Jump to content

E90 vs E60 ce sa aleg?


vortex

Recommended Posts

320d - asigurare 5 mil...impozit arpox 200 ron, revizie .la 15.000 km aprox 450 ron. Tu decizi :) . La pret sunt cam la fel , la banii aia iei lejer 2006 525d, 530d, sau 320d 2007. Nu te grabi & succes :D...ps. nici nu ma gandesc la variantele benzinare...consuma de te indoaie :)

450 ron revizia?! Aia de la bmw mi-au zis 1500-1600 ron cu toate filtrele.

Link to comment
Share on other sites

deci 2000 de RONI pe an te face pe tine la buzunar ? cand bagi in masina asta in jur de 15000 de EURO !!!

 

Prietene esti penibil ! dar nu asha ... esti penibil cu P mare !!!

 

Mai bine ia o Dacie de 20 de ani pe gaz si nu te mai gandeshti cit consumi si cat pui de o parte !

 

Bleah !

Link to comment
Share on other sites

Inca una frumoasa din Italia.

http://www.autoscout...id=bjgsmbzerdew

Numai sa nu fie si astia samsari... chiar nu cunosc piata auto din italia. Si acolo se practica datul inapoi la km?

 

Daca cineva are cumva informatii legat de numere pt export din italia va rog sa-mi comunice cum sta treaba

 

 

Treaba in it sta in felul urmator: ca sa poti cumpara o masina de aici,trebuie neaparat s-o radiezi si s-o urci pe "pakistan"(asa-i zic eu la masinile cu rampa) ca s-o duci acasa; doar in cazuri EXCEPTIONALE se poate da un nr provizoriu(masina fiind deja radiata) valabil max 5-7 zile pt iesi de pe teritoriul italiei. Poti insa f bine sa iti iei o masina de aici si sa vii cu ea acasa pe roti(conducand),DAR....ca sa faci lucrul asta trebuie sa ai buletin de it(altfel nu poti cumpara nici-un fel de masina),sau daca nu,sa ai un prieten ce detine un astfel de document;in acest caz,o treci pe numele lui(asta daca ai incredere,eu asa am facut),platesti asigurarea tot aici(te rupe!!!) tot pe numele lui binenteles,apoi te duci cu el la un notar,iti face o procura precum ca poti sa iesi cu ea din italia(altfel n-ai cum,masina nefiind pe numele tau),o iei frumusel si ajungi la romanica...Odata ajuns acolo,daca vrei s-o inscrii,iei frumusel nr de pe masina impreuna cu actele masinii,te intorci in italia(cu avion,tren,autocar,sau alta masina...dupa preferinte ;) ),il iei pe prietenul cel caruia masina e pe numele lui,va duceti la ACI(automobile club italia) si o radiati si deacolo veti primi o foaie precum ca e radiata iar pe baza ei poti sa inscrii masina. Cam astea sunt demersurile pt masinile din it. Aaaa,ar mai fi chestia in care sa vorbesti cu cineva care aduce masini din it (un fel de samsarel) si sa-i spui ce masina vrei(in cazul asta,ar trebui sa se ocupe el de acte,asta daca-i serios!).

In ceea ce priveste italienii...sunt si ei samsari la fel ca noi,poate mai rau,diferenta e ca ei isi deschid cate un "concesionari"(un fel de magazin in care sunt expuse cateva masini la vanzare) si cica le vand legal...bine,au firma totul in regula,deci cum fac...o ia de la tine cu un pret si i-o da altuia cu alt pret fara sa-i faca nimic si indiferent daca e cazan sau nu,sau...o lasi la el,ceri un pret iar el o da mai departe,binenteles ca tre' sa-i dai si lui ceva pt ca a tinut-o si pt ca a vandut-o,+ ca mai scoate si la vanzare ceva vanzand-o cu alt pret. In toate astea,exista si oameni (privati) care-si vand masina si care chiar o au buna si intretinuta.

Succes si...spor :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

450 ron revizia?! Aia de la bmw mi-au zis 1500-1600 ron cu toate filtrele.

 

 

35 ron l ulei x 5 l = 200 ron pe rotund

filtru motorina 125 ron mann

filtru ulei 50 ron mann

filtru aer 100 ron mann

= 475 ron...dar sunt si mai ieftine pe mann...eu am pus preturile cu care le-am cumparat eu pt un prieten din buc. de la un mag oarecare

pt e60 la mine am dat 550 ron

manopera , m-am cinstit cu o bere pe mine si pe un prieten :))

 

Nu vad dc sa faci revizia acolo l abmw sa le dai atatia bani aiurea. Cumpara-ti tu piesele, gasesti pe forum

Edited by jonnyy_b
Link to comment
Share on other sites

@ vortex

 

intre cele 2 masini, iti recomand E60.

Suspensiile sunt mai ok decat la seria 3.

Consum la E60 525dA : 11.5% - 14% urban ( depinde de talpa ) si 5.5% - 6.5% exterior.

Eu mi-am luat un E60 525d cu cutie automata, si nu regret deloc.

Si eu tot aprox 10.000 Km / an fac. Cutia am luat-o ptr confort. O revizie totala ( si recomandata ) a cutiei, te va costa cam 350 Euro ( ulei, filtru, capac baie de ulei, garnitura ). Si urmatorii 100.000 de km poti sta linistit.

Apoi, e recomandat sa ii dai jos "swirl flaps" de pe galeria de admisie, ca sa nu-ti distrugi motorul ( gasesti pe Google mai multe explicatii + poze ). Eu voi face aceasta operatiune saptamana viitoare. Cost : 200 RON

Ptr revizie : 9 litri de ulei Castrol Edge 5W-30 + filtre ( polen, aer, motorina ) = 700 - 800 RON ( depinde de unde le iei )

Altceva nu stiu ce ar mai trebui schimbat, eventual verificate bujiile / releul, pompa de apa, etc.

 

Succes ! :thumbsup:

 

Offtopic:

 

Vai cat de amuzant ai putut sa fii cu acel consum de 5.5-6.5%.

Pai tu scoti mai bine decat datele oficiale ;))

 

Drumuri in afara oraselor am tot facut si eu cu 525dA E60 dar mai jos de 6.7 nu cred ca am vazut vreodata. Si din cate imi aduc aminte atunci am stat geana cu ochiul pe consum.

Si btw cele mai bune consumuri le obtii atunci cand mergi pe drumuri normale(cu un maxim de 100-110, drum liber, lasat distanta multa fata de masina din fata, cand ala pune frana tu doar ridici piciorul de pe acceleratie si o lasi sa se duca din inertie, adica in pricipiu pus frana doar atunci e neaparat necesar) nicidecum pe autostrada cu 130-140 la ora.

 

Chiar ieri am incercat sa fac un experiment in Bucuresti si sa stau numai cu ochiul pe consum. Pentru o perioada de vreme a stat consumul pe la 7.5-8%. Dar nu mult pentru ca am dat peste ceva cozi infernale si m-am intors din nou la consumul obisnuit de 10-11-12%.

 

Plus ca eu nu rezist sa stau sa ma moscai pana ajung la 50-60 si sa stau lipit de alte cateva masini care se trezesc deodata sa semnalizeaze si trag de volan sau mai ocolesc cate o canalizate si hop pe banda ta si exemplele continua.

 

 

Ontopic:

La fel in care initiatorul topicului a pus problema, e clar ca vrea 320d sau 320i.

Eu unul asta iti recomand.

Detaliile cred ti-au fost zise. Altfel, daca nu castigi minim 1000 de euro pe luna o sa incepi sa cam injuri la masina.(ma rog, asta daca vrei sa ai masina ok din puct de vedere tehnic & estetic)

Link to comment
Share on other sites

Nu sunt aberatii , sunt date clare despre fiecare tip de Masina de care este interesat .. Comentarii folositoare care sigur ĂŽl vor ajuta sa i-a o decizie, faptul ca numesti tu asemenea lucruri aberatie , este de fapt o aberatie .. Edited by fizz
Link to comment
Share on other sites

In viziunea mea, treaba sta asa: cu bugetul pe care il ai poti sa iei doar o masina cu multi km, fie ca sunt aratati pe bord, fie ca nu. In momentul asta pariul cel mai sigur e probabil un 320i. Iar in ceea ce priveste optiunile, daca vrei neaparat bmw, cauta o masina cat mai ingrijita, chiar daca nu are tot ce vrei pe ea. Ca degeaba ai webasto daca nu-ti porneste masina iarna si n-ai bani sa o repari..
Link to comment
Share on other sites

Eu chiar nu înţeleg de unde chestia asta că dacă faci km puţini îţi iei pe benzină....

Având în vedere că va circula mult în mediu urban, eu zic că e mai bun diesel, automat sau nu.

De ce să arunce omul banii pe benzină, pornind de la idea că la diesel ii pică turbo?

 

Exact, daca circula in oras, e mai bun diesel...o sa consume mult mai putin. Iar cu turbo asta...depinde cum ai si norocul. Pana acum am avut doua 320d-uri (E46 am avut si am E90) si ambele au ajuns pana la 200 000 km fara sa pice niciun turbo si nimic altceva grav (daca nu punem o rola intinzatoare si un tampon motor)... Problema la turbo cred ca este, dupa cum bine zicea un coleg de pe forum, la masinile la care nu se mai stie exact nr. de km...

 

Uitasem de brate, bucse...astea cam pica pe la 170 - 200 de mii de km.

 

@vortex

 

Apropos: a zis inainte cineva ca revizia la 32D l-a costat in jur de 800 RON. astazi am discutat cu o cunostinta pe care revizia l-a costat 550 RON (4 filtre + ulei) in care era inclusa si manopera (drept e ca pt manopera i-sa luat doar 50 RON) dar si asa mi-se pare okay pretul

 

cam 400-500 ron e doar uleiul + filtru aer + filtru ulei

cam 600-700 ron e cand schimbi toate filtrele, eu fac asta o data la doua schimburi.

Edited by hornetb
Link to comment
Share on other sites

daca tu ai impresia ca gasesti 320D in banii aia cu dotari si sa aibe mai putin 250k km esti de pe alta planeta.

Cand o sa incepi sa repari la el nu o sa mai stii pe unde scoti camesa, turbina e ultima ta problema, numai un kit de ambreiaj bate la 25 de mil.

Ai idee cat costa un brat la e90 ? nu original ... ceva aftermarket de calitate.

Multi erau bravi ca tine si se uitau la consum si faceau niste calcule dinastea ... de economii de 300 de euro pe an. PAi 300 de euro la un e90 la intretinere e o gluma proasta, ii dai pe niste becuri si 3 rahaturi de plastic.

Apoi ii vezi pe tot topic dupa topic.. "injectoare bla bla..tremura.. nu merge aia.. nu merge ailalta.. am fost la 5 diagnostice si nimeni nu site.. am schimbat 5 piese " etc etc..

Cred ca 80% din topicuri aici sunt legate de suspensie si probleme la motoare diesel. NU imi spune ca majoritatea au diesel ca nu e adevarat, la ultimul poll cred ca mai bine de 60% din posesori aici au benzina.

 

Intreaba-l pe sainz de niste costurid e intretinere la o masina ingrijita, km relativ putini e90 320D cum vrei tu..

 

Tu crezi ca chiar toti care fac studii serioase, profesioniste spun ca un diesel renteaza de la 25-30k km in sus pe an sunt tampiti ?

 

 

Nu e nici o problema daca esti consitent in ce te bagi.

 

 

 

 

 

Diesel in romania isi pastreaza valoarea ca au dati km inapoi la greu.

 

Si asta e adevarat :)

Link to comment
Share on other sites

In viziunea mea, treaba sta asa: cu bugetul pe care il ai poti sa iei doar o masina cu multi km, fie ca sunt aratati pe bord, fie ca nu. In momentul asta pariul cel mai sigur e probabil un 320i. Iar in ceea ce priveste optiunile, daca vrei neaparat bmw, cauta o masina cat mai ingrijita, chiar daca nu are tot ce vrei pe ea. Ca degeaba ai webasto daca nu-ti porneste masina iarna si n-ai bani sa o repari..

 

Mare dreptate...situatia e cam aiurea. De 12 500 E nu-ti poti lua un diesel cu KM putini. Pe cand un benzinar gasesti. Acum problema e de consum, benzinarul consuma mult. Dar tu si-asa mergi putin. Decat sa iei un diesel cu 300 de mii km. O sa incepi sa bagi bani in el. Deja cam de la 200 de mii incolo...bagi cate ceva. Poate pentru tine e mai bine un 320i cu km mai putini. Tu stii...

 

Desi...sincer...in locul tau mi-as lua un E46 cu tot ce vrei pe el, chiar si diesel, km reali ...si-ti mai raman si bani sa bagi in caz de pica ceva. Iar un E46 2004 sa zicem, cu trapa, navi mare, xenon, etc...eu zic ca e o masina deosebita.

 

Adica eu asta mi-as lua decat un 320d cazut sau un 320i care sa-mi consume cam mult...(sau oricare din cele doua fara dotari)...

 

Bafta...

Edited by hornetb
Link to comment
Share on other sites

Am fost astazi sa vad o masina, un 320D. Am observat ca schimbatorul de viteza vibreaza destul de tare. Nu numai ca se simte dar se si vede cu are o miscare de cca 0.5cm schimbatorul in relantina. Am citit intr-un topic ca acesta nu ar fi un semn bun. Este normal ca schimbatorul sa vibreze asa de tare?
Link to comment
Share on other sites

Mersi. Daca asa sta treaba atunci cred ca IT sare de pe lista

Iti dau cateva variante in caz ca gasesti ceva in Italia:

1.Poti sa-ti iei numere provizorii in It,dar dureaza cateva zile,poate o saptamana(depinde de zona de unde cumperi masina).Daca imi aduc bine aminte valabilitatea lor este de 10 zile.

 

2.Poti sa o cumperi si pe numele tau avand C.I de Ro,se face contract de vanzare-cumparare la notar auto(asa se cheama pe aici),dar problema este cu asigurarea,greu gasesti companii sa-ti faca asigurare provizorie pentru a circula in afara italiei.Cu vreo 4 ani in urma am venit cu un e46 din Italia fara asigurare,imi cereau aia 350euro pe 3 zile,am avut norocul ca nu m-a intrebat nimeni daca masina este asigurata.

 

3.Sa o urci pe trailer,gasesti cu 600-800 euro transportul pana in Ro,dar la fel depinde de zona unde gasesti masina.

 

Eu am folosit toate variantele cand am luat masini din IT.

Link to comment
Share on other sites

Am fost astazi sa vad o masina, un 320D. Am observat ca schimbatorul de viteza vibreaza destul de tare. Nu numai ca se simte dar se si vede cu are o miscare de cca 0.5cm schimbatorul in relantina. Am citit intr-un topic ca acesta nu ar fi un semn bun. Este normal ca schimbatorul sa vibreze asa de tare?

E normal. Am mers cu un 318d nou si tot asa facea. Asa face toate.

 

Asta da sursa de incredere :D

Btw, vezi ca articolul e de prin mai 2010 :)

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

E normal. Am mers cu un 318d nou si tot asa facea. Asa face toate.

 

 

OK, am intrebat pt ca eu am citit altceva aici:

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/7823-sfaturi-pt-cei-care-cumpara-o-masina/

 

schimbatorul de viteze nu trebuie sa opuna rezistenta la schimbarea treptelor. si nici sa transmita foarte tare vibratiile motorului.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.