Jump to content

Consum 730i, 530i v8


ionutz_ng

Recommended Posts

Salutare.As vrea sa aflu direct de la posesori,cam care ar fi consumul real al motorului v8 de 3 litri pus pe 730i model e38 1994-1996,dar si pe e32 si e34.Datele tehnice spun ca ar consuma cat un motor normal de 3 litri care ar fi trebuit normal sa fie in 6 pistoane.Alte pareri sustin ca motorul ar consuma cat orice v8 de 4 litri sau mai mult si ca toate motoarele v8 indiferent ca au 3 litri sau 4,8l ar avea consumuri sensibil egale.

Un L6 de 3 litri are consum afara/oras cam 8-9/14-16 ,in timp ce un v8 adevarat are vreo 10/17-18.

Care este consumul v8-ului de 3 litri?Cat un v8 de 4,4 l sau cat un L6 de 3 litri?

Link to comment
Share on other sites

Consuma destul de mult, poate nu cat unul de 4L, dar e aproape.

Are un coleg un e34 cu motorul asta.

 

 

A avut viata scurta varianta asta de M60, ca era destul de aproape ca performante de M50b25 TU, aparut in 92, care consuma sensibil mai putin, iar 530I a disparut complet si 535I M30B35 L6 la inlocuit definiv , singurul V8 ramas pe e34/e32 in ultimii ani de fabricatie fiind M60B40.

Totusi avea cuplu mai mare si sunet de V8. Din cate stiu l-a trecut pe gaz si era multumit de consum.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Consuma destul de mult, poate nu cat unul de 4L, dar e aproape.

Are un coleg un e34 cu motorul asta.

 

 

A avut viata scurta varianta asta de M60, ca era destul de aproape ca performante de M50b25 TU, aparut in 92, care consuma sensibil mai putin, iar 530I a disparut complet si 535I M30B35 L6 la inlocuit definiv , singurul V8 ramas pe e34/e32 in ultimii ani de fabricatie fiind M60B40.

Totusi avea cuplu mai mare si sunet de V8. Din cate stiu l-a trecut pe gaz si era multumit de consum.

Invers. 535i-ul L6 a fost inlocuit de 530i V8. Deoarece V8-ul de 3 litri era aproape identic ca performante, dar consuma mai putin decat "the big six", 3.5-ul L6.

Link to comment
Share on other sites

cred ca ai drepte, e putin incalcita treaba. In Europa 530I V8 nu prea s-a mai vandut de cand a intrat M50B25TU, iar in State a fost introdus tocmai in 1994 numai 2 ani pana in 96, in loc de M30B35.

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

cu siguranta ca e mai economicos. si la consum in general si la intretinere., de la revizii, filtre etc.. pana la altele..

Chiar nu am mers niciodata cu versiunea asta, e rara de tot prin Europa.

 

V8 are si el farmecul lui.

Pe hartie asa aia 20 si ceva de cai in sus nu se cunosc foarte tare pe 0-100 km, h dar cuplul clasic de V8 de jos, cred ca se cunoaste binisor in condusul de zi cu zi,.cu siguranta ca are farmecul lui.. probabil e si sensibil mai vioaie de la 100 km/h in sus..de obicei la ce e peste 200 de cai acolo se vad

Cel mai bine e sa faci un drive test si te lamuresti tu.

Incearca sa vorbesti cu user-ul ak47, el are unul..

 

M60 a fost un motor foarte fiabil, dar recunoscut de gurmand chiar si versiunile updatate din 2000 ...in special in oras.

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Acum am citit topicul in care iti prezinti masina.Felicitarile mele,desi sunt cam tardive,masina arata superb,se vede ca e de la mama ei din De.Rar sau deloc ai sansa sa gasesti una in asa stare in Romania.Si eu sunt un fan al masinilor clasice,iar e34 e un model de toata lauda.

 

Ce intelegi prin "versiunile updatate alea M60-ului"?Te referi cumva la v8-urile de 4,4 l 286 cp si la cel de 3,5 l 245cp puse pe e38 si e39?

Link to comment
Share on other sites

Salutare.As vrea sa aflu direct de la posesori,cam care ar fi consumul real al motorului v8 de 3 litri pus pe 730i model e38 1994-1996,dar si pe e32 si e34.Datele tehnice spun ca ar consuma cat un motor normal de 3 litri care ar fi trebuit normal sa fie in 6 pistoane.Alte pareri sustin ca motorul ar consuma cat orice v8 de 4 litri sau mai mult si ca toate motoarele v8 indiferent ca au 3 litri sau 4,8l ar avea consumuri sensibil egale.

Un L6 de 3 litri are consum afara/oras cam 8-9/14-16 ,in timp ce un v8 adevarat are vreo 10/17-18.

Care este consumul v8-ului de 3 litri?Cat un v8 de 4,4 l sau cat un L6 de 3 litri?

 

Daca vb de seria 7 E32 si E38, ai nimerit la fix consumurile.....pe E34 poti sa scazi cam 1litru in oras si jumate inafara......deci in realitate tot pe-acolo :p .....baiul e ca, V8-ul ala de 3 litrii e destul derar si pretentios!

Totusi nu poti vb de consum pt ca acesta variaza foarte mult in functie de prea multi factori, de aceea producatorul de o medie, care, daca vrei sa aflii starea motorului dupa consum, trebuie sa te interesezi cum a testat masina sa obtina valorile respective si sa faci intocmai, sau macar sa incerci sa te apropii cat mai mult!

Link to comment
Share on other sites

http://www.zeperfs.com/en/duel861-2532.htm

 

525i automat trage cam cu 1 secunda mai greu pana la suta, dar dupa aia e aproximativ la fel.

Eu zic ca nu prea merita V8-ul de 3 litri. E foarte rar, destul de scump la intretinere si nu trage mai tare decat 525i cu vanos. Merita 3.5-ul L6 M30B35, deoarece din ala mai poti sa storci ceva putere si e ideal pentru turbo. Altfel, V8-ul de 4 litri daca vrei sa fuga, dar si consumul e pe masura la aia.

Daca te ingrijoreaza consumul si taxele, cauta un 525i.

 

EDIT: @Domi: a mai fost si M30-ul vechi de 3 litri si 188 cai, cel in 6 pistoane. A fost ala si 3.5-ul, ele erau considerate "the big six", apoi cel de 188 cai a fost inlocuit de M50B25, iar 3.5-ul de V8-ul de 3 litri. Dupa M30B30 n-a plans nimeni, dar presa din vremea aia considera ca a fost un pas inapoi M60B30 fata de M30B35.

Edited by filon
Link to comment
Share on other sites

sincer si eu as merge mai degraba spre 540i decat530I, daca ambele ar fi V8.

 

 

Afara sigur nu e diferenta mare la consum, iar in ziua de azi sa iei o astfeld e masina sa faci naveta la servici .. ori trebuie sa ai prea multi bani ori sa fii inconstient, sa nu stii in ce te bagi.

Chestia e cam asa.. ca daca te bagi la V8, indiferent ca e de 3 sau 4l.. ulei garla oricum intra, filtre de aer tot 2 ai, bujii tot 8 bucati sunt, s.a.m.d.. diferenta per total cred ca o vei simti doar la mersul in oras, mai costisitor.

 

Sunt si destul de grele, supensia fata oricum se duce mai repede si la unul si la altul..

In principiu daca pui gpl pe ele mai aduci costurile sub control.

Eu as fi pus fara sa ezit si pe a mea, avand in vedere ca fac in jur de 30k km / an si dau in jur de 4000 euro/ an pe benzina numai, din pacate in DE in multe locuri masinile cu GPL nu au access in parcari subterane, si la mine la munca numai parcare dinasta am..

 

 

 

..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

sunt tare curios in ce conditii un 7er cu motor de 3L benzina consuma 14% urban.

 

Un 530i model e39 are consum 14-16% in oras.Poate ca un 7,fiind mai greu va avea ceva mai mult,totusi,nu mai mult de 15-16 in conditii de mers normal(adica nici batraneste dar nici sportiv).Conteaza f mult stilul de condus.Am acum un S600 de 500 cp (biturbo),cu care pot sa scot consum in Bucuresti uneori 25-26 dar cateodata chiar si 15-16.

Link to comment
Share on other sites

sincer si eu as merge mai degraba spre 540i decat530I, daca ambele ar fi V8.

 

 

Afara sigur nu e diferenta mare la consum, iar in ziua de azi sa iei o astfeld e masina sa faci naveta la servici .. ori trebuie sa ai prea multi bani ori sa fii inconstient, sa nu stii in ce te bagi.

Chestia e cam asa.. ca daca te bagi la V8, indiferent ca e de 3 sau 4l.. ulei garla oricum intra, filtre de aer tot 2 ai, bujii tot 8 bucati sunt, s.a.m.d.. diferenta per total cred ca o vei simti doar la mersul in oras, mai costisitor.

 

Sunt si destul de grele, supensia fata oricum se duce mai repede si la unul si la altul..

In principiu daca pui gpl pe ele mai aduci costurile sub control.

Eu as fi pus fara sa ezit si pe a mea, avand in vedere ca fac in jur de 30k km / an si dau in jur de 4000 euro/ an pe benzina numai, din pacate in DE in multe locuri masinile cu GPL nu au access in parcari subterane, si la mine la munca numai parcare dinasta am..

 

 

 

..

 

DOMI,app....am mai vazut cateva postari legate de parcarea subterana(cum ca n-ai voie daca ai gpl),insa nu poti s-o parchezi afara?chiar vroiam sa te intreb asta,pt ca -zic eu-

ar merita sa-ti pui o inst gpl pe ea,si nu stiu daca singurul impediment ar fi chiar o banala parcare subterana.

Link to comment
Share on other sites

Nu am varainta unde muncesc, decat sa fac vreo 500 m la picior. nici asta nu ar fi mare drama daca nu ar ploua 190 de zile pe an.

oricum ma intorc in ROmania cu ea si o sa fac acolo cel mult 12 k/an, nu am unde si de ce sa fac mai multi, deci nu ami e asa drama. . la momentul asta imi pare rau ca nu am v12 :)

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Nu am varainta unde muncesc, decat sa fac vreo 500 m la picior. nici asta nu ar fi mare drama daca nu ar ploua 190 de zile pe an.

oricum ma intorc in ROmania cu ea si o sa fac acolo cel mult 12 k/an, nu am unde si de ce sa fac mai multi, deci nu ami e asa drama. . la momentul asta imi pare rau ca nu am v12 :)

 

 

Cum,te mai intorci si in romanica?!?!?:purple:

Link to comment
Share on other sites

da. contractul expira, nevasta s-a saturat de stat acasa 3 ani somerie, inebuneste, ea e o obisnuita sa aibe activitate..

Asa ca ne intoarcem. Daca nu ne place fugim din nou.. :)

 

 

 

 

 

Fac pariu ca n-o sa va placa!!!

Eu doar dupa DOAR 2 saptamani am inceput sa ma satur,si am fugit imediat,ca sa nu mai spun ca am cheltuit o galagie de bani,mai rau ca in vest!!!:bashwall: . Cum e posibil ca in 2 saptamani sa cheltui mai mult de 800€ in romanica pe mai nimic???

Link to comment
Share on other sites

da stiu asta. EU am lasat cam 3000 in 3 saptamani anul trecut., regim de vacanta ce e drept, am vopsit si masina, (vreo 600 de euro), restul i-am spart . nu ma intreba pe ce ca nu stiu. Am stat 3 nopti in delta, 2 zile la mare, dupa doua zile am fugit de nu mai gaseam iesirea din Mamaia, cu norul de praf si fum din cauciucuri dupa mine, la munte nu am mai fost ca masina era inca service (normal dura o saptamna cica , au fost 3 saptamani de fapt), si imi era frica sa plec cu a fratelui meu fara CASCO

 

 

 

Am incercat sa inchiriez una dar vroiau 60 de euro pe zi (cica era de lux, un megane fluence :) ).

In Vest cu 60 de euro pe zi inchiriezi un SLK in cele mai scumpe locuri care iti trec prin minte.. o masina normal e de la 15 la 25/zi..

Dar ma rog..

 

 

 

 

In sfarsit, sunt avantaje si dezavantaje la ambele variante.

Singurul lucru cu adevarat extrem de dificil, important, si de negasit in ROmania pentru mine sunt scolile si sistemul medical.

Gradinita de aici ( un sat pierdut prin DE) e de 5 ori peste orice gradinita privata de figuri care am vazut-o in ROmania. De sistemul medical nu mai zic, e de pe alta planeta, cel din Germanai si Franta cel putin, nici in Vest nu e excelent peste tot.

 

 

 

 

 

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Un 530i model e39 are consum 14-16% in oras.Poate ca un 7,fiind mai greu va avea ceva mai mult,totusi,nu mai mult de 15-16 in conditii de mers normal(adica nici batraneste dar nici sportiv).Conteaza f mult stilul de condus.Am acum un S600 de 500 cp (biturbo),cu care pot sa scot consum in Bucuresti uneori 25-26 dar cateodata chiar si 15-16.

 

Si in bara la bara dimineata depasesti 30% lejer cu s-ul :rolleyes:

 

Pe bune 530i consuma 14% doar in trafic lejer

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.