Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

cateva probleme


seven

Recommended Posts

de curand sunt (ne)fericitul posesor al unui bmw 525dA, dupa ce am avut timp de 1 an un 520d e39.

 

sunt cateva probleme la aceasta masina pe care as vrea sa le rezolv. am fost in 3 service-uri, dar nimeni nu a dat un verdict clar.

 

1. din partea dreapta bate ceva. dupa cum am spus, am verificat masina in 3 service-uri si nu au gasit nimic la bucse, brate, bielete, etc. bataia apare pe loc denivelat si devine mai pronuntata cand pun frana. poate sa fie si ceva din bord, dar nu imi dau seama ce e.

 

2. tot pe denivelari se aude un scartiit, atat din fata, cat si din spate. in fata apare cand franez, apoi cand accelarez sau dau drumul la frana iar scartie, de revenire. in spate apare cand dau cu spatele si urc usor o bordura sau cand iau o curba la viteza mica.

 

3. la accelerare pe la 2500-4000 rpm se aude un croncanit metalic de sub masina. asta nu apare tot timpul (in special la urcarea unei pante). se poate sa fie lantul de la distributie? masina are 114k km si a fost luata de la o reprezentanta BMW.

 

 

Astep cateva sugestii, pentru ca luni o duc din nou in service, la Trado Motors - dealer BMW Iasi - si poate le mai dau cateva idei mecanicilor.

Link to comment
Share on other sites

la punctul unu eu am schimbat toata directia inclusiv arcuri si telescoape si tot degeaba ...si acum bate ....deci nu stiu ce sa iti recomand

 

la punctul doi si la mine se aude un scartait pe partea stanga spate dar nu iam dat importanta am crezut ca bancheta scartaie

 

astept cu nerabdare sa vad ce solutii gasesc pt tine cei de la iasi

 

si imi pare rau ca nu te pot ajuta ci doar consola ca nu esti singurul care a batut service_urile degeaba :blink:

Link to comment
Share on other sites

AR99RMS, ce inseamna ca ai schimbat toata directia? ai schimbat si caseta de directie?

 

la mine scartiitul e suparator, mai ales pe fata. daca deschid geamul e mai evident zgomotul.

 

poate mai sunt membri cu aceste probleme si poate au gasit si rezolvarea...

Link to comment
Share on other sites

La o bataie similara (pe denivelari) cauza a fost o pietricica la disc.Stiu ca s-a chinuit un pic mecanicul pana sa faca sa dispara bataia aceea, ca tot scotea masina, venea cu ea inapoi, scotea discul ,il mai curata,il mai bontanea, apoi punea roata si iar pleca la plimbare.A facut asa de vreo trei ori.

A doua oara a fost mai simplu,s-a dat roata jos ,s-a curatat pe-acolo si bataia a disparut.

Mecanicul meu spunea ca e frecvent sa prinda pietricele discul la E39.

Dar se pare ca eu am fost norocoasa.

Link to comment
Share on other sites

de curand sunt (ne)fericitul posesor al unui bmw 525dA, dupa ce am avut timp de 1 an un 520d e39.

 

sunt cateva probleme la aceasta masina pe care as vrea sa le rezolv. am fost in 3 service-uri, dar nimeni nu a dat un verdict clar.

 

1. din partea dreapta bate ceva. dupa cum am spus, am verificat masina in 3 service-uri si nu au gasit nimic la bucse, brate, bielete, etc. bataia apare pe loc denivelat si devine mai pronuntata cand pun frana. poate sa fie si ceva din bord, dar nu imi dau seama ce e.

 

2. tot pe denivelari se aude un scartiit, atat din fata, cat si din spate. in fata apare cand franez, apoi cand accelarez sau dau drumul la frana iar scartie, de revenire. in spate apare cand dau cu spatele si urc usor o bordura sau cand iau o curba la viteza mica.

 

3. la accelerare pe la 2500-4000 rpm se aude un croncanit metalic de sub masina. asta nu apare tot timpul (in special la urcarea unei pante). se poate sa fie lantul de la distributie? masina are 114k km si a fost luata de la o reprezentanta BMW.

Astep cateva sugestii, pentru ca luni o duc din nou in service, la Trado Motors - dealer BMW Iasi - si poate le mai dau cateva idei mecanicilor.

150536[/snapback]

 

 

Si eu am avut o bataie metalica pe fata dreapta (525da e39 2000) si era de la aparatoarea de tabla din spatele discului de frana care era fisurata in dreptul unui surub de prindere.

Link to comment
Share on other sites

levisrox,

 

stiu ca racordurile flexibile sunt in partea dreapta. chestia e ca nu pot sa localizez exact sunetul - pare a fi de undeva de pe mijloc. am sa ascult mai atent. chestia e ca se vede ca racordurile flexibile sunt cam uzate. tu de ce esti asa de sigur ca de vina sunt racordurile flexibile? ai avut aceeasi problema?

Link to comment
Share on other sites

La o bataie similara (pe denivelari) cauza a fost o pietricica la disc.Stiu ca s-a chinuit un pic mecanicul pana sa faca sa dispara bataia aceea, ca tot scotea masina, venea cu ea inapoi, scotea discul ,il mai curata,il mai bontanea, apoi punea roata si iar pleca la plimbare.A facut asa de vreo trei ori.

A doua oara a fost mai simplu,s-a dat roata jos ,s-a curatat pe-acolo si bataia a disparut.

Mecanicul meu spunea ca e frecvent sa prinda pietricele discul la E39.

Dar se pare ca eu am fost norocoasa.

150698[/snapback]

 

:) :) ......pietricica la disc?????????? adica cum???? la ce mecanic ai fost ???generalist? si a dat verdict gen pietricica la rinichi??? :D

pe bune hai ca asta e marfa .....se auzea o bataie de la o pietricica la disc :blink: sper ca nu tio luat si bani ...sau poate a indepartat pietricica cu ultrasunete :)

 

asa si sa revin .....seven ...nu am schimbat caseta pt ca nu e bataie din caseta am schimbat bielete am schimbat bucse, brate , telescoape , arcuri , flanse telescop , si de fiecare data bataia era aceeasi si doar pe denivelari mici

de data asta am sa merg si voi schimba din nou totul....dar absolut totul

Link to comment
Share on other sites

despre pietricele la disc si bataie...eu tind sa cred ca asa este. si mie incepuse sa-mi bata ceva la o roata in fata, eu am zis ca suna ca niste spite de bicicleta lovite cu o lingura (sau furculita :) ), altii au zis ca suna ca niste linguri aruncate intr-un sertar...ideea este ca se auzea zgomotul la orice denivelari din drum. am schimbat o serie de piese la suspensia fata (habar n-am cum se cheama) si zgomotul a disparut...ca sa apara din nou dupa vreo 2 luni, dupa ce ma intorceam de la pescuit, pe un drum tare prost, de la o exploatare-cariera de piatra. Am dat vina pe calitatea noilor piese si am decis sa merg asa...pina cand, intr-o seara, aparent fara motiv, am auzit un zgomot infernal de la roata din fata...De la intrarea in oras si pina acasa cred ca am trezit pe toata lumea care dormea cu geamul deschis, huruia ca o drujba de taiat...fier. Am apelat a doua zi la un prieten (care, de obicei, repara tot ce stric eu) si am constatat asa: aparatoarea de tabla din spatele jantei atingea janta si efectiv sapase un sant in aceasta...Cu ocazia asta am curatat toata suspensia masinii,pe langa discul de frana si amortizor...de la smoala care o turnasera astia pe asfalt de-a lungul verii se adunasera si lipisera o gramada de pietricele intre si pe elementele suspensiei...

CONCLUZIA: dupa ce am "curatat" pe acolo, a disparut inclusiv bataia aia de care vorbeam mai devreme...definitiv. Asa ca...cine stie, poate pastrezi banii pentru vreo cinste pentru vreun bolnav de virusi.... :blink:

Link to comment
Share on other sites

la o noua vizita prin service, am rezolvat o problema (bataia din partea dreapta), dar a iesit pe tester un injector care nu functioneaza in parametri. de asemenea, si racordurile flexibile de la catalizator sunt inegrite de fum.

 

pt. AR99RMS: bataia o provoca piesa nr. 11 din link http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=...037&hg=22&fg=10

e vibration absorber.

 

injectoarele se mai pot curata, sau trebuie inlocuite?

 

racordurile flexibile de la catalizator nu se schimba la bmw decat impreuna cu catalizator (cacofonie). stiu insa ca se pot taia si apoi suda cele noi. este vreo firma cu nume la racorduri flexibile sau merge orice?

Edited by seven
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
racordurile flexibile de la catalizator nu se schimba la bmw decat impreuna cu catalizator (cacofonie). stiu insa ca se pot taia si apoi suda cele noi. este vreo firma cu nume la racorduri flexibile sau merge orice?

152573[/snapback]

 

La Trado Motors in Iasi mi-au dat un pret de 120 euro pentru un racord flexibil, asa ca nu are cum sa fie cu tot cu catalizator.

 

Eu trebuie sa schimb doua, stie cineva de unde pot lua mai ieftin, eventual universale.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...
pot sa intreb si eu ceva, ma invart in acelasi domeniu ... la e39 touring pernele de aer sunt zgomotoase ?!? (suna prostesc stiu), am tot asa un sunet la gropi pe spate dar nu am idee ce poate fi, am controlat cu un mecanic suspensia spate dar ce folos fiindca masina nu era suspendata (groapa)... ma gandesc asa ... ori flanse perne de aer ?!? (nu stiu daca exista ), sau ceva la una din usile spate, nu este un zgomot de bucsaraie pare unul infundat care bate in caroserie. La gropi mici denivelari si chiar piatra cubica nu se aude nimic, de obicei la gropi aspre (gen cale ferata/tramvai sau santulete "astupate") se aude. Edited by neo2004
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.