Jump to content

problema demaraj 535i E39


Recommended Posts

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Am vaga senzatie ca din service a ridicat-o recent :)

 

Se pare ca mai rau ti-au stricat-o decat au reparat-o! Cauta pe cineva sa o repare ca lumea, nu asa! Ziceai ca o duci pt. schimbul garniturii de chiulasa si pt. fumul care-l scoate. Daca nu ti-a pus distributia la punct, este normal sa nu fuga masina.

Asta in cazul in care ai mai schimbat garnitura la chiulasa! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ce se poate intampla? :blink:

150967[/snapback]

se inregistreaza erori in functionare,iar dme va face adaptari ,inclusiv in mapa de injectie,pana cand la un anumit numar de erori inregistrate se va trece pe ..fail safe program..ceaca urmeaza este service..!!!!

in alta ordine de idei nu inteleg de ce incerci sa ma iei peste picior?

Link to comment
Share on other sites

se inregistreaza erori in functionare,iar dme va face adaptari ,inclusiv in mapa de injectie,pana cand la un anumit numar de erori inregistrate  se va trece pe ..fail safe program..ceaca urmeaza este service..!!!!

in alta ordine de idei nu inteleg de ce incerci sa ma iei peste picior?

151014[/snapback]

in manualele de reparatii toate se refera la presiunea pe tur,verifica pompa de benzina,presiunea pe tur trebuie sa fie de 3,5 bari!

apoi sterge toate erorile din DME da-i cheie vezi cum se comporta,verifica incaodata DME si vezi ce erori afiseaza!trebuie sa folosesti un DIS GT pentru o diagnoza corecta si amanuntita,nu o cutiuta de tip interfata.... :blink: cu care resetezi uleiul!!!

Link to comment
Share on other sites

k sa stergi erorile trebuie sa scoti 30 de min bateria :)

151051[/snapback]

Din ce an este masina ?cred ca te inseli...am auzit ceva de genul asta tot pe forum daca nu ma insel,la masinile mai noi poti sa o ti fara baterie pana la ultima pensie ca tot nu stergi nici o eroare din DME sau DDE :) ce bine ar fi: scoti bateria si gata este noua!! :blink:

Da mi-am adus aminte unde vazusem ceva de genul asta ..pe BMW America..scoti bateria 30 min. apoi calci acceleratia de 5 ori si gata s-au sters toate erorile ...nu sunt sigur ca nu am incercat :)

Edited by Rasvan
Link to comment
Share on other sites

Din ce an este masina ?cred ca te inseli...am auzit ceva de genul asta tot pe forum daca nu ma insel,la masinile mai noi poti sa o ti fara baterie pana la ultima pensie ca tot nu stergi nici o eroare din DME sau DDE  :) ce bine ar fi: scoti bateria si gata este noua!! :blink:

151086[/snapback]

la e34 daca scoti bateria timp de 30 de min se reseteaza :)

Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg de ce nu o duci la un service sa o repari,asa pe forum ,mi se pare imposibil.

150968[/snapback]

Pai o duc luni la service...intrebam deoarece sunt ingrijorat pt ca aia de la filaret mi-au zis de injectoare si alte tampenii, plus ca nu a iesit nimic pe tester....ei ar vrea sa-mi schimbe toate injectoarele... :blink: deci nu ma mai duc acolo.

Link to comment
Share on other sites

Pai o duc luni la service...intrebam deoarece sunt ingrijorat pt ca aia de la filaret mi-au zis de injectoare si alte tampenii, plus ca nu a iesit nimic pe tester....ei ar vrea sa-mi schimbe toate injectoarele... :blink: deci nu ma mai duc acolo.

151146[/snapback]

Pana la injectoare verifica ce ti-am spus mai devreme ,presiunea pe tur si retur,in relantiu si oprita

tur relantiu 3,5 bari max 2,5 min

retur relantiu 0,2 bari nominal

oprita 0 bari

verifica regulatorul de presiune

consumul pe pompa cam 8 A

vezi sa nu ai o conducta infundata

Link to comment
Share on other sites

Pana la injectoare verifica ce ti-am spus mai devreme ,presiunea pe tur si retur,in relantiu si oprita

tur relantiu 3,5 bari max  2,5 min

retur relantiu 0,2 bari nominal

oprita 0 bari

verifica regulatorul de presiune

consumul pe pompa cam 8 A

vezi sa nu ai o conducta infundata

151154[/snapback]

Ms pt sfaturi....oricum nu am de gand sa schimb injectoarele decat daca sunt intr-adevar stricate, nu cum ziceau aia la filaret sa-mi comande tot :blink:

Link to comment
Share on other sites

Pana la injectoare verifica ce ti-am spus mai devreme ,presiunea pe tur si retur,in relantiu si oprita

tur relantiu 3,5 bari max  2,5 min

retur relantiu 0,2 bari nominal

oprita 0 bari

verifica regulatorul de presiune

consumul pe pompa cam 8 A

vezi sa nu ai o conducta infundata

151154[/snapback]

 

Nu te iau peste picior,incerc si eu sa inteleg cateva lucruri.

 

De unde iei datele astea?Presiunea pe tur trebuie sa fie constanta,daca ar fi 2,5 nu ar mai merge bine motorul.Unde ai gasit valoarea de presiune ptr retur?Daca returul este blocat nu inseamna implicit ca presiunea pe tur creste?Ce sens are sa verifici si presiunea pe tur si pe retur?

Daca presiunea de benzina este 0 cand motorul este oprit ,inseamna ca este defecta pompa de benzina.Daca ar fi 0,motorul ar porni foarte greu,deoarece majoritate sistemelor de injectie de la BMW activeaza pompa numai cand primesc semnal de la sensorul pentru arborele cotit.

Printre altele,o pompa de benzina poate sa aiba presiunea necesara,dar sa nu aiba debit.

 

se inregistreaza erori in functionare,iar dme va face adaptari ,inclusiv in mapa de injectie,pana cand la un anumit numar de erori inregistrate  se va trece pe ..fail safe program..ceaca urmeaza este service..!!!!

in alta ordine de idei nu inteleg de ce incerci sa ma iei peste picior?

151014[/snapback]

 

Nu este cazul,acest lucru se intampla numai daca un sensor este defect .Daca se scoate o mufa si se pune la loc nu este nici o problema.Din moment ce becul check engine nu se aprinde permanent,nu este vorba de fail safe mode.

 

 

Ti-am mai spus,nu te iau peste picior,imi place cand cineva spune ceva, sa aiba si argumente.

Daca te deranjeaza nu te mai intreb nimic...

 

Clipeste cand o accelerez....nu urca peste 3000 de turatii...cam la 3000 se aude ca si cum s-ar tura in gol, pe tester nu apar erori de nici un fel.

150781[/snapback]

 

 

Daca clipeste este vorba de misfire.

 

Daca inainte de a merge la service nu facea ,s-a intamplat ceva dupa reparatie.Ce ai facut la service?

Link to comment
Share on other sites

Nu te iau peste picior,incerc si eu sa inteleg cateva lucruri.

 

De unde iei datele astea?Presiunea pe tur trebuie sa fie constanta,daca ar fi 2,5 nu ar mai merge bine motorul.Unde ai gasit valoarea de presiune ptr retur?Daca returul este blocat nu inseamna implicit ca presiunea pe tur creste?Ce sens are sa verifici si presiunea pe tur si pe retur?

Daca presiunea de benzina este 0 cand motorul este oprit ,inseamna ca este defecta pompa de benzina.Daca ar fi 0,motorul ar porni foarte greu,deoarece majoritate sistemelor de injectie de la BMW activeaza pompa numai cand primesc semnal de la sensorul pentru arborele cotit.

Printre altele,o pompa de benzina poate sa aiba presiunea necesara,dar sa nu aiba debit.

Nu este cazul,acest lucru se intampla numai daca un sensor este defect .Daca se scoate o mufa si se pune la loc nu este nici o problema.Din moment ce becul check engine nu se aprinde permanent,nu este vorba de fail safe mode.

Ti-am mai spus,nu te iau peste picior,imi place cand cineva spune ceva, sa aiba si argumente.

Daca te deranjeaza nu te mai intreb nimic...

Daca clipeste este vorba de misfire.

 

Daca inainte de a merge la service nu facea ,s-a intamplat ceva dupa reparatie.Ce ai facut la service?

151264[/snapback]

Nici sa nu te gandesti sa nu-mi raspunzi!!Daca faci asa ceva cred ca trebuie sa renunt la forum si nu doresc asa ceva.Oricum din prostiile unora si nebuniile altora poate iese ceva !!

In legatura cu presiunile valorile sunt luate din manuale de reparatii BMW,poti verifica si in TIS,cred ca si acolo dau ceva parametrii,iar verificarea se face inainte si dupa regulatorul de presiune!

Daca presiunea este 0 regulatorul de presiune este defect nu pompa,iar conductele nu am spus ca sunt blocate ci infundate deci debitul nu este normal,daca pe tur ai o presiune nominala 3,5 bari innainte de supapa pompa este buna si asa mai departe,cred ca problema este in alimentare de nu ajunge la turatie maxima!

Edited by Rasvan
Link to comment
Share on other sites

Daca clipeste este vorba de misfire.

 

Daca inainte de a merge la service nu facea ,s-a intamplat ceva dupa reparatie.Ce ai facut la service?

151264[/snapback]

Aveam problema asta si inainte sa ma duc la service....Cand am cumparat-o adica acum o luna si ceva masina mergea perfect insa pierdea ulei, problema descoperita la Filaret inainte de a o cumpara. Mi-au zis ca daca schimb garnitura de la chiulasa nu o sa mai piarda ulei. Dupa o sapt cand m-am dus sa schimb cablurile pt deschiderea capotei care s-au rupt intre timp, s-a mai uitat un mecanic si de fapt nu garnitura de chiulasa tb schimbata ci garniturile de la capace tacheti :blink: Le-am comandat si in intervalul asta de cam 10 zile pana au venit garniturile a aparut problema asta....am plecat de la un stop si deodata cand am accelerat motorul nu mai avea putere deloc.

Cat despre CHECK ENGINE clipeste si se stinge sau ramane aprins si dupa ce ma opresc la stop se stinge. In ambele cazuri se aprinde in timpul accelerarii.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Daca presiunea este 0 regulatorul de presiune este defect nu pompa,

151291[/snapback]

 

Nu prea are sens ce spui.Daca regulatorul de presiune ar mentine presiunea pe circuit dupa oprirea motorului,atunci toata benzina inainte de regulator s-ar duce inapoi,in rezervor.

Ma rog ,asa stiu eu...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Am fost azi cu ea la un mecanic care chiar se pricepe si se pare ca am sondele lamba terminate si debitmetrul.....intrebarea e de ce la Filaret pe tester nu a iesit nimic si la mecanicul asta au iesit toate astea? :blink: si de ce la Filaret vroiau sa-mi schimbe toate injectoarele?.....teapa cumva? :) Singurul lucru bun e ca macar luni va merge normal in sfarsit :)
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.