Jump to content

Schimbare componente motor !


v1per

Recommended Posts

Salut .

Am un bmw 320dA e46 an fab 2000 cu aprox ~290 000 km

As vrea sa fac motorul sa functioneze aproape ca unul nou.

Din cate am inteles pentru aceasta operatiune am nevoie de urmatoarele:

 

-Cuzineti Biela

-Czineti Palier

-Tacheti

-Culbutori

-Supape

-Segmenti Pistoane (eventual si pistoane , nu stiu in ce stare sunt cei actuali)

-Pompa de ulei

-Set complet de semeringuri si garnituri

 

Nu ma sfatuiti sa schimb motorul.

 

M-ar interesa in special costurile acestor piese, care nu doresc sa fie neaparat de uzina (OE) dar vreau macar o calitate OEM .

 

Puteti sa ma ajutati cu preturi?

A mai facut cineva aceasta operatiune ?Care au fost rezultatele?

 

Multumesc,

Edited by v1per
Link to comment
Share on other sites

@v1per

in primul rand ar trebui sa desfaci motorul casa vezi la ce cota iti trebuie cuzinetii + segmentii ( eventual pistoanele )

preturile difera in functie de cotele de reparatie ( in plus daca nu mai sunt la cote standarrd o sa mai dai bani si pentru honuit si rectificat vibrochen )

producatorii pe care ii recomand :

-Cuzineti Biela KOLBENCHMIDT sau GLYCO

-Czineti Palier KOLBENCHMIDT sau GLYCO

-Tacheti INA sau AE

-Culbutori INA sau AE

-Supape AE sau MAHLE

-Segmenti Pistoane (eventual si pistoane , nu stiu in ce stare sunt cei actuali) GOETZE la segmenti si NURAL la pistoane care vin cu tot cu segmenti GOETZE

-Pompa de ulei original

-Set complet de semeringuri si garnituri ELRING, GOETZE, REINZ

o sa mai ai nevoie de garnituira de chiulasa

Link to comment
Share on other sites

@v1per

in primul rand ar trebui sa desfaci motorul casa vezi la ce cota iti trebuie cuzinetii + segmentii ( eventual pistoanele )

preturile difera in functie de cotele de reparatie ( in plus daca nu mai sunt la cote standarrd o sa mai dai bani si pentru honuit si rectificat vibrochen )

producatorii pe care ii recomand :

-Cuzineti Biela KOLBENCHMIDT sau GLYCO

-Czineti Palier KOLBENCHMIDT sau GLYCO

-Tacheti INA sau AE

-Culbutori INA sau AE

-Supape AE sau MAHLE

-Segmenti Pistoane (eventual si pistoane , nu stiu in ce stare sunt cei actuali) GOETZE la segmenti si NURAL la pistoane care vin cu tot cu segmenti GOETZE

-Pompa de ulei original

-Set complet de semeringuri si garnituri ELRING, GOETZE, REINZ

o sa mai ai nevoie de garnituira de chiulasa

 

Salut Claudiu,

Nu inteleg cum adica preturile difera in functie de cotele de reparatie.

eu vreau daor sa ii schimb cu altii noi.

Am mai scris ca doresc si set complet de semeringuri si garnituri, asta cred ca includea si garnitura de chiulasa.

Nu prea ma pricep la mecanica asa ca nu stiu ce operatiuni mai trebuiesc facute , aceste operatiuni le va face mecanicul care se va ocupa de motorul meu care lucreaza numai cu bmw-uri.

El mi-a recomandat sa schimb acestea daca tin la masina si daca vreau sa o tin. Din punctul lui de vedere motorul functioneaza ok! dar eu vreau sa-l readuc la viata , parca nu mai e cum era o data.

 

Imi poti face totusi o lista cu preturile ,eventual daca stii cate componete din fiecare sunt necesare si cu pretul pe bucata al acestora.

Edited by v1per
Link to comment
Share on other sites

Salut Claudiu,

Nu inteleg cum adica preturile difera in functie de cotele de reparatie.

eu vreau daor sa ii schimb cu altii noi.

Am mai scris ca doresc si set complet de semeringuri si garnituri, asta cred ca includea si garnitura de chiulasa.

Nu prea ma pricep la mecanica asa ca nu stiu ce operatiuni mai trebuiesc facute , aceste operatiuni le va face mecanicul care se va ocupa de motorul meu care lucreaza numai cu bmw-uri.

El mi-a recomandat sa schimb acestea daca tin la masina si daca vreau sa o tin. Din punctul lui de vedere motorul functioneaza ok! dar eu vreau sa-l readuc la viata , parca nu mai e cum era o data.

 

Imi poti face totusi o lista cu preturile ,eventual daca stii cate componete din fiecare sunt necesare si cu pretul pe bucata al acestora.

 

 

pai de exemplu la cota standard la cuzieti este un pret la cota 1 au alt pret si la cota 2 alt pret

la fel si al pistoane/segmenti

garnitura de chiulasa nu vine in nici un set de garnituri pentru ca si ea este pe cote de reparatie ( 2 gauri, 3 sau 4 )

referitor la preturi te pot ajuta cand stii exact ce iti trebuie

Link to comment
Share on other sites

pai de exemplu la cota standard la cuzieti este un pret la cota 1 au alt pret si la cota 2 alt pret

la fel si al pistoane/segmenti

garnitura de chiulasa nu vine in nici un set de garnituri pentru ca si ea este pe cote de reparatie ( 2 gauri, 3 sau 4 )

referitor la preturi te pot ajuta cand stii exact ce iti trebuie

Nu poti sa-mi spui preturile ? vreau sa stiu un pret aproximativ sa stiu daca voi face aceasta operatiune .

Daca pretul pieselor este foarte mare nu as vrea sa desfac motorul aiurea deoarece pe langa asta mai este si mana de lucru care o sa ma coste destul de mult banuiesc.

Da-mi un pm daca nu vrei sa scrii preturile aici:)

Edited by v1per
Link to comment
Share on other sites

Nu poti sa-mi spui preturile ? vreau sa stiu un pret aproximativ sa stiu daca voi face aceasta operatiune .

Daca pretul pieselor este foarte mare nu as vrea sa desfac motorul aiurea deoarece pe langa asta mai este si mana de lucru care o sa ma coste destul de mult banuiesc.

Da-mi un pm daca nu vrei sa scrii preturile aici:)

 

nu e vorba ca nu vreau sa le scriu pe topic

e o munca de 2-3 ore ca sa-ti caut toate variantele posibile

iti dau asa cateva preturi ca sa ai o idee

cuzineti biela standard - 385 lei/set GLYCO sau KOLBENCHMIDT

cuzineti palier - 215 lei/set KOLBENCHMIDT

segmenti cota standard - 125 lei/piston GOETZE; cota reparatie 1 - 95 lei/piston GOETZE

piston cu bolt si segmenti cota standard - 375 lei/buc NURAL ; cota reparatie 1 - 410 lei/buc NURAL

garnitura chiulasa standard 1 gaura - 235 lei REINZ; 2 gauri 240 lei REINZ ; 3 gauri - 230 lei REINZ

Link to comment
Share on other sites

Sfatul meu personal am trecut prin stadiul asta , NU fa prostia asta numita reconditionare motor...e cea mai mare prostie omeneasca si eu am zis imi fac motorul il am ca un ceas elventian , o data desfacut nul mai faci cum lau facut nemti pana i ............
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

nu e vorba ca nu vreau sa le scriu pe topic

e o munca de 2-3 ore ca sa-ti caut toate variantele posibile

iti dau asa cateva preturi ca sa ai o idee

cuzineti biela standard - 385 lei/set GLYCO sau KOLBENCHMIDT

cuzineti palier - 215 lei/set KOLBENCHMIDT

segmenti cota standard - 125 lei/piston GOETZE; cota reparatie 1 - 95 lei/piston GOETZE

piston cu bolt si segmenti cota standard - 375 lei/buc NURAL ; cota reparatie 1 - 410 lei/buc NURAL

garnitura chiulasa standard 1 gaura - 235 lei REINZ; 2 gauri 240 lei REINZ ; 3 gauri - 230 lei REINZ

multumesc pentru informatii Claudiu in cazul in care ma hotarasc sa fac aceasta operatiune promit ca ai sa ma ai de client!

 

o data desfacut nul mai faci cum lau facut nemti pana i ............

Oare ? ce dovezi ai?

eu sunt de parere ca sunt multi(bine inteles nu nea Gheorge din spatele blocului) mecanici din Romania cu mult peste cei din Germania.

Link to comment
Share on other sites

nu merita.

Ce poti face e sa te uiti atent la tot ce inseamna chestii marunte mai degraba. Schimba tot ce inseamna furtune, coliere, diverse garnituri, curata admisie, intercooler, schimba bujii, verifica vaccum-ul si schimba tot ce tine de el, furutne, furtunase, electrovalve de contro, sunt pacatoase, schimba ambele termostate, cel normal si EGR, filtru epurator, PCV daca ai, etc.. .. sunt chestii mult mai putin costisitoare(desi se aduna si alea) si au o influenta deosebit de mare la un motor TD, pun pariu ca vei obtine rezultate mai bune, decat daca faci rebuild fara sa fie necesar.

o sa fii uimit, zici ca e alta masina...

 

 

pentru linistea ta totusi poti face un test de leak-down sau compresie. Leakdown e mai misto, e mai relevan, decat cel de compresie, dar nu stiu unde il poti face, nu e foarte cunoscut in Ro, desi nu necesita cine stiec e scule si aparatura. Si apoi poti lua io decizie informata, bazata pe diagnostic clar in loc de "feeling-ul" ca nu trage ca in rpima zi hai sa fc un rebuilde de 1000+ de euro..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

multumesc pentru informatii Claudiu in cazul in care ma hotarasc sa fac aceasta operatiune promit ca ai sa ma ai de client!

 

 

Oare ? ce dovezi ai?

eu sunt de parere ca sunt multi(bine inteles nu nea Gheorge din spatele blocului) mecanici din Romania cu mult peste cei din Germania.

Eu nu trebuie sati dovedesc nimic , pentru ca majoritatea colegilor de pe forum stiu cand mi am refacut eu motorul si lam refacut cu firma , nu nea gheorghe din spatele blocului , credema ca stiu ce vorbesc si nu aberez , cum sa spui ca mecanici din romania sunt peste cei din germania , eu cred ca tu esti prea entuziasmat si de aceea faci aceste afirmati romanul nici o data nu se va compara cu neamtul , ori cat de bun e romanul nici o data nu iti va faca o treaba calumea pentru ca in romania totul se face pe bani multi si munca cat mai putina , inseamna ca nu ai trecut prea des prin serviceurile din romania ca sa realizezi ceea ce vorbesti...sau ai avut probleme care au fost rezolvate usor si spui ca mecanicul roman este superior neamtului....eu ti am zis sfatul meu din partea mea baga 10 mi de euro maine duo sa o desfaca bucati..si imi spui dupa ce rezultat ai cu motorul

Link to comment
Share on other sites

Eu nu trebuie sati dovedesc nimic , pentru ca majoritatea colegilor de pe forum stiu cand mi am refacut eu motorul si lam refacut cu firma , nu nea gheorghe din spatele blocului , credema ca stiu ce vorbesc si nu aberez , cum sa spui ca mecanici din romania sunt peste cei din germania , eu cred ca tu esti prea entuziasmat si de aceea faci aceste afirmati romanul nici o data nu se va compara cu neamtul , ori cat de bun e romanul nici o data nu iti va faca o treaba calumea pentru ca in romania totul se face pe bani multi si munca cat mai putina , inseamna ca nu ai trecut prea des prin serviceurile din romania ca sa realizezi ceea ce vorbesti...sau ai avut probleme care au fost rezolvate usor si spui ca mecanicul roman este superior neamtului....eu ti am zis sfatul meu din partea mea baga 10 mi de euro maine duo sa o desfaca bucati..si imi spui dupa ce rezultat ai cu motorul

Problema in Romania este urmatoarea:

Toata lumea incearca sa te fure cat mai mult!

Dar crede-ma ca sunt si oameni exemplari!

Suntem romani ar trebuii sa ne laudam cu asta nu sa ne facem tara de ras.

Am fost la vecinii nostrii bulgari de curand si am ajuns si de curiozitate prin bazarul din Russe , ce crezi isi promovau produsele lor." e facut in Bulgaria e bun, marfa de calitate" in schimb daca vine un turist in Romania " cumpara asta e bun e facut in Germania, in nici un caz nu ai sa vezi un roman sa promoveze produsele romanesti " .Acum lasand exemplele la o parte pe de o parte sunt de acor si cu tine in ceea ce spui cu service-urile din Romania.

 

nu merita.

Ce poti face e sa te uiti atent la tot ce inseamna chestii marunte mai degraba. Schimba tot ce inseamna furtune, coliere, diverse garnituri, curata admisie, intercooler, schimba bujii, verifica vaccum-ul si schimba tot ce tine de el, furutne, furtunase, electrovalve de contro, sunt pacatoase, schimba ambele termostate, cel normal si EGR, filtru epurator, PCV daca ai, etc.. .. sunt chestii mult mai putin costisitoare(desi se aduna si alea) si au o influenta deosebit de mare la un motor TD, pun pariu ca vei obtine rezultate mai bune, decat daca faci rebuild fara sa fie necesar.

o sa fii uimit, zici ca e alta masina...

 

 

pentru linistea ta totusi poti face un test de leak-down sau compresie. Leakdown e mai misto, e mai relevan, decat cel de compresie, dar nu stiu unde il poti face, nu e foarte cunoscut in Ro, desi nu necesita cine stiec e scule si aparatura. Si apoi poti lua io decizie informata, bazata pe diagnostic clar in loc de "feeling-ul" ca nu trage ca in rpima zi hai sa fc un rebuilde de 1000+ de euro..

Am schimbat

turbina cu una noua si furtunul intercooler

furtunasele de vacum

bujiile la fel

deasemenea si filtrul epurator

EGR este ok a fost doar curatat si i-am schimbat termostatul

la electrovalve nu m-am gandit dar am sa le schimb.Ai idee cam cat costa astea?

Ma gandeam sa fac si un test de injectoare.

Link to comment
Share on other sites

egr chiar daca e ok e mai lenes oricum. De multe ori nu inchide perfect, chair daca e inca functional. Se cunoaste. Curatatul doar amana problema.

Fa si un test de injectoare daca vrei, vezi ce valori de compensare ai.

Una e furtun intercuuler nou alta e curatat intercooler si admisie.(adica date jos si spalate temeinic)

Habar nu am cat costa tot ce insemana valve si electrovalve dar probabil afli usor.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.