Jump to content

Am facut schimbul de ulei si bat tachetii


tx2673xa

Recommended Posts

@cristiansan7 de ce ai tinut neaparat sa-i schimbi? Te deranja asa tare tacanitul sau erau dusi de tot? Aveai ceva simptome de la ei?

Dupa ce am aduso din Germania acum 3 ani am schimbat uleiul si a inceput deodata dimineata cand era motorul rece la pornire sa se auda un singur tachet destul de tare , dar dupa cativa metri de mers i-si revenea sau daca stateam pe loc si o ambalam , era clar ca un tachet nu se amorsa si chiar nu-ti poti da seama care din ei bate si ori cum nu este sanatos sa schimbi un singur tachet ! De atunci nu am mai avut probleme !

Link to comment
Share on other sites

1200 de lei 8 tacheti si manopera e ceva de vis...

 

 

 

 

un tachet la E46 costa in jur de 35-50 de lei... nu stiu de unde i-ai luat la 100 lei bucata dar te-ai fraierit rau de tot.

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

1200 de lei 8 tacheti si manopera e ceva de vis...

 

 

 

 

un tachet la E46 costa in jur de 35-50 de lei... nu stiu de unde i-ai luat la 100 lei bucata dar te-ai fraierit rau de tot.

Probabil ai dreptate , dar eu am o vorba : " sunt prea sarac ca sa-mi permit lucruri ieftine " ! Am intrebat in trei locuri de tacheti inclusiv la Bavaria si toti mi-au spus acelasi pret ! Probabil exista si mai ieftin dar eu am preferat mai scump si banuiesc de o calitate mai buna ! Am mai mers si pe premiza ca daca este mai scump este si mai bun ! Nu desfaci toata ziua motorul ca sa schimbi tachetii ! Eu nu mi-as pune in motor tacheti de 35 bucata !

Link to comment
Share on other sites

tachetii INA costa ~40 lei si din cate stiu INA sunt montati din fabrica.

 

si daca arunci o privire la toti care vand piese p-aici pe forum... n-ai sa gasesti tacheti la 100 lei bucata, indiferent de marca.

 

mentalitatea asta ca "ce e scump, clar e mai bun" ii imbogateste pe multi.

 

in fine, e alegerea fiecaruia.

 

 

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

tachetii INA costa ~40 lei si din cate stiu INA sunt montati din fabrica.

 

 

 

 

si daca arunci o privire la toti care vand piese p-aici pe forum... n-ai sa gasesti tacheti la 100 lei bucata, indiferent de marca.

 

mentalitatea asta ca "ce e scump, clar e mai bun" ii imbogateste pe multi.

Nu te contrazic , chestia cu tachetii este de acum 3 ani cand nu eram pe forumul asta ! Cate lucruri supra evaluate om fi cumparat pana acum ...... dumnezeu stie ! Dar daca cei de la Bavaria au spus ca 100 ron costa bucata , atat am dat nu puteam sa stau sa vad cum sufera masina cu tachetii defecti :laugh: !

Link to comment
Share on other sites

adevarat.

 

 

 

 

dar crede-ma, in 1200 de lei, pe langa schimbul de tacheti mai faci si un schimb de ulei + toate filtrele la un service bun plus un spalat interior-exterior. :D

 

 

 

In Romania nu avem decat mecanici de dacia sau raba. BMW recomanda 5w sau 0w.

stai linistit, am vazut multe masini reparate de nemti si nici ei nu-s toti "profesori"

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

In Romania primul lucru pe care il afli cand vrei sa schimbi uleiul este ca trebuie ulei mai "gros" ca nu stiu ce uzuri rezolva el si ca ar fi bine sa bagi si un aditiv ca "face bine la motor".Nu conteaza ce scrie in cartea masinii, stie el mai bine pentru ca asa facea la dacie si nu mai consuma ulei.
Link to comment
Share on other sites

Treaba cu uleiul am patit-o si eu. Cred ca cei de la service vor sa compenseze pentru uzura garniturilor si a segementilor, dar de fapt contribuie la accelerarea uzurii generale cu uleiu gros. E un soi de mentalitate romaneasca "de ce sa schimb ce trebuie schimbat cand pot sa pun ulei mai gros si sa mai mearga niste km". Poate in unele cazuri pur si simplu le e lene sa caute in catalog ce ulei ai nevoie si zic direct 10w-40.

 

Ideea e ca daca nu stii exact ce vrei cand ajungi la service mai mult ca sigur iei tzapa.

 

In legatura cu piesele de schimb. Situl http://www.bmw-oem.ro/ ofera orice piesa OEM de bmw. Inainte sa cumparati merita comparate preturile cu cele de pe site. Eu sunt aproape convins ca 99% din alte situri/ magazine au preturi mai mari ca aici. cei de la unixauto.ro de exemplu au preturi duble :D

Edited by Stanky
Link to comment
Share on other sites

Tin sa mentionez ca din cand in cand, cand masina sta putin inclinata in fata nu mai suna tachetii, daca aia or fi, si intr-o dimineata am scos joja sa ma uit la ulei si ca niciodata, de pe joja au picurat vreo 6-7 picuri de ulei, iar cu celelalte uleiuri ce l-am avut maxim da maxim un picur curgea cand verificam joja. Cred ca am prins un ulei facut pe vapor din floarea soarelui :((
Link to comment
Share on other sites

Tin sa mentionez ca din cand in cand, cand masina sta putin inclinata in fata nu mai suna tachetii, daca aia or fi, si intr-o dimineata am scos joja sa ma uit la ulei si ca niciodata, de pe joja au picurat vreo 6-7 picuri de ulei, iar cu celelalte uleiuri ce l-am avut maxim da maxim un picur curgea cand verificam joja. Cred ca am prins un ulei facut pe vapor din floarea soarelui :((

Poti incerca un schimb de ulei, daca e ca apa.

Link to comment
Share on other sites

Neaparat trebuieschimbat uleiul daca e chiar asa lichid. Incearca sa cumperi uleiul de undeva de incredere, daca se poate, chiar cel de BMW facut in colaborare cu Castrol. Cand scoti uleiul din masina fa o comparatie de vascozitate cu cel nou. Eventual baga nasu vezi daca cel vechi miroase si a benzina.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut. Maine ii fac revizia(schimb de lichide si filtre si alte minuni). Momentan in motor am castrol 10w40(part synt) si am luat 4l de 5w40(full synt) ambele Magnatec. Ce parere aveti,am procedat bine cu schimbarea tipului de ulei? Precizez ca am 215000km iar motorul e 1.8i, 116cp.

 

Inca ceva: ce stiti despre marca FRAM (filtre aer si ulei), si MAHLE FILTER KL 35 (filtru de benzina),ati auzit ceva de ele,ati folosit asa ceva...sunt bune?

Link to comment
Share on other sites

Observ ca nu am primit niciun raspuns,deci reformulez: cei cu e36 motoare pe benzina(in special 1.8l) ce ulei folositi de obicei?

foloseam 10w40 castrol magnatec. Am bagat ultima oara Liqui Moly MOS2 ceva cu bisulfura de molibdem. Mergea bine si inainte dar si acum, il mananca ceva mai putin pe asta de la Moly.

Link to comment
Share on other sites

Ziceai ca ti-a mancat 1,5l intre schimburi, stai relax este chiar bine. Mergi pe 5w fara probleme. Am mai intrebat pe un topic si nu stiu daca am primit raspuns, eu puneam 5w30 BMW LL04 si m-am interesat un pic si am ajuns la concluzia ca acesta protejeaza motorul pe durata a 20000km iar 5w40 BMW este mai bun decat 5w30 dar in 10000km dupa care trebuie schimbat. Stie careva ceva despre ce am afirmat ?

Un prieten la un 318i e36 a cam distrus motorul cu ulei gros + aditivi de c...t, a puns 5w vreo doua schimburi si motorul se simte mai bine dar tachetii sunt decedati.

Link to comment
Share on other sites

CatuXXX,nu stiu ce vrei sa spui prin "tacheti decedati",insa iti pot spune ca se pot regla pt a micsora jocul si implicit zgomotul. Daca ar fi "decedati",asta ar insemna ca ei sa fie blocati,sparti,uzati in exces(putin probabil),si atunci ar afecta in primul rand supapele si intr-un final mersul motorului,de aici rezultand probleme grave.

Revenind la problema mea,eu pana acum am avut 10w40 castrol,chiar azi am facut schimbul de ulei si toate cele,si cum am mai spus,am bagat 5w40. Sa vedem cum functioneaza motorul cu acest tip de ulei.

Link to comment
Share on other sites

Salut. Maine ii fac revizia(schimb de lichide si filtre si alte minuni). Momentan in motor am castrol 10w40(part synt) si am luat 4l de 5w40(full synt) ambele Magnatec. Ce parere aveti,am procedat bine cu schimbarea tipului de ulei? Precizez ca am 215000km iar motorul e 1.8i, 116cp.

 

Inca ceva: ce stiti despre marca FRAM (filtre aer si ulei), si MAHLE FILTER KL 35 (filtru de benzina),ati auzit ceva de ele,ati folosit asa ceva...sunt bune?

ca ulei 5w40 castrol magnatec.nu pot sa ma pronunt cat imi consuma.la ultimul schimb nu a mai pus ala saiba pe surubu de la baie,sau altceva(este un fel de picatura chinezeasca pt mine).

filtru aer mann.dupa o mie de km era negru, deci e bun :))

filtru benzina mann. il am de vreo 25 000 km nu da semne sa se fi infundat

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.