Jump to content

BMW e36 (pisicuta)


Catalin BMW

Recommended Posts

nu vorbim de varianta cu un airbag ci de varianta cu 4, din 97 in sus,tot e mai slaba ca loganu

loganul 1.6 16v in linie dreapta ii da fum unui e36 316i, acuma vad ca tu ai e36 316i, asta e adevarul, nu e cea mai tare masina de pe planeta

 

@filon vorbim de fifth gear, nu top gear

 

tu cum ai masurat 0-100? cu cronometrul in mana?

 

Din cate se observa,ar avea un 318i e36...:faceless:

Link to comment
Share on other sites

nu vorbim de varianta cu un airbag ci de varianta cu 4, din 97 in sus,tot e mai slaba ca loganu

loganul 1.6 16v in linie dreapta ii da fum unui e36 316i, acuma vad ca tu ai e36 316i, asta e adevarul, nu e cea mai tare masina de pe planeta

 

@filon vorbim de fifth gear, nu top gear

 

tu cum ai masurat 0-100? cu cronometrul in mana?

 

am 2motoare un 1.6i si un 1.8i ,momentan am 1.6i-ul montat,dau jantele pe 18''jos,pun unele pe 15'',tu vi cu un logan 1.6 16v sau pe cineva si eu iti garantez ca la linuta nu are sanse!!!!acu e cu dus si intors,e posibil si cum zici tu,insa doar:ori e36-ele sa fie darmat,ori sa aiba un sofer care habarnare,ori ambele :thumbsup: altfel nu!

Link to comment
Share on other sites

Intr-adevar,dacia logan a luat 3 stele la testul euroNCAP comparativ cu e36 care are doar o stea jumate.

Dar uitati aici cea mai sigura masina ever:

 

a luat 3stele loganul si e36-ele 2,insa din cate stiu eu testul euroNCAP se efectueaza la 40km/h,eu am vazut e36 care au scapat mult mai bine decat logan-uri care au iesit rau sifonate din chestii minore ! chiar am un prieten cu care ne-am rasturnat,masina lui tot e36,vreau sa zic ca doar oglinda rupta si o bucata din aripa infundata,fa asta cu un logan sa vedem cat de intreaga iese...arunca o privire la accidente si vei vedea...nu zic ca e o masina stralucita e36-ele ,insa ca pret,an,si tot ce iti ofera e BUNA !!

 

eu nu am logan , eu iti spun fapte ,daca tu vrei sa crezi ca masina ta e racheta esti liber sa o faci

din nou draga Viper05,cum am mai spus,nu conteaza doar masina ! conteaza si soferul ! si din nou,conteaza si ce e36 ! chiar daca vorbim de acelasi motor,insa cat de bine a fost intretinuta !

Cat despre ''masina ta e racheta'' este imposibil,o ''racheta'' poti numi un Murcielago LP640,o Zonda si multe altele ! Eu zic ca un E36 este o masina BUNA ! si eu sunt de parere ca orice dacie ai vrea sa o compari cu orice bmw nu are sanse !!!

Tu tot lauzi logan-ul ca face bmw-ul,ca e mai sigur...ce an e logan-ul ce an este e36-ele?in + nu sunt 100%sigur la siguranta,dar ca putere nu are sanse logan-ul !sa fim realisti...din anul 85-89...dacia nu prea a mai scos masini... Dacia se afla la stadiul celor de la BMW in anul 70...totusi..sa fim seriosi si logici

Link to comment
Share on other sites

tu vad ca vrei sa traiesti in lumea ta. euroncap nu e bun ca tu ai vazut accidente si sti mai bine ca ei..ce vrei sa ma spun? chiar am ramas fara cuvinte la faza asta.cat despre 0-100 iarasi, daca nu vrei sa crezi niste teste ca tu sti mai bine , esti liber sa o faci.exact timpii care ii gasesti pe net pentru e36 sunt facuti acum 15-16 ani cu masini noi, deci inca odata e greu sa te apropii de timpii aia, sa-i egalezi nu ai nici o sansa
Link to comment
Share on other sites

viper, un singur lucru vreau sa corectez, un e36 bun, cum sunt atatea pe dincolo, ce-i drept mai putine la noi, are sau poate sa aiba 90-95% din puterea "de noua".

 

Personal cred ca loganul nu are ce cauta in discutie, nu are nimic in comun cu e36 decat pretul. cel care a deschis topicul nu cred ca se referea la masini de generatie mai noua, si anume logan.

Link to comment
Share on other sites

viper, un singur lucru vreau sa corectez, un e36 bun, cum sunt atatea pe dincolo, ce-i drept mai putine la noi, are sau poate sa aiba 90-95% din puterea "de noua".

 

Personal cred ca loganul nu are ce cauta in discutie, nu are nimic in comun cu e36 decat pretul. cel care a deschis topicul nu cred ca se referea la masini de generatie mai noua, si anume logan.

exact cum am spus si eu,un sofer bun si un e36 bun ! insa tind sa observ ca viper e adept logan! cat despre timpii aceia,nici una nu are launch control deci nu va optine acei timp mereu,si totusi ,orice pasionat stie RWD beats FWD and of course,4WD beat everything (desigur,nu se aplica in orice caz/motor)nu are rost sa fac pariu,insa daca e sa ne vedem vrodata,vom pune teoria la test !nu zic de pariu,doar asa ! cu toate ca sunt ceva ani diferenta ,eu tot zic ca nu face logan-ul BMW-ul !!!

si de euroNCAP,sunt N moduri de a compara aceste 2marci ! in primul rand !!!!! Dacia facuta de romani,romania !mai ales romania dupa 90 incoace ! creed ca nu este un om care,daca ar fi sa aiba parte de un accident(doamne fereste) ,niciunul nu ar alege logan-ul,care daca iei o curba mai puternic se rastoarna :pirate:

Oricum,nu ar trebui sa comparam un logan din 2006 sau mai nou cu un e36 din 1996...cu toate ca nu creed ca sunt singurul care e de parere,ca un e36 in stare buna e mai bun din orice punct de vedere decat un logan!

Eu am incheiat discutia fata de logan,chiar nu are sens !!.... :drinks:

Edited by AdixX
Link to comment
Share on other sites

eu nu am spus ca loganul e mai bun sau mai rau chiar nu am spus asta. si nu, nu e vorba ca loganul bate bmw, e vorba ca loganul 16,16v e mai sigur si mai rapid in linie dreapta ca un e36 316i, adixx am avut si eu e36 316i nu vorbesc din carti.
Link to comment
Share on other sites

eu nu am spus ca loganul e mai bun sau mai rau chiar nu am spus asta. si nu, nu e vorba ca loganul bate bmw, e vorba ca loganul 16,16v e mai sigur si mai rapid in linie dreapta ca un e36 316i, adixx am avut si eu e36 316i nu vorbesc din carti.

chiar habarnam de e36 1.6m40,insa sigur fata de m43 nu are sansa in linie dreapta ! ai avut e36 OK ! nu pot comenta despre el ca nu stiu de starea lui,insa logan ai avut?...si daca e36-ele care lai avut a fost in stare buna si ai condus ceva si un logan,nu creed,repet NU CREED ca ai mai fi de aceasi parere !!(zic nu creed deoarece nu stiu ce stare a fost e36-ele tau si deacea nu vreau sa crtic sau altceva)

Colac peste pupaza,orice Dacie nu o poti compara cu vrun model BMW

Edited by AdixX
Link to comment
Share on other sites

si mama zice ca masina mea e mai comada si comfortabila decat opelul lor astra din 2005

asta nu stiu ce sa zic,acu depinde de dotarea e36-lui tau si opelul ei...oricum,discutia fierbinte era fata de logan...ce masina de comparat...

Link to comment
Share on other sites

bineinteles ca ma refeeam la m43, am avut si eu , au avut si prietenii mei, m-am intrecut cu logan 1.6 16v, la fel si prieteni de ai mei cu acelasi motor, la toate le-a dat fum loganul.timpii 0-100 postati pe net pentru ambele masini imi sustin vorbele.316i are un 0-100 de 12.5 parca din ce-mi amintesc ca scria in carte ,si loganul mi se pare are un 0-100 de 11,5(nu-s sigur)

 

si mama zice ca masina mea e mai comada si comfortabila decat opelul lor astra din 2005

 

da aici sunt total de acord, pozitia la volan in e36 e foarte comoda

Edited by Viper05
Link to comment
Share on other sites

deci standardul euro ncap evolueaza si el. la ultima testare facuta cu e36 a avut o stea si jumatate nu 2. Asta e adevarul. aveti link-ul mai sus, oficial.

 

E o masina conceputa in anii 80, era cea mai ieftina din gama BMW si nu avea cum sa incorporeze ultimele chestii in materie de siguranta. Treaba nu sta numai in airbag-uri.. sta si in rigiditatea celulei, zone deformabile, ca sa nu mai intram la siguranta activa.. etc..

Practic din pacate e36 a fost ignorat aproape total la capitolul asta, restul de BMW-uri in productie in momentul ala au incorporat ceva elemente, o fost o combinatie nefercita de timing ( nimeni nu se uita la cate stele are ca nu exista sistem de ratificare), nu era un criteriu cand alegeai o masina decat la foarte putini, trebuiau sa tina costurile sub control si cam asta a fost..

 

 

 

La e34 au inceput sa aibe incorporeze elemente de siguranta suplimentare unui simplu airbag, e38 are si el elemntele de siguranta in acord cu standarde actuale, poate nu la fel de eficace cu siguranta

 

E34 are .asa . zona deformabila in fata, pedalier si coloana de directie fractionabile in caz de impact, ranforsari pentru impact lateral, a fost implementat conceptul de cage (zona nedeformabila din jurul pasagerilor) centurie sunt cu strangere automata, ca la e39 de exemplu ( nu vorbesc de pretensionare aici) usile se deblocheaza automat in caz de impact, pornesc luminile de avarie si se aprind luminile din interior.

E38 si e39 sunt mult mai avansate.

E36 nu are nimic din elementele astea, in afara de airbag-uri (optionale si alea)

 

 

Link to comment
Share on other sites

bineinteles ca ma refeeam la m43, am avut si eu , au avut si prietenii mei, m-am intrecut cu logan 1.6 16v, la fel si prieteni de ai mei cu acelasi motor, la toate le-a dat fum loganul.timpii 0-100 postati pe net pentru ambele masini imi sustin vorbele.316i are un 0-100 de 12.5 parca din ce-mi amintesc ca scria in carte ,si loganul mi se pare are un 0-100 de 11,5(nu-s sigur)

 

 

 

da aici sunt total de acord, pozitia la volan in e36 e foarte comoda

 

as putea sa comentez ceva legat de faza asta,insa nu vreau sa o interpretezi drept jignire...din nou,conteaza masina,insa si soferul ! eu sunt chiar pot zice un sofer incepator...mai bine zis precaut...insa conteaza mult soferul...insa,nu am auzit pe nimeni inafara de tine sa zica ca la facut un logan,el avand un e36...desigur,ambele sa fie stock,nu o lua in niciun fel de nume de rau te rog,doar ca nu pot intelege si crede ca un logan poate face un bmw...si nu creed ca sunt singurul! desigur cum am mai precizat,sa fie intr-o stare buna si sa aiba un sofer !! :pardon:

 

deci standardul euro ncap evolueaza si el. la ultima testare facuta cu e36 a avut o stea si jumatate nu 2. Asta e adevarul. aveti link-ul mai sus, oficial.

 

E o masina conceputa in anii 80, era cea mai ieftina din gama BMW si nu avea cum sa incorporeze ultimele chestii in materie de siguranta. Treaba nu sta numai in airbag-uri.. sta si in rigiditatea celulei, zone deformabile, ca sa nu mai intram la siguranta activa.. etc..

Practic din pacate e36 a fost ignorat aproape total la capitolul asta, restul de BMW-uri in productie in momentul ala au incorporat ceva elemente, o fost o combinatie nefercita de timing ( nimeni nu se uita la cate stele are ca nu exista sistem de ratificare), nu era un criteriu cand alegeai o masina decat la foarte putini, trebuiau sa tina costurile sub control si cam asta a fost..

 

 

 

La e34 au inceput sa aibe incorporeze elemente de siguranta suplimentare unui simplu airbag, e38 are si el elemntele de siguranta in acord cu standarde actuale, poate nu la fel de eficace cu siguranta

 

E34 are .asa . zona deformabila in fata, pedalier si coloana de directie fractionabile in caz de impact, ranforsari pentru impact lateral, a fost implementat conceptul de cage (zona nedeformabila din jurul pasagerilor) centurie sunt cu strangere automata, ca la e39 de exemplu ( nu vorbesc de pretensionare aici) usile se deblocheaza automat in caz de impact, pornesc luminile de avarie si se aprind luminile din interior.

E38 si e39 sunt mult mai avansate.

E36 nu are nimic din elementele astea, in afara de airbag-uri (optionale si alea)

 

asa o fi,nu stiu nu contrazic,insa nu creed ca sunt singurul care ar prefera sa fie intr-un e36 decat intr-un logan in cazul unui accident(doamne fereste)....

Link to comment
Share on other sites

Deci am citit si eu topicul asta si m-am abtinut sa replic dar cand vad atata indirjire a unora fata de e36 am zis ca dau exemplu nu din carti ci real; unii stiu altii poate nu dar acum 1 luna de zile am avut un accident urat cu e36-le meu. Conditiile in care s-a intamplat accidentul eu unul nu le stiu si nici nu sunt foarte clare dar nu asta conteaza.

 

Am pus mai jos o poza sa vedeti in ce stare e masina dupa accident si totusi eu sunt intreg, scriu, umblu, gandesc. Am "doar" o vertebra rupta. Nu e o joaca si va mai trece multa vreme pana voi fi din nou cum am fost dar putea fi mult mai rau. Masina e dauna totala dar mi-a salvat viata. Uitati-va cat de indoit e plafonul. De acolo am fost eu scos. Dupa putin timp desi nu imi aduc aminte nimic eu am vorbit si am miscat si din maini si din picioare.

Asa ca, contrar povestilor pisoiul e rezistent. Si inca un lucru de evidentiat. Impactul nu a fost frontal ci lateral pe partea mea. Masina fiind din 96 inca nu avea airbagurile laterale. Si cu toate astea am rezistat. E drept ca sasiul s-a strambat si plafonul e aproape turtit dar oarecum ar fi fost in Logan? Tare ma indoiesc ca as fi iesit viu.

 

Cat despre performante aici nu ma pronunt pentru ca niciodata nu am avut ocazia si nici nu am vrut sa fac comparatii de genul. Mi se par inutile si prea putin semnificative. Am condus Logan vreo 100km si am iesit din ea obosit. Am condus pisicuta mea si 500 de km far oprire si am iesit ok si multumit. BMW-ul e ALTCEVA. Dinamic, stabil, placut la condus, chiar confortabil. Oare care din exemplele astea se pot atribui la Logan? Nici unul. Si vorbesc de un "amarat" de 316i.

 

Asa ca oameni buni nu vorbiti povesti pana nu aveti un exemplu clar. Indiferent care. Rezistenta sau performante.

 

http://www.bmwclubmagazine.com/personalizari/accident/IMAG0586.jpg

 

 

Ah si ca sa inchei si mai elocvent, persoana in tricoul verde din imagine a fost colegul din dreapta mea. Nu a avut nici macar o zgarietura...

Edited by michael
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Deci am citit si eu topicul asta si m-am abtinut sa replic dar cand vad atata indirjire a unora fata de e36 am zis ca dau exemplu nu din carti ci real; unii stiu altii poate nu dar acum 1 luna de zile am avut un accident urat cu e36-le meu. Conditiile in care s-a intamplat accidentul eu unul nu le stiu si nici nu sunt foarte clare dar nu asta conteaza.

 

Am pus mai jos o poza sa vedeti in ce stare e masina dupa accident si totusi eu sunt intreg, scriu, umblu, gandesc. Am "doar" o vertebra rupta. Nu e o joaca si va mai trece multa vreme pana voi fi din nou cum am fost dar putea fi mult mai rau. Masina e dauna totala dar mi-a salvat viata. Uitati-va cat de indoit e plafonul. De acolo am fost eu scos. Dupa putin timp desi nu imi aduc aminte nimic eu am vorbit si am miscat si din maini si din picioare.

Asa ca, contrar povestilor pisoiul e rezistent. Si inca un lucru de evidentiat. Impactul nu a fost frontal ci lateral pe partea mea. Masina fiind din 96 inca nu avea airbagurile laterale. Si cu toate astea am rezistat. E drept ca sasiul s-a strambat si plafonul e aproape turtit dar oarecum ar fi fost in Logan? Tare ma indoiesc ca as fi iesit viu.

 

Cat despre performante aici nu ma pronunt pentru ca niciodata nu am avut ocazia si nici nu am vrut sa fac comparatii de genul. Mi se par inutile si prea putin semnificative. Am condus Logan vreo 100km si am iesit din ea obosit. Am condus pisicuta mea si 500 de km far oprire si am iesit ok si multumit. BMW-ul e ALTCEVA. Dinamic, stabil, placut la condus, chiar confortabil. Oare care din exemplele astea se pot atribui la Logan? Nici unul. Si vorbesc de un "amarat" de 316i.

 

Asa ca oameni buni nu vorbiti pana nu aveti un exemplu clar. Indiferent care. Rezistenta sau performante.

 

http://www.bmwclubmagazine.com/personalizari/accident/IMAG0586.jpg

 

 

Ah si ca sa inchei si mai elocvent, persoana in tricoul verde din imagine a fost colegul din dreapta mea. Nu a avut nici macar o zgarietura...

urat accident ! bine ca ai scapat intreg !!!! oare dece i se spune e36-elui ''pisicuta'' ?ca are 9vietii ! insa tu i-ai cam dat fatala :rolleyes: oricum bine ca esti teafar ! asta conteaza nu fierul !!

exact ce am zis si eu,o comparatie cu logan-ul sau alta dacie nu are rost...vorba unui mare domn : '' nu mai pune la suflet!'' sa lasam specificatiile din hartie pentru cele reale ! ca astea conteaza !

Edited by AdixX
Link to comment
Share on other sites

confort bmw 1 -logan 0

stabilitate bmw1-logan 0

adrenalina bmw1-logan 0

carat boltari bmw0-logan1

 

(faza jmecehra e ca imi pot pune carlig la bmw sa trag remorca..pe cand la logan daca ii mai pui si remorca ..chiar ca il omori)

imi aduc aminte ca am pus platforma la un 320i din 92 ...si avea saracu bmw sprint si cu platforma plina dupa el

 

placere la condus ... nu mai zic ,,, daca imi zici ca loganul iti place sa il conduci mai mult decat un bmw e36... inseamna ca esti paralel ..nu ai ce cauta pe forumul asta

 

nu stiu cati ani ai ...dar ... daca ai intreba niste fete ..orice gen de fete ... cu ce vrei sa te plimb ? ... sigur nu te vrea sa ai logan

 

..daca vrei sa tunezi un logan ..sigur iese mai bine bmw-ul

si daca vorbim de stock ... loganul e cea mai urata masina, inestetica..si fara gust..macar bmw-ul mai are stil ... nu mai vorbim de anii de fabricatie ...ramane de rusine designerul la logan

 

 

tu ia-ti logan ca noi ne riscam sa conducem masinile astea nesigure ...

 

apropo ..masinile nu is facute sa te bagi tu cu ele in copac....

 

si inca ceva ...mai degraba intrun bmw fara nici un airbag decat intrun logan cu 7 airbaguri care se deschid dupa ce esti in copac

Edited by adytssu
Link to comment
Share on other sites

michael cred si sper ca intelegi , fiecare accident e unic, dinamica accidentelor e foarte greu de inteles.de exemplu pot sa scapi dintrun accident cu un e36 la 100km/h si sa mori intr-un s-klasse 2011 tot la 100km/h.accidentul tau nu demonstreaza nimic, doar ca ai avut un mare noroc at

 

@adytssu, nici nu ma obosesc sa-ti raspund.

 

ce mi se pare foarte funny totusi, daca citeati forumul acuma vreo 5-6 ani, cand un e30 costa cat un e36 acum iar e36 cat un e46,ati fi vazut exact acelasi pareri pro despre e30, cea mai tare cea mai buna ,ca doar e a mea, cea mai sigura, toata lumea o lauda si vroia sa o tzina pe vecie.eh anii au trecut ,e30 nu mai vrea nici dracu, s-a trecut la e36 ca e ieftina exact cum a fost un e30 acum 4-6 ani,acum e36 fiind considerat de posesori masina perfecta.va garantez ca in 5-6 ani e36 v-a fi complet uitat cum e azi e30-ul , si se va trece la e46 care va deveni cel mai tare bemveu ever,

Edited by Viper05
Link to comment
Share on other sites

am vazut un accident ..cum sareau oamenii din logan ...era pe la vreo 70 la ora ...stanga dreapta stanga si a iesit pe camp ...dupa care toate portierele se deschideau la masina si oamenii saracii pe portiere afara .... pfff o fi si asta un sistem de siguranta pe care nu il au bmw-urile
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.