Jump to content

apa


h4xb0xr

Recommended Posts

E39 530D 2002 Automata

 

Acum 2 saptamani i-mi scapa apa de la pompa de apa.Am schimbat'o intretimp mecanicii mi-au descoperit ca si un termostat avea urechiutele rupte este vorba de termostatu ala care are 1 intrare si 2 iesiri..nu ala de deasupra ventilatorului.

Astazi mi-a dat in bord sa verific nivelul apei,am tras pe dreapta am desfacut busonul apa fierbea si a tot " borat " apa cu antigel in doua a pierdut vreo 2 liti de lichid. De la ce poate fii? (tin sa precize ca motorul se incinge si sincer va spun ca de 4 ani de cand am masina nu s-a incins in halu asta nici " Jaruita " 250Km/H la 40 grade.

 

Ce poate fi?

 

Daca avea mai multa apa in vas de cat ii trebuie putea sa faca asa ceva? Adevarul este ca nici eu nu am gasit o limita pana unde sa pun apa. Daca puteti face voi o poza...(asta in caz ca e de la prea multa apa)

Edited by h4xb0xr
Link to comment
Share on other sites

Am mai spus-o, masina identica, am avut probleme cu apa: fie pompa de apa, fie pentru ca am turnat apa chioara de la robinet in instalatie, fie pentru ca aveam cel mai penibil defect: capacul/busonul de la vasul de expansiune era "mancat" efectiv de la caldura, se topise si se rupsese ceva si-mi "fierbea" si pierdeam periodic apa. Bine ca masina nu era toanta, cum se iveau probleme pe circuitul de racire fie intra in limp mode-ul de care se vorbeste pe forum, fie nu mai baga aer cald pe gurile de ventilatie din interior, ca sa stie si soferul din mine ca ecva nu e in regula.

 

drept urmare, iti recomand sa verifici si ce-am spus eu si sa faci (pentru ca banuiesc ca nu ai facut ce trebuie, dupa schimbarea pompei de apa) o aerisire completa a sistemului, plus un "plin" in cantitatile corecte de apa si antigel, care ar cam trebui sa fie din ala care nu ataca aluminiul.

Link to comment
Share on other sites

scrie clar pe capac sa nu il desfaci cand este incins, de ce crezi? tocmai pentru ca este sub presiune si o faca cum ti-a facut tie, bine ca nu te-ai ars! E normal sa faca asa cand este incalzit, probabil iti pierde lichid de racire pe undeva sau ai senzorul defect, nu mai repeta figura ca nu o sa descoperi nimic, verifica din nou cand este totul uscat fara a mai desface capacul, verifica furtunele, coturile, tot ce tina de circuitul de racire!
Link to comment
Share on other sites

scrie clar pe capac sa nu il desfaci cand este incins, de ce crezi? tocmai pentru ca este sub presiune si o faca cum ti-a facut tie, bine ca nu te-ai ars! E normal sa faca asa cand este incalzit, probabil iti pierde lichid de racire pe undeva sau ai senzorul defect, nu mai repeta figura ca nu o sa descoperi nimic, verifica din nou cand este totul uscat fara a mai desface capacul, verifica furtunele, coturile, tot ce tina de circuitul de racire!

si ce legatura are capacu de la vas daca este mancat? aerisire i s-a facut..oricum daca mi-ati explica pas cu pas unde cum se face ca na aia de la service au desfacut doar un dop de plastic

Link to comment
Share on other sites

ti am zias ca asa aveam si eu , am schimbat capacul ca era mai ieftin dar tot asa facea , apoi am schimbat vasul si nu am mai avut nici o problema. uitate si pe capac , trebuie sa ai capac de 140 pt diesel si 200 pt benzina, tie trebuie sa iti dea drumu la presiune la 1,4 bar si nu iti da ...
Link to comment
Share on other sites

ti am zias ca asa aveam si eu , am schimbat capacul ca era mai ieftin dar tot asa facea , apoi am schimbat vasul si nu am mai avut nici o problema. uitate si pe capac , trebuie sa ai capac de 140 pt diesel si 200 pt benzina, tie trebuie sa iti dea drumu la presiune la 1,4 bar si nu iti da ...

La mine Fassie pe la buson.. si dupa 1 ora dupa ce a post motoru oprit..

 

a si mai picura apa pe la senzorul de pe fundul vasului

Link to comment
Share on other sites

E39 530D 2002 Automata

 

Acum 2 saptamani i-mi scapa apa de la pompa de apa.Am schimbat'o intretimp mecanicii mi-au descoperit ca si un termostat avea urechiutele rupte este vorba de termostatu ala care are 1 intrare si 2 iesiri..nu ala de deasupra ventilatorului.

Astazi mi-a dat in bord sa verific nivelul apei,am tras pe dreapta am desfacut busonul apa fierbea si a tot " borat " apa cu antigel in doua a pierdut vreo 2 liti de lichid. De la ce poate fii? (tin sa precize ca motorul se incinge si sincer va spun ca de 4 ani de cand am masina nu s-a incins in halu asta nici " Jaruita " 250Km/H la 40 grade.

 

Ce poate fi?

 

Daca avea mai multa apa in vas de cat ii trebuie putea sa faca asa ceva? Adevarul este ca nici eu nu am gasit o limita pana unde sa pun apa. Daca puteti face voi o poza...(asta in caz ca e de la prea multa apa)

Sper sa nu fie ce cred eu ca e , dar atentie mare . Se intampla in felul urmator daca iti pica termostatul se arde garnitura de chiulasa.Se intampla 2 fenomene si anume ori iti baga apa in capul pistonului si practic apa ajunge in baia de ulei , ceea ce inseamna ca uleiul se amesteca cu apa si se formeaza o emulsie albicioasa plus abur pe esapament , ori iti scapa compresia pe unde a cedat garnitura , toata presiunea din motor ducandu-se in vasul de expansiune ccea ce duce la vomitarea apei . Verifica uleiul daca e la nivel si daca nu s-a format acea emulsie, daca nu scapi doar cu garnitura si termostat. Si mai verifica daca nu cumva ai ulei in vasul de expansiune, tot de la garnitura se trage.

Bafta

Edited by Mircea-Si
Link to comment
Share on other sites

Sper sa nu fie ce cred eu ca e , dar atentie mare . Se intampla in felul urmator daca iti pica termostatul se arde garnitura de chiulasa.Se intampla 2 fenomene si anume ori iti baga apa in capul pistonului si practic apa ajunge in baia de ulei

 

Curge printre segmenti sau cum?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.