Jump to content

Primul meu BMW


mecea

Recommended Posts

Greierasii de care zici. Unde se aud, ce fel de zgomot fac? Cand treci peste denivelari sau tot timpul?

 

trecerea peste denivalari, mari mici, nu conteaza, in zona stalp/portiera sofer, fix langa urechea mea e un scartzait :D trebuie sa merg extrem de incet ca sa nu se auda nimic.

 

eu nu privesc evenimentul ca pe o drama insa, nu consider ca o masina in romania, la infrastructura noastra splendida, are cum sa reziste fara asa ceva.

Link to comment
Share on other sites

Incearca sa deschizi putin geamul sa vezi daca mai face. E posibil sa fie de la suportul geamului. Sau incearca sa iti pui centura de siguranta, poate face din stalpul usii de la centura. Mie la X3 imi zornaia cand eram fix la 2000 RPM un greieras din locul unde trebuia sa fie telecomanda garaj si comenzile trapei. Am desfacut plasticul ala, am indesat intre plafon si tabla un burete gros de la un magazin cu insonorizari si nu mai face de 3 ani.

 

Tie iti recomand sa te duci la Bmw daca persista zgomotul, sa regleze usa sau ce mai ai pe acolo. Totusi e in garantie. Iar problema cu greierasii la Bmw-uri in general vine si de la faptul ca sunt excelent insonorizate, astfel ca orice zgomot in plus il percepi imediat.

 

 

Pt D-rive: cred ca se referea la faza cu decontatul la 5000km, la pachetul service inclusive, cu revizii gratuite. O fi vreo politica interna la Bmw sa nu iti faca gratis revizia daca sunt mai putin de 5000km. Desi daca nu ai semnat vreo foaie in acest sens...e cam trasa de par

Edited by Cosminbad
Link to comment
Share on other sites

am incercat cu pus centura, scos tot ce era prin buzunarul portierei, nu are legatura, e un scartait acolo la trecerea peste denivelari.

 

o sa incerc sa ma duc intr-o zi la bavaria, dar oricum m-am uitat pe contractul de garantie si una din excluderi, scrisa foarte mare de altfel, o reprezinta fix scartaielile :rolleyes:

 

insa repet, si daca raman cu ea, nu e o drama, m-a surprins doar ca a aparut foarte repede, ma asteptam sa tina mai mult, in egala masura eu atrag asa ceva.

 

mai tare ma deranjeaza insa intervalul de revizie, ma apropiu de 4800 si-s curios daca mai scade cand trec de 4800 cu 1000 la 20.000, urmaresc cu maxim de atentie :D

 

acuma in alta ordine de idei o intrebare intrebatoare : am mers cu ceva vreme in urma cu un x5, e53 fara facelift, cand bagam in marsarier oglinda retrovizoare dreapta cobora in jos sa vad bordura, mi s-a parut geniala treaba, si am crezut ca asa sunt bemveurile smechere la momentul respectiv, al meu nu are asa ceva, ceva in carte am gasit despre treaba asta dar nu am inteles cum se activeaza, nici in lista de optionale nu am vazut nimic legat de treaba asta, vine la un pachet si nu am vazut eu ? sau sunt eu tembel si nu m-am prins cum sa o activez ? altfel masina mi se pare un etalon de ergonomie/usurinta in utilizare, mai putin lipsa unui buton de off la ventilatie, enervanta, dar in rest totul e facut sa poti utiliza foarte usor

Link to comment
Share on other sites

SĂŁ fie oare doar la oglinzile cu memorie? Chiar n-am idee, poate știe cineva mai bine combinațiile echipĂŁrilor.

 

Ce spui tu de exemplu, eu mĂŁ așteptam sĂŁ am rabatarea legatĂŁ pe ĂŽnchidere cum aveau mașini mult mai slabe la acea vreme și nu am. BMW e cam ciudat ĂŽn implementarea anumitor funcții, care pânĂŁ la urmĂŁ sunt niște nimicuri.

Link to comment
Share on other sites

mda, 4800 km si 20.000 pana la revizie, chiar nu inteleg cum de o ia la vale asa de repejor, mai ales ca masina nu e alergata.

 

 

 

La modelele pana in 2010, pentru functia aia era nevoie doar de oglinzi heliomate si retractabile electric.

In caz ca nu merge, se activeaza cu NCSexpert.

 

Banuiesc ca si aici e la fel.

 

NCSexpert asta functioneaza ca Vagcom-ul ? adica se pot activa cu el functii prezente pe masina dar pe care fabrica cerea bani ca fiind optionale ?

Link to comment
Share on other sites

NCSexpert asta functioneaza ca Vagcom-ul ? adica se pot activa cu el functii prezente pe masina dar pe care fabrica cerea bani ca fiind optionale ?

Interfata asta e mult mai mult decat VAGcom-ul. Cu ala doar faceai resetari/citiri de coduri de eroare si mici codari.

Cu NCS-ul, da, faci multe activari de functii care nu erau active din fabrica. Iar cu softurile ce vin la pachet cu el, poti face si multe alte codari, ceva in genul VAG Tacho, VAG Commander, etc.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

am ajuns si eu azi sa pun rotile de iarna, nu se gasesc tocmai usor anvelope pe dimensiunea 225/60r17, pana la urma am luat hankook icebear w300, made in korea, initial luasem niste kumho kw23, dar am renuntat la ele ca erau made in china, oricum si coreenele astea au inghitit la plumbi in draci, iar pentru jante am mers pe Alutec E, ML72.6, 8J*17, ET43, adica exact aceleasi specificatii ca si janta streamline 306 de la bmw, jantele sunt facute in germania si au si tuv, potrivirea a fost exact ce-mi doream perfecta, inclusiv capacele de BMW de la jantele oem stau perfect ...

 

mare lucru nu pot sa zic despre anvelope, clar sunt mai zgomotoase decat pirelli, dar sunt de iarna asa ca era de asteptat, s-a imbunatit confortul mult la trecerea din hartoape/drumuri desfundate, nu pot sa zic ca a afectat insa tinuta de drum, probabil ca e afectata dar la stilul meu de sofat mai batranesc nu se simte, ma gandesc serios ca la primavara sa renunt la rft de tot

post-48539-0-97044900-1320927617_thumb.jpg

post-48539-0-59057900-1320927622_thumb.jpg

post-48539-0-61103500-1320927626_thumb.jpg

post-48539-0-57644400-1320927632_thumb.jpg

post-48539-0-84679900-1320927636_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

mai bine sa o ia la vale decat sa mergi o gramada de km cu uleiul(de altfel una din criticile aduse noilor modele e tocmai intervalul mare de shimb al uleiului)

 

Pentru cĂŁ la nemți are sens. Ei se bazeazĂŁ pe datele de acolo și nu cred cĂŁ recomandarea se poate face pentru toate tipurile de exploatare. IDEAL, ar fi necesarĂŁ o departajare oficialĂŁ a perioadelor de service.

 

La nemți unde ai (am avut eu pe mii de km) media de vitezĂŁ peste 100km/h, se cam pupĂŁ orele de funcționare pentru acel ulei cu numĂŁrul de km fĂŁcuți. De asemenea și tipul se pupĂŁ (de exemplu pentru oraș și pentru România ĂŽn general, eu pun Motul cu 40 ĂŽn loc de 30).

 

Singura soluție dacĂŁ vrei sĂŁ ai grijĂŁ de mașinĂŁ este sĂŁ faci ca mine, calculezi numĂŁrul de ore bazat pe viteza medie și alegi tipul ĂŽn funcție de condițiile de exploatare. DacĂŁ nu te intereseazĂŁ mașina, atunci mergi cum o fi (ĂŽn principiu poți spune cĂŁ nu e vina ta pentru cĂŁ respecți reviziile).

 

Eu recomand schimb de ulei și filtre cam la 10k km ĂŽn România (inclusiv cel diesel). Asta pentru a-l face mai devreme. Se poate face și pe la 15k dacĂŁ vreți sĂŁ aveți 2 revizii ĂŽn intervalul recomandat și nu 3.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

am batut 11111 km, asa ca revin cu impresii :

 

-consumul clar s-a lasat, eu sunt foarte multumit cu ce am acuma, de la iesirea din campulung moldovenesc, alimentat/resetat, urcat la vatra dornei - brosteni - chiril - poiana largului - bicaz - chei - lacul rosu - chei - bicaz - piatra - bacau > bucuresti, viteza medie 85km/h consum 6.16l/100, acuma in bucuresti din 3.01 ultimii 300km consum pe bord 8.4

 

-pentru cine cunoaste zona am urcat pana la cabana Alpin, Rarau, fara probleme, xdrive-ul si anvelopele hankook conlucrand de exceptie, cel putin astea din urma au fost o alegere excelenta, daca ma gandesc cat au costat pot sa zic exceptionala, nu stiu cum s-ar manifesta pe o tractiune/propulsie dar cu xdrive-ul fac o pereche perfecta, grip exceptional pe uscat, ud, mazga, zapada, gheata ... franarea la fel, sunt ele mai zgomotoase la rulare dar repet la cat au costat ma lasa rece

 

-intervalele de service : dupa ce am trecut de 6000 s-a potolit coborarea abrupta, de fapt cam atuncea as putea sa jur ca a inceput sa consume cam 1 litru mai putin, acuma la 9200 coborase la 14000, dupa plimbarea prin moldova la 11000 tot 14000 indica pana la revizie, in bucuresti cam la 700km parcursi scade 1000 din revizie.

 

-uleiul nu a coborat deloc, ce-i drept joja e electronica asa ca dracu stie cat e de precisa.

 

-am descoperit ca-mi indica cat mai pot merge cu placutele, cele de pe spate 15k pe fata 33k, ar fi fost curios de vazut de la cat au pornit dar acuma e tardiv ...

 

-mi-ar fi placut o garda la sol o idee mai mare si o roata de rezerva in portbagaj.

 

-deosebit de multumit de masina si de alegere

 

-de cand am updatat telefonul la bb os6.0 imi afiseaza mesajele/emailurile, iar in mers mi le citeste, pishu lumii de ras, distractia copilului de altfel.

 

-mici nemultumiri : lipsa unui buton de off la clima, ca trebuie sa reactivez de fiecare data cand pornesc motorul autoholdul si sa dezactivez start/stopul, cat era de greu ca odata apasate butoanele alea sa ramana asa pana le apasam din nou ?!?!? in schimb nu gasesc sub nici o forma (i)logica reglarii fluxului de aer cand pui instalatia pe auto.

 

 

 

ps:da da stiu, e n47 asa ca am inceput sa pun bani deoparte de distributie deci nu e cazul sa aduceti in discutie subiectul

post-48539-0-92323400-1326113298_thumb.jpg

post-48539-0-12520700-1326113561_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

-intervalele de service : dupa ce am trecut de 6000 s-a potolit coborarea abrupta, de fapt cam atuncea as putea sa jur ca a inceput sa consume cam 1 litru mai putin, acuma la 9200 coborase la 14000, dupa plimbarea prin moldova la 11000 tot 14000 indica pana la revizie, in bucuresti cam la 700km parcursi scade 1000 din revizie.

 

In primile miii de km scade mai repede limita pentru ca si ai un consum mai mare.

 

La mine primul interval a fost 23k km, apoi a urcat spre 27k km. Cam asa este si acum la 70k km.

 

Motorul s-a lasat la 12k km, cand mi-a scazut consumul cam cu un litru.

 

-am descoperit ca-mi indica cat mai pot merge cu placutele, cele de pe spate 15k pe fata 33k, ar fi fost curios de vazut de la cat au pornit dar acuma e tardiv ...

 

E un sistem imbecil, inutil, prost facut. Mai bine puneau un bec si atat.

 

La mine imi arata undeva intre 10k si 20 de k km din primii 10.000 km. Acum, la 70k km am aceleasi placute si tot 15-20k km imi arata. Se mai schimba fata cu spatele: cand am mai putin pe fata cand pe spate :wacko:

Link to comment
Share on other sites

In primile miii de km scade mai repede limita pentru ca si ai un consum mai mare.

 

La mine primul interval a fost 23k km, apoi a urcat spre 27k km. Cam asa este si acum la 70k km.

 

 

ai BSI ? daca da mai schimbi uleiul intre reviziile incluse ?

 

pe mine ma bate gandul sa ii fac o schimbare de ulei, din cei 11.000 vreo 5000 sunt extraurban la un regim relaxat, dar totusi e vorba de primul ulei, si nu prea stiu ce ulei sa iau, la reprezentanta ma gandesc ca au sa-mi ceara preturi "premium" si pe aicea toate lumea tipa sa te feresti de uleiul OEM, plus ca in manual nu scrie decat 5w30 sau bmw longlife04, nimic de norma acea nu am gasit.

Link to comment
Share on other sites

 

nu este reclama,dar eu zic asa:

in primul rand ca vrei sa schimb primul ulei mai devreme este foarte bine.mai devreme spun deoarece bmw recomanda revizia la 30.000 km.cu toate ca eu ti-as recomanda sa schimbi uleiul si filtrul la maxim 15.000km

 

referitor la ulei,ca sa ocolesti preturile premium ale reprezentantelor:eu cumpar toate piesele de la grozadan,de la cea mai mica clema la ce am nevoie.totul este oem.si piesele pentru revizie tot de la el le iau,inclusiv uleiul.daca aduce totul oem sper si uleiul sa fie la fel.nimeni nu stie cum sa se fereasca de fake-uri...asa ca...5w30 ulei BMW LL04.acum fiecare face cum vrea

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.