Jump to content

Noua Serie 3 F30


AlinMotru90

Recommended Posts

Guest poleposition

aham...sa faci poze.

 

ciudat, eu fac service-ul la bmw-uri de cativa ani la AB si nu m-au invitat sa merg cu modelele noi, probabil am fata de fraier sau ceva...

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Btw, drive, cat ai dat pe f10 ? si cam ce dotari ai pe el ? daca nu poti sa zici pretul aici da-mi un pm pls.

AM mai zis, nu e niciun secret.

Am toate optiunile mai putin functie tv, asistenta la faza lunga, din aia care tine banda, recunoasterea indicatoarelor, fasuri din astea total inutile pentru mine.

In rest am pe ea tot ce tine de tren de rulare, sunet profi, navi profi, scaune comfort, piele, alea, alea...

Pretul masinii 82k e.

 

Colegule bm3rmy, hai sa comparam modelele existente actual. Nu e60 cu e92. Compara F10 cu e92.

 

Ca sa nu traiasca cineva cu impresia ca am zis ca F10 rulz si restul caca, ieri un coleg de forum mi-a pus o intrebare, daca as cumpara noul f30 cu toate chestiile lui oarecum ciudate... am raspuns categoric da. Dar daca am de ales la aceeasi suma de bani intre F30 si F10, aleg F10 din mai multe motive.

E de la natura ca F10 sa fie superior F30. Cine vine si sustine altfel, prinde fluturi.

Cum natural e ca F01 e superior F10, etc...

Link to comment
Share on other sites

aham...sa faci poze.

 

ciudat, eu fac service-ul la bmw-uri de cativa ani la AB si nu m-au invitat sa merg cu modelele noi, probabil am fata de fraier sau ceva...

 

din ce am inteles omul nu sta in Romania..

in DE am cumparat si eu un furtun, 6 bujii si o sonda lambda, si o diagnosticare odata, dar a fost suficient sa ma bage in baza de date.. .. vreo 250 de euro asa. in mare am lasat pe acolo :)

totusi m-au chemat si pe mine sa testez noul F10 cand a aparut..

Chiar am fost si m-am dat cu 535i..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Cateva impresii dupa ce am incercat F30 320D varianta Sport. Parerile le spun ca posesor de E46 2.0D si E90 2.0D deci o sa fie comparative cu masinile ce le stiu.

Dotarile masinii incercate se pot vedea in poze.

Am incercat masina pe drumuri de munte, cu multe curbe, nu pe autostrada. Pe ploaie si zapada.

 

Motor - foarte placut. Cel mai placut motor de 2l diesel condus vreodata de mine. Trage foarte bine de pe la 1700 pana pe la 4000 si ceva de rpm in modul sport si sport+. Avand in vedere taxele si impozitul pentru motorul de 3L cel de 2 e absolut superb. Contrazic pe cei cu vorba''bmw e doar de la 3L in sus''

Cutia viteze. - E ''bang on'' :). Cutia automata m-a impresionat. In mod sport, sport+ urca motorul in 4000 - 4500 rpm, foarte placut :) Schimburile se fac usor si fin, cred ca in oras e mult mai placuta decat manuala. Si mai are si padele la volan, oricand poti sa le folosesti :).

Consum - se vede in poze 6,2%

Suspensie/Confort - Foarte confortabila, Clar mai confortabila decat E90 desi am condus in 99% in mod sport si sport+. Masina era echipata cu jante pe 18 si anvelope Pirelli Cinturato P7 cu balon de 45 si latime de 225. As putea spune cine se gandea pana acum sa ia seria 5 pentru ca seria nu e destul de confortabil, sa uite si sa incerce seria 3-ul chiar cu jantele pe 18.

Exterior - fiecare cu gusturile lui. Eu prefer F10, cred ca e mai frumos, mai musculos :)

Interior - desi din specificatii e mai mare decat E90, vizual nu pare, datorita linie bordului, aspectului mai incarcat. Se spunea de ceva forumisti ca aduce a E46. Mie nu mi se pare deloc. Interiorul imi place. M-a facut sa ma simt ca acasa daca intelegeti comparatia.

 

Condusul - La condus volanul e ceva mai usor decat E90. Eu consider mai placut. Iar masina se si simte mai usoara decat E90. E ceva mai placuta, mai vioaie :). Am simtit ca e mai usor sa ma joc cu masina decat E90-ul.

 

328i o sa il incerc peste vre-o saptamana aprox.

 

 

 

 

.

 

.

post-45819-0-93141900-1329037922_thumb.jpg

post-45819-0-23449400-1329037931_thumb.jpg

post-45819-0-57941300-1329037935_thumb.jpg

post-45819-0-58301400-1329037939_thumb.jpg

post-45819-0-77109900-1329037984_thumb.jpg

post-45819-0-36210300-1329037989_thumb.jpg

Edited by bm3rmy
Link to comment
Share on other sites

eu te astept cu pareri despre 328i thumbsup.png

 

p.s. in poza pusa de tine facuta din fata , parca nu mai pare atat de agresiva :) si da senzatia de bot lungit..o fi din cauza ca e culoarea inchisa sau unghiul de fotografiere nefavorabil ?!

Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

Cam toti care au condus-o au zis constanta asta. Anume ca masina se simte mai usoara, mai agila.

 

Directia e si ea mai usoara, chiar si pe modul sport+. E noul trend si la BMW.

Am mers cu noua serie1 si directia mi s-a parut destul de tare. E similara cu directia care o am la X3 cu servotronic.

Diferenta e ca una e electrica, alta e hidraulica.

Link to comment
Share on other sites

Am condus ieri un F30 320dA. Eu am un E46 320dA

Arata bine la exterior si interior, mi-a placut sistemul keyless - doar te sui in masina si apesi pe buton cu cardul in buzunar

Padelele de pe volan sunt foarte usor de folosit. Mi-a placut in mode deosebit ca poti schimba rapid treapta, chiar daca e pe mod automat

 

Motorul mi s-a parut slabut. Probabil ca raportul putere/greutate era asemanator cu E46 (cu un mica remapare). Probabil ca 328 e mai recomandat.

Motorul era in schimb foarte silentios si lipsit de vibratii la relanti (spre deosebire de 320d-ul meu)

 

Cutia automata de 8 trepte schimba comparabil cu cutia mea de 5 trepte atunci cand conduci PREDICTIBIL. La condus impredictibil schimba mult mai repede decat cutia mea (pe care o ametesti daca nu esti predictibil).

Am constatat ca 8 trepte nu erau "prea multe", foarte bine din acest punct de vedere.

Negativ: ceva ce am urmarit si pe filmulete pe youtube la review-uri, dar nimeni nu vrea sa-ti arate: Daca esti cu treapta 6 si vrei sa treci repede in treapta 3 (sau 2) NU POTI. adica apesi rapid de 3-4 ori pe padela, apoi masina incepe sa schimbe 5...4...3...2, ceea ce ii ia cam 3-4 secunde. Deci nu schimba direct in treapta care o comanzi tu de pe padele.

INSA daca ii dai din treapta 6 kick-down, sta asa cam 1-1.5 secunde si intra direct in treapta unde considera ea ca ai putere maxima (2 sau 3). Probabil ca schimba tot secvential, dar spre deosebire de modul manual, nu mai si cupleaza ambreiajul decat cand ajunge in treapta dorita

 

Per ansamblu mi-a creat o impresie buna, dar parca ma asteptam mai mult la dinamism, dupa toate filmuletele de pe net.

Link to comment
Share on other sites

4EST, F30 are greutate asemanatoare cu E46-le.. in jur de 1490kg. Deasemenea, 320dA F30 are 7,6 secunde pana la 100, pe cand E46-le tau daca e cel la 150 cai, are 9,1s pe cutia automata.

 

Diferenta de 1,5s este enorm de mare asa ca nu stiu cum ai vazut tu ca nu ar fi mai sprinten F30 decat E46.

 

328i e idealul.

Link to comment
Share on other sites

Sunt doar IMPRESIILE mele, n-am stat cu cronometru/accelerometru :)

1490 are E90, din cate am citit eu, E46 e mai usor cu ~50kg Si am mentionat ca 320d-ul meu (initial de 150cai) e putin remapat, si are un raspuns mai bun si nitel mai multi cai.

 

Dar hai sa vobim putin de greutate. Mare tam-tam peste tot ca F30 e mai usor. Unde e mai usor, am gasit si altii care se intreaba pe forumuri.

 

Sa comparam 320d E90 cu 320d F30 (eventual si cu E46)

 

conform autoevolution.com

E46 320d 1375 kg

E90 320d 1420 kg

F30 320d 1415 kg

 

Aha, deci asta este marea reducere de greutate? :)

Desigur, daca compari 328i E90 care era de 6 cilindri cu 328i F30 care are 4 cilindri, minune mare: motorul de 4 litri e mai usor.

 

Deci BMW au reusit "performanta" sa reduca greutatea masinii prin taierea a 1/3 din motor?

 

ADEVARUL - care ar trebui mentionat - este ca au MARIT masina pastrand aceiasi greutate - care e foarte bine, fata de E90vsE46 unde n-au reusit asta

Edited by 4EST
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.