Jump to content

Noua Serie 3 F30


AlinMotru90

Recommended Posts

la e46 320d 6+1 aveam in talon 1490 sau 1495kg.

 

M-am urcat si eu in F30,mare diferenta,mare intre noul 3 si e90,sa nu mai zic de e46.Materialele sunt mai bune,pozitia in scaun la fel,ergonomie,spatiu...toate s-au transformat in bine.

 

@4est,am ac cutie pe masina sincer nu stiu cum ai tu nevoie sa sari din 6 in 2 pe manual.Sincer nici in D cutia de pe masina mea nu recationeaza atat de greu,in S nu mai zic.Nici vechea cutie cu 6 trepte nu reactiona atat de greu.

 

Acum ca 320d-ul tau este remapat si are probabil 180-190cp si cam 400Nm este f posibil sa iti dea impresia ca trage mai bine,mai ales daca F30-ul cu care ai mers tu avea 1-2000km,insa comparatia este irelevanta.

Link to comment
Share on other sites

intr-adevar, F30 avea putini km. Oricum, sa nu ma intelegeti gresit, as da E46-le meu pe noul F30 intr-o clipita :rolleyes: Insa dupa review-urile citite pe net, parca ma asteptam la mai mult, toata lumea spune "comportament dinamic mult mai bun decat E90". Acum eu am sarit peste E90, am comparat-o cu E46, si ma asteptam la mult mai mult, logic, nu? Poate totusi 328-ul ofera senzatii mai deosebite, oricum e masina care mi-ar place intr-un viitor. Intotdeauna mi-au placut turbo pe benzina, dar din pacate pana acum, BMW nu a fost de aceiasi parere cu mine, si au introdus turbo doar pe diesel

 

ionut_marius: poate nu treci din 6 in 2, dar in 3 sigur, atunci cand vrei sa accelerezi. Uite, fa urmatorul test daca ai 8 trepte: mergi pe manual cu ~55/h cu treapta 6, si da-i kick-down, si spune-ne in ce treapta va trece cutia.

Oricum, pe mine ma interesa daca cutia poate sari peste trepte, pentru sportivitate: de exemplu te apropii cu viteza de un viraj ingust. Franezi tare, si pe manuala - in asemenea cazuri - de cele mai multe ori sar peste o treapta (sau 2 daca e o cutie cu multe trepte). De exemplu te apropii cu treapta a 4-a, si stii ca la iesirea din curba ai nevoie de treapta a 2-a. Pe manuala, schimbi direct in treapta a 2-a in timp ce franezi si accelerezi imediat. Pe automata, cutia mai trece inca prin treapta intermediara, creand socuri inutile in transmisie (impicit in pozitia masinii pe drum), in loc sa treaca in trapta comandata de pe volan

Link to comment
Share on other sites

Cutia se adapteaza stilului tau de condus,probabil cea de la drive era zapacita (unii vor sa vada ce poate masina,altii merg normal,altii la consum),Chiar si in D masina retrogradeaza 2-3 trepte la nevoie,mai multe nu cred si nici nu este nevoie deoarece tu in timp ce franezi cutia face frana de motor retrogradand cate o treapta.In S sta tot timpul cu 3-400rpm peste zona de cuplu maxim (nu urca mai mult de tr a7a),daca ar sari 4 trepte cred s-ar ajunge la peste 4000rpm in tr respectiva ceea ce ar fi inutil.

 

Pe manual am mers mai mult doar cand carosabilul era alunecos,pt o frana de motor mai eficienta,sincer nu am simtit niciodata nevoia sa sar imediat din 6 in 2,deoarce etajarea treptelor este destul de scurta,iar cuplul motor destul de bun.

 

 

Gear 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7 , 8 , R (RWD) R (AWD)

Raport 4.71 / 3.14 / 2.10 / 1.67 / 1.29 / 1.00 / 0.84 / 0.67 / 2.65 / 3.06

 

Cel mai important la ac cutie este ca nu are lag,raspunde imediat,se acomodeaza cu stilul tau de sofat,este rapida si in ac timp schimba fara socuri,asta o spun dupa ce am mers cu G-tronic,DSG,tiptronic,PDK,etc

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.