Jump to content

Imi moare din cand in cand motorul


george blaga

Recommended Posts

Salutari,

am un e39 din 1997 si din cand in cand imi moare motorul la relanti, cand am clima pornita acest lucru se intampla mai des si cu clima pornita imi ia aproape toata puterea masini de parca as avea 50 de CP nu 150.

Se mai intampla din cand in cand sa ma smuceasca (cel mai des in viteza 3-a) de parca s-ar ineca, dupa cateva secunde isi revine.

 

Am fost la BMW la diagnoza si nu i-au gasit nimic pe tester.

Unde ar putea fi problema? Nu stiu ce sa-i mai fac :cry:

Edited by george blaga
Link to comment
Share on other sites

Fisele le-am verificat acum 2-3 luni cand am schimbat bujiile. Bobinele de inductie sunt cele care vin peste bujii?

Cum imi dau seama daca o bobina de inductie nu este buna?

 

Daca era problema electrica nu trebuia sa o vada pe tester la BMW?

Edited by george blaga
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Revin din nou.

 

Nu am gasit pe nimeni in Oradea sa-mi testeze bobinele. Intre timp problema s-a agravat, acum imi moare motorul si in mers cand e scosa din viteza. Moare motorul si cand franez mai puternic pe drum cu denivelari sau gropi. Am observet ca daca merg pe drumuri mai rele moare mai des motorul, parca nu ii place cand se scutura.

 

Poate aceasta problema sa fie cauzata de un senzor "Sonzor de turatie sau senzor turat care se afla langa debitmetru de aer", am schimbat acum 3 luni acest senzor si cam de atunci a inceput sa apara aceasta problema, tot atunci am schimbat si bujiile.

 

Am deconectat si debitmetru de aer dar tot la fel imi mergea si tot imi murea motorul.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutari,

revin cu problema.

Dupa cum v-am spus mai sus acum 3 luni am schimbat senzor pozitie ax cu came (senzor turatie) iar acum pe tester imi apare eroare senzor arbore cotit.

Am inteles ca acesti senzori lucreaza impreuna, am comandat senzorul si merg azi de dimineata sa-l schimb.

 

Poate acest senzor sa cauzeze aceasta problema?

 

Revin cu detalii dupa ce il schimb!

 

EDIT: Nu vreau sa mai deschid alt topic asa ca o sa intreb aici, ce face mai exact butonul "REST" cum si cand pot activa aceasta functie si ce se va modifica la modul de climatizare? Pot programa sa-mi incalzeasca masina iarna la o anumita ora sau doar cat timp e cald motorul functioneaza?

Edited by george blaga
Link to comment
Share on other sites

Salutari,

revin cu problema.

Dupa cum v-am spus mai sus acum 3 luni am schimbat senzor pozitie ax cu came (senzor turatie) iar acum pe tester imi apare eroare senzor arbore cotit.

Am inteles ca acesti senzori lucreaza impreuna, am comandat senzorul si merg azi de dimineata sa-l schimb.

 

Poate acest senzor sa cauzeze aceasta problema?

 

Revin cu detalii dupa ce il schimb!

 

EDIT: Nu vreau sa mai deschid alt topic asa ca o sa intreb aici, ce face mai exact butonul "REST" cum si cand pot activa aceasta functie si ce se va modifica la modul de climatizare? Pot programa sa-mi incalzeasca masina iarna la o anumita ora sau doar cat timp e cald motorul functioneaza?

 

butonul REST il folosesti doar iarna dupa ce ai oprit motorul apesi butonul REST iar clima incepe si baga caldura in masina asa face a mea, daca stie careva ce poate sa mai faca sa ma complecteze

Link to comment
Share on other sites

Nu am reusit sa schimb senzorul vineri, am incercat cred ca pe la 10 service-uri dar nimeni nu a avut timp sa mi-l schimbe, mai incerc si saptamana asta poate am mai mult noroc :)

Ai 2 senzori ax cu came : unul pe admisie si unul pe evacuare .

Daca l-ai schimbat pe cel de pe admisie inseamna ca e celalale , sau daca masina e pana in 2000 si ti-ai luat Febi trebuie reprogramat .

Link to comment
Share on other sites

@vaduva80s - nu stiu exact care este schimbat, cei de la BMW mi-au zis doar senzor pozitie ax cu came.

@xxl - o sa verific acest cablu cand merg la un service, eu nu prea ma pricep sincer.

@fanatic - am webasto pe masina dar am inteles ca trebuie activat ceva din programul de diagnoza.

 

O sa merg saptamana asta la service sa schimb senzorul de la arborele cotit, o sa le spun sa-mi verifice cablul de masa si revin cu detalii.

Va multumesc pentru ajutor!

Link to comment
Share on other sites

Revin cu noutati,

am schimbat senzorul de la arborele cotit.

Dupa ce am schimbat senzorul nu mi-a mai pornit masina decat dupa ce dau 10 secunde la automat, dupa ce porneste masina nu ma mai zmuceste si nici nu mai moare motorul. Oare de ce nu porneste cum trebuie cu noul senzor, senzorul nu este unul original, sa fie asta problema?

Edited by george blaga
Link to comment
Share on other sites

Revin cu noutati,

am schimbat senzorul de la arborele cotit.

Dupa ce am schimbat senzorul nu mi-a mai pornit masina decat dupa ce dau 10 secunde la automat, dupa ce porneste masina nu ma mai zmuceste si nici nu mai moare motorul. Oare de ce nu porneste cum trebuie cu noul senzor, senzorul nu este unul original, sa fie asta problema?

Daca masina este inainte de anul 2000 si senzorul este Febi , trebuie reprogramat ceva . are si o Hartiuta in care scrie pe undeva in cutie .

 

Daca masina este inainte de anul 2000 si senzorul este Febi , trebuie reprogramat ceva . are si o Hartiuta in care scrie pe undeva in cutie .

Daca nu porneste din prima ia repede condactul si dai iara repede . Sa spui daca asa porneste direct .

Link to comment
Share on other sites

Senzorul nu era Febi era ceva cu litera A, nu mai stiu exact, a venit noul senzor VEMO, l-am pus pe masina si a pronit la prima cheie, de cand l-am pus nu m-a mai zmucit si nu mi-a murit motorul, sper ca am rezolvat problema definitiv.

Ma bucur ca ai rezolvat. Sanzorul cu figuri era probabil pt BMW dupa anul 2000 ( s-a modificat motorizarea atunci). Acum ai senzor corect .

Sa ai drumuri bune.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.