Jump to content

E46 M-technikII 320d


flavius.paul

Recommended Posts

Peste 1000km cu un rezervor...?cred ca glumesti

Cat se poate de serios , acum am 997 pe bord si mai am range 60km. Cu mers 70% exterior. Sincer si eu am fost uimit... imi consuma exact ca in cartea masinii. Am avut inainte 318d (tot resoftat) si paradoxal consuma mai mult.

 

Resoftarea am facut-o in Iasi la un baiat pe nume Dragos (User B39738), este un impatimit al drifturilor si participa la diferite competitii... colegii de pe 4tuning.ro sigur il cunosc :) (are topic dedicat pe forum)

Edited by flavius.paul
Link to comment
Share on other sites

Cat se poate de serios , acum am 997 pe bord si mai am range 60km. Cu mers 70-75% exterior. Sincer si eu am fost uimit... imi consuma exact ca in cartea masinii. Am avut inainte 318d (tot resoftat) si paradoxal consuma mai mult.

 

Resoftarea am facut-o in Iasi la un baiat pe nume Dragos (User B39738), este un impatimit al drifturilor si participa la diferite competitii... colegii de pe 4tuning.ro sigur il cunosc :) (are topic dedicat pe forum)

pai inseamma ca iti consuma sub 6%/100 km, consumul e bine sa il faci la pompa, aia cu range si mie imi arata tot atata cand e full rezervorul, dar consumul mixt pe vremea asta real este undeva la 8%

Link to comment
Share on other sites

pai inseamma ca iti consuma sub 6%/100 km, consumul e bine sa il faci la pompa, aia cu range si mie imi arata tot atata cand e full rezervorul, dar consumul mixt pe vremea asta real este undeva la 8%

 

Consumul clar in fac doar la pompa :), pe BC imi arata cu 0.5l in plus /rezervor. Acum cu frigul lasat intr-adevar am inceput sa pierd acest range de 1000km ...

Link to comment
Share on other sites

Mie nu mi-a trecut "nebuneala" dupa liniute, si am o presimitire ca nici in urmatorii ani n-o sa-mi treaca :D.

Tocmai de aceea pastrez masina/motorul stock, ca sa ii mai prelungesc perioada de viata. Daca i-as modifica motorul, cred ca ar trebui sa-i aprind si lumanarea :)).

 

Te poti prezenta la liniute si cu motorul chipuit, esti mai increzator pe "victorie":)

Conteaza mult cum intretii motorul, unde schimbi treptele si in special cat de mult freci ambreajul - cea mai stresata componenta dupa o resoftare dupa parerea mea;

Pe urma ... grija mare la revizii ( eu le fac intre 8 -10.000km) + motorina de calitate cat mai buna. Am experienta de aproximativ 3 ani cu masini chipuite si la nici una nu am avut probleme de aceasta natura.

Edited by flavius.paul
Link to comment
Share on other sites

la ce suma te-a ajuns evacuarea?

 

Rezonabil: 300lei componenta + 100 lei montajul/manopera

 

e tzeava goala de la turbina pana la finala? am un prieten care face lafel cand lasa acceleratia, bufnitza :D..

 

Nu :) Doar am inlocuit toba de fabrica cu cea din clip (pe care ma chinui sa o vand), in rest nici o alta modificare... sincer nici nu recomand (posibil sa scoata fum mai mult). In cazul de fata... eu personal in oglinzi nu am vazut sa scoata fum , posibil cei care stau in spatele meu sa vada cate un norisor doar in dreptul tobei la kick down (dar e perfect normal)

 

nu ti-ai pus cumva BOV ?! ..

 

 

 

 

Nu :))) E doar meritul tobei finale :thumbsup:

Edited by flavius.paul
Link to comment
Share on other sites

Si eu am pe cineva in blocul de vizavi numai ca nu are BMW ci Seat Leon si am crezut prima data tot asa ca are BOV si l-am intrebat si are tot Carub :thumbsup:

 

Da, pe mine tot un prieten m-a "virusat", au un feeling placut pentru urechi... pacat ca din masina nu prea se aude precum la exterior :) (se aude usor doar turbina la schimbarea de treapta)

Edited by flavius.paul
Link to comment
Share on other sites

Masina ca masina, e foarte frumoasa (daca i-ai da jos pleoapele ar fii si mai frumoasa...dar daca tie iti place ...las-o asa :) ) ...s-o stapanesti sanatos!

 

Da` pozele si filmarile...sunt super :) :) like :)

 

Merci de aprecieri... vor mai continua clipuletele (prezentarea sistemului de iluminat + interior).

 

Pleoapele.... nu sunt nici eu adeptul, dar cum spuneam pe alte posturi... mi-a placut faptul ca mascheaza distanta/spatiul dintre far si capota; in plus le-am pus in asa fel sa nu vina pana la baza farului.

Edited by flavius.paul
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.