Jump to content

Noua Serie 3 F30


AlinMotru90

Recommended Posts

...iar chestia cu "frumosul", e o chestiune de gust, de preferinte! Mie imi place asimetria interiorului, altora - nu! E foarte normal. Astept sa iasa pe piata, sa o putem conduce, macar, sa vedem pe viu interiorul si apoi ...

Doar din poze, eu as lua-o si maine!

Link to comment
Share on other sites

Eu m-am mai indulcit de ieri pana azi.

 

Am vazut noua masina prin ochii unei persoane care-i place mult 7, 5, 6, X3(asta nou), X5, X6, Z4... probabil de asta nu prea mi-au placut anumite lucruri.

Si da, ne dam cu parerea acum, la prima vedere a pozelor. Cu siguranta in realitate e altceva. Am mai trecut prin asta iar daca atunci cand o voi vedea in realitate si imi va placea, o sa am caracterul sa recunosc ca m-am inselat.

Link to comment
Share on other sites

pai cu cat folosesti platforme identice pe diverse tipuri scad costurile.. de la proiectare pana la manufactura..

Ce ai impresia ca lui BMW nu ii plac banii sau cum ?

 

Chiar in prezentare scrie ca puntea spate e identica cu cea e90 de exemplu.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

As vrea sa vad cati dintre cei care vad suruburi si alte chestii, vor aparea , pana la finalul lui 2012, cu un F30!:laugh: POATE noul Seria 5 o fi mai frumos, dar mie imi place taaare mult Seria 3 (F30).

Si, in plus, 5-arul e prea mare pentru gustul meu! Poate, spre ....pensie!:laugh:

 

+1

 

Cei care critica masinile noi sunt cei cu masini vechi,iti dai seama ca masinile vechi sunt mai premium decat cele noi.

Link to comment
Share on other sites

Mircea, nu fac lobby pentru 5-arul actual dar l-ai condus? Sau mai bine zis, l-ai condus sufiecient de mult sa-ti faci o parere "completa"?

 

Dar eu nu am criticat Seria 5; din contra!!! E o masina care-mi place foarte mult! (nu l-am condus sute de km, dar ..)

Am spus, doar ca PENTRU MINE e prea mare!! E singurul inconvenient in ceea ce MA priveste!! Si asteptam noua Serie 3 care trebuia sa fie un ...5-ar mai mic! Si asa este!

L-am vazut in teste, am stat langa el si am alergat in urma lui, pe Ring (cand era total camuflat). Si am vazut ca se comporta net superior E90-ului.

Mie imi plac masini mai mici; (acu o sa spui : ai refuza un M5 - F10?:LMAO:)

Link to comment
Share on other sites

NU o sa spun.

Sa te "blestem" cu un M5 nou eventual. Asa sa am si eu sansa sa merg cu unul :thumbsup:

 

Atunci, sa cada "blestemul" asta si asupra ta!:LMAO: (ca sa nu-mi birjaresti masina!!)

Revenind la Seria 3, este un 5-ar mai mic! Si asta e perfect!! Astept sa o si simt, nu doar s-o vad!

Link to comment
Share on other sites

O sa aiba succes.

Una peste alta mi se pare un produs mult mai reusit ca "vechea" serie 3 la aparitia ei pe piata.

Cu toate ca si un e90, daca stii ce sa pui pe el si alegi un color-combo frumos, faci o masina foarte-foarte reusita. De comportamentul rutier si fiabilitate nu putem sa reclamam ceva.

Mai ales ca acum la noul 3 o sa apara si factorul COM(n)FORT, care pana acum nu prea a existat.

Link to comment
Share on other sites

Pai au pus acele optiuni pentru ca tehnologia ei o au, asa ca, de ce sa nu faca niste banuti in plus?

Este incredibil cat de repede creste pretul masinii cand te apuci sa pui pe ea. Eu i-am dublat pretul cu optiunile si nu am pus tot.

 

Din optiuni scot cei de la BMW cei mai multi bani, fara gluma.

Link to comment
Share on other sites

pai nu ai vazut bre :) nu ai observat ?! prima aparitie acum este pe becuri..si a doua ,gen facelift, este pe led ,cum a fost si la e90 :)

 

 

 

si la e90 este urat bordul...dar la asta usita aia din dreapta, cea de la torpedou...cum frate sa o faci asa ?! huh.gif masina premium de prezentare ,dotata !? primul gand ce l-am avut cand am vazut aceasta poza a fost de masina ieftina..si mi se pare ca acea usa este venita din trecut ,de pe pisicuta sau de pe golf 3..eu exact la golf 3 m-am gandit.

 

 

 

 

la exterior totusi ,este ok.

 

Domnu POIUYT ce de pretentii....Glumesc evident :console: . Acea clapeta de la torpedou este un trend in revenire. Uita-te putin la C-Klasse, incepand cu 1998. Apoi uita-te si la noul C-Klasse anuntat pentru 2012...deja au aparut cateva poze comparative. Este identic cu cel de pe F30. Si din 98 si pana in prezent nu am auzit pe nimeni sa se planga de eleganta Merc-ului la interior. Interiorul mi se pare extrem de reusit. Aduce ceva din sportivitatea E46, imbinata cu elegenta si simplitatea E90. Sincer chiar mi se pare reusit.

 

A se vedea de asemenea si la Merc tendinta de a prelungi farurile spre grila radiatorului...deja nu prea mai aeste un trademark Audi.

 

Stiu ca mentionai pe alt thread ca botul se va face rapid praf intr-un accident. Asta e datorita noilor restrictii in materie de siguranta pietonilor si absoarberea socului la impact. Eu m-am documentat putin despre acest lucru cand imi alegeam casca moto. Un impact de la o viteza peste 80 la ora, care produce stationare totala si instanta face ca un organ intern(in cazul castii era creierul) sa explodeze. Astfel, pe dinafara arati ca nou...dar pe dinauntru e alta poveste. Noile masini daca esti atent incep sa aiba prin fata din ce in ce mai mult material ce se deformeaza la cel mai usor impact. Odata protejeaza pietonul(in limita unui impact moderat) si odata pe tine la un impact mult mai dur. Asadar, eu unul prefer sa se faca zob masina si eu sa scap decat invers. Aceste restrictii impun tot felul de "grinzi" intermediare pe la motor care sa absoarba socurile. Pe mine unul nu ma deranjeaza felul in care arata motorul si compartimentul motor, atat timp cat performantele sant de top si fiabilitatea buna.

 

Respectele mele :drinks:!

post-1030-0-73942900-1318832840_thumb.jpg

post-1030-0-24046300-1318832849_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Asadar, eu unul prefer sa se faca zob masina si eu sa scap decat invers.

 

 

pai..si daca dadea Huidu peste tine ?! ce sa zic..ii protejai ML-ul si tu te faceai zob :) ...mai dai dreacu de pietoni ca n-au ce sa caute pe sosea , si cu sparturi multiple la partea din fata a masinii si fara, un pieton luat in bot fie ajunge sub masina fie peste masina...

Link to comment
Share on other sites

pai..si daca dadea Huidu peste tine ?! ce sa zic..ii protejai ML-ul si tu te faceai zob :) ...mai dai dreacu de pietoni ca n-au ce sa caute pe sosea , si cu sparturi multiple la partea din fata a masinii si fara, un pieton luat in bot fie ajunge sub masina fie peste masina...

 

Asta cu pietonii da...este o abureala dar constructorii tb sa se conformeze. Insa daca dadea Huidu peste mine eram protejat de soc prin deformarea partii frontale, insa este un punct de la care masina nu se mai deformeaza, ci ramane solida in masura socului, cu scopul de a nu te face zob pe dinafara, daca tot a reusit sa te pastreze cu organele intacte pe dinauntru. Eu am ramas impresionat cam cat de multe restrictii de design impun masurile de siguranta. Acum faptul ca au lasat suruburile la vedere..depinde de gust si pretentii. Americanii si japonezii(americanii in continuare vad) lasau motorul neacoperit, cu toate furtunasele si cablurile la vedere...cosiderau ca e mai ok sa vezi uzina de sub capota decat o bucata de plastic inscriptionata. Dar nah...acuma fiecare cum vede frumusetea! :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.