Jump to content

Separator ulei (PCV , CCV)


Recommended Posts

Este o tampenie sa speli/cureti valva respectiva, avand in vedere ca ea ca si piesa noua costa 100 RON la BMW. Trebuie schimbata, insa ca sa o schimbi trebuie sa dai jos admisia (minim 4 ore mecanic super experimentat sau ~6 ore mecanic mediu).

 

Daca tot dai jos admisia si ai respect pentru masina ta, e bine sa schimbi si furtunele. Eu cand am schimbat valva, piesa in sine si furtunele m-au costat 180 RON iar manopera ~720 RON la BMW!

Edited by Alexxx
Link to comment
Share on other sites

Este o tampenie sa speli/cureti valva respectiva, avand in vedere ca ea ca si piesa noua costa 100 RON la BMW. Trebuie schimbata, insa ca sa o schimbi trebuie sa dai jos admisia (minim 4 ore mecanic super experimentat sau ~6 ore mecanic mediu).

 

Daca tot dai jos admisia si ai respect pentru masina ta, e bine sa schimbi si furtunele. Eu cand am schimbat valva, piesa in sine si furtunele m-au costat 180 RON iar manopera ~720 RON la BMW!

Eu sub 180 Ron valva si & ron fiecare furtun nu am gasit niciunde.

Link to comment
Share on other sites

Este o tampenie sa speli/cureti valva respectiva, avand in vedere ca ea ca si piesa noua costa 100 RON la BMW. Trebuie schimbata, insa ca sa o schimbi trebuie sa dai jos admisia (minim 4 ore mecanic super experimentat sau ~6 ore mecanic mediu).

 

Daca tot dai jos admisia si ai respect pentru masina ta, e bine sa schimbi si furtunele. Eu cand am schimbat valva, piesa in sine si furtunele m-au costat 180 RON iar manopera ~720 RON la BMW!

Nici macar furtunele ?

Link to comment
Share on other sites

La demontare/montare se contorsioneaza destul de mult si daca sunt vechi/coapte pot aparea fisuri! Este recomandat sa fie noi.

Ai dreptate .

 

La demontare/montare se contorsioneaza destul de mult si daca sunt vechi/coapte pot aparea fisuri! Este recomandat sa fie noi.

Stii cumva cum pot sa testez daca trebuie schimbate ?

Link to comment
Share on other sites

E de ajuns sa le desfaci, daca scapa intregi.

Pretul pentru intregul set este de 650 lei OEM (valva + toate furtunele), se pot schimba si fara sa dai admisia jos.

Poti sa-mi spui cum sa fac fara sa dau jos admisia ? Probabil pe dedesubt daca dau scutul jos.

As vrea sa o fac singur . (asa din pasiune)

Link to comment
Share on other sites

E de ajuns sa le desfaci, daca scapa intregi.

Pretul pentru intregul set este de 650 lei OEM (valva + toate furtunele), se pot schimba si fara sa dai admisia jos.

Te mai rog sa-mi spui daca stii cum sa-mi dau seama cand trebuie schimbata valva cu furtunele . Ce simptome sunt ?

 

Pai in video-urile ala e data admisia jos .

Link to comment
Share on other sites

Testezi cu niste celofan peste gura de umplere de la ulei.

Daca este vacuumat (tras inauntru), sistemul are probleme. Daca nu, nu.

Am testat. Atat la buson cat si la joja trage celofanul inuntru . Deci face vaccum. Eu stiam ca asa este normal. M-am inselat ?

Prin urmare , crezi ca trebuie schimbat CCV ?

(esti singura persoana care-mi da sfaturi concrete pe acest forum)

Link to comment
Share on other sites

Am testat. Atat la buson cat si la joja trage celofanul inuntru . Deci face vaccum. Eu stiam ca asa este normal. M-am inselat ?

Prin urmare , crezi ca trebuie schimbat CCV ?

(esti singura persoana care-mi da sfaturi concrete pe acest forum)

Eu am schimbat si valva si toate furtumele(originale BMW toate) si am vacum. Trebuie sa scoti si teava de la joja sa o cureti la partea de jos unde se reintoarce uleiul din CCV in baie. E un perete dublu si cot la 90 gr. Atasez si poza.

post-48350-0-08940600-1312280043_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Asta cu perete dublu a fost o greseala de proiectare pe care BMW a corectat-o printr-o noua versiune a tubului de ghidaj.

 

@vaduva80s: motorul prezinta si simptomul asta ?

La mine face vaccum un pic. Adica : am pus celofan si acesta se arcuieste un pic inauntru . Nu scoate nici un zgomot ciudat.

Am un zornait usor ca de toba sparta daca masina este in sarcina intre 2000 rpm si 2700 rpm .

Dupa 5000 km de la schimbul de ulei a inceput sa consume 1L de ulei la 1000-1500 km.

Link to comment
Share on other sites

Asta cu perete dublu a fost o greseala de proiectare pe care BMW a corectat-o printr-o noua versiune a tubului de ghidaj.

 

@vaduva80s: motorul prezinta si simptomul asta ?

Ce vrei sa zici precum ca BMW a corectat teava jojei ?? Daca cumpar de la BMW maine un suport de joja, nu mai vine cu perete dublu?? Ai vreo poza cum arata suportul asta nou de care zici??

Link to comment
Share on other sites

Si eu am schimbat valva PCV si furtunele aferente la reprezentanta pt. al meu 325i e46, in urma cu doua luni.Toata lucrarea(piese+manopera)m-a costat aprox. 1000 ron.Furtunele erau imbatranite iar membrana de la valva era fisurata.Si mie imi consuma mult ulei. Edited by crtir
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.