar si in portbagaj, dar parca singur nu-mi vine :)).

 

Poti sa-mi spui cu ce le-ai izolat tu te rog ca sa nu mai caut in spate? Exact produsele, poate o sa ma apuc sa fac vreo 2-3 zile pe ele, ca sunt nebun cu zgomotele ca tine, acum face zgomot plasticul ala de la stopul de frana de pe mijloc pe interior.

Asta a fost cel de la sofer. La pasager n-are nimic.

 

La antifonat am folosit STP Gold http://www.stpshop.ro/insonorizant-pentru-podea/insonorizant-auto-stp-antirust-g-bulk-pack

La portiere si capote cred ca mi-au ajuns vreo 6-7 coli.

 

Daca n-ai chef singur, vino la mine si le facem. :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.