Jump to content

instabilitate pe sosea


danwmb

Recommended Posts

Din topic rezulta ca E46 n-are ce cauta in categoria masini bune. De tinut minte la vreo confruntare cu alte modele....

Totusi imi e greu sa cred ca ce li se intampla unora de aici e ceva normal si nu implica o uzura accentuata a unelor piese gen caseta directie, bielete directie...

Anvelopa cu dimensiunea 225, chiar si pe fata, nu mi se pare lata. Ah, ca influenteaza comportamentul directiei e altceva (a se lua in vedere ce am scris mai sus).

Link to comment
Share on other sites

Din topic rezulta ca E46 n-are ce cauta in categoria masini bune. De tinut minte la vreo confruntare cu alte modele....

Totusi imi e greu sa cred ca ce li se intampla unora de aici e ceva normal si nu implica o uzura accentuata a unelor piese gen caseta directie, bielete directie...

Anvelopa cu dimensiunea 225, chiar si pe fata, nu mi se pare lata. Ah, ca influenteaza comportamentul directiei e altceva (a se lua in vedere ce am scris mai sus).

 

Cu anvelopele noi (stare buna) noute 225 50 r16 nu are voie sa traga stanga -dreapta , cum a spus si POIUYT daca articulatia este buna un reglaj directie fata + spate (mai ales) ar trebuie sa rezolve situatia

Edited by srb_alex
Link to comment
Share on other sites

Ne invartim ca un caine dupa coada.

In discutie sunt doua aspecte. Prima, si anume, din ce cauza trage o masina stanga dreapta si a reiesit ca din cauza unghiului de fuga si implicit a elementelor de directie distruse sau aproape distruse.

Al doilea aspect discutat este comportamentul directiei cu cauciucuri late plus ca nimeni nu a subliniat faptul ca pe fata nu este tractiune(afara de 4x4) este doar directie si sistemele de directie, stabilitate ...etc.

Nu mai confundati una cu alta sau mai bine zis nu mai va referiti la una din chestiuni cu remedii sau solutii de la cealalta.

Dupa parerea mea sunt chestiuni diferite si doar intr-o mica proportie tangente una cu cealalta.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ca conteaza si latimea cauciucurilor , este adevarat.

 

http://en.wikipedia....wiki/Tramlining

 

dar daca unghiul de directie pe spate nu corespunde cu ce trebuie atunci acest tramlining este mult mai pronuntat (cel putin dublu la rezistenta din volan) , daca unghiul este ok, se simte si nu prea.. iar placerea de a conduce ,exista, in caz contrar este un cosmar sa mergi pe drumuri cu "sleauri" de la tiruri.. vorbesc din experienta

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Nu am spus ca E46 este o masina proasta dar este o masina depasita ca tehnologie ! Cred ca singura solutie sa demonstram vinovatia cauciucurilor late in aceasta problema este sa gasim pe cineva dispus sa schimbe absolut tot ce tine de directie si de amortizare la o masina si abia atunci se va vedea cine este de vina pentru directia nesigura !
Link to comment
Share on other sites

Ne invartim ca un caine dupa coada.

In discutie sunt doua aspecte. Prima, si anume, din ce cauza trage o masina stanga dreapta si a reiesit ca din cauza unghiului de fuga si implicit a elementelor de directie distruse sau aproape distruse.

Al doilea aspect discutat este comportamentul directiei cu cauciucuri late plus ca nimeni nu a subliniat faptul ca pe fata nu este tractiune(afara de 4x4) este doar directie si sistemele de directie, stabilitate ...etc.

Nu mai confundati una cu alta sau mai bine zis nu mai va referiti la una din chestiuni cu remedii sau solutii de la cealalta.

Dupa parerea mea sunt chestiuni diferite si doar intr-o mica proportie tangente una cu cealalta.

 

Eu cred ca in 2 randuri am spus totul nu cred ca era voie de o alta interventie

Link to comment
Share on other sites

Nu am spus ca E46 este o masina proasta dar este o masina depasita ca tehnologie !

 

 

exagerezi ! si nu doar putin ,putin ...chiar mult :rolleyes:

 

crezi ca e90 e foarte diferit la directie fata de e46 ?! :)

 

pe spate sunt la fel , pe fata se pare ca la e90 s-au hotarat sa bage bratele de 5-ar dry.gif

 

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/q/f/228.png

 

la e46 , e30 si e36 s-au pastrat aceleasi bascule...totusi , asa de prost concepute sa fi fost de au mers pe acelasi sistem 20de ani ?! :)

 

acest sistem permite sensibilitatea aia din directie , ajutand soferul sa simta masina ,lucru pt care alti producatori se chiunie sa obtina..:thumbsup:

 

se pare ca la e90 s-a trecut la confort..

 

 

e46

 

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/s/z/123.png

 

 

e36

 

 

 

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/y/h/147.png

 

 

e30

 

 

http://static.bmwfans.info/images/epc/MzU4OF9w.png

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

efectul de tramlining e real si apare, dar e e amplificat de elemente de suspensie uzate, de dimensiuni fanteziste la ET si la roti in general ( combinatii de genul roti de pe cine stie ce masina cu distantiere sa iasa in evidenta etc.. )

Poate bucsele tale nu sunt praf, dar sunt suficient de uzate sa amplifice efectul. daca mai ai si un ET fantezie.....

Link to comment
Share on other sites

Cred ca singura solutie sa demonstram vinovatia cauciucurilor late in aceasta problema este sa gasim pe cineva dispus sa schimbe absolut tot ce tine de directie si de amortizare la o masina si abia atunci se va vedea cine este de vina pentru directia nesigura !

 

eu anul trecut am schimbat tot fata/spate+reglaje fata/spate(itp la sange: masina mi-a fost blocata de rar). am pus anvelope mai mari ... masina are tendinta de a intra pe "sleaurile tirurilor". in rest ... nu se poate pune problema de directie nesigura! dimensiunea anvelopei are si ea importanta ei.

Link to comment
Share on other sites

efectul de tramlining e real si apare, dar e e amplificat de elemente de suspensie uzate, de dimensiuni fanteziste la ET si la roti in general ( combinatii de genul roti de pe cine stie ce masina cu distantiere sa iasa in evidenta etc.. )

Poate bucsele tale nu sunt praf, dar sunt suficient de uzate sa amplifice efectul. daca mai ai si un ET fantezie.....

Foarte bine punctat.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

asa le place unora sa abereze........

E46 sunt vehicule destul de stabile daca elementele de suspensie si directie sunt in mintile lor si se respecta, macar partial, dimensiunile anvelopelor si jantelor

nu degeaba fabricantul a prevazut anumite dimensiuni la roti, daca sunt schimbate dupa ureche ajungi sa ai tramlineing, instabilitate etc.

eu am pe masina 235/45/17 si 255/40/17 nu tocmai dimensiunile date de fabicant :), jate cu ET 35, si nu am niciun fel de problema cu stabilitatea. E adevarat ca tot ce tine de ariculatii si amortizare e in stare perfecta,

dar daca vrei masina stabila cred ca articulatiile si amortizoarele sunt esentiale + talonul anvelopelor

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Am avut aceeasi problema ca si tine, doar ca la mine tragea stanga nu dreapta.

Am schimbat: bielete stabilizare fata, amortizoare spate si doua gume care aveau galca pe interior.

Acum masina merge perfect.

Apropo, e vorba de un E46 Coupe Facelift 318 Ci.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.