Jump to content

X3 s-a oprit si nu mai porneste


C_o_s_m_i_n

Recommended Posts

E vorba de masina unui prieten, un X3 din 2009 2.0d 177 CP.

 

Ieri l-a vandut si azi urma sa-l "livreze" clientului. Insa avea rezervorul plin si ce s-a gandit el, sa scoata motorina.

Zis si facut: a scos returul ce mergea in rezervor si a lasat motorul pornit. Pana a scos vreo 30 de litri totul a fost ok. Imediat dupa, motorul s-a oprit si n-a mai pornit.

Pompa din rezervor pare a suna ceva mai ciudat iar pe tur motorina cica vine cu bule.

 

Ce ziceti voi ca s-a intamplat? Ce e de facut?

Orice sfat e binevenit.

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

O diagnoza ar putea sa-ti dea niste indicii. Cumva o fi tras aer daca vine cu bule. Sa incerce o aerisire.

 

P.S. Probabil ca la urmatoarea masina pe care o vinde o sa o dea cu rezervolul plin. Dar acum daca putem, hai sa-l ajutam cumva...

Link to comment
Share on other sites

Da, nu comentez fapta lui, la valoarea masinii sa te mai uiti la 200 de lei... :pardon:

 

O sa ajunga si la tester, dar tare mi-e ca problema nu e de natura electrica, prin urmare nu are ce sa apara pe tester.

E ciudat faptul ca s-a oprit singura, abia apoi n-a mai pornit. Motorina mai are aproape jumatate rezervorul. Nu inteleg cum s-a putut dezamorsa din moment ce s-a umblat doar la retur.

Link to comment
Share on other sites

Da, nu comentez fapta lui, la valoarea masinii sa te mai uiti la 200 de lei... :pardon:

 

O sa ajunga si la tester, dar tare mi-e ca problema nu e de natura electrica, prin urmare nu are ce sa apara pe tester.

E ciudat faptul ca s-a oprit singura, abia apoi n-a mai pornit. Motorina mai are aproape jumatate rezervorul. Nu inteleg cum s-a putut dezamorsa din moment ce s-a umblat doar la retur.

 

Daca s-a stricat vreo pompa, din punct de vedere mecanic, tot ar trebui sa iasa ceva pe diagnoza.

Link to comment
Share on other sites

mai bine fugarea masina si consuma motorina daca tot ii era ca il imbogateste pe noul propietar cu un plin de motorina, asta da mentalitate.... :laugh:, rusinica, rusinica!! Daca i-a fost de 2mil nu prea vreau sa ma gandesc cum a intretinut masina... :wacko:

 

Clar ca daca vine cu bule a tras aer, la PD-uri se scotea furtunul dinainte de rampa de alimentare si dadeai la automat pana venea motorina curata fara bule de aer si gata, nu stiu daca merge si la asta fiind CR, in cel mai rau caz o duce la service si ii amorseaza pompa acolo, nu-i mare paguba, o sa il coste platforma mai mult decat operatiunea acolo, pentru el ar putea fi o problema :).

Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Mda... acum aflu ca e in garantie si ii va chema pe cei de la reprezentanta.

Nu-l cunosc personal, e din alta parte a tarii, prieten de-al unui prieten de-al meu, deci nu stiu cum isi intretine masina.

Reactia mea a fost aceeasi cu a voastra... rusinica ! :)

 

Deci... se va rezolva. Cand voi afla deznodamantul, il voi posta aici, poate va fi de ajutor si altora. :)

Link to comment
Share on other sites

S-a rezolvat.

Nu inceteaza sa ma uimeasca bavarezii. :)

 

Deci ce s-a intamplat:

Computerul masinii a simtit ca e o pierdere de combustibil pe undeva (probabil vedea debitul prea mare pe tur) si la un moment dat s-a aprins martorul de check engine, a blocat pompa de inalte si implicit returul. In momentul cand au mufa inapoi conducta, pompa din rezervor a pornit singura (cu motorul oprit si contactul luat) si a amorsat instalatia.

 

Insa pompa de inalte a ramas in continuare blocata pana au pus testerul si resetat eroarea.

Dupa ce au resetat, a pornit din prima. :)

Link to comment
Share on other sites

cum doamne iarta-ma sa scoti motorina din masina inainte sa o vinzi.. doamne dumnezeule..

 

 

sper ca nu au uitat sa scoata si lichidul de parbriz...daca tot se apuca de o treaba..

Da uite asa se aduna banii de X3.. se fac greu.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Da, nu comentez fapta lui, la valoarea masinii sa te mai uiti la 200 de lei... :pardon:

 

O sa ajunga si la tester, dar tare mi-e ca problema nu e de natura electrica, prin urmare nu are ce sa apara pe tester.

E ciudat faptul ca s-a oprit singura, abia apoi n-a mai pornit. Motorina mai are aproape jumatate rezervorul. Nu inteleg cum s-a putut dezamorsa din moment ce s-a umblat doar la retur.

 

Ma bucur ca a rezolvat dar si mai tare ma bucur ca a mai pierdut din castigul fabulos de 30 de litri de motorina.

Nici prin cap nu mi-a trecut sa fac asa ceva cand am vandut hyundai-ul , chiar am fost si i l-am dus in mangalia (din ct) si m-am intors cu alta masina fara sa mentione macar ceva despre asta.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.