Jump to content

Primul meu BMW


mecea

Recommended Posts

EDIT: am vazut, cca 250 de cai.

 

probabil ca un SD de la BMW suna si trage mai bine. Asta e motorul VW, V6. Am mers cu un Q7, mi s-a parut putin mai zgomotos ca la BMW. Oricum, imi place Porschele.

Edited by Similea
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pe cayenne e un v6 de 3 litri de vag, acelasi de pe touareg/a6/q5/q7 etc cu cutie zf in 8 aceeasi de pe bmw-uri

 

Nu e bai de poluare, oricum cayenne arata bine rau, mie personal mi se pare exagerat de scump dar am inteles ca nu se compara calitatea cu nici un alt brand la nivelul asta.

 

Misto rau masina aia dorule.

Link to comment
Share on other sites

da e misto. da pretul e mare (mai mare decat la bmw) dar stii pe ce dai banii. in primul rand trenul de rulare. sistemul 4x4 cu diferential blocant / autoblocant nu se compara cu ba--sina de x-drive. eu stau pe coclau, uneori o luam cu x-urile peste camp, in zapada sau noroi, ma faceau astia cu audi muci. ale mele bataiau si dardaiau, aia treceau in viteza si ma umpleau de flesti pe parbriz. pana si ml-urile mergeau mai bine. ma duc pe la vama veche- 2mai, stiti ca acolo e panta cand iesi si pietris, la fel, x-urile bataiau, asta rupe sub el si sare in sus. suspensia e pe gaz si se ridica si manual in 6 trepte, salti cca 30 cm cred, treci orice. e si autoadaptiva. ma rog, e mecanica serioasa de off-rod nu banc. si diferentialul e blocabil si manual. la interior nu mai zic, judecati singuri. motoarele sa zicem ca sunt echivalente. da motorul e de q7..touareg...etc. am citit undeva ca ar avea alte injectare si alta axa cu came. sigur si harta e mult diferita, am mers cu un a6 cu motorul asta, era normal, asta e tunat f agresiv. Edited by fbdcnt
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

mike, stefan:

stiti cum se spune - orice sut in fund e un pas inainte. stiti cat eram de damblagiu cu bmw-urile. si acum sunt sigur ca intre mercedes, audi, bmw, tot bmw e mai bun overall. le-am incercat pe toate iar bmw-uri le-am avut pe toate (ma rog, aproape).

porsche insa e altceva si nu e vorba de fite, ifose sau asemenea, discut de mecanica adevarata si la interior materiale si finisaj, chestii care se pot vedea cu ochii si pipai cu mana. va arat cu placere daca va nimeriti prin zona. x5 mi se pare si acum inca f bun, q7 si ml sunt niste orori. cam orice bmw de 3l bate omologul de la concurenta. la felk la 2l dar astea nu siunt deloc fiabile. exceptie fac modelele de nisa, pe care bmw nici nu prea le are. comparatie porsche - bmw nu se poate face, nu este cinstit, sunt clase diferite, cum ar fi porsche - ferrari.

p.s. mike, din semnatura vad ca si tu ai tradat.

Edited by fbdcnt
Link to comment
Share on other sites

@Stefan - apoi si daca Cayenne-ul il schimba intr-un an, eu is in lipsa de idei ce ar putea sa-si mai cumpere... Range eventual <_< (dar doru e doru :D )

 

@doru - Uhmm, eu de abia am deschis ochii prin lumea masinilor bune sa zic asa si vroiam sa testez si ce are "concurenta" si sunt extrem de multumit pana acum, singura problema e ca inca nu are 21.000km dar ambreiajul patineaza (ambreiajul - problema cunoscuta la S5) si va trebui sa-l schimb...chiar daca nu ma prea reprezenta trebuie sa recunosc ca m-i dor putin de 7er :rolleyes:.

 

@mecea - ca prima ta masina BMW, cum t-i se pare sistemul audio...standard si pe E91 era crima si pedeapsa...oare l-a imbunatatit...?

Edited by MscleMike
Link to comment
Share on other sites

da ce a avut vreodata bmw sistem audio bun? :D

a avut si are dar costa bani. ala stoc e f prost dar ia vezi un logic 7, harman kardon...etc. aia nu inseamna ca nu are ci ca nu ai tu.

asa-zisul hi-fi e acceptabil si nu costa mult in plus.

Edited by fbdcnt
Link to comment
Share on other sites

compar stock adica ce avem sau ne-am lua mai toti,pe mine personal nu ma pasioneaza sistemul audio dar oricum din ce am vazut/auzit ce are bmw e mult sub ce au masini non premium stock.E si normal ca logic 7, harman kardon sa se auda bine doar de aia dai o caruta de bani pe ele .
Link to comment
Share on other sites

cum adica? are sau nu mai are b&o? cand am avut eu septar nu era optiun b&o, insa am avut un logic 7 care suna extraordinar. si unul digital pe un x3 sd, si hk pe m3 au mers extraordinar, se rupea masina. asta e cu masinile scumpe, chele sunt relativ rezonabile dar optionalele te rup. evident poti cumpara un media player cu 100 si un gps cu 30 dar frate, la ce iti mai iei bmw?
Link to comment
Share on other sites

ha buna intrebare,eu am luat cazanul pt motor si pt cum sta pe drum,ca a mai avut si alte cacaturi pe langa e alta treaba,dracu ursul l-am luat chel chel doar oglinzi electrice si trapa avea.alte treburi atunci vad ca intre timp s-au mai schimbat lucrurile. Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

dupa cum am promis revin cu noutati :

 

Pe 01.06.2012 m-a mancat in fund sa-l sun pe Costin Vasilescu sa-l intreb de sanatate si de ce nu a mai revenit cu un telefon asa cum a promis, nu mica mi-a fost mirarea cand mi-a zis ca de fapt cei de la Motor AG sunt vinovati de situatie, ca nu-si fac treaba, ca biroul tehnic local le-a comunicat ce au de facut dar ca ei nu fac nimic, ca sunt dealerul lor si isi cere scuze pentru ei, dar sunt cam nesimtiti, si oricum, atentie, citez textual "masina dvs. nu are absolut nimic" ... trecand peste faptul ca ar fi fost normal dupa prima discutie sa dea macar un telefon sa ma tina si pe mine la curent, am zis totusi sa ne intalnim in bucuresti marti, pe 05.06.2012, luni erau rusaliile si era liber, la AB sa-mi arate cum functioneaza masina si in esenta cum nu are nimic ...

 

Ca o scurta paranteza, sambata am avut un deces in familie, tot marti fiind programata incinerarea, in jurul orei 14.30 la crematoriul de langa IML, iar miercuri dimineata trebuia sa plec la cluj sa ducem urna in cavoul familiei.

 

In aceste conditii am preferat ca marti dimineata sa-mi mentin intlanirea, nu de alta dar ma cam saturasem sa tot pun compresorul la masina sa verific presiunea ... Ma intlanesc la AB cu Costin Vasilescu, la solicitarea lui se face intrarea in service a masinii, sub pretextul unei diagnoze rapide, si astept demonstratia ... D-nul Vasilescu dispare si eu raman asteptand, si astept, tot astept, pana pe la 12.30 cand incep sa ma panichez incepand sa constientizez ca in acest ritm am sa ratez incinerarea ... sun la Vasilescu > nici un raspuns, insist > de pomana, ii dau un SMS in care ii descriu situatia, ma suna inapoi imi zice ca sunt colegii plecati in proba de drum dar ca-mi lasa masina lui urmand sa ma intalnesc seara cu el sa-mi iau masina mea inapoi ... seara facem schimbul si-mi zice ca mai au nevoie de masina inca o zi pentru teste :blink: asta dupa ce tot el imi spusese ca masina nu are nimica > ii explic ca plec din bucuresti pentru cateva zile si ramane se auzim cand ma intorc, plec spre casa si surpriza > s-au plimbat cu masina mea aproape 300KM ...

 

Am reluat discutiile saptamana trecuta, indivizii nu recunosc ca masina ar avea ceva, dar macar nu mai au tupeul sa zica ca nu are nimic ... iar eu masina in service nu le-o mai duc in acest conditii, mi se pare tupeu nerusinat sa se plimbe cu masina mea 300 km fara ca macar sa intrebe in prealabil daca sunt de acord, asta ca sa nu mai zic de pretextele cu care m-au adus in service. Felicitari BMW Romania, o adunatura de kknari nespalati.

 

Am scris si in germania, de pomana pana acuma :

 

Dear Mr. Cora,

 

Thank you for your reminder.

 

We have forwarded your inquiry once more to the relevant department for assessment.

 

Best regards,

BMW Customer Service Scream (Tezparii)

 

------------------------------------------------------------------

Bayerische Motoren Werke Aktiengesellschaft

Board of Management: Norbert Reithofer, Chairman,

Frank-Peter Arndt, Herbert Diess, Klaus Draeger,

Friedrich Eichiner, Harald Krueger, Ian Robertson

Chairman of the Supervisory Board: Joachim Milberg

Registered in: Munich HRB 42243

-------------------------------------------------------------------

 

Absender: Mircea CORA <mircea.cora@gmail.com>

Empfänger: Customer.Service <Customer.Service@bmw.com>

Zeit: 12.06.2012, 14:17

Betreff: Re: Customer service inquiry from www.bmw.com (english)

 

 

Hello

 

Can i still hope for a reply from someone from BMW ? Or at least for some answers regarding BMW Romania behavior/attitude ?

Are your customer relations services being audited for quality management ? Does BMW have some sort of ISO certification ?

 

Best regards

 

 

On 01/06/2012 3:53 PM, BMW Customer Service wrote:

MailCOPA Email Document

Dear Mr. Cora,

 

Thank you again for your e-mail.

 

We have forwarded your inquiry to the relevant department for assessment.

 

Best regards,

BMW Customer Service Scream (Tezparii)

 

------------------------------------------------------------------

Bayerische Motoren Werke Aktiengesellschaft

Board of Management: Norbert Reithofer, Chairman,

Frank-Peter Arndt, Herbert Diess, Klaus Draeger,

Friedrich Eichiner, Harald Krueger, Ian Robertson

Chairman of the Supervisory Board: Joachim Milberg

Registered in: Munich HRB 42243

-------------------------------------------------------------------

Absender: Mircea CORA <mircea.cora@gmail.com>

Empfänger: Customer.Service <Customer.Service@bmw.com>

Zeit: 01.06.2012, 14:53

Betreff: Re: Customer service inquiry from www.bmw.com (english)

 

 

Hello

 

Small calendar about my "premium" experience with BMW Romania :

 

1. 30.03.2012 - first service entry > complained about flat tire warning system malfunctioning,

2. some two weeks later again in service for replacement of faulty steering system > some more tests for the flat tire warning system, cars gets new software

3. 04.05.2012 back in service for an action replacement of front right window mechanism, again more than 4 hours of testing the flat tire warning system, lots of discussions with BMW local branch technical support, conclusion > PUMA case

4. 18.05.2012 > no answer to the PUMA case, i called BMW Romanian office, talked to a mister Bogdan Oprescu, very unpleasent experince, called again to make a complaining about mister Oprescu, but there was nobody in charge in the office

5. 21.05.2012 > i've been called by a mister Costin Vasilescu, lots of promises to solve my problem, some excuses for mister Oprescu attitude, no results though

6. 28.05.2012 > i've contacted BMW support > no real answer until today

 

So my 8 months old car has been in service 3 times, for the same problem with no result, and BMW Romania is basically ignoring these problem.

 

Can i expect someone from BMW AG to contact me ?

 

Best regards

 

Mircea Cora

 

0040720777345

 

On 29/05/2012 3:25 PM, BMW Customer Service wrote:

MailCOPA Email Document

Dear Mr. Cora,

 

Thank you for your recent e-mail.

 

We have assigned your matter to the relevant department for assessment. Please expect their direct response.

We highly appreciate your patience in the short interim.

 

Best regards,

BMW Customer Service Scream (Tezparii)

 

------------------------------------------------------------------

Bayerische Motoren Werke Aktiengesellschaft

Board of Management: Norbert Reithofer, Chairman,

Frank-Peter Arndt, Herbert Diess, Klaus Draeger,

Friedrich Eichiner, Harald Krueger, Ian Robertson

Chairman of the Supervisory Board: Joachim Milberg

Registered in: Munich HRB 42243

-------------------------------------------------------------------

Absender: "customer.service@bmw.com" <customer.service@bmw.com>

Empfänger: kundenbetreuung <kundenbetreuung@bmw.de>

Zeit: 28.05.2012, 14:25

Betreff: Customer service inquiry from www.bmw.com (english)

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------

Questions or comments: I bought a BMW X3 F25 20dA, vin number L548624, some 8

months ago, and for the past 2 months i've made repeated complaints to the

dealer, and also to BMW Romania, about the flat tire monitoring system, which

is not working on my car :

 

1.dealer tested the car on three or four separate occasions, and they said that

the car doesn't have any errors, and they just don't know what to do in these

situation other than to contact BMW, i think they said something about making a

puma case, and they have to wait for a reply from BMW, these happened almost a

month ago.

 

2.some 10 days ago i called BMW Romania, to ask what takes so long, i talked to

a mister Bogdan Oprescu, very unpleasant experience, i rarelly talked to

someone so uninterested and unpolite, it left me the impression that i was just

disturbing him, i actually mentioned that i intend on making an complaint about

his attitude, and all he answered was "do whatever you want". So i called

again, but the person in charge was not available, i left my number, and he

called me back 4 days later, Constantin Vasilescu, offered some excuses on

behalf of his colleague, and also promised to review my car situation and come

back with a solution, in a few days, it's been another week, and still no

answer from BMW.

 

Is these the premium customer experience that i can expect from BMW ? I also

bought an BMW X1, for my mother, some 3 months ago, but i'm starting to ask

myself if it was't a mistake ? Once a car sold it's of no interest to BMW if

the customer is satisfied, or if his experiencing problems with the car ?

 

I would like an answer as soon as possible, and please remember that my almost

brand new car is not being fixed for a problem that affects the safety of the

car, for more than 2 months. I would also like to talk to someone who's not

from the BMW romanian office.

----------------------------------------------------------------------------------------

Given name: Mircea

----------------------------------------------------------------------------------------

Family name: Cora

----------------------------------------------------------------------------------------

E-mail address: mircea.cora@gmail.com

----------------------------------------------------------------------------------------

BMW AG ensures that all personal data will be dealt with in accordance with

privacy protection regulations. With your permission, the data you supply in

the contact form will be stored, processed and, where appropriate, passed on to

other members of the BMW Group, including your national BMW AG subsidiary.

 

You may withdraw this permission at any time by contacting the customer service

department: customer.service@bmw.com

 

I hereby authorise BMW AG to store my data in order to answer my questions; the

information I provide will be stored in accordance with data protection

regulations.: true

----------------------------------------------------------------------------------------

I also give my permission for the BMW Group to use my data for other marketing,

research and statistical purposes. You can cancel your request to receive

newsletters and text messages at any time by using the "Cancel participation"

link in your user profile. No further newsletters will be sent once this

campaign has ended.: false

----------------------------------------------------------------------------------------

----------------------------------------------------------------------------------------

The address is:: Private

----------------------------------------------------------------------------------------

Additional information: -

----------------------------------------------------------------------------------------

Street: -

----------------------------------------------------------------------------------------

House number: -

----------------------------------------------------------------------------------------

Postal code: -

----------------------------------------------------------------------------------------

Town/City: -

----------------------------------------------------------------------------------------

Country: Romania

----------------------------------------------------------------------------------------

Region: -

----------------------------------------------------------------------------------------

Daytime telephone number:

----------------------------------------------------------------------------------------

Which BMW model are you interested in?: -

----------------------------------------------------------------------------------------

Your current vehicle?: -

----------------------------------------------------------------------------------------

What is the model of your current vehicle?: -

----------------------------------------------------------------------------------------

Manufacture date of your car?: -

----------------------------------------------------------------------------------------

When are you planning to purchase a new vehicle?: -

----------------------------------------------------------------------------------------

Do you own a BMW motorcycle?: -

----------------------------------------------------------------------------------------

Date of birth (DD.MM.YYYY):

----------------------------------------------------------------------------------------

Employment: -

----------------------------------------------------------------------------------------

How did you hear about the BMW website?: -

----------------------------------------------------------------------------------------

----------------------------------------------------------------------------------------

Send e-mail to:: Germany

----------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Mi-au facut masina cei de la Bavaria Baneasa, problema s-a rezolvat cu schimbarea calculatorului ABS/DSC, si resoftare. Am inteles ca oricum au mai avut si alte cazuri pe X3 F25 cu aceeasi buba.

 

Am sa revin cu o detaliere maine ca acuma sunt pe fuga.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Neverending story :

 

am zis ca mai postez dar numa chef nu am avut, a picat intre timp si ceva pe transmisie, masina pe viraje, cel mai bine se simtea la viteza mica, avea niste socuri din ce in ce mai serioase, in panta aveai impresia ca pierde tractiune, nu putere si nu aderenta, astea existau dar pur si simplu parca nu misca > am fost la AB Otopeni la constatare, intr-o vineri, dupa ce am facut un dt cu un mecanic de la ei, au zis ca intradevar are o problema si trebuie bagata in atelier pentru investigatii. Dupa inca vreo ora jumate, mi-au comunicat ca nu reusesc sa diagnosticheze cu precizie problema, putand fi ori cutia de transfer ori diferentialul punte fata, si ca fiind o masina in garantie cei de la biroul local le-au comunicat ca masina ramane in service pentru investigatii si daca insist sa plec cu ea iesirea din service se face sub semnatura mea pe raspunderea mea.

 

Luand in calcul cate au mai fost pana acuma, l-am sunat pe Vasilescu de la biroul local, si i-am cerut masina de schimb, nu mi se pare normal ca la o masina luat de noua, cu un an vechime sa am atatea probleme, practic de la sfarsitul lui martie media ar fi cam odata la doua saptamani o vizita in service, ca placutele pe spate trebuie schimbate, ca macara, ca ploua in masina, calculatorul de abd/dsc, caseta de directie ... nu au avut sa-mi dea masina, dar pentru prima oara, si se pare ca si pentru ultima, printr-un accident cosmic pe care nu mi-l explic, monsher Vasilescu s-a simtit si aproximativ 30 min mai tarziu seful de la tehnic local a aparut in service cu un x3 ca al meu, masina lui, l-au tras langa a mea si au inceput sa trebaluiasca la ele, dupa inca vreo ora jumate de umblat la masina, iesit cu masina prin curte si virat, etc, au dat ceva jos de pe masina lor, am aflat ulterior ca era actuatorul de la xdrive, au iesit cu masina in teste si am primit verdictul prin Vasilescu > a cedat actuatorul, evident nu exista pe stoc in romania, se comanda, vine saptamana viitoare, dar oricum pana atuncea imi lasa actuatorul de pe masina lor sa pot circula cu masina. Foarte frumos pana aicea, asta era vineri pe la 18.00, luni seara pe la 22.30 in drum spre casa bordul meu a luat-o las vegas style ca sa citez un amic, opream masina, se stingea, plecam, la primul stop iar o lua razna, am facut poze, pana la urma m-am prins ca innebunea cand se activa start-stop, am dezactivat si am ajuns acasa linistit. Dimineata cand sa plec cu ea in service, surpriza totala, mergea perfect, am dat mail la biroul local cu pozele facute si descrierea situatiei, mi s-a explicat ca actuoaturl pus pe masina nu a fost codat cu masina mea si mai poate sa o ia razna, dar sa nu-mi fac probleme.

 

Evident ca actuatorul nu a venit saptamana viitoare, iar mai nasol a fost ca circa 10 zile mai tarziu au reparut socurile in transmisie, pe viraje > m-am dus din nou la AB Otopeni sa le dau vestea cea mare, ei au sunat la biroul local pentru indicatii, si am asteptat vreo 2 ore de pomana. Pana la urma pachet de nervi m-am urcat in masina si am mers la Bmw Group Romania in Baneasa, mai ales ca Vasilescu nu mai raspundea la telefon. Acolo surpriza > cica nu i-a sunat nimeni, usturoi nu au mancat gura nu le miroase, de vina e ca nu e codat actuatorul, nu inteleg de ce la doua sapt nu a venit piesa comandata, bla bla bla, abureala fara numar, lipsa de chef de lucru la fel > fara numar. Printre picaturi >

1.nu e nimic anormal cu ceea ce se intampla cu masina mea, de la vasilescu, sa inteleg ca asta e nivelul de calitate al BMW_ului ?

2.daca se strica actuatorul 3 nu trebuie sa-mi fac probleme ca oricum vor schimba tot transfer case-ul si nu voi mai pierde decat o zi in service cat va dura inlocuirea, asta de la Vlad Sirca, sef tehnic.

 

Saptamana trecuta ma suna luni de la AB Otopeni ca a venit piesa, se programeaza masina pentru lucrare miercuri dimineata. Ma prezint, predau masina, ar fi trebuit sa fie gata dupamiaza, ceea ce evident ca nu s-a intamplat, nu a reprezentat tocmai o surpriza insa, pentru ca si la schimbarea casetei de directie, schimbarea prorpiu zisa si facutul geometriei au durat cam o ora, in schimb codarea si activarea aproape 6 ore. Joi dimineata ma duc sa iau masina, si soc total > facea considerabil mai urat decat in urma cu 3 saptamani cand s-a constatat problema, si practic nu exista termen de comparatie fata de cum era masina miercuri dimineata cand am adus-o la ei.

 

Acuma masina e trasa pe dreapta si asteapta sa vina cutie de transfer noua cu actuator nou ...

 

Eu personal nu cred ca problema e mecanica insa ci electronica, am incercat sa impartasesc aceasta informatie cu cei de la biroul local dar de pomana ... cei de la AB Otopeni nu pot sa faca ce considera ei pentru ca fiind garantie biroul local nu le deconteaza lucrarile, asa ca stau si astept si nu pierd decat o zi ca sa-l citez pe Sirca.

 

Cei de la AB Otopeni se jura ca au scos masina 20 km dupa inlocuire si mergea bine, masina intradevar avea 18 km facuti in plus fata de cum o lasasem eu in dimineata precedenta.

 

Nota zece pentru amabilitate lui Paul Parpala. In rest ... biroul local ...... miercuri ma vad cu coordonatorul zonal pentru Romania sa-i reclam iarasi subordonatii pentru amabilitate, competenta si dragalasenie fata de clienti.

 

Aicea e doar un rezumat scurt pentru tot, vizavi de atitudinea lui Vasilescu sunt mult mai multe de spus insa, oricum cel mai de baza este ca minte la de usor precum respira.

 

 

@alex

daca te referi la infiltratiile din portbagaj, s-au rezolvat la AB Otopeni, acuma ca dat jos luneta si au lipit-o bine pe haion, sau pur si simplu au scos ornamentele interioare si au bagat silicon acolo habar n-am, dar nu mai gasesc baltoaca pe prelata de la portbagaj dupa ploaie sau dupa ce spal masina.

Edited by mecea
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

cum am zis fa-i vant sau schimba serviceul :)

bine de spume cred ca as fi fost in stare sa o urc pe platforma si sa o arunc in fata BMW AG Germania.Pe ceva electronic as merge si eu,din moment ce a facut figuri si cu actuatorul nr2,nu m-ar mira sa fie un rahat gen fir desfacut.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

daca era cutia de transfer ar fi trebuit sa se manifeste buba si cu actuatorul 2, si crede-ma ca mergea ca unsa, ma rog primele zile, pe urma a inceput sa faca si cu ala, dar usurel, la inceput trebuia sa stii ce sa cauti ca sa-ti dai seama ca e acolo, asta ca sa nu mai zic ca nu ar explica diferenta dramatica intre actuatorul 2 si nr.3, cu care la viteza mica pe curba aveai senzatia ca se rupe ceva pe sub masina.

 

parerea mea e ca buba e electronica, dar e mult mai simplu sa schimbe piese in nestire in speranta ca nimeresc ceva pana la urma ... deocamdata ei schimba practic doar componente mecanice.

Edited by mecea
Link to comment
Share on other sites

pai cam asta e stilul clasic in reprezentante mai ales daca citesti pe aici e schema clasica,se schimba piese pana se rezolva.Iar faptul care ma socheaza e ca astia nu pot sa schimbe o piesa fara aprobarea biroului local,adica sa zicem ca vine un mecanic si zice domne e un senzor e posibil ca biroul local sa zica nu ,noi nu vrem sa il schimbam.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.