Jump to content

ma intorceam de la mare


Recommended Posts

NU e din cauza ca e veche, ci ca nu a fost intretinuta. Merg frecvent cu viteze mari pe sute de km si nu are nici pe dracu, masina mea a facut majoratul in decembrie.. :) , are drept de vot..:)

A avut probleme cu racirea care le-a ignorat..

 

 

de acord domi ! :thumbsup:

 

 

Eu sincer nu am mai auzit ca garnitura de ciulasa sa fie schimbata regulat sau preventiv.

 

Dar, ma rog...

Link to comment
Share on other sites

Eu sincer nu am mai auzit ca garnitura de ciulasa sa fie schimbata regulat sau preventiv.

 

Dar, ma rog...

 

problema distrugerii garniturii de chiulasa ,nu sta in schimbarea regulata a acesteia ,ci in supra incalzire a motorului..deci , masina avea probleme pe partea de racire a apei, probabil vascocuplaj sau ceva sonda electroventilator dusa.. dar eu mizez pe vasco

 

concluzia mea ar fi ca avea probleme cu racirea inainte de a pleca la mare.

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Wow.. al 3-lea om pe care il aud sa ramana cu probleme intre km 80 si 90.

 

E ceva ciudat acolo , la km 75 tot la intoarcere mi-a murit si mie cotoiul , insa am scapat cu siguranta arsa de la pompa din cauza ca se formase vid in rezervor .

Link to comment
Share on other sites

Eu sincer nu am mai auzit ca garnitura de ciulasa sa fie schimbata regulat sau preventiv.

 

Dar, ma rog...

 

Cand o impusti in halul ala sa mori cu ea in drum e de la supraincalzire. Supraincalzirea poate fi din n-spe locuri, care toate dau semne de defectiune..

 

 

De la termostate intepenite, vasc, radiator partial infundat sau murdar.. pana la pompa de apa, etc.. e o lista mare..

 

 

oricum e nasol momentul, nu cred ca scapa ieftin. Daca a juns sa impuste garnitura ori nu i-a indicat bine temperatura, nu a vazut poate acuil ala si a mers in regimul ala ceva, ori a ignorat pur si simplu temperatura si iar e nasol..

O sa vada el cand da jos chiulasa ce a a mai patit..rar raman fara urmari chestii de genul asta..

La toate multe BMW-uri mai vechi cam asta e calcaiul lui ahile, daca nu mentii racirea impecabila .. nu poti avea pretentii.

 

 

 

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

cam greu la viteze mari sa stai cu ohii dupa temperatura daca te tii disperat de volan sa nu zbori ...

daca nu ai suspensia impecabila, nu prea e confortabil si relaxant la cat a zis el ca avea..

 

 

 

LA alea cu check control apare avertizare direct in bord, se mai aprinde un bec, mai bipaie ceva..

Nu au toate e36 chestia asta..

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

la astea mai invarsta verific furtunele sa nu fie imbatranite, coliere, radiatoruls a fie curat, acul trebuie sa fie fix pe verticala, sunt legende cu "la toate sta asa putin in stanga " :) : ..

.. daca ai cea mai mica pierdere de lichid pe undeva inseamna ca trebuie sa descoperi pe unde o ai, e un punct slab care va ceda fix cand o calci.

 

Vascul verificat, curele, joc la axul pompei de apa, vasul de expansiune e vulnerabil la e46 de exemplu.. La e34 e cotul de la radiator la intrare, toate modelele au un punct unde va ceda ceva daca nu esti atent si nu inspectezi cu atentie zone cu potentiale probleme. (nu conteaza ca pui daor un L la 15k km.. deci nu e gaura in buzunar, ci faptul ca indica ca ai o problema, normal e sistem inchis sub presiune, eu nu am mai completat un gram de 2 ani si 50k km.) .

 

 

UN alt pericol la masini SH si vechi e ca au martorul ala engine check scos, sa mearga vanzarea brici.. nici o eroare in bord.. :)

daca ai probleme de aprindere normal ala se aprinde. Daca nu se aprinde ala, si ai missfire la turatiile alea si o tii si asa o vreme... nu ca topesti garnitura de chiulasa .. ci topesti segmentii, cap piston .. faci motorul praf.. la propriu..ajunge direct la fiare vechi. ce e mai nasol e ca la un 6L ai sanse aproape zero sa simti asta.. (e valabil la benzinare)

Edited by DOMI
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

cea mai tare faza....ma aflu pe A2 la km 88 si mi-a murit mashina...i-am dat 190-200...cred k nu mai face fatza alternatorul si mi-a murit bateriaaaaaaaaaaaa !!! yupiiiiiiii !!! ashtept pe cineva sa vina sa-mi dea curent...

revin cu poze !

 

Data viitoare nu mai mergi cu viteza aia si nu-mi pui nici mie viata in pericol si vei avea si masina.

Win-Win situation :hyper:

Link to comment
Share on other sites

pai tu simti la 4000 de ture in sarcina daca mergi in 5 cilindri in loc de 6 pentru cate4va fractiuni de secunda dinc and in cand.. ?

asta inseaman missfire. Si nici macar nu trebuie sa fie non-stop in 5 cilindri.. doar din cand in cand. Dar la turatiile alea detonatii aparute rapid si oarecum constant fac motorul praf. ..

 

 

 

In 4L paote ai o sansa, ca oricum nu merge foarte rotund el si in plus e si vizibil la putere cand pierzi un cilindru din 4, orcum se simte mult mai tare intreruperea..

Trebuie sa fiia tent la orice variatie de turatii la relanti care indica probleme cu aprinderea, orice intreruperi sunt supecte, bujiile inlocuite la intervale fixe, nu curatate cu peria nu cand nu mai porneste iarna masina, nu e ca la diesel.. astea merg non-stop., bobinele inspecate atent .. fisele de la ele..

Cand mergi in regimul asta (mers frecvent in turatii mari si aproape de viteza maxima) nu prea mai tine cu " mai trag de ea inca un 5k km pana la prima de paste.."

Eu stiu ce inseamna asta, ca asta fac eu . Daca iti spun cati bani au intrat in masina mea pe chestii dinastea, te sperii ...

Dar plec cu ea la drum oricand in orice colt al europei ( cel putin de 2 ori pe an am trasee lejer de 1000+ km facuti intr-o zi) , frecvent cate 6-700 + naveta zilnica 52 km/zi si merg fara nici un fel de griji cu 160-180 200 cateodata, cat ma lasa traficul, care a devenit foarte imputit si in Germania, nu mai e ca in anii 90..

 

Dar asta costa, mai ales la o masina veche..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

pericolul mare e ca la multe masini Sh nemernicii scot ledul ala sau firul de la check engine. Ala se aprinde si de la sonda lambda de exemplu. si decat sa dea 100 de euro, sau vreo 400 la un 328I de exemplu ( asre 4 bucati) scot firul ala.. si vand masina asa.

De asta vezi e36 /e46 impecabile fara sonda lambda schimbata de 200-300 k km sau cat au.

 

Problema e ca ala te averizeaza nu numai de amestec prost, ca polueaza sau mai stiu eu ce.. etc, ci si cand ai missfire frecvent. Si daca ala nu merge, nu il vezi ca nu se aprinde.... patesti ce am zis mai sus..

 

Sincer as verifica becul ala sa se aprinda la orice masina SH mai veche . extrem de multe il au deactivat, te poate scuti de niste chestii foarte costisitoare..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

il fac calumea .... am avut supapele strambe ... am luat altele noi ...si schimb din nou...garnitura de la chiulasa si de la baia de ulei ...am verificat planeitatea si e in regula ....maine pe la 13:00 sper sa fie gata ... daca nu ...next level 2.0i 150cp ....
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.