Jump to content

Un vis implinit


C_o_s_m_i_n

Recommended Posts

Cosmin cum imi dau seama ce fel de suspensie am pe masina?

Dai roata la maxim sa ai loc si faci poza la amortizor. Are codul pe el dar e in spate...cam greu accesul cu camera sau tel. Eu am facut cu telefonul. Dupa aia confrunti codul cu realoem..si poate iti dai seama daca e sport,msport sau normala.

Link to comment
Share on other sites

Pana la urma nimic. Astept un set de 5000k.

Or fi originale C-urile, dar am trecut de epoca halogenului... :)

 

Sa inteleg ca nu esti multumit de ele ? Fix aceleasi becuri le-am gasit si eu pe ebay NOI la 60e ambele. 66144 si cu C pe ele. Cica sunt originale BMW. Mai sunt CBI-urile la 120e.

Link to comment
Share on other sites

Am posibilitatea sa aduc eu OSRAM CBI la pret bun...daca doriti astept PM

 

ce pret?

 

Exact. E ca si lupele cu halogen.

 

Vezi poate tre sa treaca cateva ore pana se mai regleaza culoarea, cel putin asa e la CBI. Debia dupa primele 7-8 ore de folosire revin la culoarea normala.

 

Uite aici mai multe info:

 

http://www.hidplanet.com/forums/showthread.php?29086-Everything-you-ever-wanted-to-know-about-HID-bulbs

Edited by InSidE
Link to comment
Share on other sites

Da... e posibil.

Dar daca nu scrie nicaieri nimic clar de C-uri...

 

In link-ul ala nici nu sunt mentionate 66144 si 66145 de la Osram.

 

 

Pai e cam ciudatica treaba din moment ce becurile noi aveau aceeasi temperatura de culoare cu cele OEM.

E relativ. Sunt becuri OEM, dar cum rezulta si din link-ul pus de Inside, sunt o mare varietate de tipuri/culori.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Da... e posibil.

Dar daca nu scrie nicaieri nimic clar de C-uri...

 

In link-ul ala nici nu sunt mentionate 66144 si 66145 de la Osram.

 

E relativ. Sunt becuri OEM, dar cum rezulta si din link-ul pus de Inside, sunt o mare varietate de tipuri/culori.

 

Pai ti-am pus sa citesti despre Philips-uri. Vad ca toata lumea lauda si zic ca cele mai ok sunt CBI-urile, insa au si un pret pe masura :)

 

Mai lasa osram-urile cateva zeci de ore la purtare, poate se schimba culoarea

Edited by InSidE
Link to comment
Share on other sites

... am descoperit sursa zgomotului la mine. Doamne cat de urat putea sa grohaie pe la 2000 rot/min si motor rece. Puteam jura ca s-a rigidizat racordul flexibil sau tampoanele de la esapament. Sau chiar n-am nimerit bine motorul dupa distributie.

 

Deocamdata va sta linistit fara capac. Intre timp voi cauta solutii de rigidizare a capacului. E si foarte subtire plasticul ala, pe langa ca trepideaza ca toti dracii.

Rezolvata si problema asta. :rolleyes:

Am construit inca 2 suporti ce tin fix capacul motorului.

Sunt amplasati la jumatatea lui, de o parte si de alta.

Acum capacul e una cu motorul. Zgomot zero.

Nu ma deranjeaza ca am in plus 2 surubele mici in partea pasagerului si unul in partea soferului.

La motorul M47 n-au fost astfel de probleme. Numai de cand au inceput sa faca economie la orice.

 

http://img833.imageshack.us/img833/1458/dsc0068yx.jpg

http://img89.imageshack.us/img89/3663/dsc0075uku.jpg

 

Suportul asta e montat langa filtrul de ulei:

 

http://img594.imageshack.us/img594/9339/dsc0073fqq.jpg

http://img842.imageshack.us/img842/2749/dsc0074lfj.jpg

Link to comment
Share on other sites

Eu le-am indoit, mai.

La ce spatiu e intre filtrul de ulei si tubulatura de admisie... sa zici mersi daca-ti iese asa. ;)

E indoita la ciocan dupa cum cere locul ala si prinderile, sa nu crezi ca nu-l voiam drept ca si celalalt. Dar... nu se poate.

Daca imi faci tu presa, ca sa iasa exact de forma aia (cu semicerc, unghiuri, intarituri, treceri peste margini, etc...), ma concediez. :poke:

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.