Jump to content

EML -


bog 325

Recommended Posts

Salutare,

Recent martorul EML s-a aprins in bord. Initial am simtit o smucitura (megeam cu 120KM/H) dar nu am dat importanta pt ca a fost numai pt o fractiune de secunda. Apoi, la citeva minute martorul EML s-a aprins. A doua zi nu am putut sa acelerez mai sus de +/- 2000 ture.

Concomitent cu aceasta problema aveam " Chek Engine" prins datorita unor " missfires" la doi cilindri.

 

Am sters codurile de missfire si martorul EML a disparut pt 2 zile dupa care a reaparut.

Ce reprezinta exact EML? Cum pot remedia problema?

Are legatura cu "missfire" la cei doi cilindri? ...Voi schimba bujiile/bobinele curind....

 

Merci!

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

Recent martorul EML s-a aprins in bord. Initial am simtit o smucitura (megeam cu 120KM/H) dar nu am dat importanta pt ca a fost numai pt o fractiune de secunda. Apoi, la citeva minute martorul EML s-a aprins. A doua zi nu am putut sa acelerez mai sus de +/- 2000 ture.

Concomitent cu aceasta problema aveam " Chek Engine" prins datorita unor " missfires" la doi cilindri.

 

Am sters codurile de missfire si martorul EML a disparut pt 2 zile dupa care a reaparut.

Ce reprezinta exact EML? Cum pot remedia problema?

Are legatura cu "missfire" la cei doi cilindri? ...Voi schimba bujiile/bobinele curind....

 

Merci!

Ce motor ai pe masina si din ce an?

Link to comment
Share on other sites

 

Ce reprezinta exact EML? Cum pot remedia problema?

 

 

EML este acceleratia electronica.

Adica la pedala ai un potentiometru care atunci cand apesi pedala modifica o rezistenta intr-un circuit electronic, numit EML.

La tine pb e de la clapeta de acceleratie ... pb tb curatata.

Oricum tb mers la un mecanic priceput.

Edited by SML
Link to comment
Share on other sites

EML este acceleratia electronica.

Adica la pedala ai un potentiometru care atunci cand apesi pedala modifica o rezistenta intr-un circuit electronic, numit EML.

La tine pb e de la clapeta de acceleratie ... pb tb curatata.

Oricum tb mers la un mecanic priceput.

Cred ca asa e cum ai zis: trebuie verificata clapeta. Pe de alta parte am si eu missfire la fiecare pornire la rece. Eu am motorul de 2.2L M54. Daca cureti clapeta si missfire persista, e o problema interna(chiulasa, supape etc)

Link to comment
Share on other sites

Lângă acel cod de eroare trebuia să apară şi o scurtă explicaţie a erorii. Ce zicea?

Edit:

E posibil ca eml să se fi aprins din cauză la missfire.

Având în vedere că eml = engine malfunction light, acest martor se poate aprinde din zeci de motive, missfire fiind unul dintre ele...

Edited by Rares_CJ
Link to comment
Share on other sites

poa sa fie senzorul de pozitie la pedala sau poate motorasul ala care actioneaza clapeta.. tu ai "drive by wire" ca avionele.. :)

DIn ce am vazut pe formuri pe afara ei zic ca poate fi si de la baterie slaba, ceva contacte la firele alea, corpul clapetei murdar, defect.

Dupa ce incerci astea de mai sus, in cel mai rau caz te paste un corp clapeta nou, e vreo 160 de euro cred..

 

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

poa sa fie senzorul de pozitie la pedala sau poate motorasul ala care actioneaza clapeta.. tu ai "drive by wire" ca avionele.. :)

DIn ce am vazut pe formuri pe afara ei zic ca poate fi si de la baterie slaba, ceva contacte la firele alea, corpul clapetei murdar, defect.

Dupa ce incerci astea de mai sus, in cel mai rau caz te paste un corp clapeta nou, e vreo 160 de euro cred..

 

cind te referi la "clapeta" vrei spui corpul de acceleratie? Acum 2 zile l-am curatat + corpul de relanti + debitmetrul. dupa vreo 200 km au reaparut martorii EML + ASC pt 15 minute dupa care au disparut. Totul s-a intimplat fara simptome fizice - masina mergea bine si turatiile sint bune.

Link to comment
Share on other sites

Cu problema asta m-am confruntat si eu. In momentul in care mi se aprindea EML si Check Engine, automat se oprea si motorul si apoi cand porneam, martorii ramaneau aprinsi dar nu puteam accelera mai mult de 1300/1400 de ture. Am curatat corpul acceleratiei si problema s-a rezolvat si a trecut de atunci 4 ani.

In ceea ce priveste missfire pe diferiti cilindri este o problema distincta, poate fi de la bujii sau bobine.

Stai linistit nu are nimic motorul tau. Acum insa ca dupa ce ai curatat corpul acceleratiei ti s-a mai aprins EML posibil ca aceasta sa fi fost "curatata si nu prea" sau ceva coliere, suruburi nestranse. Mergi la un mecanic priceput sa vada ce lucrare ai facut acolo. Te asigur ca nu ai de ce sa iti faci griji, am acelasi motor ca al tau si problema asta am avuto si eu iar missfire daca ii fac un test imi iese si acum cred ca pe vreo doi cilindrii pentru ca nu am schimbat nicio bobina.

Link to comment
Share on other sites

Azi a aparut un nou cod P0121 " Throttle Pedal Postion Sensor". Martorii EML si ASC sint si ei aprinsi.

Ai bagat o pedala in plus :)

Eroarea se refera doar la Throttle Position Sensor, fara pedala!

 

Este vorba de senzorii de pozitie ai clapetei de acceleratie. Incearca intai sa vezi daca nu sunt probleme cu firele de conexiune sau cu conectorul.

In caz contrar ar trebui sa schimbi corpul de acceleratie.

Ar fi bine sa mergi si la un service, ca piesa este destul de scumpa.

 

Este vorba de piesa 1 de aici:

http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Sedan/Europe/325i-M54/LHD/N/2001/browse/fuel_preparation_system/throttle_housing_assembly/

Link to comment
Share on other sites

Ai bagat o pedala in plus :)

Eroarea se refera doar la Throttle Position Sensor, fara pedala!

 

Este vorba de senzorii de pozitie ai clapetei de acceleratie. Incearca intai sa vezi daca nu sunt probleme cu firele de conexiune sau cu conectorul.

In caz contrar ar trebui sa schimbi corpul de acceleratie.

Ar fi bine sa mergi si la un service, ca piesa este destul de scumpa.

 

Este vorba de piesa 1 de aici:

http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Sedan/Europe/325i-M54/LHD/N/2001/browse/fuel_preparation_system/throttle_housing_assembly/

 

Pe linga P0121 au mai aparut si P1632, P1638 si P1639. Acum turatia nu mai revine la normal deloc.....Inainte problema aparea din cind in cind ...dar acum e permanent. Nu mai pot folosi masina deloc :hmm:

 

Ce ziceti? E corpul de acceleratie de vina?

Altceva?

 

Merci de ajutor!

Link to comment
Share on other sites

Toate erorile sunt legate de corpul de acceleratie.

Dar tu astepti sa-ti rezolvi masina doar pe forum? Nu ai fost si tu la un mecanic sa arunce o privire? Poate e doar o problema cu mufa sau cu firele de legatura. Parca a fost un recall pe tema asta.

Link to comment
Share on other sites

E un recall (SI B 12 10 02) pe tema unor probleme cauzate de corpul clapetei de acceleratie si de cablurile asociate.

Se recomanda schimbarea cablajului si a corpului clapetei.

 

Trebuie verificata data trecuta pe corp. Daca e mai veche de 01.05.2002 trebuie schimbata.

Cablurile se schimba indiferent de data fabricatiei.

 

3. Check the EDK throttle production date printed on the black plastic housing of the throttle.If the

manufacturing date is "01- 05-02" (1st of May, 2002) or higher, EDK has the latest level of

improvements and should not be replaced. If the production date is prior to "01-05-02", the EDK

throttle has to be replaced with the improved part.

 

4. Replace the engine electrical harness regardless of EDK production date.

 

Am atasat documentul.

EDK.pdf

Link to comment
Share on other sites

exact problema de o descrii o am si eu . EML .. apoi check engine ... apoi lipsa de putere.

Pai nu e nici pe departe aceeasi problema. El are cu totul alte erori.

Singurul lucru comun este becul, dar acel bec se poate aprinde din 1000 de motive, chiar si de la nestrangerea busonului de benzina.

Link to comment
Share on other sites

Pai nu e nici pe departe aceeasi problema. El are cu totul alte erori.

Singurul lucru comun este becul, dar acel bec se poate aprinde din 1000 de motive, chiar si de la nestrangerea busonului de benzina.

 

 

eu ma refer la simptome nu la ce spune diagnoza. conteaza foarte mult unde o faci. faptul ca lui ii apar 1000 de erori , este un semn ca diagnoza a fost facuta de un baietas cu un laptop.

simptomele lui sunt identice cu ale mele. EML , lipsa putere , check engine, nu se tureaza peste 2000 RPM. ultimele 3 nu neaparat in aceasta ordine...

Link to comment
Share on other sites

Merci de raspuns! voi merge si la mecanic... chiar miine... voiam sa am si alta parere inainte de a consulta mecanicul.

Cit despre mufe/fire le-am curatat cu un MAF cleaner ....fara rezultat.

Va voi tine la curent.

 

Am fost la mecanic..... aceasi parere: corpul de aceleratie.... dupa ce l-am schimbat totul merge normal. Codurile nu au mai aparut.

Merci la toti pt ajutor!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.