Jump to content

HELP!Martor baterie aprins in mers


Cosminas

Recommended Posts

Am rezolvat beleaua foarte comod,spre uimirea mea.Era .... o siguranta arsa...Singurii care si-au dat seama de banala asta defectiune au fost cei de la MotorAG.Se poate inchide...Multam tuturor de raspunsuri..

poti sa imi spui unde se afla siguranta cu pricina? mie mi s-a aprins din senin martorul de baterie, azi dimineata, cand am pornit motorul. inca nu a ajuns bateria sa se termine, am lasat motorul sa mearga vreo 5 min dar martorul ramane tot aprins. Chiar nu am avut niciodata probleme, bateria are 2 ani dar niciodata nu am observat semne de oboseala .

Link to comment
Share on other sites

poti sa imi spui unde se afla siguranta cu pricina? mie mi s-a aprins din senin martorul de baterie, azi dimineata, cand am pornit motorul. inca nu a ajuns bateria sa se termine, am lasat motorul sa mearga vreo 5 min dar martorul ramane tot aprins. Chiar nu am avut niciodata probleme, bateria are 2 ani dar niciodata nu am observat semne de oboseala .

 

 

Incearca sa nu mai tii motorul pornit in situatia asta,ca s-ar putea pe langa problema pe care o ai sa mai schimbi si bateria. In ceea ce priveste problema ta,incearca sa verifici urm: siguranta,releu,carbuni.,alternator si firele ce conduc spre si dinspre el.

Link to comment
Share on other sites

Incearca sa nu mai tii motorul pornit in situatia asta,ca s-ar putea pe langa problema pe care o ai sa mai schimbi si bateria. In ceea ce priveste problema ta,incearca sa verifici urm: siguranta,releu,carbuni.,alternator si firele ce conduc spre si dinspre el.

ms frumos pt sfat, dar pe mine ma ajuta daca stiu unde e siguranta si releul, restul poate sa o faca cineva in service. Fiind in afara nimeni nu se apuca sa repare un alternator,cel putin intr-un service normal, ti-l schimba direct si asta e solutia lor. In ro ar fi altceva.

Link to comment
Share on other sites

ms frumos pt sfat, dar pe mine ma ajuta daca stiu unde e siguranta si releul, restul poate sa o faca cineva in service. Fiind in afara nimeni nu se apuca sa repare un alternator,cel putin intr-un service normal, ti-l schimba direct si asta e solutia lor. In ro ar fi altceva.

Salutare...ininte de toate fa rost de un aparat de masura si vezi daca ai incarcare pe baterie.Daca regulatorul de tensiune este sanatos trebuie ca tensiunea de incarcare sa fie de maxim 14,8V...Trebuie sa verifici mai intai(cu motorul pornit bineinteles) daca ai incarcare.Daca nu iti incarca deloc nu pleca cu masina pentru ca o sa ramai fara curent si ti se opreste tot.Nu stiu exact care din ele este ,pentru ca nu am intrebat,cert este ca mi-a aratat-o si parca imi aduc aminte ca e de 7,5A(nu sunt sigur, dar i-am intrebat pe baietii la MotorAG)...Poti in schimb sa faci urmataorea proba:

-scoate toate sigurantele din blocul de sigurante si verifica-le,pe rand, pe radio(pune contactul in pozitia 1 si porneste radioul, dupa care ii scoti siguranta lui si introduci pe rand fiecare siguranta in locasul celei de radio).Daca toate fac radioul sa cante atunci sigurantele sunt OK.

Incearca...bafta maxima...

 

P.S. Releul respectiv(regulatorul de tensiune)este o piesa montata in cadrul alternatorului.

Edited by Cosminas
Link to comment
Share on other sites

Salutare...ininte de toate fa rost de un aparat de masura si vezi daca ai incarcare pe baterie.Daca regulatorul de tensiune este sanatos trebuie ca tensiunea de incarcare sa fie de maxim 14,8V...Trebuie sa verifici mai intai(cu motorul pornit bineinteles) daca ai incarcare.Daca nu iti incarca deloc nu pleca cu masina pentru ca o sa ramai fara curent si ti se opreste tot.Nu stiu exact care din ele este ,pentru ca nu am intrebat,cert este ca mi-a aratat-o si parca imi aduc aminte ca e de 7,5A(nu sunt sigur, dar i-am intrebat pe baietii la MotorAG)...Poti in schimb sa faci urmataorea proba:

-scoate toate sigurantele din blocul de sigurante si verifica-le,pe rand, pe radio(pune contactul in pozitia 1 si porneste radioul, dupa care ii scoti siguranta lui si introduci pe rand fiecare siguranta in locasul celei de radio).Daca toate fac radioul sa cante atunci sigurantele sunt OK.

Incearca...bafta maxima...

 

P.S. Releul respectiv(regulatorul de tensiune)este o piesa montata in cadrul alternatorului.

ok, mersi frumos

Link to comment
Share on other sites

am verificat sigurantele toate, sunt in regula, pe tester arata ca nu incarca, la pornirea motorului voltajul este in jur de 10 iar la accelerare in 3000 de turatii incarcarea ajunge pe la 13. Asa cum am si zis, aici nici nu au habar de schimbat anumite piese din alternator, decat piesa cu totul. Ce sfaturi imi dati??

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

am verificat sigurantele toate, sunt in regula, pe tester arata ca nu incarca, la pornirea motorului voltajul este in jur de 10 iar la accelerare in 3000 de turatii incarcarea ajunge pe la 13. Asa cum am si zis, aici nici nu au habar de schimbat anumite piese din alternator, decat piesa cu totul. Ce sfaturi imi dati??

 

Multumesc.

Schimba regulatorul de tensiune 100%, adica piesa 12311713491,daca e BOSCH, 12311432965 daca e Valeo...succes

Edited by Cosminas
Link to comment
Share on other sites

Fratiorilor cred ca in cazul meu problema este mult mai groasa...problema a revenit dar de data asta a revenit cu fum de la motor nene de am crezut ca am luat foc...Mergeam linistit spre casa dinspre cumparaturi de rigips si alte dibluti si coltare cand dintro data mi se aprinde martorul de la baterie...Domne ce-i? Ce sa fie: aceeasi sigurant de 7,5A de pe pozitia 15 arsa...Bun...neavand o siguanta de aceeasi marime la indemana pun una de 10A si dau la automat...ups iese fum din zona alternatorului ca la incendiu nene...opresc motorul...deschid circuitul cu vechea siguranta arsa si dau din nou la automat:masina merge normal fara fum.Verific incarcarea cu un aparat de masura:14,27V...Doamne ce sa fie ca deja ma baga la idei masina?...Unde sa fie oare localizat scurtul ce-mi arde siguranta la cateva zile?Oare in alternator? Maine ma duc din nou la Bavaria sa-si mai dea din nou cu parerea...Astept si parerile voastre cu nerabdare... Edited by Cosminas
Link to comment
Share on other sites

Apropo am mai schimbat din sigurane pentru ca mai erau vreo 2 sarite,dar nu s-a schimbat nimic adica martorul este inca aprins si mai mult decat atat am constatat ca siguranta 15 de 7,5A se arde la fiecare pornire a motorului..e clar ca am un scurt urat de tot pe undeva...Are cineva tabelul ala cu sigurantele si in engleza(nu in germana)...E39 520I 1997.
Link to comment
Share on other sites

Am selectat eu pt tine masina, e39 fabricatie pana in 1998, mai departe iti alegi ce ai nevoie http://wds.spaghetticoder.org/en/e39/

E posibil oare sa am un scurt in calculatorul motorului masinii?Intreb asta pentru ca siguranta 15 este cea care-mi sare la fiecare pornire a motorului iar in dreptul ei este nominalizat ca si consumator "Unitate control motor"...Repet:se coace de fiecare data cand pornesc motorul.Aceeasi siguranta mai este pusa pe circuitul stecherului de diagnoza...Sa "am noroc" de alt calculator de motor,oare?Ce parere aveti?Daca da oare pot pune un alt calculator de motor mai mare:exemplu un calculator de 523i,528i?

Edited by Cosminas
Link to comment
Share on other sites

  • 10 years later...
On 8/7/2011 at 12:36 PM, Cosminas said:

Am rezolvat beleaua foarte comod,spre uimirea mea.Era .... o siguranta arsa...Singurii care si-au dat seama de banala asta defectiune au fost cei de la MotorAG.Se poate inchide...Multam tuturor de raspunsuri..

Salut Cosmin, imi poti spune si mie care siguranta a fost arsa? Aceeasi problema o am si eu si sa o verific, poate scap la fel de ușor ☺️

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Ment3list said:

 

Salut Cosmin, imi poti spune si mie care siguranta a fost arsa? Aceeasi problema o am si eu si sa o verific, poate scap la fel de ușor ☺️

Salut, 

Te astepti cumva sa primesti si raspuns de la Cosmin?

Postarea lui era din 2011.....

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Ment3list said:

 

Salut Cosmin, imi poti spune si mie care siguranta a fost arsa? Aceeasi problema o am si eu si sa o verific, poate scap la fel de ușor ☺️

Mai bine mergi sa verifice alternatorul.

Cu acel martor in bord o sa ramai fara baterie si in drum.

Cel mai probabil periile sale sunt consumate, in limbaj popular.. 

Alternatorul cu perii prea scurte nu mai produce curent pentru baterie. Asa, bateria doar se va descarca.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.