Jump to content

Masina veche nu mai e masina!


Recommended Posts

mie mi-e frica sa ma aventurez cu masina second prin tara , da pai prin strainatate. Mi-e frica doar de problemele care te lasa definitiv in drum .Gen nu mai porneste nici impinsa :)).

Am patit-o de nenumarate ori cu e34 in 2 ani noroc ca eram in zona la mine de cele mai multe ori , o sa enumar cateva probeme care m-au lasat in drum , fara solutie de plecare :

 

-fir senzor volanta copt si rupt , am stat 2 zile sa aflu de ce nu mai porneste (in fatza blocului)

- s-a spart de tot tubul pompei auxiliare de apa, si a pierdut antigelul , noroc ca am simtit miros de antigel (tocmai ma pregateam sa intru pe autostrada) , din nou , problema fara rezolvare care te lasa in drum, e prea mare presiunea sa -l legi cu ceva.

 

- fir de + intrerupt care intra la calculatoare,electricianul l-a gasit (am tractat masina din constanta)

- pompa de benzina, care functiona fara probleme pana intr-o zi geroasa cand s-a dus dreacu

+ alte probleme care nu m-au lasat in drum, astea nu m-au deranjat.

 

Masina a fost foarte iubita si intretinuta de mine cu cea mai mare atentie .Cine stie masina , stie ce vorbesc .Nu e cazan arata foarte bine si fiecare piesa la locul ei , fiecare plastic fiecare surubel.

Si totusi nu am incredere la drum lung cu ea.

 

e65 in 2 luni.

 

- chiar azi ca nu se mai deschie , si butucul e la sofer e bulit .. (masina in fata blocului) . si n-am cum sa intru in ea.

 

 

As avea incredere doar intr-o masina cumparata de noua si intretinuta de mine, pana in 50.000 km , mai tarziu nu prea mai ai siguranta .

Oricand poate crapa vre-un furtun ascuns bine , fara sa-i vezi uzura, sa ramai fara antigel pe autostrada .

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

Eu am spart diferentialul pe transfagarasan anul trecut.Am avut noroc sa pot ajunge cu el asa pana acasa.Era autoblocant si cred ca din acest motiv a cedat. Acum am unul open de care sunt mult mai multumit.
Link to comment
Share on other sites

- s-a spart de tot tubul pompei auxiliare de apa, si a pierdut antigelul , noroc ca am simtit miros de antigel (tocmai ma pregateam sa intru pe autostrada) , din nou , problema fara rezolvare care te lasa in drum, e prea mare presiunea sa -l legi cu ceva.

 

Am patit cu un e46 din 2000 sa se crape un cot din dreapta chiulasei, in care era prins un furtun cu un colier. Am prins furtunul respectiv cum am putut(fara colier ca nu mai avea loc), si-am mers fara capacul la radiator ca sa nu faca presiune si sa-l arunce. Noroc ca nu era foarte departe de oras, dar am avut de urcat si deal unde am incercat sa nu-i dau mai mult de 2-2500 ture.

 

Si iar cu racirea, imi curgea antigel pe la termostat doar cand motorul era rece. La cald se umfla si se astupa gaura.

 

As vrea odata sa-mi schimb toate garniturile si flansele prin care trece antigel sa fiu sigur. Sigur mai am un cot in spatele chiulasei care nici nu pot sa-l vad in ce stadiu se afla.

Link to comment
Share on other sites

Bine , acum toata lumea stie ca E65 ul din primele generatii e dezastru :rolleyes:

 

Tu fiind posesor de tanc .....

A mea e 2004

Nu poti sa acuzi masina , ca s-a stricat cheia :).

Inchiderea la e65 nu mai merge , din secunda in care niste mecanici au umblat in portbagaj cu o bormasina :) .( E CLAR BUBA DE E65)

Rotile se dezechilibreaza . (E CLAR BUBA DE E65 ) .

 

Problemele electrice generale ale e65-ului si nu numai , din anii aceia au fost statiile de amplificare care se stricau, si valvetronicul care se strica foarte repede... 100-150.000 km , as spune ca si unitatile de navigatie se strica si nu mai citesc cd-urile, chiar foarte multe. Si aceste unitati sunt lafel , si pe e65 si pe e60 sau x5

 

 

 

Valvetronicul care totusi era la inceput .... (prima oara a fost pus in 2001 pe 316)

 

Restul nu stiu cat sunt de generale, poate individuale ...

 

 

Orice bmw , a avut sensibilitatea lui.

 

Le acceptam asa cum sunt , cu problemele lor ....

 

 

Dar ideea e ca nici o masina care trece de 50 hai 100.000 , nu mai are nici o garantie la drum lung.

 

Poate sa fie verificata cap , coada, vreo cateva ore , inainte sa pleci. Si nici atunci ....

 

 

Acum daca am sta tot timpul cu teama de drum lung, nu am mai iesi din casa.

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

Intr-un fel seria 7 e mai predispus problemelor , pentru ca el este "cobaiul", da si cel mai avansat .

 

 

 

Daca te uiti de-a lungul anilor , cea mai noua tehnologie s-a pus pe seria 7, iar peste cativa ani , si pe celelalte modele.

S-a pus cea mai avansata tehnologie , pentru ca a fost nevoie pe segmentul de lux.

 

 

Un exemplu ar fi Car Access System 3 , pe seria 7 E65 (03/2002). iar pe E90 in 03/2005.

Alte exemple ar fi cutia 6hp26 de la ZF , prima oara s-a pus pe 7 in 2001 , iar peste ani , in 2005 pe e90 , sau 2009 pe jaguar xf.

Exemplele pot continua , cu webasto , si altele.

 

 

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

Intr-un fel seria 7 e mai predispus problemelor , pentru ca el este "cobaiul", da si cel mai avansat .

 

 

 

Daca te uiti de-a lungul anilor , cea mai noua tehnologie s-a pus pe seria 7, iar peste cativa ani , si pe celelalte modele.

S-a pus cea mai avansata tehnologie , pentru ca a fost nevoie pe segmentul de lux.

 

 

Un exemplu ar fi Car Access System 3 , pe seria 7 E65 (03/2002). iar pe E90 in 03/2005.

Alte exemple ar fi cutia 6hp26 de la ZF , prima oara s-a pus pe 7 in 2001 , iar peste ani , in 2005 pe e90 , sau 2009 pe jaguar xf.

Exemplele pot continua , cu webasto , si altele.

 

 

 

De ce tocmai seria 7 tre' sa fie "cobaiul" cand la acest nivel trebuie sa se dea maximum de siguranta,eficacitate,fiabilitate,samd...ca doar e clasa de lux,nu? si pe langa asta,mai platim si-un vagon de bani cand o luam de noua!

 

Pai daca e cobai inseamna ca,cu al meu cazan ii dau rusine pt ca la a mea nu are ce sa "pice" atatea cum pica la seria 7 (in special e65-ul din primii ani de fabricatie)

Link to comment
Share on other sites

Eu in ultimele 2 saptamani in germania am vazut pe banda de urgenta cu capota ridicata, un mercedes tot de-o seama cu e36, un A4 model de acum 4-5 ani, un pasat break, modelul dupa 2000 si un bmw seria 5 e60 care era pornit dar scotea fum destul de rau. Eu zic ca o masina cu peste 250 de mii de km e la fel de cazan ca un e36 la 200 de mii de km, indiferent de ce varsta au.
Link to comment
Share on other sites

Mda,interesant este faptul ca si eu cand am venit din romanica,am vazut destul de multe masini pe banda de urgenta dintre care si doua bmw-uri 7,un e38 si un e65. Deci se mai intampla si pe la case mari,iar eu ma vaitam pt cazanul meu :bashwall:
Link to comment
Share on other sites

am vazut multe masini cu 3-4-5 sute de mii de km si erau departe de a fi cazane....totul tine de cum a fost masina intretinuta, asta e tot ce conteaza! De exemplu o Toyota, la care mai toti km au fost facuti pe autostrada si in santiere pline de praf, nisip si la temperaturi de peste 45C si are 300k de km si merge foarte bine, dar spre deosebire de BMW, Toyota schimba uleiul la cutie, la ei nu este longlife, asta fiind doar unul din aspectele ce tin de intretinere, pe care alte firme le iau in serios! Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

La chestia cu masina veche nu mai e masina iti dau totala dreptate ieri imi mergea totul perfect pe masina azi constat ca iar sa dus trapa , geamu si asa mai departe le fac sa mearga merg 2 zile si iara se duc draku si tot asa am patit cu tot schimb bratele pica motorul schimb motorul pica bratele...
Link to comment
Share on other sites

La chestia cu masina veche nu mai e masina iti dau totala dreptate ieri imi mergea totul perfect pe masina azi constat ca iar sa dus trapa , geamu si asa mai departe le fac sa mearga merg 2 zile si iara se duc draku si tot asa am patit cu tot schimb bratele pica motorul schimb motorul pica bratele...

 

Eu cand zic ceva,lumea nu ma crede...in fine,fiecare e liber sa spuna ce vrea si nu pot sa ,ma opun.

 

 

Am mai spus-o si-o repet: putem sa bagam si sute de mii de euro in ele...timpul insa isi spune cuvantul!!!

Link to comment
Share on other sites

toyota, mazda...mitsubishi, nissan sau honda...masini japoneze....INTOTDEAUNA masinile japoneze au fost renumite pentru fiabilitate....va dau doar un nume CIVIC...cine cunoashte, shtie la ce ma refer. Nu sunt profesionist...dar banuiesc k una din cauzele fiabilitatii foarte ridicate la masinile japoneze se datoreaza faptului k sunt concepute sa urce foarte sus in turatii, adik sa reziste la turazii mari timp indelungat...iar, bineinteles... catzi mergeti zilnic cu masinile sa schimbatzi treptele numai in decuplaj ? conducem normal...ne mai luam la o liniutza 2 3...dar cam atat...k e scumpa benzina :laugh: glumesc...conducem linistitzi...deci normal k schimbam undeva la 2 3 mii de ture...nu 7 8 mii... PAREREA MEA :angel: Edited by Tunin6
Link to comment
Share on other sites

A disparut renumele mercedesului cum ca era cea mai fiabila masina din lume? stiti voi....bot de cal,cobra,etc...

Nu nu am uitat...dar vorbeam de japoneze...au shi nemtii renumele lor....in fiabilitate...dar parca prea s-au bagat in unitatzi vandute....si au cam uitat de fiabilitate....desi eu cred k le fac mai putzin fiabile intentzionat...pana la urma urmei o mashina foarte fiabila e nasol pentru producator...nu mai vine piese de schimb nu? :rolleyes: noi acum cumparam doar brandul ( marca ), majoritatea masinilor sunt la fel de fiabile si de dotate...pana la urma...conteaza doar gustul fiecaruia... PAREREA MEA :angel:

 

shi multzi au gusturi fine...Mercedes, BMW, Audi ... Jaguar ... partea proasta e k foarte multzi uita shi cum ii cheama knd ii urci intr-o MASHINA ...nu cotetz...

Link to comment
Share on other sites

De ce tocmai seria 7 tre' sa fie "cobaiul" cand la acest nivel trebuie sa se dea maximum de siguranta,eficacitate,fiabilitate,samd...ca doar e clasa de lux,nu? si pe langa asta,mai platim si-un vagon de bani cand o luam de noua!

 

Pai daca e cobai inseamna ca,cu al meu cazan ii dau rusine pt ca la a mea nu are ce sa "pice" atatea cum pica la seria 7 (in special e65-ul din primii ani de fabricatie)

 

"cobaiul" se referea la .... implementarea noutatilor tehnologice.

la gama asta ... "suruburile sunt stranse mai bine", unele materiale sunt mai "deocheate", finisajele mai ... :rolleyes:

probail ca la noile modele f01,f10 ....diferenta e mult mai mica in ceea ce priveste materialele, finisajele,...

 

..si confera siguranta :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

@Fan4BMW cat de des ai putea sa schimbi bratele ca nu-mi dau seama? n-ar trebui sa fie cazul decat daca dai cu ea in toate gropile, aproape zilnic, altfel nu-mi explic.

 

 

exemplu de masina fiabila, desi ca marca e undeva jos clasata la fiabilitate, e opel astra classic (G). stiu una tavalita pe la tara, n-are nici pe naiba la suspensie si directie.

Link to comment
Share on other sites

@Fan4BMW cat de des ai putea sa schimbi bratele ca nu-mi dau seama? n-ar trebui sa fie cazul decat daca dai cu ea in toate gropile, aproape zilnic, altfel nu-mi explic.

 

 

exemplu de masina fiabila, desi ca marca e undeva jos clasata la fiabilitate, e opel astra classic (G). stiu una tavalita pe la tara, n-are nici pe naiba la suspensie si directie.

 

Pai Opelul e un fel de Logan-ul nemtilor :)

Link to comment
Share on other sites

"cobaiul" se referea la .... implementarea noutatilor tehnologice.

la gama asta ... "suruburile sunt stranse mai bine", unele materiale sunt mai "deocheate", finisajele mai ... :rolleyes:

probail ca la noile modele f01,f10 ....diferenta e mult mai mica in ceea ce priveste materialele, finisajele,...

 

..si confera siguranta :thumbsup:

 

 

Ok,dar prin "cobai" se mai intelege si faptul ca se efectueaza fel de fel de experimente care de multe ori se lasa cu decesul "cobaiului",iar la asemenea nivel,experimentele astea nu ar trebui sa existe.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.