Jump to content

Bmw e46 1.8i(SXL) vs Alfa 2.5 v6


darius_x

Recommended Posts

daca alfa aia era in firea ei, nici nu mai conta daca e 320 de 150, 170 sau 318, plecarea clar o castiga bmw-ul dar la 190 de cai, alfa trebuie sa fluiere pe langa el la 80-90.

alfa are 190 de cai...ce poti modifica la 1.9i de pe e46 ca sa ajungi la puterea aia???

 

pai nu modifici mai nimic la 318i, ca n-ai prea multe de facut la el.....doar ca alfa din imagini de terminata si probabil are vreo 50-60 de cai morti.

concluzia , daca vrei sa bati o alfa de 190 de cai cu un 318, cauta o alfa cu motorul varza.

Link to comment
Share on other sites

BMW ul a fost 1.9 sigur .

Atunci Alfa din V6 cred ca mergea in 4 pistoane, Plus ca Bmw-ul nu mi se pare ca pleaca nici pe de parte in forta, urme de cauciuc "din parti"(cred ca a patinat mai mult ambreiajul), ce sa mai vorbim daca a plecat de spate vreun pic.

Alfa aia e ghena de masina.

Link to comment
Share on other sites

Deci treaba e simpla pt BMW , chiar daca e 318 se pot face modificari spre ex niste injectoare mai bune , evacuare buna, filtru aer eventual o axa cu came cu caderea mai brusca in combinatie cu o pompa cu debit marit ....plus o optimizare de soft si gata...alfa pa pa. In toate astea injectoarele ar fi cele mai scumpe.
Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg afirmatia ta. Dar Loganul e masina de liniute? Sa zic ala cu motor forta de 1.6MPI.

Bmw clar nu e masina de liniute, daca ne raportam la drag races.

Partajarea cutiei de viteza nu avantajeaza deloc un bmw la un drag race cu o honda de exemplu.

 

La bmw e prea mare distanta dintre trepte ca sa poata fi o masina buna de drag.

 

Deci treaba e simpla pt BMW , chiar daca e 318 se pot face modificari spre ex niste injectoare mai bune , evacuare buna, filtru aer eventual o axa cu came cu caderea mai brusca in combinatie cu o pompa cu debit marit ....plus o optimizare de soft si gata...alfa pa pa. In toate astea injectoarele ar fi cele mai scumpe.

 

Culmea, e chiar invers.

O axa cu came care nu are ''cadere brusca'' ofera extra putere prin mentinerea deschisa a supapelor mai mult timp.

Link to comment
Share on other sites

Bmw clar nu e masina de liniute, daca ne raportam la drag races.

Partajarea cutiei de viteza nu avantajeaza deloc un bmw la un drag race cu o honda de exemplu.

 

La bmw e prea mare distanta dintre trepte ca sa poata fi o masina buna de drag.

 

 

 

Culmea, e chiar invers.

O axa cu came care nu are ''cadere brusca'' ofera extra putere prin mentinerea deschisa a supapelor mai mult timp.

 

Din cate am vazut eu axele cu came modificate sunt mai ascutite , cel putin la motoarele pe benzina puterea vine odata cu turatia mare, daca axa cu came are caderea mai brusca are timp si arcul supapei sa reactioneze.

Link to comment
Share on other sites

Atunci Alfa din V6 cred ca mergea in 4 pistoane, Plus ca Bmw-ul nu mi se pare ca pleaca nici pe de parte in forta, urme de cauciuc "din parti"(cred ca a patinat mai mult ambreiajul), ce sa mai vorbim daca a plecat de spate vreun pic.

Alfa aia e ghena de masina.

 

 

 

 

pai pentru o plecare buna e mai bine cu urme de cauciuc "din parti".. ;) oricum tractiunea spate lasa cauciucul pe asfalt mai greu... nu scartaie atat de usor ca tractiunea fata.

 

 

 

 

oricum, la ce cursa profesionala a fost acolo... e ultra super mega giga extra irelevanta comparatia...

 

 

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

Deloc...

Axele cu came agresive sunt cele toampe.

Ce face o axa cu came? prin rotire, proeminenta ei, deschide pe rand supapele, cu cat e mai toampa proeminenta aia, cu atat mai mult stau deschise supapele.

Ce se intampla cand supapele stau deschise mai mult timp? intra si iese mai mult aer=mai multa putere.

Stiu, fiindca chiar am axe mai agresive puse pe masina mea, eu le-am si inlocuit.

 

 

axe Schrick:

http://www.nexternal.com/vacmotors/images/Schrick%20Cams17.jpg

 

diferenta dintre axe stoc (stanga) si axe s52b32 (dreapta):

http://image.eurotuner.com/f/9994782+w750+st0/eurp_0705_14_z+325i_328i_tuning_guide+328i_and_m3_cam.jpg

 

 

explicatie

Link to comment
Share on other sites

Exista cateva profile de cama in general in functie de legea matematica de determinare, restul insemnand inaltimi de deschidere si durate de deschidere, precum si avans si overlap adica cat stau amandoua intredeschise. Cand se face o reprofilare a unei axe stock se copiaza un profil,unul care sa aiba musai o ridicare mai mare. Evident ca durata creste, si asta numai din geometrie. In orice caz e diferenta intre axa cu came de motor aspirat si motor turbo
Link to comment
Share on other sites

pai pentru o plecare buna e mai bine cu urme de cauciuc "din parti".. ;) oricum tractiunea spate lasa cauciucul pe asfalt mai greu... nu scartaie atat de usor ca tractiunea fata.

oricum, la ce cursa profesionala a fost acolo... e ultra super mega giga extra irelevanta comparatia...

Ai dreptate in ceea ce priveste diferenta de tractiune fata-spate. Nu am facut afirmatia aceea in ideea ca trebuie sa lasi urme de cauciuc pe asfalt toata treapta intai plus "scart" a doua s.a., o plecare buna implica cat mai putin derapaj pentru tractiune cat mai eficienta dar in clipul respectiv nu am observat nici macar un centimetru de urma la plecare si de aici deduc mai multe aspecte:

1. Sofer extraordinar;

2. Intradevar un 318i care nici sa-l f...nu poti face ravagii cu el la plecare de pe loc si dabia daca il dai de spate pe asfalt umed;

3. O plecare ratata (desi a fost inaintea Alfei), plus ca eu nu imi inchipui cum se poate face o plecare de pe loc in forta fara sa lasi ceva urme pe asfalt, bine doar daca luam in calcul puntul 1 dar sunt foarte rare cazurile.

Concluzia oricum e ca acea liniuta este irelevanta deoarece nu participa nici un sofer la aceasta discutie ca sa spuna ce si cum.

Link to comment
Share on other sites

Ca tot veni vorba de liniute(sunt un pic off topic), sunt diferente mari in ceea ce priveste performantele intre un 318i e36 si 318i e46? si aici ma refer 0-100,80-120,400m,vit max,etc....

 

P.S. Ambele fiind stoc,adica fara modificari,tunning-uri si alte minuni...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.