Jump to content

unde se raceste uleiul de cutie la e65, care radiator


Recommended Posts

Sunt 4-5 radiatoare , nu stiu care din ele este de la cutie .

 

Electroventilatorul de clima are influenta asupra radiatorului de ulei de cutie ?

 

 

Urmareste si vezi legaturile dintre radiator si cutie(tuburi,furtune,conducte,etc),si ai sa-ti dai seama care radiator este.

Link to comment
Share on other sites

Urmareste si vezi legaturile dintre radiator si cutie(tuburi,furtune,conducte,etc),si ai sa-ti dai seama care radiator este.

 

pai din cate am vazut eu , e un furtun de ulei de cutie care intra in radiatorul de clima :)

Link to comment
Share on other sites

probabil...si eu luasem un BMW si am zis ca il aduc pe linia de plutire, dupa prima inspectie serioasa cand am vazut cati bani ar trebui sa bag doar sa fie cum trebuie am renuntat la idee si am luat una mai scumpa si gata! Una pe care o iei in stare proasta de la inceput e cam sac fara fund o vreme buna de timp, asta daca reusesti sa o aduci la nivelul la care ar trebui, dar oricum, cand vei trage linie gaura va fi deja prea mare. Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

pot fi lipite ambele radiatoare si din cauza asta ai impresia ca intra in cel de clima....

Dar multe probleme mai ai cu E65-ul asta, pacatoasa rau masina...bafta oricum!

 

 

 

Pe calduri foarte mari dupa 2 ore de mers in trafic si alergata , se intampla sa nu mai schimbe decat la turatii prestabilite .(nici nu mai merge sa o dai pe manual sau sport)

1 trepta la 2500 , 2 treapta la 3500 rpm etc. Isi revenea dupa ce opream masina 10 minute (se racea uleiul de cutie).

 

Din cate am vazut , radiatorul de ulei de cutie este foarte mic(20 cm pe 5 cam asa), si nici nu bate aerul in el .(asa e proiectat).

 

Pe bmw fans apare ca "heat exchanger" , sta lipit de radiatorul de antigel , facand schimb de caldura cu acesta. Radiatorul de antigel racind radiatorul de ulei de cutie.

 

 

Avea pamant in gaurelele de la radiatorul de apa si nu era eficient.

Problema a disparut imediat dupa ce am curatat radiatorul de antigel.

 

Deci nu mai e pacatoasa masina :))

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

fa si un schimb de ulei in cutie, daca nu ai facut asta e semn ca e oxidat oricum, cand e oxidat se incalzeste mult mai rapid, din cauza ca nu mai unge cum trebuie si intra in safe mode.

 

Normal are niste senzori care masoara presiunea si temperatura in blocul hidraulic si in supapele alea...

 

 

e maxim 12 mil la tine schimbul cu ulei si filtre OEM, mai jos daca mergi pe aftermarket..

 

Sau crezi prostia aia cu lifetime.. :)

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

fa si un schimb de ulei in cutie, daca nu ai facut asta e semn ca e oxidat oricum, cand e oxidat se incalzeste mult mai rapid, din cauza ca nu mai unge cum trebuie si intra in safe mode.

 

Normal are niste senzori care masoara presiunea si temperatura in blocul hidraulic si in supapele alea...

 

 

e maxim 12 mil la tine schimbul cu ulei si filtre OEM, mai jos daca mergi pe aftermarket..

 

Sau crezi prostia aia cu lifetime.. :)

 

uleiul are 5 luni oem, filtru nu e oem. si au costat 10 mil .

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.