Jump to content

Noua Serie 3 F30


AlinMotru90

Recommended Posts

voi sunteti mai tineri, insa tre' sa stiti ceva: cand, acu' aproape douaj de ani, VW a introdus conceptul asta de platforma comuna, multi au carait si-au spus ca e ieftineala si va conduce la o scadere a calitatii. ghici cine pufaia a figuri premium?

 

in definitiv, la VW dai cat dai, dar deja masina asta costa o caciula de bani si e de porc daca au procedat asa. ce rost are sa dai cu 20 de mii in plus sa-ti iei tehnica concurenta la golf, sub tabla cu pretentii?

 

se pare ca BMW ramane de la 5 in sus, din pacate.

 

poate, totusi, nu e asa. poate nu stim noi si n-au procedat in felul asta.

Link to comment
Share on other sites

Prea putin conteaza ca au facut 5-aru 7-ar sau seria 1, 3-ar.Trebuie sa recunoastem, masinile arata foarte bine! :thumbsup:

 

da , arata foarte bine , nimic de comentat, insa la seria 3 mie mi se pare ca au zbarcit-o pt o masina premium..dar...la 5-ar e bine sa te gandesti ca ai un ..7-ar de fapt, dar la 3-iar ca ai un 1-ar..cea mai low din gama bmw..suna mai bizar..oricum ,nu conteaza se va cumpara in ciuda a orice s-ar zice, ideea e ca , nu se cade .

 

se pare ca BMW ramane de la 5 in sus, din pacate.

 

 

mda ! aici e spilu :)

 

oricum , eu ma gandesc cum mai pun tablagii nostri un f30 la linie dupa o simpla busitura in fata cu atatea table de prins si suruburi :)))

 

p.s. daca tot au facut din 3 un 1 ..macar sa se fi vazut si la pret, cum e la seria 1..dar ..nu...

Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

Comparatie intre f10 si f01 cu poze si detaliii.

http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=452689&highlight=F10+f01

In legatura cu platformele comune si elemntele comune e absolut necesar sa se foloseasca. Alfel nu ar mai scoate profit indeajuns. Toti le folosesc. Asta reduce costul de dezvoltare si fabricatie foarte mult.

 

La interior arata aproape lafel ca design..... Intr-adevar ar fi fost frumos sa fie diferenta mare intre ele, dar cum zici si tu .. si-au spus cuvantul multe si asa ca trebuie sa ne invatam cu asta.

Link to comment
Share on other sites

da draive , nu e seria 1..e handicapata la compartimentul motor si atat :)

 

uite la 5 si 7 cum arata in fata

 

http://i43.tinypic.com/2mdick3.jpg

 

 

 

si cum arata la 3-iar

 

 

http://i54.tinypic.com/2wpp2dt.jpg

 

 

 

 

 

 

macar imbracau si ei frumos in plastice greselile sa dea senzatia de plin de frumos, nu de graba...si non premium.. pe mine ma deranjeaza asta. dar tot as cumpara-o..

 

 

 

se vede clar ca este o prelungire ordinara

 

http://www.f30post.com/goodiesforyou/3/f30/spain/328i/107_328i.jpg

Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

Gelule, am pus poze de cand a aparut seria1 cu indicarea locurilor care arata carpeala respectiva si spuneam tot atunci ca probabil o sa fie la fel si la seria3. Si uite ca a fost.

 

Pentru cine are placere sa deschida capota la un bmw sa priveasca ce-i acolo, acum s-a cam transformat in horror la multe aspecte.

Tonul l-a dat X1 care e facut din e90. Acolo la fel se pot vedea pur si simplu cum cu niste table s-a facut legatura intre aripa interioara de la e90 si aripa exterioara a x1. O tiganeala tipic romaneasca, o improvizatie ca sa nu se mai chinuie baietii sa faca alte matrite, alte proiecte, alte teste, alte alea...

 

Tinand cont de banii care-i cer pe un BMW, nu pot sa spun decat rusine BMW din punctul asta de vedere. Asa ceva nu se face la o asemenea marca.

 

Prima masina care am vazut-o cu asemenea porcarii a fost Mitsubishi Lancer... in fine... aia chiar e o coaja de masina.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

corect, ai dreptate. insa nimic nu justifica pretul de 5 la calitate de 3. cu totii stim cat de mare e diferenta la materiale intre cele 3 clase (de la 3 la 7) si, din punctul meu de vedere, s-a ajuns la platesti, din pacate, prea mult pentru acea placere.

 

eu asta incercam sa spun: platformele comune au insemnat (privind in urma) si-o reducere consistenta la calitate. Pai un 335 va fi cat, decent configurat? 60 de mii? de banii astia exista Porsche.

Link to comment
Share on other sites

nu sunt de acord, mai ales cand vine vorba de condus. 3-ul e mai sportiv si mai inspre placerea soferului decat 5-ul si e normal, asa e si gandit.

Ia si mergi cu un 5 cu toate optiunile de tren de rulare pe el si dupa aia mai vorbim ;)

 

Nu mai arunca cu afirmatii in necunostinta de cauza...

 

Nu ca mi-ar pasa ca e intr-un fel sau altul dar e bine sa fim corecti.

Link to comment
Share on other sites

Da, tocmai de asta ziceam.

Am mers cu ambele si vorbesc in cunostinta de cauza nu din povesti. Ia doua masini cu aceleasi specificatii motor, suspensie 5 si 3 incearca si o sa vezi. De fapt asta nu e de lamurit, asa sunt proiectate, nu trebuie sa dovedesc eu.

Saptamana viitoare joi-duminica o sa am ocazia sa incerc F30 328i si 320d :), F10 doar 530d am incercat.

Link to comment
Share on other sites

Tocmai ti-am zis ca nu ai cum sa pui pe 3 optiunile de tren de rulare de pe 5 ;)

Vorbim impreuna si ne intelegem separat...

 

Vezi ca mai zic si unii ca M5 e peste M3 cam la toate capitolele, inclusiv la fun.

Nu e obligatoriu ca daca o masina e mai mare sa fie si mai balena ;) Agilitatea tine de alte chestii...

Link to comment
Share on other sites

http://www.fastestla...rdschleife.html

 

M3 E92 pos 96

M5 E60 pos 122

 

De aici se vede agilitate, viteza, ce mai vrei. eu nu vorbeam neaparat de M dar si acolo e la fel.

Pentru agilitate conteaza foarte mult greutatea. fiind vb de bmw vs bmw si nu altceva, cel mai usor e mai agil, vorbind de aceeasi putere aproximativ.

Normal ca mai conteaza si altceva ca sasiul, suspensia, pana si cauciucurile conteaza. Dar vorbim de bmw din ani similari, echipate similar.

 

Si cum o sa ai tu ocazia asta ? :rolleyes:

 

Am primit invitatie de la distribuitorul BMW din oras. Toti care fac serviceurile la ei primesc invitatie de fiecare data cand apar modele noi sau versiuni noi. Si cine vrea isi face programare sa incerce masinile.

E marketing, sa te faca sa schimbi actualul cu altul nou. Pana la urma e in castigul lor. Din 100 de oameni care incearca daca cumpara 5 tot au facut ceva decat sa astepte sa le pice omul in reprezentata.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.