Jump to content

noul bmw seria 7


goldberg

Recommended Posts

Drag coefficient 0.310 - - F01

Drag coefficient 0.360 - - E71

 

 

Acuma eu inteleg ca e diferenta de aerodinamicitate si vreo 300kg dar de la 12.5l/100 mediu la 25l/100 mai este cale lunga, inclusiv datele date de producator sunt cu aprox 1l/100 in plus la X6 fata de 7er:

 

Fuel consumption 17.5/9.6/12.5 l/100km urban/extra-urban/combined - X6 50i

Fuel consumption 16.4/8.5/11.4 l/100km urban/extra-urban/combined - F01 750i

 

In fine...nu stiu ce sa zic dar mie m-i se pare enorm de mult ca diferente de consum, nu intru in polemici, nu am de unde sa stiu starea masinii respective (daca avea sau nu probleme tehnice) cum nu am de unde sa stiu stilul de condus...doar ca mie m-i se pare foarte mult, am un prieten de-al meu cu M5 Touring a scos un consum mediu de 17,5l Cluj-Bucuresti si intors si va spun sigur ca unde are loc...merge...

Edited by MscleMike
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Pentru un consum extern am aceeasi parere ca si tine, sunt corecte valorile date de tine. Chiar si in cazul amicului cu M5.

 

Totusi, am intalnit si consum de 40% extern.

Personal am "ras" un rezervor de 60 de litri in 450km extern pe o masina de 1100kg, 150cp si motor de 2000cmc. Cu un bun coeficient aerodinamic :D

Link to comment
Share on other sites

Am stat cu un nene de vb la spalatorie acum ceva timp,avea x6 3.5i,zicea ca in pitesti masina consuma in jur de 21-22%

 

4.0d-ul meu haleste 9.5% la drum lung,vit medie de aprox 90km/h.In oras depinde de aglomeratie de la 11 la 17% :rolleyes:

 

25% la drum lung manaca doar daca tragi de ea in ultimul hal,in rest cred ca undeva la 13-15%

Link to comment
Share on other sites

Cand vine vorba de SUV cu motor mare ca am condus vreo 3.

 

Mai ales pe benzina, orice alternare a acceleratiei iti sare consumul cu cel putin 10 litri.

 

Porsche Cayenne Turbo 525cp sub 25% nu a vazut niciodata in Bucuresti,cel mai mult 50%

 

Extern 17-18% media ,la mers fortza sub 35% nu scadea.

 

Hummer H3 3.7 250cp manual ,18% urban 14% extraurban, aerodinamica de rahat dar in off-road era impecabila pe gropi mlastini si etc.

 

Range Rover SPort 3.6 TDV8 9-10% mers normal, 18% mers tare extern ,15% urban la mers linistit, peste 25% la mers tare.

 

La dizel e mai usor sa faci economie atata timp cat pastrezi o zona rezonabila a vitezei.

 

La benzina nu conteaza cum mergi incet sau tare tot atat consuma deci mai bine mergi tare.

 

NU mi-as mai lua SUV pe benzina decat daca as avea o rafinarie.

 

Ajunsesem sa bag cate 1 plin pe zi iar rezervorul se golea vazand cu ochii.

 

Intr-adevar Porschele zbura dar costul celor 50 delitri la 100 era mult prea mare.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Si eu am un prieten cu un Porsche Cayenne care are consum pe BC 25%.Cred ca pe masini mari (F01 sau SUV)este mai bun un motor diesel care cred ca este destul de fiabil.Majoritatea pritenilor mei au BMW diesel si acum au in jur de 200 k km fara probleme la motor grave(doar cate o bujie incandescenta)Masinile intretinute de ei de la inceput.
Link to comment
Share on other sites

ai bagat cateva sute de mil... adica de la 3 in sus... lasa povestile :)

 

Ne cunoastem cumva? Vrei sa-ti scanez facturile sau ce? De fapt degeaba vrei, nu o sa le scanez.

Cine e mai vechi pe forum stie ca am avut 7re si primul a fost diesel. Avea si dynamic drive si toate optiunile scumpe + ca motorul nu e foarte reusit. ( 2000 euro un amortizor, schimbat ambele, turbo, injectoare si nu mai stiu ce pe la cilindrul nushcare )

Eu am dat un sfat prietenesc din experienta mea, nu de dragul povestilor.

 

legat de discutie, eu la suv-uri numai diesel as lua pt cuplu, la greutate mare trebuie cuplu

A spus cineva mai sus, un 3.0i de la x5 e cu mult mai lesinat decat un 3.0d, simplu.

PEntru ca benzina fara aspirare nu are cuplu decat la turatii mari dupa 4000 si a un suv turatiile alea rar sunt atinse, eventual intentionate

Link to comment
Share on other sites

la greutate mare iti trebuie cuplu mare si de jos. .. ca la camioane..

.. Mie nu imi place diesel de loc, dar daca ajung vreodata sa iau un SUV, o sa iau diesel... UN SUV benzinar poate fi foarte ok, dar nu in Europa...

 

Chiar si in State, cam arunci banii pe fereastra.

La viteze mari ma vine si aerodinamica.. rezistenta aerului e direct proportionala cu patratul vitezei. Asta inseamna ca de la anumite valori, iti trebuie mai mult decat dublu de cai sa mentii viteza...

Ca sa nu intram la rezistenta la rulare... automat ai gume de dimensiuni mult mai mari decat la un sedan.. chiar si seria 7..

Daca adaugi la asta si costuri ma mari de intretinere si revizii in genral.. devine o adevarata gaura de bani.. stai si te intrebi daca chiar merita.. poate de banii aia te dai cu un lotus eclipse, un porsche 911 sau altceva...

Link to comment
Share on other sites

lol, si asta nu inseamna ca X5 e53 are motor mai mic de 3.0i/d

eu faceam o comparatie intre un x5 3.0i si un seria 3 cu motor de 2.0i,avand in vedere ca seria 3 are un coeficient aerodinamic mult mai bun si e mult mai usor decat un x5,astfel performantele ar trebui sa fie cat de cat apropiate nu?

Link to comment
Share on other sites

eu faceam o comparatie intre un x5 3.0i si un seria 3 cu motor de 2.0i,avand in vedere ca seria 3 are un coeficient aerodinamic mult mai bun si e mult mai usor decat un x5,astfel performantele ar trebui sa fie cat de cat apropiate nu?

 

x5 3.0ia vs 320i e90 (231cp vs 150cp)

0-160km/h - 28s vs 27.7s

0-400m - 16.7s vs 16.6s

0-1000m - 30.9s vs 30.6s

 

lesinata si mai ales cand te gandesti ca manaca dublu

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Nu prea bate 3.0i

 

BMW X5 xDrive 30d

Information Summary

 

Body: off-road vehicle

Length: 4857 mm

Weight: 2150 kg

Engine Capacity: 2993 cc

Cylinders: Inline 6

Max. Power: 245.4 PS / 242 bhp / 180.5 kW @ 4000 rpm

Max. Torque: 540.0 Nm / 398 ft.lb / 55.1 kgm @ 1750-3000 rpm

Acceleration: 0-100 km/h in 7.60 seconds

Fuel Economy: 8.7/6.7/7.4 l/100km urban/extra-urban/combined EU5

CO2 Emissions: 195.0

 

 

BMW X5 3.0i

Information Summary

 

Body: off-road vehicle

Length: 4854 mm

Weight: 2075 kg

Engine Capacity: 2996 cc

Cylinders: Inline 6

Max. Power: 271.7 PS / 268 bhp / 199.8 kW @ 6650 rpm

Max. Torque: 315.0 Nm / 232 ft.lb / 32.1 kgm @ 2750 rpm

Acceleration: 0-100 km/h in 8.10 seconds

Fuel Economy: 13.7/8.2/10.2 l/100km urban/extra-urban/combined

CO2 Emissions: 244.0

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.