Jump to content

Resoftare BMW 520d 2007


Anduclau

Recommended Posts

Salut am un BMW 520d din 2007 , mar interesa ce trebuie sa fac , unde si cine imi poate face o resoftare , ar interesa o fira serioasa am 190000km reali . Miar placea daca ati sti si persoane de contact de la anuite firme . Si as vrea sa stiu si parerea voastra daca este bine sa ii fac o resoftare sau nu si cam cu cat i-ar creste puterea ? Va multumesc anticipat.
Link to comment
Share on other sites

Salut am un BMW 520d din 2007 , mar interesa ce trebuie sa fac , unde si cine imi poate face o resoftare , ar interesa o fira serioasa am 190000km reali . Miar placea daca ati sti si persoane de contact de la anuite firme . Si as vrea sa stiu si parerea voastra daca este bine sa ii fac o resoftare sau nu si cam cu cat i-ar creste puterea ? Va multumesc anticipat.

 

parerea mea: fa-i ciptuning. daca vrei iti pot recomanda. rabanne.

Link to comment
Share on other sites

 

o sa fac si eu resoftare la masina, pt ca motorul ,ambreiajul ,turbina ,cutia, injectoare ar fi la fel cu cele de 320d e90 nfl si cred eu ca duce un 20-25 de cai in plus...din ce am vazut la tine o sa trebuiasca sa pun si un intercooler mai mare, ca sa fie racirea mai buna thumbsup.png

 

p.s. nu fac pt liniute, imi place sa vad cum sare din 100 in 150 in a-4a / 5-a mai rapid

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

la al meu e46 320d nu stiu cati wati are cel de apa :

 

http://www.realoem.c...142&hg=17&fg=05

 

asta ar fi , dar eu cred ca e suficient..unsure.png

 

asta ar fi pt clima..

 

http://www.realoem.c...628&hg=64&fg=55

 

 

 

la e90 vad ca da de 400w si de 600w.. si e posibil sa ai deja unul de 600w , poate te-au ars aia si iti zic ca ti-l schimba dar tu deja ai unul de 600w.. :) iti zic si de ce e la tine asa, pt ca nu ai pt clima electroventilator..si atunci trebuie unul mai puternic...la mine sunt doua unul pt clima ,unul pt apa ;) si cred ca conteaza si daca ai cutie automata...

 

 

p.s.este valabila treaba cu ventilatorul si la M47N2 si la N47 (modelul 320d e90 facelift) desi ,eu cred ca deja ai de 600w ,dar te-au prostit aia.

 

http://www.realoem.c...317&hg=17&fg=05

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Eu nu inteleg o chestiune,daca exista probleme in legatura cu puterea de ce nu faceti alegerea FIREASCA de prima data prin alegerea unui motor mai mare.

 

Implicit 3.0 in loc de 2.0,acelasi consum la dizel,cuplu aproape dublu ,nu tu vibratii, lejeritate in condus,no stress.

 

M-a costat 7000 euro ca sa fac o masina sa tina aportul de putere adus prin softuri si etc,

 

Cheltuielile au reprezentat: intarirea cutie: ambreiaj volanta usurata,sincroane pinioane.

 

crearea unui soft potrivit in functie deuzura motorului si curba de cuplu optima pentru tipul de motor.

 

o evacuare straight,fara catalizatoare,inlocuit multe furtune de vacum,tampoane motor cutie,turbo etc etc.

 

Si nu in ultimul rand un soft poate la fel de bine distruge o masina cat o poate imbunatati.

 

Am 2 motoare sparte la activ din cauza la soft facut aiurea.asa ca mare grija pe unde le faceti,

Link to comment
Share on other sites

bai ,nea Stefane, pei tu ne inveti pe noi una si tu facusi alta..adica , stricasi 2 motoare...

 

eu nu simt nevoia de putere mai mare, dar am vazut ca se poate si daca tot se poate , de ce nu.. rolleyes.gif

 

si nu vreau sa scot 200+ cai din masina...un 170-175 ar fi ok...cutia duce sigur..e manuala, in plus , eu o calc (ma duc mai sus in ture 4000-4500 ) foarte ,foarte rar si atunci la viteza mare peste 100..am marele noroc ca dieselul meu nu se plafoneaza dupa 3000 de ture si trage pana la ultima linie blush.gif

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Nu invat pe nimeni nimic. Imi exprim doar opinia si propriile experiente.

 

Da, au fost 2 masini dintre care una la masina de strada un Cayenne Turbo, facut la SKN , na pe vremea cand nu aveam treaba cu racingu ,baiatu m-a luat ca trimite softu in germania si vrajeli din astea, ce a facut i-a saracit benzina ca sa fuga mai tare.A tinut fix 100 de km .

 

Alta a fost la o masina de curse, un soft facut la fel aiurea a tinut 300 de m.dupa care au iesit pistoanele prin capota.

 

Am feed-back foarte bun cu cei care lucreaza cu stand dyno, nu doar din cifre ''umflate''.

 

Asa se face treaba profesionist daca ma intrebi,cine vrea ieftin , ieftin primeste,adica detonatii, timpi prosti de injectie, consum ridicat.

 

Exista un stand dyno ft performant in berceni la Racing Code,stand Mustang care e renumit prin pierderi ft putine la roata,atat pt 2wd cat si 4wd,

 

Mai important decat orice aport de putere cand se trece la modificari de genu este FIABILITATEA.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

pai din ce zici, nu prea le-ai nimerit pe resoftari...te-a mai costat si o caruta de bani..unsure.png

 

unii pe forum au facut doar resoft la 320i (George) si au zeci de mii de km facuti cu acel soft fara alte modificari sau alte probleme...la tine e mai trist..mellow.png adica FIABILITATEA..

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

pai nimeni nu se naste invatat,si cum la noi toate lucrurile sunt doar de "suprafata" mai iti iei si tepe.

 

ideea e ca informatia costa, si nimeni nu-ti spune unde se mai fac lucruri adevarate.atata timp cat biznisu merge nu conteaza ca masina ta numai e in parametri normali.

 

toti vrem putere cu costuri cat mai putine, dar poate singurul si cel mai nasol compromis este CIPU asta, care sare la fiecare in ochi prin aporturi de zeci de cai care alearga in nestire.

 

Eu apreciez mult mai mult o masina stock,decat una modificata, pentru ca nu stiu prin ce regimuri si ce solicitari a trecut masina, mult mai mici decat una CIPATA>

 

In final, orice modificare vine de la sine cu alte probleme,care se cer datorita faptului ca nu sunt facute sa lucreze la puteri si valori mai mari decat cele proiectate.

 

PS: poyiut tu vorbesti din auzite , eu din fapte,asta face o diferenta mare.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

fiecare este liber sa faca ce crede de cuvine,poti sa ai norocul sa te tina ca si cum masina ar fi venit din fabrica cu puterea aia,ori sa iti cada toate saptamanal.

 

la mine a fost partea a 2-a ,din dorinta de prea multa putere am facut CIPU renumit si am facut praf masina.

 

Eu de atunci numai fac nici un soft ,fara: diagrame-dyno-teste.

 

Lucrurile se complica si mai mult cand masina este intesata de tehnologie:bi-turbo,cutie auto ,cum sunt 335i 535d si toate cele bi-turbo

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa te duci la RBN tuning, sau TCM turbo. Ambele din bucuresti, nu te mai lua dupa ce zice lumea aici care le forteaza la maxim. Aia iti vor pune un soft , safe, care sa iti dea acei 20-30 de cai de care ai nevoie. Nu tre sa duci motorul in 250 de cai , ca de-aia se strica. Eu am remapat passat b6, 1.9 tdi - 105 cp , la tcm turbo, acum 2 ani. Masina merge exemplar si acum, nu a picat absolut nici o piesa. De la 105 cp, acum motorul are aprox 140 cp. Ce se simte,? masina creste mult mai repede in ture, si are un plus de forta , se simte clar !! 105 cp pe masina aia era foarte putin. Succes
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.