Jump to content

cutie automata blocata in pozitia P


MariusMad

Recommended Posts

Salut ...nu mai pot scoate din P si nici cheia din contatct dupa ce opresc motoru ce poate fi ???

Sa fiu mai explicit am pornit motorul masina era in P si frana de mana trasa am intrat pana in casa iar cand mam intors cam dupa 15 minute am incercat sa pornesc nimic sta blocat in P am oprit motoru am incercat sa scot cheia din contact nimic.

Cand calc frana simt pe nuca chestia aia...lovitura aia sau cum sa o numesc ca si cum e safe sa schimbi in alta pozitie dar nimic sunt disperat si ma grabesc sa ajung undeva oare e o siguranta sau ce ????

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Probabil ti s-a blocat piedica mecanica a schimbatorului. Cauta in manualul masinii pentru ca exista o metoda de deblocare. Scoti mansonul de piele din jurul schimbatorului si trebuie sa apesi pe ceva inauntru.
Link to comment
Share on other sites

Cu toate ca ma grabesc vreau sa iti multumesc pt informatie mi-a fost foarte utila am vazut un cioc metalica care imi bloca maneta am tars cu o surubelnita si am putut muta schiumbatorul am desfacut la volan am aranjat putin firul este unul gri care are un metal inauntru care impinge o siguranta tot metalica la cheie banuiesc

am rezolvat multumesc inca o data mi-ai fost de ajutor.

o zi minunata

Link to comment
Share on other sites

... am vazut un cioc metalica care imi bloca maneta am tars cu o surubelnita si am putut muta schiumbatorul am desfacut la volan am aranjat putin firul este unul gri care are un metal inauntru care impinge o siguranta tot metalica la cheie banuiesc

 

 

Si totusi, ce ti-a blocat maneta?

Link to comment
Share on other sites

E valabil pentru toate modelele automatice ?

Face referire doar la pozitia "P" sau in orice alte pozitii ?

Eu am bagat masina in garaj cativa ani in urma, mergea perfect..am dus-o la cheie.

Dar intre timp ...cineva a incecat sa o scoata , fara sa stie ce si cum.

Am inteles ca si-au bagat ghiarele unii si altii, dar to t nu au reusit sa o scoata, nici macar sao porneasca.

Cand am ajns acasa, la mine a luat-o motorul la sfert (nu era pornita de 2 Ani) dar nu se mai misca din loc si parca nu mai intra decat in "D" ..in celelalte viteze nu vroia.

O aceleram .schita ceva, dar nu se clintea.

Acum dupa ce am citit topicul ma gandesc...poate fi vorba de aceeasi problema, sau o fi blocata frana de mana ?

SAptamana vitoare plec acasa si as vrea sa incerc s-o misc din loc, dar nu mi-as baga nasul aiurea si nici nu as pune pe oricine sa umble la ea.

E un 525 IX din 95.

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

daca se3 misca selectorul si ai avut franad e mana trasa, mai degraba e frana de mana la tine.

Eu am acelasi model de selector, se blocase intradevar, dar am gasit o fisa de 1 cent sau 3 centi, una mica tare care intrase in el...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

daca se3 misca selectorul si ai avut franad e mana trasa, mai degraba e frana de mana la tine.

Eu am acelasi model de selector, se blocase intradevar, dar am gasit o fisa de 1 cent sau 3 centi, una mica tare care intrase in el...

 

Deci daca nu intra mai jos de a 3-a, e posibil sa fie ceva i interior !?

Nu se poate deregla nimic, ai demontat capacul fara alte inerventii ?

Link to comment
Share on other sites

Fraticaaa mam facut mecanic pe aici vrand ne vrand :))

Daca nu era Bmw il vindeam ca pe restul dar iubirea nu e de vanzare !!!

 

Fraticaaa mam facut mecanic pe aici vrand ne vrand :))

Daca nu era Bmw il vindeam ca pe restul dar iubirea nu e de vanzare !!!

In 3 sapt venim si doamne ajuta ca jar mananca pana acasa cum ai zis tu pe bord o sa vad doar D5 :))

Link to comment
Share on other sites

Da, e posibil sa fie blocat de ceva,

LA mine nu mai mergea sa selectez 2, nu se misca neam.sub 3.

 

 

sau poate butonasul ala care deblocheaza selectorul nu mai functioneaza cum trebuie.

In cazul colegului de mai sus, MArius Mad selectorul e ceva gen drive by wire, e alta mancare de peste, la noi la e34 se misca o parghiuta prin diverse contacte..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 4 years later...

Salut ...nu mai pot scoate din P si nici cheia din contatct dupa ce opresc motoru ce poate fi ???

Sa fiu mai explicit am pornit motorul masina era in P si frana de mana trasa am intrat pana in casa iar cand mam intors cam dupa 15 minute am incercat sa pornesc nimic sta blocat in P am oprit motoru am incercat sa scot cheia din contact nimic.

Cand calc frana simt pe nuca chestia aia...lovitura aia sau cum sa o numesc ca si cum e safe sa schimbi in alta pozitie dar nimic sunt disperat si ma grabesc sa ajung undeva oare e o siguranta sau ce ????

Multumesc.

 

Uita-te la becurile de frana daca ard cand pui frana, daca nu ard cand calci frana e dus intrerupatorul de la frana de servici

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...
Salut, am avut si eu o problema E90 177cp 2008, a rĂŁmas ĂŽn poziția P blocatĂŁ, la tester apare eroare4E87, EGS SELENOID VALVE 4 Bloc, selenoidul se afla in schibatorul de viteze, mecanicul ma sfĂŁtuit sĂŁ ĂŽl ĂŽnlocuiesc, am aplicat varianta cea mai simpla, am sters eroarea pe tester la un profesionist , am schimbat uleiul si filtrul, se pare ca s-a rezolvat problema.
Link to comment
Share on other sites

Salut, am avut si eu o problema E90 177cp 2008, a rămas în poziția P blocată, la tester apare eroare4E87, EGS SELENOID VALVE 4 Bloc, selenoidul se afla in schimbatorul de viteze, mecanicul ma sfătuit să îl înlocuiesc, am aplicat varianta cea mai simpla, am sters eroarea pe tester la un profesionist , am schimbat uleiul si filtrul, se pare ca s-a rezolvat problema.

Si te simti impacat ca stergand doar eroarea problema s-a rezolvat?

.. sau ai multe multe cruciulite la geam si atunci (de)sigur nu se mai intampla..

..sau l-ai pus pe specialist cu tot cu tester in portbagaj si o sa il scoti de acolo cand se mai intampla cine stie pe unde..? (Mai radem si noi.. ;) poate nu te superi prea tare ca glumim pe o idee)

 

Eu zic sa desfaci acolo sa vezi ce si cum si sa repari ce spun altii mai proceputi. Solenoidul ala e o piesa care se poate uza iar uleiul s-ar putea sa nu mai poata faca mare lucru in timp.

 

De altfel, bun venit pe forum!

Multumim de sinceritate.

 

A, si AI GRIJA de masina daca vrei sa te tina!

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

:)) ma amuz când i vad pe toți ca indiferent de problema pe care o au sau nu o au la cutie vor sa schimbe uleiul si filtrul ca poate poate :))) numai sa nu se ducĂŁ cu gândul ca e posibil de alta cutie sau sa o reconditioneze cu câteva mii de euro. Edited by WIN60
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.