Jump to content

Bmw e46 coupe CDI informatii.


NoRo

Recommended Posts

Tin sa precizez ca Locuiesc in Norvegia si detin un Golf 4 al carui pret duce la valoarea unul bmw coupe an 2002-2004,evident as face si ceva salvari deci nu este problema.

Ideea e ca masina fiind norvegiana au preturile lor speciale de aici cu taxele lor de smecheri si ma gandesc sa o vand si sa achizitionez un BMW(visul meu) din romania si sa o conduc aici,dar va trebui sa ma interesez mai bine care si cum e treaba sa nu cumva sa ma oblige sa o inmatriculez.

Stiu ca modelul coupe diesel coupe este dupa 2004,acum intrebarea ar fi: aveti careva asemenea model? ce imi puteti spune despre fiabilitate si despre consturi de intretinere.

Evident as putea lua si un 318-320-325i ,consumul nu m-ar deranja asa mult.Ma gandesc la un diesel in cazul in care ma voi muta si voi face 100 km zilnic pana la serviciu si atunci intr-adevar ar merita un diesel.

Pe scurt: detalii despre modelele diesel si o diferenta intre intretinere de exemplu in comparatie cu modelele pe benzina.Costuri asigurare casco+impozit anual.

Inca un lucrur decisiv ar fi: Cum se comporta tractiunea spate in conditiile de iarna? Aici fiind zapada iarna e chiar vital sa stiu acest lucru,desigur cu anvelope de iarna echipata conrespunzator,si tin sa precizez ca strazile sunt mereu curatate de zapada.

Astept sfaturile voastre,am scris asa multe detalii ca sa intelegeti dilema mea si ce doresc sa fac.

Multumesc anticipat!

Edited by NoRo
Link to comment
Share on other sites

Tin sa precizez ca Locuiesc in Norvegia si detin un Golf 4 al carui pret duce la valoarea unul bmw coupe an 2002-2004,evident as face si ceva salvari deci nu este problema.

Ideea e ca masina fiind norvegiana au preturile lor speciale de aici cu taxele lor de smecheri si ma gandesc sa o vand si sa achizitionez un BMW(visul meu) din romania si sa o conduc aici,dar va trebui sa ma interesez mai bine care si cum e treaba sa nu cumva sa ma oblige sa o inmatriculez.

Stiu ca modelul coupe diesel coupe este dupa 2004,acum intrebarea ar fi: aveti careva asemenea model? ce imi puteti spune despre fiabilitate si despre consturi de intretinere.

Evident as putea lua si un 318-320-325i ,consumul nu m-ar deranja asa mult.Ma gandesc la un diesel in cazul in care ma voi muta si voi face 100 km zilnic pana la serviciu si atunci intr-adevar ar merita un diesel.

Pe scurt: detalii despre modelele diesel si o diferenta intre intretinere de exemplu in comparatie cu modelele pe benzina.Costuri asigurare casco+impozit anual.

Inca un lucrur decisiv ar fi: Cum se comporta tractiunea spate in conditiile de iarna? Aici fiind zapada iarna e chiar vital sa stiu acest lucru,desigur cu anvelope de iarna echipata conrespunzator,si tin sa precizez ca strazile sunt mereu curatate de zapada.

Astept sfaturile voastre,am scris asa multe detalii ca sa intelegeti dilema mea si ce doresc sa fac.

Multumesc anticipat!

probleme la coupe incep de la chederele de la usi , in special.in rest sunt aceleasi probleme pe care le poate mosteni orice masina caruia nu ii sunt schimbate componentele la timp. eu detin un 325CI din 2001 si sincer sunt pe deplin multumit de fiabilitatea masinii, plus ca este masina pe care mi-am dorit-o....acum visez la un urmatorul coupe- E92..dar e la stadiu de vis:)

Edited by xristian05
Link to comment
Share on other sites

Imi poti spune ceva despre tractiunea pe spate condusa iarna?Sincer modelul e46 coupe este favoritul meu,poate la egal cu noul model sincer.Iti dai seama ca si eu mereu mi-am dorit sa am BMW,si puteam sa iau si aici unul dar m-am lasat pe "mana" unui Golf 4,care nu am nimic sa reprosez,dar odata BMW,mereu BMW! Edited by NoRo
Link to comment
Share on other sites

Imi poti spune ceva despre tractiunea pe spate condusa iarna?Sincer modelul e46 coupe este favoritul meu,poate la egal cu noul model sincer.Iti dai seama ca si eu mereu mi-am dorit sa am BMW,si puteam sa iau si aici unul dar m-am lasat pe "mana" unui Golf 4,care nu am nimic sa reprosez,dar odata BMW,mereu BMW!

modelul care il detin eu are optiunea DSC -dymanic stability control- care este foarte utila si care iti confera o aderanta uimitor de buna in conditii de iarna, insa bineinteles masina trebuie sa fie echipata cu anvelope de iarna adecvate pentru ca altfel nu te misti nici cu tractiune integrala.

apropo masina mea este de vanzare, insa nu este 2004 ci doar 2001, insa este extrem de fiabila si rezonabil dotata.

daca vrei o sa iti trimit si poze

Edited by xristian05
Link to comment
Share on other sites

Ms de info! ideea e ca ar fi degeaba sa imi trimiti poze acum pana cand nu sun eu la vama si import la norvegieni sa aflu exact care e treaba cu inscierea apoi timpul in care voi vinde masina mea,timp sa vin in tara si probabil o vinzi de 3 ori pe a ta. 1-2 luni cam asa ar fi treaba.

Si oricum ma gandesc la una cu interiorul crem,volan cu comenzi si echipata bine,pretul undeva 8000-8500 euro,ce zic eu pe benzina iau sigur,modelul 2004 dieselul am vazut pe la 9000 euro in sus.Oricum sincer anul nu imi pasa,pt ca nu anul face masina mai buna si nu imi aduce nici un avantaj,desigur as dori ceva cu generatiile noi de motorizari,si sincer modelul facelift adica dupa 2004 nu imi place comparativ cu modelul vechi(care il si prefer).Deci sa fiu mai precis daca e benzina 2003-2004 fara facelift-ul ala oribil (probabil as face schimb cu cineva de aripi,bara si faruri usor dar nu vreau complicatii),iar diesel automat dupa 2004 si va trebui sa suport/schimb facelift-ul.

Edited by NoRo
Link to comment
Share on other sites

Asa scumpe sint golfurile 4 in norvegia? cat un coupe din 2002-2004?

pe a mea o dau cu 60000 mii koroane norvegiene asta pt ca am si dilito putin. undeva la 7-8 mii euro. Gandeste-te ca un M3 din 2001 aici costa 60 mii euro iar modelul nou 200 mii. asta ca sa iti faci o idee golful nou modelul de baza incepe de la 27000 euro. In schimb aici masinile isi pastreaza pretul foarte bine.

Link to comment
Share on other sites

pe a mea o dau cu 60000 mii koroane norvegiene asta pt ca am si dilito putin. undeva la 7-8 mii euro. Gandeste-te ca un M3 din 2001 aici costa 60 mii euro iar modelul nou 200 mii. asta ca sa iti faci o idee golful nou modelul de baza incepe de la 27000 euro. In schimb aici masinile isi pastreaza pretul foarte bine.

 

e un nonsens ce spui tu , poate nu te-ai exprimat bine , daca masinile isi tin valoarea in nici un caz Golf nu atinge pragul unui Bmw coupe FL

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

e un nonsens ce spui tu , poate nu te-ai exprimat bine , daca masinile isi tin valoarea in nici un caz Golf nu atinge pragul unui Bmw coupe FL

Nu ai inteles tu ce am zis,eu nu vreau sa cumpar coupe de aici pt ca ma ajunge 17-20 mii euro,ci din romania. Ai priceput?

Link to comment
Share on other sites

Taxele costa asa mult sau masina? nici nou cand a aparut e46 M3 nu cred ca a fost atat.

Nu sunt taxe,ci asa costa masina in norvegia pt ca orice masina importata aici ori vanduta de noua i se adauga o taxa speciala pe cai putere,nu pot sa iti explic exact.Dar de regula orice masina aici ca pret e dublu ori triplu cat europa.Intra pe www.bmw.no si uitate la preturi daca nu ma crezi.

Link to comment
Share on other sites

am intalnit si eu taxa asta 100% taxa prima inmatriculare , adica platesti masina de 2 ori

pai cand ma luat eu golful am vrut sa iau un e46 318i cu 143 cai din 2001 sau cand a fost motorul ala,masina facea 6-7 mii si inmatricularea 8-9000 :))

Link to comment
Share on other sites

Scuza-ma ca intervin,norvegienii isi permit asa ceva? si le convine chestia asta?

Desi devenim Off-topic am sa iti raspund : Da le convine..si chiar foarte bine.Sunt niste pampalai care ii F**te guvernul in fund pe ascuns cum vrea el(in romania o face si din fata si din spate si esti total constient ca o fac!). Evident apoi compari salariile de aici care sunt duble ca europa,dar si preturile mai la orice iarasi duble, mai precis ce iei pe pere dai pe mere sau cum mai e vorba aia. Ca sa nu mai zic ca au buget cat casa si strazile is de toata Jena,cel putin au "autostrazi" ,ca in oras imi e groaza sincer.

Link to comment
Share on other sites

mentalitatea + traiul de viata is spun cuvantul, ogar!

 

 

Tot ce-i posibil,si nu te contrazic. Ma gandesc ca,daca am fi fost si noi norvegieni,olandezi,etc,poate nu ne mai fofilam sa pacalim statul prin neplata unor taxe,dar asa....suntem romani.

Link to comment
Share on other sites

in Norvegia nu stiu sa va spun nivelul taxei de inmatriculare, dar in Danemarca sunt in felul urmator:

 

pt masini cu val pana in 10.000 eur, taxa de inmatriculare este 105% din val masinii.

 

pt masini cu val peste 10 000 eur, taxa de inmatriculare este de 180% din val masinii.

 

deci are sens ce zice omul. un S-Klasse care in Romania e 100 000, in Danemarca e 280 000. Si din cate stiu DK si NO au politici similare in ceea ce priveste taxele.

 

Dar oamenii le platesc si nu comenteaza, pt ca banii dati se regasesc in calitatea vietii lor. Au cele mai bune sisteme de invatamant si de sanatate din Europa si nu numai.

 

Dai un ban, dar traiesti bine din toate punctele de vedere.

Link to comment
Share on other sites

in Norvegia nu stiu sa va spun nivelul taxei de inmatriculare, dar in Danemarca sunt in felul urmator:

 

pt masini cu val pana in 10.000 eur, taxa de inmatriculare este 105% din val masinii.

 

pt masini cu val peste 10 000 eur, taxa de inmatriculare este de 180% din val masinii.

 

deci are sens ce zice omul. un S-Klasse care in Romania e 100 000, in Danemarca e 280 000. Si din cate stiu DK si NO au politici similare in ceea ce priveste taxele.

 

Dar oamenii le platesc si nu comenteaza, pt ca banii dati se regasesc in calitatea vietii lor. Au cele mai bune sisteme de invatamant si de sanatate din Europa si nu numai.

 

Dai un ban, dar traiesti bine din toate punctele de vedere.

Total de acord cu tine,platesti desi esti pacalit,dar si primesti inapoi pe masura.Sincer aici daca te doare o unghie sau esti depresiv iti poti lua legal zi medicala si nimeni nu are nimic de spus,eu am ramas prost sa vad ca colegele mele isi iau zi libera ca le doare burtica,scuze ca nici in clasa a 2-a la scoala mie nu imi mergeau.

Link to comment
Share on other sites

X6 Active Hybrid la noi e 108.314EUR iar la ei 1.629.000 coroane norvegiene, echivalentul a circa 218.000 EUR.

 

Z4 pleaca la noi de la 37.500EUR, iar la norvegieni de la 71.720 EUR

 

Spre comparatie... X6 Active Hybrid in Danemarca pleaca de la 1950000 coroane daneze => 265.000EUR

Z4 pleaca de la 95.000eur :) deci de la 37.500 cat e in romania la 95.000eur in Danemarca... e o diferenta :))

 

Un X6M e 2.2mil DKK, adica 300 000 euro. Holy shit! :frantics:

Edited by kristal_madness
Link to comment
Share on other sites

Nu vad legatura dintre durerea de burtica si taxa auto,dar voi stiti....

l.e daca nu iti permiti un BMW inmatriculat acolo,mai bine lasa asa.....

Da stiu si am scris mai sus ca desi devine off-topic am decis sa ii lamuresc pe baieti. Deocamdata o iau asa si dupa vad eu daca o inmatriculez sau nu,opdata ce o voi putea tine pe romania ..e si mai bine..ca sa nu mai zic ca un casco aici pt un coupe la varsta mea costa undeva la 3500-4000 pe an. cel putin la un audi tt 1.8 imi cerea 4000 euro si ala are rata mai mica la accidente ca BMW. Asta ca sa te si lamuresc.Asa ca prefer sa imi fac visul acum decat sa astept sa fac 25-30 :D

Link to comment
Share on other sites

S-ar putea sa nu iti permita sa o tii inmatriculata in alta tara si sa ai rezidenta acolo. Tinand cont de quantumul taxelor, ar fi inmatriculat aia in draci masinile in alte tari.

Cu 30k eur iti iei o garsoniera in germania si inmatriculezi acolo masina si ai scapat de taxele din NO.... erau firme de inmatriculari cum sunt la noi astia cu Bulgaria.

Link to comment
Share on other sites

S-ar putea sa nu iti permita sa o tii inmatriculata in alta tara si sa ai rezidenta acolo. Tinand cont de quantumul taxelor, ar fi inmatriculat aia in draci masinile in alte tari.

Cu 30k eur iti iei o garsoniera in germania si inmatriculezi acolo masina si ai scapat de taxele din NO.... erau firme de inmatriculari cum sunt la noi astia cu Bulgaria.

Mai 1 an e sigur,acum am niste vecini polonezi si ei au masinile de 2 ani aici si vad ca tot pe numar de PL ,deci ma gandesc sa fie o smecherie,am inteles ca odata ce e inregistrada pe adresa mea din romania unde am toate actele nu cred ca ar trebui sa fie probleme,urmeaza sa ma interesez.Totusi nimeni nimic de zis despre ce am cerut?

Link to comment
Share on other sites

Pai referitor la o masina din 2004... Diesel la 9000eur vor avea km cacalau.

Mai bine cauta ceva pe benzina si eviti multe probleme ce pot aparea la un diesel cu km de ordinul 200.000+

 

Si ar mai fi o problema... starea precara a masinilor din Romania. Greu o sa gasesti una cu adevarat ok dpdv tehnic.

Link to comment
Share on other sites

Am inteles,si tot odata stiu ca dieselurile sunt mult mult mai pretentioase. 320i sau 318i cu motorul nou de 143..chiar si 325i,acum depinde sa vad ce si cum gasesc,ideea ar fi sa stiu exact cum e pe iarna cu ele sa nu ma trezesc ca merg prin sant cu ea sau cbiar deloc.Eventual ceva chestii despre aceste motorizari m-ar interesa.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.