Jump to content

e36 pisica - fuge spatele in parti


Recommended Posts

Salut...sunt un posesor de pisica coupe si am o mare problema cu ea.In timpul mersului, in anumite circumstante(drum cu denivelari/gropi) simt ca imi fuge spatele.Daca merg prin exterior,nu pot sa merg cu mai mult de 80 km/h deoarece efectiv simt cum sare de pe sosea.Multi au spus ca ar fi de la bucsele de la punte,altii au spus ca ar fi din cauza telescoapelor(deoarece sunt duse).Bucsele le-am verificat in service si sunt bune, cat despre telescoape...intradevar, sunt varza.Eu mai am acasa si un cielo cumparat acum vreo 4 ani...cand l-am luat erau varza telescoapele, si nu le-am inlocuit nici in ziua de azi (e masina de munca) si vreau sa zic ca nu se comporta ca pisica.Este vreo un coleg pe aici care s-a confruntat cu aceasta problema?Va rog frumos sa imi dati un sfat, dar as vrea sa fie de la cineva care a avut aceasta problema, nu de la amatori/cunoscatori care au auzit si ei sau stiu ei.Daca nu e mare deranj,dati-mi va rog un IM pe messenger la ID-ul: candy_man_d_a .Va multumesc
Link to comment
Share on other sites

sfatul meu ar fi sa schimbi telescoapele mai ales ca singur zici ca sunt varza

 

nu vad la ce sfat te ai putea astepta...

spre deosebire de cielo e36 are tractiune spate si suspensii teoretic mai rigide,asta ar fi prima diferenta

 

cauta sa o aduci intr o stare tehnica, corespunzatoare si problemele vor dispare

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut telescoapele bulite pe spate, la modu ca le apasai si nu mai reveneau, intampinai ceva rezistenta ca sa tragi inapoi de ele, dar practic erau terminate. Nu am avut probleme de stabilitate in mers la nici o viteza, ci doar in curbe stranse in oras, simteam ca se lasa pe o parte, iar la denivelari troncanea.
Link to comment
Share on other sites

Multumesc colegilor care m-au ajutat cu sfaturi...cred ca intai voi schimba bucsele la punte, apoi voi schimba amortizoarele.Mai am nevoie de putin ajutor...cine stie exact ce bucse imi trebuie? Eu obisnuiesc sa cumpar piese de pe autokarma.Nu imi dau seama exact ce imi trebuie
Link to comment
Share on other sites

Multumesc colegilor care m-au ajutat cu sfaturi...cred ca intai voi schimba bucsele la punte, apoi voi schimba amortizoarele.Mai am nevoie de putin ajutor...cine stie exact ce bucse imi trebuie? Eu obisnuiesc sa cumpar piese de pe autokarma.Nu imi dau seama exact ce imi trebuie

 

Fa o vizita la un service/mecanic si o sa iti spuna ei ce trebuie schimbat :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Mi se pare ca are cumva brate la supensie pe spate ? Daca da trebuiesc schimbate, ...daca le-ai schimbat si au mai ramas amortizoarele..clar ele! Patit pe propria piele cu un vectra c, fugea de cur cand luam cate o canalizare...Am pus brate noi...tot mai facea, apoi cu amortizoare noi + geometrie facuta era ca noua.
Link to comment
Share on other sites

 

spre deosebire de cielo e36 are tractiune spate si suspensii teoretic mai rigide,asta ar fi prima diferenta

 

 

Daca spatele e foarte rigid (suspensii sport, jante 17-18) e normal sa simti ca fuge de spate pe drumuri cu gropi sau denivelari.

Nu cred ca masinile astea au fost facute pentru asa ceva.

Daca zici ca-s amortizoarele uzate, dupa ce le vei schimba vei simti o imbunatatire, insa la gropi mai mari + viteza tot va apare fenomenul, insa mai putin.

Edited by pyu
Link to comment
Share on other sites

1000% sigur amortizoarele? Ai patit si tu ?

 

Daca spatele e foarte rigid (suspensii sport, jante 17-18) e normal sa simti ca fuge de spate pe drumuri cu gropi sau denivelari.

Nu cred ca masinile astea au fost facute pentru asa ceva.

Daca zici ca-s amortizoarele uzate, dupa ce le vei schimba vei simti o imbunatatire, insa la gropi mai mari + viteza tot va apare fenomenul, insa mai putin.

 

Nu e rigid spatele...sunt arcuri + amortizoare clasice(negre). Nu am jante modificate...sunt tot stoc(aluminiu originale BMW pe 15).Nu stiu ce sa zic,am mai condus pisicute si nu faceau asa...pe aceleasi drumuri pe care circul si eu cu a mea.Ce parere aveti despre amortizoare kayaba?Are cineva pe aici?Cam ce durata de viata au?(sper ca nu tin doar vreo 1000 de km)

 

Mi se pare ca are cumva brate la supensie pe spate ? Daca da trebuiesc schimbate, ...daca le-ai schimbat si au mai ramas amortizoarele..clar ele! Patit pe propria piele cu un vectra c, fugea de cur cand luam cate o canalizare...Am pus brate noi...tot mai facea, apoi cu amortizoare noi + geometrie facuta era ca noua.

 

Da,e adevarat...toate pisicile au suspensie independenta pe spate(fiecare roata are bratul ei care nu prea comunica cu cealalta roata).Teoretic asta ar trebui sa dea un plus la stabilitate in curbe.Nu cred ca are rost schimbarea bratelor in totalitate...poate doar bucsele.M-am uitat la bratele alea si sunt efectiv niste "mastodonti" din otel.Alea le poti lasa 10 ani pe fundul marii si le scoti la fel...Cred ca problema ar fi de la bucse(de la punte sau celelalte intermediare) sau amortizoare.

 

Fa o vizita la un service/mecanic si o sa iti spuna ei ce trebuie schimbat :thumbsup:

 

Care service?Care mecanic...Colegu...aici la noi la Iasi mecanicii se incalta cu fesu'.Am fost la service cu pretentii si mi-a spus ca trebuie sa schimb grupul.Eu nu sunt mecanic, sunt inginer automatist in devenire si dupa logica mea...ce-a zis ala nu are absolut nici o treaba.Din cauza asta va "bat" la cap pe voi, in speranta ca dau peste cineva care a avut aceasta problema si imi spune cum a rezolvat-o.Nici nu vreau sa schimb jumate de masina.Vreau cumva sa ajung la tinta.

Link to comment
Share on other sites

asa e modelul :)

 

acum lasand gluma la o parte : te-ai dus si tu cu ea la service la o revizie cat de cat competenta ? daca nu vrei pareri de la amatori/cunoscatori de ce nu dai o tura pe la un service autorizat sau un mecanic priceput care asta face toata ziua ?

aveti grija de masinile voastre daca tot le cumparati sub aceasta marca. sunt satul de cate vad pe la stiri... tot felul de posesori de emblema fara sa bage un leu in intretinerea masinii -> pericole publice.

PS : poti sa incepi si tu ca tot omu cu probleme la partea de rulare : schimba amortizoare, bucsi - ideal ar fi sa le faci test inainte sa nu le schimbi degeaba. de asemenea niste anvelope corespunzatoare si ne-coapte ar fi ok.

Link to comment
Share on other sites

Nu e rigid spatele...sunt arcuri + amortizoare clasice(negre). Nu am jante modificate...sunt tot stoc(aluminiu originale BMW pe 15).Nu stiu ce sa zic,am mai condus pisicute si nu faceau asa...pe aceleasi drumuri pe care circul si eu cu a mea.Ce parere aveti despre amortizoare kayaba?Are cineva pe aici?Cam ce durata de viata au?(sper ca nu tin doar vreo 1000 de km)

Daca, cu jante pe 15 si face asa, sigur sunt ori amortizoarele ori bucsele.

Investeste 50-60 lei intr-o constatare, sa-ti traga de fiecare bucsulita.

 

PS: Jante modificare?

Link to comment
Share on other sites

asa e modelul :)

 

acum lasand gluma la o parte : te-ai dus si tu cu ea la service la o revizie cat de cat competenta ? daca nu vrei pareri de la amatori/cunoscatori de ce nu dai o tura pe la un service autorizat sau un mecanic priceput care asta face toata ziua ?

aveti grija de masinile voastre daca tot le cumparati sub aceasta marca. sunt satul de cate vad pe la stiri... tot felul de posesori de emblema fara sa bage un leu in intretinerea masinii -> pericole publice.

PS : poti sa incepi si tu ca tot omu cu probleme la partea de rulare : schimba amortizoare, bucsi - ideal ar fi sa le faci test inainte sa nu le schimbi degeaba. de asemenea niste anvelope corespunzatoare si ne-coapte ar fi ok.

 

Am facut constatare in service, dupa cum am mai spus.Cei de acolo mi-au zis ca bucsele sunt bune(au bagat levierul si au tras de absolut toate bucsele).Inca un lucru de spus este ca nu am nici un fel de joc la roata, la nici una din cele 4 ale masinii(ma gandisem sa nu fie de pe la vreo fuzeta,ceva.Dar nu se pune problema,nu am nici un joc).Cauciucurile sunt noi...si apoi nu e chestia ca fuge spatele din cauza lipsei de aderenta....efectiv mie imi fuge CAROSERIA.Intradevar,la service mi-au spus ca amortizoarele sunt varza.Eu asta incerc sa aflu de la voi...daca se poate asa ceva: sa iti fuga caroseria la denivelari si gropi din cauza ca nu ai amortizoare bune

Link to comment
Share on other sites

sa pui musai pe lemforder sau original. am vazut caz in care o bucsa NOUA facuta de alta marca aluneca in locasul ei.

Confirm. Am pui meyle, cand am luat masina, nu stiam ce sa iau, si a inceput sa bata ingrozitor dupa 1-2 saptamani, se misca bratul stanga dreapta.

Link to comment
Share on other sites

Da, am patit eu si erau amortizoarele. La orice mica denivelare se pierdea spatele. Oricum pun pariu ca nu e asa scump sa faci o verificare tehnica la suspenisa spate si sa schimbi cele necesare.

 

Scuze, nu citisem ca ai verificat deja si ti s-a spus ca sunt amortizoarele. ...in concluzie e posibil sa am dreptate nu?

Edited by CT84LEU
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

@alex_vs apropo, iti joaca tot timpul, sau uneori o apuca?

 

Salut...da ,joaca tot timpul, mai putin cand merg pe sosele perfect netede(fara gropi sau denivelari)

 

PS Scuze ca nu v-am raspuns la intrebari in ultima perioada...am fost in concediu prin Costinesti si nu am avut internet

 

Sigur sunt bucsele mari de la brate, fii atent ca se schimba greu si in service-uri tind sa te intrebe daca ''te risti'' sa ti le schimbe, in sensul ca suruburile din caroserie se pot rupe la desfacere si atunci nu prea mai ai ce face...

 

Cunosc problema....mi s-a rupt un surub cand am schimbat bucsele de la bascule pe fata.Am chemat un baietas cu un aparat de sudura, a sudat un alt surub, apoi l-a tras afara si pe cel rupt.Nu a durat mai mult de o ora(baieti priceputi).

Link to comment
Share on other sites

Bucsele de la puntea spate.Desi par ca sunt bune de fapt sunt terminate.In curand o sa-ti toceasca cauciucurile pe spate de tot.

 

Vreau sa subliniez faptul ca NU imi toceste aiurea cauciucurile.Am o pereche de anvelope de aproape un an de zile si nu vad uzura neuniforma nici pe interior, nici pe exterior.

Link to comment
Share on other sites

Un coleg de pe forum a avut acesta problema la un E60,la fel bucsele pareau bune dar doar dupa ce le-a schimbat a rezolvat problema.

Citeste aici

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/87006-instabilitate-mare-uzura-rapida-a-rotiilor-spate/

 

Salut....am accesat link-ul.Multumesc pentur ajutor.Simtomele sunt la fel,doar ca la mine nu toceste aiurea cauciucurile.Am mai dat un reply la un coleg de pe forum undeva mai sus si am specificat faptul ca am de un an de zile un set de anvelope si nu am probleme de genul sa imi toceasca interiorul sau exteriorul lor.Uzura se face uniform.

Link to comment
Share on other sites

Salut...da ,joaca tot timpul, mai putin cand merg pe sosele perfect netede(fara gropi sau denivelari)

Am postat si pe celalalt topic.

Mi se intampla si mie, dupa ce am pus jante pe 17.

Cand le aveam pe cele pe 15, nu se simtea nimic. Cat despre uzura cauciucurilor nu stiu ce sa zic, momentan nu se vede nimic.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.