Jump to content

Opinii despre 530i N52B30


kolea

Recommended Posts

In primul rand salut la toata lumea!

De aproximativ 2 saptamani sunt posesorul unui 530I motor N52B30 an 2006 cu 47000km in bord si as vrea sa va dati cu pererea despre acest tip de motorizare si anume:

Precedenta benzinara a fost un e39 2.2i M54,m-am impacat foarte bine cu masina si incepusem sa-i cunosc slabiciunile(consum de ulei mai mult de cat celelalte motorizari,consum de benzina peste limita uneori).In cartea tehnica a M54-lui consumul de combustibil dat de fabricant in afara orasului era 7.2L/100km in comparatie cu 530-ul actual care are consum de 6.8L/km,de unde diferenta?

In principiu ma intereseaza parerile voastre despre N52B30 fiabilitate,probleme des intalnite la aceasta motorizare,de ce ar trebui sa tin cont pentru a utiliza masina si pentru a preveni unele defectiuni,plus alte idei din partea voastra care ma vor ajuta sa cunosc mai bine masina.

Mai detin un m57 tot din 2006 cu cutie automata in comparatie cu 530-ul(si asta are cutie automata)schimbarea treptelor este mai violenta,se simte o zmuncitura usoara,la 530i schimbarea treptelor este foarte lina aproape ca nu se simte,din ce cauza este aceasta diferenta?

Ce tip de ulei imi recomadati pentru N52?

Nu vreau sa par stupid,dar chiar sunt in necunostinta de cauza vizavi de aceasta motorizare...

Va multumesc!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

In primul rand salut la toata lumea!

De aproximativ 2 saptamani sunt posesorul unui 530I motor N52B30 an 2006 cu 47000km in bord si as vrea sa va dati cu pererea despre acest tip de motorizare si anume:

Precedenta benzinara a fost un e39 2.2i M54,m-am impacat foarte bine cu masina si incepusem sa-i cunosc slabiciunile(consum de ulei mai mult de cat celelalte motorizari,consum de benzina peste limita uneori).In cartea tehnica a M54-lui consumul de combustibil dat de fabricant in afara orasului era 7.2L/100km in comparatie cu 530-ul actual care are consum de 6.8L/km,de unde diferenta?

In principiu ma intereseaza parerile voastre despre N52B30 fiabilitate,probleme des intalnite la aceasta motorizare,de ce ar trebui sa tin cont pentru a utiliza masina si pentru a preveni unele defectiuni,plus alte idei din partea voastra care ma vor ajuta sa cunosc mai bine masina.

Mai detin un m57 tot din 2006 cu cutie automata in comparatie cu 530-ul(si asta are cutie automata)schimbarea treptelor este mai violenta,se simte o zmuncitura usoara,la 530i schimbarea treptelor este foarte lina aproape ca nu se simte,din ce cauza este aceasta diferenta?

Ce tip de ulei imi recomadati pentru N52?

Nu vreau sa par stupid,dar chiar sunt in necunostinta de cauza vizavi de aceasta motorizare...

Va multumesc!

Kolea...motorul asta e considerat ca una din cele mai bune motorizari puse pe BMW. Ulei sa-i pui original BMW 5W30..asta i-am pus eu la a mea.Nu sunt probleme la motor daca ai grija de el se stie.Ti se poate duce CCC-ul .La a mea s-a dus .astept sa-i vina cel nou.Ii dai ulei la timp sau chiar mai repede si original sau Castrol.... in rest sa o folosesti sanatos si fara evenimente neplacute.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Diferenta de consum e pt ca e de generatie mai noua, nimic mai simplu.

 

Referitor la smucitura de la schimbarea vitezelor, nu e normala, verifica ce e de verificat pe la cutie, eventual schimba-i uleiul.

525-ul are doar 76000km,are rost sa-i schimb uleiul de pe acum?

Eu ma gandeam la un uptade de soft la cuitie,dar oare va rezolva ceva?

 

Kolea...motorul asta e considerat ca una din cele mai bune motorizari puse pe BMW. Ulei sa-i pui original BMW 5W30..asta i-am pus eu la a mea.Nu sunt probleme la motor daca ai grija de el se stie.Ti se poate duce CCC-ul .La a mea s-a dus .astept sa-i vina cel nou.Ii dai ulei la timp sau chiar mai repede si original sau Castrol.... in rest sa o folosesti sanatos si fara evenimente neplacute.

Mersi George,sper ca nu te-ai suparat pe mine la postul ala,stii tu...

Motorul masinii tale tot N52 este?

Edited by kolea
Link to comment
Share on other sites

Vezi ca IulianC a scapat de socuri dupa ce a resetat valorile adaptive ale cutiei: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/90360-bmw-e60-525d-112005/page__view__findpost__p__1303979

Poate te va ajuta informatia.

dap,mersi...incerc mai multe variante,cu schimbul de ulei e cam dus-intors,greu este sa gasesti pe cineva capapil sa faca aceasta operatiune ca la carte.

P.S. am si inpa si dis instalate,am sa incerc si eu sa vad rezultatul.

Edited by kolea
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

la motorul asta sa fii atent la zgomote la relanti. In primi ani de fabricatie au fost niste serii mai nefericite si rezultau niste probleme la tacheti daca aveai noroc sau la tot valvetronicul se duce naibii daca aveai ghinion.

Au aparut ceva remedieri, se inlocuiau ceva piese pe cheltuiala BMW, desi nu s-a facut nici un recall oficial. Dar daca sari de 100k fara problema probabil ca nu iti mai faci griji. De altfel la varianta de 3L a fost mai ferita in general..

Altfel e un motor foarte avansat, complex, si de asta e si asa economicos...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.