Jump to content

Electric supercharge kit


bogdanmarina

Recommended Posts

S-a mai discutat. Nu face nimic, poate doar sa scada performanta datorita restrictionarii admisiei.

 

E simplu de calculat : un supercharger sau compresor mananca 10-20 cai minim ca sa faca presiune necesara supraalimentarii motorului. 20 cai inseamna 15kw putere efectiva. Panarama aia are 900w , cam ce presiune crezi ca face la debitul necesar motorului ?

 

Cica scade si timpul 0-400m cu 1 secunda.:download:

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

Chiar dc e electric ia asa mult din puterea motorului?

 

Nu era asta ideea. Ziceam ca daca un turbo sau compresor are nevoie de 20 cai ca sa produca debitul de aer pentru supraalimentare, chestia aia nu poate produce acelasi debit cu 900 wati, deci e pocnitoare.

Teoretic s-ar putea face un supercharger electric daca ar avea o putere de 10-15 kw (care bineinteles ar trebui alimentat de la un alternator corespunzator care ar trebui sa furnizeze nu mai putin de 1250 A la o tensiune de 12v :laugh:). Adica niste cabluri de alimentare groase de 10-15 cm.

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

Ok, inteleg punctul tau de vedere. Insa cred ca importanta este presiunea admisiei cu aspiratie normala si comparata cu cea generata de ventilatorul tip compresor?

 

Inteleg ca nu este un compresor in adevaratul sens al cuvantului insa el poate sa creasca puterea prin cresterea presiunii de admisie, corect?

 

Deci intrebarea este: la motorul de 1.6 care este presiunea aerului aspirat la 6000 rpm (ori volulmul)? Este mai mica decat cu prostia asta? Pe site-ul lor, spune ca genereaza 5 PSI.... e mai mult sau mai putin decat aspiratia naturala a motorului turat?

 

 

Thx

 

 

 

 

S-a mai discutat. Nu face nimic, poate doar sa scada performanta datorita restrictionarii admisiei.

 

E simplu de calculat : un supercharger sau compresor mananca 10-20 cai minim ca sa faca presiune necesara supraalimentarii motorului. 20 cai inseamna 15kw putere efectiva. Panarama aia are 900w , cam ce presiune crezi ca face la debitul necesar motorului ?

 

Cica scade si timpul 0-400m cu 1 secunda.:download:

Link to comment
Share on other sites

Ok, inteleg punctul tau de vedere. Insa cred ca importanta este presiunea admisiei cu aspiratie normala si comparata cu cea generata de ventilatorul tip compresor?

 

Inteleg ca nu este un compresor in adevaratul sens al cuvantului insa el poate sa creasca puterea prin cresterea presiunii de admisie, corect?

 

Deci intrebarea este: la motorul de 1.6 care este presiunea aerului aspirat la 6000 rpm (ori volulmul)? Este mai mica decat cu prostia asta? Pe site-ul lor, spune ca genereaza 5 PSI.... e mai mult sau mai putin decat aspiratia naturala a motorului turat?

 

 

Thx

 

 

Pai si o siringa face 5 PSI pe gaura aia de iesire de 2 mm. Ce e important e debitul de aer. E prea mic ca sa faca ceva util. Ventilatorul ala in admisie scade performanta pentru ca obtureaza traseul aerului. Cauta pe google ca s-au facut teste.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.