Jump to content

Problema A/C e36 318i


Recommended Posts

Am si eu o problema cu A/C`ul pe un 318i e36 1995(dubluclimatronic, analog).

 

Cand merg cu el in aglomeratie(treapta 1,2), la termperaturi de 35*C apa trece de jumate si se aude, pe fundal, un vajait(ca la un motor supraalimentat).Mentionez ca in exterior, cu a.c`ul pornit nu mi se intampla acest lucru.cu el oprit masina merge normal, in orice conditii.

 

totodata la temperaturi ridicate 35grade aerul are doar o tenta de rece,dar nu face fata.Cand sunt temperaturi de pana la 25 27 de grade te ingheata...

 

mentionez ca am verificat instalatia de a/c,am inlocuit freon,am schimbat filtru habitaclu,compresorul cupleaza.

 

sa fie de la cureaua de accesorii sau de la rotile intinzatoare?

 

cineva mi`a spus ca am radiatorul infundat si mi`a recomandat sa`l schimb.

 

mc

Link to comment
Share on other sites

nu are cum sa fie radiatorul infundat, impuritatie se opresc in filtrul evaporator, dar in mod sigur il ai f murdar curata-l si asigurate ca merge si treapta a doaua la ventilatorul care raceste radiatorul

 

Te referi la electroventilator?ala de dimensiuni mari care raceste radiatoarele?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pai cum imi dau seama ca are 2 viteze? cum aflu? pt ca la mi ne porneste destul de tare,+ de asta se simte si in turatiile motorului,+ vibratia destul de accentuata care se simte si in habitaclu...in acest caz ce treapta de viteza e?

 

ca sa verifici daca merge ventilatorul electric pe ambele trepte trebuie sa`l legi pe direct la baterie de 12v.

0. mare antentie la degete,lucreaza din lateralul ventilatorului,asuma`ti riscul pt ceea ce faci.

1. dai mufa jos de pe electroventilator(la mine se gaseste sub ventilator,undeva in partea soferului,are 3 pini in triunghi:masa(varful,cablul maro),treapta1,treapta2)

2. iei 2 cabluri. unu il legi intre borna - de la baterie si unde vine masa,si al doilea intre borna + si unul dintre ceilalti 2 pini,pe rand.

3. se va simti care este treapta a2a(la mine este pinul dinspre botul masinii) , ca`ti va da cu praf in ochi :))

 

In cazul tau mare atentie,nu ar trebui sa simti ceva deranjant cand cupleaza indiferent de treapta.sa nu fie paletele ventilatorului rupte,neechilibrate sau axul descentrat etc.

 

eu am rezolvat problema. era releul de culoare mov care nu mai functiona

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.