Jump to content

FILTRU aer


Leo23

Recommended Posts

salut all, am o pisicuta e36 320i coupe 2000cmc cu vanos 150 cp... intrebarea mea este... vreau sa ii pun un filtru de aer sport... dar cand am desfacut carcasa de la filtrul de aer normal am constatat ca nu puteam sa il trag in sus deoarece mai erau 2 furtunase atasate de el... care se duceau tot pe la motor... acuma intrebarea mea este ce sunt acelea furtunase ce rol are e bine sa le scot .. risc ceva... chiar as vrea sa imi pun acest filtru sport

 

va rog lamuriti-ma si pe mine

 

multimesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

pune-i filtru sport si ne auzim peste 2 luni la rubrica "cumparari piese" cand o sa-ti cauti debitmetru.

nu stiu ce va place filtrul ala sport.........

 

oricum cred k tre sa ii iau un alt debitmetru :( k parca nu mai trage k inainte :\...

deci sa inteleg k nu se merita sa pun filtru sport...

Link to comment
Share on other sites

Michael a avut filtru K&N standard panel timp de 2 ani pana la accident si nu a avut nici o problema.

 

 

dar ai vz ce a scris colegu nostru de aici dupa forum... acele 2 furtunase au pe ele antigel.... totusi nu as vrea sa le stric... deci cred k mai bine stau fara sau sa iau un alt filtru care sa se potriveasca in asta standard

 

oricum ms pt info

Link to comment
Share on other sites

@Leo23: la mai putin de 6 luni de cand am instalat filtrul conic de la K&N (era un kit cu tot cu tubulatura etc) a inceput sa dea semne debitmetrul (oscila turatia la ralanti, nu mai tragea cum trebuie etc) si la mai putin de 1 an am fost obligat sa il schimb pt ca deja era ff deranjanta oscilatia cu pricina si masina tragea ca si cand avea doar 100 din 144 de caluti...
Link to comment
Share on other sites

@Leo23: la mai putin de 6 luni de cand am instalat filtrul conic de la K&N (era un kit cu tot cu tubulatura etc) a inceput sa dea semne debitmetrul (oscila turatia la ralanti, nu mai tragea cum trebuie etc) si la mai putin de 1 an am fost obligat sa il schimb pt ca deja era ff deranjanta oscilatia cu pricina si masina tragea ca si cand avea doar 100 din 144 de caluti...

 

 

deci gata am priceput no more sport air filtre :D...

 

ps: cum pot sa stiu daca debitmetru meu inca lucreza cum trebuie... tre sa ma duc la un stester cu masina ? sau mai exista si o alta posibilitate... ? si de unde pot sa cumpar altu si cam cat ar fi pretul lui?

Link to comment
Share on other sites

Eu in RO nu imi mai pun asa ceva pe o masina de zi cu zi.

Poate pe masina de weekend, doar de alergat....

 

Daca nu se modifica parametrii de functionare ai motorului cand scoti mufa de la debitmetru, e clar ca nu mai e ok...

 

cum procedez.... pornesc motoru si scot mufa.... sau scot mufa si dupa pornesc motoru ?

 

scoti mufa, daca se modifica ceva.....stii ce ai de facut cu el :)

cel mai sigur, te duci la tester, cu ocazia asta afli si de alte probleme.

 

nu prea gasesc tester aci in tgv la mine :(

Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa nu mai vorbiti din povesti ca filtru K&N strica pe la masina una si alta, sa vorbeasca cei care au avut si la care li sa bulit motorul. Folosesc filtru K&N model OE de anul trecut si masina nu are nimic, colegul michael il are de 2 ani si totul in regula. Acum nici nu stai cu el imbacsit si netratat cu ulei. Am luat filtru sh si l-am curatat inainte de montare si l-am mai curatat inca o data in primavara.
Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa nu mai vorbiti din povesti ca filtru K&N strica pe la masina una si alta, sa vorbeasca cei care au avut si la care li sa bulit motorul. Folosesc filtru K&N model OE de anul trecut si masina nu are nimic, colegul michael il are de 2 ani si totul in regula. Acum nici nu stai cu el imbacsit si netratat cu ulei. Am luat filtru sh si l-am curatat inainte de montare si l-am mai curatat inca o data in primavara.

 

Asta e explicatia pentru care ai montat asa ceva pe masina, in ROMANIA!!!:thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Ti se pare ca un filtru K&N este de unica folosinta, oare de ce s-a inventat kitul de curatire. Filtru de polen poti sa ti-l pui la masina de spalat vase, nu am nevoie de ironiile tale prostesti. Nu ma cunosti asa ca nu comenta cum imi ingrijesc eu masina.
Link to comment
Share on other sites

Nu se intampla nimic cu masina daca se pune filtru sport, problema este ca in Romania este foarte mult praf si trebuie schimbat/curatat foarte des altfel se duce debitmetru, am vrut sa-mi pun si io filtru sport dar ma convins un mecanic sa merg pe fultru mann si il schimb la 5mi de km si nu am avut nici o problema cu masina in 2 ani de cand o am
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.