Jump to content

Primul meu BMW


mecea

Recommended Posts

Schimba cand ajunge pe rosu, dar de ce ai vrea sa accelerezi mai mult de-atat?!

 

 

Nu e vorba ca vreau sa accelerez mai mult... Ma gandeam la situatia in care esti pe manual, treapta 4 si apesi pedala pana la fund. Continua sa accelereze pana in zona rosie sau face kickdown chiar si pe manual? Si daca schimba automat la rosu, modul sport mai are vreo importanta in modul manual? adica iti mareste limitarea etc. ? Poate sunt intrebari stupide, dar nu am condus automata prea mult timp (vreo 500 km cumulat) si nefiind masina mea nu am testat tot ce am vrut eu cu proprietarul in dreapta mea :) .

 

Daca ar fi sa achizitionez un X3 nou, sunt in mari dubii daca sa fie manual sau automat (2.0d evident). Pt ca mi se pare ca automata, desi e comoda si a evoluat enorm in ultimult timp, nu iti ofera prea mult control manual.

Link to comment
Share on other sites

Daca ar fi sa achizitionez un X3 nou, sunt in mari dubii daca sa fie manual sau automat (2.0d evident). Pt ca mi se pare ca automata, desi e comoda si a evoluat enorm in ultimult timp, nu iti ofera prea mult control manual.

 

Si eu am beneficiat de acelasi idei "preconcepute" ca tine multa vreme, dar cutiile astea noi, clasica cu 8 trepte sau dsg-urile, sunt cu totul altceva fata de ce stiam, eu zic sa iei automata, la mine e prima, merg de doua saptamani cu ea, si iti zic sincer ca mi-e "scarba" sa ma urc in golf, tocmai de la cutie, cand l-am luat nu am vrut "automata" ca nu am control, mare greseala. Automata de pe x3 isi face toti banii platiti pe ea si inca ceva mai ales in traficul din bucuresti.

Edited by mecea
Link to comment
Share on other sites

Nu e vorba ca vreau sa accelerez mai mult... Ma gandeam la situatia in care esti pe manual, treapta 4 si apesi pedala pana la fund. Continua sa accelereze pana in zona rosie sau face kickdown chiar si pe manual? Si daca schimba automat la rosu, modul sport mai are vreo importanta in modul manual? adica iti mareste limitarea etc. ? Poate sunt intrebari stupide, dar nu am condus automata prea mult timp (vreo 500 km cumulat) si nefiind masina mea nu am testat tot ce am vrut eu cu proprietarul in dreapta mea :) .

 

Daca ar fi sa achizitionez un X3 nou, sunt in mari dubii daca sa fie manual sau automat (2.0d evident). Pt ca mi se pare ca automata, desi e comoda si a evoluat enorm in ultimult timp, nu iti ofera prea mult control manual.

 

gresit...pe manual e ca si fara cutie automata....merge cum vrei tu....schimba doar cand vrei tu.

Link to comment
Share on other sites

schimba doar cand vrei tu.

Daca accelerezi pana pe rosu iti schimba singura, chiar si in manual.

 

Ca sa raspund la intrebare: nu, nu face kickdown daca esti in modul manual, poti sa-i dai blana in ce viteza vrei tu. Va schimba in treapta superioara doar cand ajunge in limitare, pt protectie.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

am atins saptamana trecuta pe la inceput 3000km, acuma mai am putin pana la 4000, in rest icsulescu e de maxima senzatie, am urcat cu el pana la cabana pastorala rarau, sau mai exact unde a fost cabana pastorala, si am testat pe langa campulung moldovenesc si HDC-ul, foarte util, dar folosit scoate un zgomot ciclic, un fel de pocnet, asa fac toate ?

 

si inca ceva niste idei vizavi de piuitul centurii de sigurante ? cei de la bavaria zic ca nu se poate scoate din calculator :geek: asa o fi ? mi se pare putin probabil totusi si in oras ma cam enerveaza ...

post-48539-0-36746500-1317826512_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

La modelele pana in 2010 se putea dezactiva. Nu vad de ce nu s-ar putea si la asta.

Dar cel mai simplu, cu o surubelnita de 2mm apesi limba din lacatul centurii pana agata in partea de jos (ca si cum ai impinge lama centurii). Se va auzi un click.

Si eu asa am facut si n-am nici un stres. :)

Cand vrei sa legi centura, apesi o data butonul lacatului, acesta se deblocheaza si e gata pentru cuplat centura. :)

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Eu recomand purtarea centurii dar daca totusi vrei sa nu o porti cateodata, nu are rost sa te complici cu surubelnite. Mergi la un magazin de piese auto sau in targ la Vitan si cumpara un set de 2 centuri false din plastic. Dai 15-20 lei si ai scapat de problema. Mi-am luat si eu unul doar pentru distantele scurte de 2-3 km pana la magazin sau mai stiu eu ce alte treburi rapide prin apropierea casei.

 

Foarte misto masina. Sa o stapanesti sanatos !

Link to comment
Share on other sites

iar materialele sunt mult mai calitative fata de generatia precedenta.

 

Depinde de echipare. Afirmația nu este pe deplin adevĂŁratĂŁ.

 

Ceea ce ma "nelinisteste" este insa cutia, mai exact tine foarte jos turatia la motor, merge si la 1200 rpm, ceea ce pentru un diesel mi se pare foarte jos, asa fac toate ? Dealerul zicea ca asa e noua generatie facuta pentru consum etc, nu risc probleme cu turbina in timp ? calamina ?

 

SĂŁ mergi pe roșu mai des și cam atât.

 

Schimba cand ajunge pe rosu, dar de ce ai vrea sa accelerezi mai mult de-atat?!

 

Ar fi putut da ĂŽn rev limiter, pentru cĂŁ așa ar fi fost bine la un mod manual 100%

 

Pt ca mi se pare ca automata, desi e comoda si a evoluat enorm in ultimult timp, nu iti ofera prea mult control manual.

 

Ăn principiu ai dreptate, trebuie sĂŁ te adaptezi puțin.

 

Pune-ti centura... :rolleyes:

 

+1

Link to comment
Share on other sites

Pune-ti centura... :rolleyes:

 

you are not helping :getlost:

 

 

 

ma intereseaza pe distante scurte, de exemplu cand iau copilul de la scoala, de la birou pana la scoala fac 2-3 min, am un singur semafor si scoala e la 2 strazi mai incolo, asta ca exemplu, deoarece cu aia mica in masina intotdeauna pun centura, nu de alta dar a fost un chin sa o invatam sa-si puna singura centura si nu vreau sa dau exemplu negativ :angel:

 

ma interesa mai mult o recomandare la un "guru" de ecu bmw ca sa ma scape de chestia asta dar chestie cu surubelnita suna interesant ca sa fiu sincer :yahoo: , referitor la centurile false, am auzit o poveste, poate ca e mit urban, dar nu am chef sa aflu pe pielea mea, mai ales ca-s tare ghiniost la chestiile astea, cum ca ar putea ramane blocata acolo si pe urma vizita la dealer daca vrei sa mai folosesti centura ...

Link to comment
Share on other sites

Am atins 4300, au aparut si primele semne de greierasi, cam repede, poate ca si anvelopele alea runflat au ajutat putin, la trecerile peste linia de tramvai, ambele portiere fata prezinta inceputul dezvoltarii de greierasi. Consumul sta sub 9 la suta in oras ceea ce mi se pare absolut senzational.

 

Chestia interesanta insa este intervalul de revizie, prima mie a scazut dupa 300 km, de atuncea la fiecare 500 km parcursi mai scade cate 1000, acuma la 4300 imi indica 21000 km, probabil ca la 4800 o sa arate 20000km, exista niste senzori pentru calitatea uleiului ? sau scade dupa cum e programat ? nu de alta dar peste jumatate din km parcursi sunt in regim extraurban de conducere relaxata.

Link to comment
Share on other sites

Exact,ecista niste senzori,vezi ca de la 5000km se deconteaza revizia,cu cat mai repede cu atat mai bine :rolleyes:

 

Insa nu-mi explic cum de ai greierasi deja,am mers cu un x1 (22-23k km) pe niste drumuri si nu avea nici cel mai mic greieras (nici la ac nu sunt cele mai bune finisaje),la x6 nici atat si am in jur de 36k km din care 12-13k km cu jante pe 20 si nu o menajez.

Link to comment
Share on other sites

ĂnsĂŁ asta ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ-i dai serios.

 

tocmai ca nu-i dau deloc serios, de aicea vine si nedumerirea mea :blink:

masina rar ajunge la 3500 rpm, iar din cei 4500km parcursi, cel putin jumatate au fost extraurban. sunr un sofer potolit, iar daca am chef de alergat ies cu golful, foarte rar insa, asta e de mers relaxat.

 

am scos cu ea 5.6% de la comarnic la otopeni, viteza medie 93.6, in localitati cruise 80, afara cruise 110.

 

referitor la greierasi, fuck me, sincer ma asteptam, speram sa nu dar ... pur si simplu sunt in contra naturii, orice stupizenie se poate intampla, la mine creste probabilitate inzecit sa se produca.

Link to comment
Share on other sites

Stiu ca nu e ok cu ture putine, dar astia de la bmw nu si nu, o tin pe a lor batman batman, asa sunt facute astea, sa mearga in ture putine ca benzinarele. Eu nu am piciorul greu pe pedala, o mai tin si pe sport din cand in cand, dar nici acolo nu sta la mai mult de 2000. Cand ies cu ea din bucuresti o mai trec si pe manual tocmai sa o tin pe la 2300-2500. Deocamdata nu ma alarmez, sa vedem ce se intampla dupa ce trece de 10.000km.
Link to comment
Share on other sites

Eu am avut un greieras la X3. Cand mergeam pe piatra cubica, deasupra ceasurilor de bord, se auzea ceva acolo. Destul de fin. I-am dat doua palme peste bot (bord) si a tacut. De vreo 2 ani nu a mai facut.

In rest, zgomotele din masina sunt de la ce am depozitat prin ea.

 

Poti sa-i dai mai mult de 3500rpm, e chiar indicat ;)

 

Greierasii de care zici. Unde se aud, ce fel de zgomot fac? Cand treci peste denivelari sau tot timpul?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.