Jump to content

Schimbare culori bord la un BMW 320d din 2001


elvislorin

Recommended Posts

  • Replies 228
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Sunt prea puternice, parca e discoteca in masina. :twoup:

Asa par datorita calitatii pozelor. Arata identic cu cele de pe becha.de doar ca alea sunt facute cu un aparat mai bun , lucrate in photoshop etc...

 

nu te mai justifica in fata domnului ciupanez...stai linistit ca arata super...el e cu clasicismele...pana la urma e chestie de gusturi...mie imi plac si ale mele si ale tale...ca doar sunt identice :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Probabil ,prin toamna ,cand ma plictisesc de culorile astea am sa fac la fel ca cea de-a doua combinatie de pe becha.de , adica alb cu acele rosii. E foarte simplu , se gasesc ace pe ebay.de de toate culorile ,insa la fundalul asta albastru nu prea mergea altceva. Totusi e o chestie de gusturi , sincer portocaliul acela pare foarte demodat. Edited by user008
Link to comment
Share on other sites

Sunt prea puternice, parca e discoteca in masina. :twoup:

Asa par datorita calitatii pozelor. Arata identic cu cele de pe becha.de doar ca alea sunt facute cu un aparat mai bun , lucrate in photoshop etc...

 

nu te mai justifica in fata domnului ciupanez...stai linistit ca arata super...el e cu clasicismele...pana la urma e chestie de gusturi...mie imi plac si ale mele si ale tale...ca doar sunt identice :twoup:

Sincer , trebuie sa-ti multumesc pentru ca ai deschis acest topic (chiar daca au trecut vreo 2 ani ) altfel nu cred ca ma apucam sa schimb culoarea bordului. Aici am gasit toate informatiile necesare , a fost simplu de facut operatia , am facut-o chiar de 3 ori pana am fost multumit de calitatea obtinuta. 10x :D

Link to comment
Share on other sites

Probabil ,prin toamna ,cand ma plictisesc de culorile astea am sa fac la fel ca cea de-a doua combinatie de pe becha.de , adica alb cu acele rosii. E foarte simplu , se gasesc ace pe ebay.de de toate culorile ,insa la fundalul asta albastru nu prea mergea altceva. Totusi e o chestie de gusturi , sincer portocaliul acela pare foarte demodat.

 

 

pune un link cu ace rosii pe ebay...mersi

Link to comment
Share on other sites

Probabil ,prin toamna ,cand ma plictisesc de culorile astea am sa fac la fel ca cea de-a doua combinatie de pe becha.de , adica alb cu acele rosii. E foarte simplu , se gasesc ace pe ebay.de de toate culorile ,insa la fundalul asta albastru nu prea mergea altceva. Totusi e o chestie de gusturi , sincer portocaliul acela pare foarte demodat.

 

 

pune un link cu ace rosii pe ebay...mersi

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...y0%3D%26fvi%3D1

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
si eu imi multumesc mie ca am avut rabdare sa fac treaba asta si voua bineinteles :twoup:

Salutare, am un e36 pisicuta din 1992, la mine problema e mai simpla, nu am leduri in bord ci becuri de 12 V unele mici si 3 mai dolofane :D cu acelasi voltaj Pentru a schimba "hepatita" din bord am doua variante :twoup: :

1. schimb becurile cu leduri si cu putina acetona dizolv pelicula de vopsea de la baza acelor care propaga lumina cacacioasa pe tot cadranul...

2. plasma...

 

Pentru ambele variante trebuie sa scot acele.

Am citit tot topicul si am observat ca in unele cazuri(fericite) au iesit fara prea mare efort si foarte important, au fost puse la loc fara deviatii de comportament, nu mai vorbesc de cazurile nefericite ca mi-e si frica sa ma gandesc..

 

Problema se pune in felul urmator, poate din cauza modelului mai vechi, daca as reusi sa scot acele cu siguranta se vor deregla pentru ca, din cate am observat cand sunt inactive se opresc intr-o tija metalica de la baza, care daca nu ar exista probabil se invart pana se detensioneaza arcul....mai mult de atat am incercat metodele descrise in topic dar fara rezultat, mi-a fost si teama sa fortez totusi.

Am mai auzit o varianta si mi se pare destul de plauzibila, cu feon-ul se incalzesc putin si ies fara probleme dar beleaua ramane la dereglat...daca mai aveti vreo sugestie este foarte bine venita.

Link to comment
Share on other sites

si eu imi multumesc mie ca am avut rabdare sa fac treaba asta si voua bineinteles :twoup:

Salutare, am un e36 pisicuta din 1992, la mine problema e mai simpla, nu am leduri in bord ci becuri de 12 V unele mici si 3 mai dolofane :D cu acelasi voltaj Pentru a schimba "hepatita" din bord am doua variante :twoup: :

1. schimb becurile cu leduri si cu putina acetona dizolv pelicula de vopsea de la baza acelor care propaga lumina cacacioasa pe tot cadranul...

2. plasma...

 

Pentru ambele variante trebuie sa scot acele.

Am citit tot topicul si am observat ca in unele cazuri(fericite) au iesit fara prea mare efort si foarte important, au fost puse la loc fara deviatii de comportament, nu mai vorbesc de cazurile nefericite ca mi-e si frica sa ma gandesc..

 

Problema se pune in felul urmator, poate din cauza modelului mai vechi, daca as reusi sa scot acele cu siguranta se vor deregla pentru ca, din cate am observat cand sunt inactive se opresc intr-o tija metalica de la baza, care daca nu ar exista probabil se invart pana se detensioneaza arcul....mai mult de atat am incercat metodele descrise in topic dar fara rezultat, mi-a fost si teama sa fortez totusi.

Am mai auzit o varianta si mi se pare destul de plauzibila, cu feon-ul se incalzesc putin si ies fara probleme dar beleaua ramane la dereglat...daca mai aveti vreo sugestie este foarte bine venita.

Ai dreptate, nu stiu cum e la e36 dar la mine la e46 le-am dat jos de vreo 3 ori pentru a regla corect acele sa indice la fel ca inainte..

Link to comment
Share on other sites

si eu imi multumesc mie ca am avut rabdare sa fac treaba asta si voua bineinteles :D

Salutare, am un e36 pisicuta din 1992, la mine problema e mai simpla, nu am leduri in bord ci becuri de 12 V unele mici si 3 mai dolofane :D cu acelasi voltaj Pentru a schimba "hepatita" din bord am doua variante :twoup: :

1. schimb becurile cu leduri si cu putina acetona dizolv pelicula de vopsea de la baza acelor care propaga lumina cacacioasa pe tot cadranul...

2. plasma...

 

Pentru ambele variante trebuie sa scot acele.

Am citit tot topicul si am observat ca in unele cazuri(fericite) au iesit fara prea mare efort si foarte important, au fost puse la loc fara deviatii de comportament, nu mai vorbesc de cazurile nefericite ca mi-e si frica sa ma gandesc..

 

Problema se pune in felul urmator, poate din cauza modelului mai vechi, daca as reusi sa scot acele cu siguranta se vor deregla pentru ca, din cate am observat cand sunt inactive se opresc intr-o tija metalica de la baza, care daca nu ar exista probabil se invart pana se detensioneaza arcul....mai mult de atat am incercat metodele descrise in topic dar fara rezultat, mi-a fost si teama sa fortez totusi.

Am mai auzit o varianta si mi se pare destul de plauzibila, cu feon-ul se incalzesc putin si ies fara probleme dar beleaua ramane la dereglat...daca mai aveti vreo sugestie este foarte bine venita.

Ai dreptate, nu stiu cum e la e36 dar la mine la e46 le-am dat jos de vreo 3 ori pentru a regla corect acele sa indice la fel ca inainte..

 

cum se calibreaza corect acele?am dat si eu jos bordul si am scos acele sa pun cadrane gri si acul de la benzina cand este rezervorul full se duce cam mult in dreapta...aproape la maxim...trebuie sa fiu atent la cati km fac sa nu ma trezesc ca raman fara benzina...diferenta e cam mare fata de ce indica acul.dupa ce am umblat la ace(de fapt nu eu,un baiat) indicatorul imi arata ca mai am in jur de 10-12l si m'am dus sa pun benzina...am ramas stupefiat cand am vazut ca au intrat 60l :twoup:

Link to comment
Share on other sites

si eu imi multumesc mie ca am avut rabdare sa fac treaba asta si voua bineinteles :D

Salutare, am un e36 pisicuta din 1992, la mine problema e mai simpla, nu am leduri in bord ci becuri de 12 V unele mici si 3 mai dolofane :D cu acelasi voltaj Pentru a schimba "hepatita" din bord am doua variante :twoup: :

1. schimb becurile cu leduri si cu putina acetona dizolv pelicula de vopsea de la baza acelor care propaga lumina cacacioasa pe tot cadranul...

2. plasma...

 

Pentru ambele variante trebuie sa scot acele.

Am citit tot topicul si am observat ca in unele cazuri(fericite) au iesit fara prea mare efort si foarte important, au fost puse la loc fara deviatii de comportament, nu mai vorbesc de cazurile nefericite ca mi-e si frica sa ma gandesc..

 

Problema se pune in felul urmator, poate din cauza modelului mai vechi, daca as reusi sa scot acele cu siguranta se vor deregla pentru ca, din cate am observat cand sunt inactive se opresc intr-o tija metalica de la baza, care daca nu ar exista probabil se invart pana se detensioneaza arcul....mai mult de atat am incercat metodele descrise in topic dar fara rezultat, mi-a fost si teama sa fortez totusi.

Am mai auzit o varianta si mi se pare destul de plauzibila, cu feon-ul se incalzesc putin si ies fara probleme dar beleaua ramane la dereglat...daca mai aveti vreo sugestie este foarte bine venita.

Ai dreptate, nu stiu cum e la e36 dar la mine la e46 le-am dat jos de vreo 3 ori pentru a regla corect acele sa indice la fel ca inainte..

 

cum se calibreaza corect acele?am dat si eu jos bordul si am scos acele sa pun cadrane gri si acul de la benzina cand este rezervorul full se duce cam mult in dreapta...aproape la maxim...trebuie sa fiu atent la cati km fac sa nu ma trezesc ca raman fara benzina...diferenta e cam mare fata de ce indica acul.dupa ce am umblat la ace(de fapt nu eu,un baiat) indicatorul imi arata ca mai am in jur de 10-12l si m'am dus sa pun benzina...am ramas stupefiat cand am vazut ca au intrat 60l :twoup:

 

dar celelalte ace se comporta normal? la mine toate au acelasi mecanism si daca le-as desface si monta la loc nici unul nu ar mai indica corect.

Link to comment
Share on other sites

Am cautat o poza cu bordul facuta inainte de schimbare si asta m-a ajutat mult. La E46 e destul de usor, am invartit acele in sens invers acelor de ceas , la un moment dat ceasul propriuzis nu se mai invarte , ajunge la pozitia "minim" si invartind in continuare le-am lasat in pozitia din poza facuta anterior. Pot sa spun ca indica exact la fel , asta dupa ce le-am reglat de vreo 2-3 ori.
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.