Jump to content

suspensie sport


idx

Recommended Posts

  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, dar a spus ca vrea/trebuie sa schimbe si AMORTIZOARELE!!

Am verificat acum; pentru E46 NU exista suspensie Performance! Regret.

Da ok, foarte bine le poate schimba tot cu unele stock. Din cate am inteles nu vrea sa renunte nici la confort, dar vrea o masina mai lasata.

Link to comment
Share on other sites

Multam mult tuturor pentru pareri - apreciez ca pot purta o discutie pe subiectul asta, in conditiile in care, asa cum spuneam, am gasit greu raspunsuri pertinente. :drinks:

 

Combinatia arcuri eibach pro kit + amortizoare stock, mi se pare destul de interesanta, insa tinand cont ca nu sunt gandite sa functioneze impreuna, nu ar putea afecta comportamentul masinii in rulare? Nu ma refer neaparat la situatii limita, pt ca spuneam ca nu obisnuiesc sa merg foarte sportiv, insa pentru cazurile in care totusi s-ar intampla...

 

In ceea ce priveste uzura prematura, daca ar tine 80% din durata de viata in conditii de exploatare cu arcuri normale, eu as fi multumit :)

Edited by idx
Link to comment
Share on other sites

Combinatia arcuri eibach pro kit + amortizoare stock, mi se pare destul de interesanta, insa tinand cont ca nu sunt gandite sa functioneze impreuna, nu ar putea afecta comportamentul masinii in rulare? Nu ma refer neaparat la situatii limita, pt ca spuneam ca nu obisnuiesc sa merg foarte sportiv, insa pentru cazurile in care totusi s-ar intampla...

Oof, pai asta incercam sa iti spun ca eibach pro-kit sunt facute sa fie montat in combinatie cu amortizoare stock. Un asemenea kit pentru e36 costa vreo 650 ron, pentru e46 nu cred ca e mai mult de 800 ron.

Link to comment
Share on other sites

Multam mult tuturor pentru pareri - apreciez ca pot purta o discutie pe subiectul asta, in conditiile in care, asa cum spuneam, am gasit greu raspunsuri pertinente. :drinks:

 

Combinatia arcuri eibach pro kit + amortizoare stock, mi se pare destul de interesanta, insa tinand cont ca nu sunt gandite sa functioneze impreuna, nu ar putea afecta comportamentul masinii in rulare? Nu ma refer neaparat la situatii limita, pt ca spuneam ca nu obisnuiesc sa merg foarte sportiv, insa pentru cazurile in care totusi s-ar intampla...

 

In ceea ce priveste uzura prematura, daca ar tine 80% din durata de viata in conditii de exploatare cu arcuri normale, eu as fi multumit :)

 

Daca NU mergi sportiv, nu inteleg DE CE vrei sa sacrifici confortul - si asa afectat de rotile pe 18"? DOAR pentru aspect (sa cobori masina cu 3 cm)? Parerea mea este ca faci o greseala, dar tu alegi.

Combinatia dintre Bilstein si Eibach e cea mai potrivita pentru ce vrei tu. Sincer. Dar, m-as mai gandi daca fac pasul spre SPORT sau raman la STOCK + jante mai mari!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Am avut H&R Touring Cup Kit pe E46 320d si pot sa-ti spun concret ca am fost foarte multumit. A fost o diferenta sesizabila fata de suspensia normala (non-sport). Cred ca am scris pe undeva pe forum impresii la vremea aia. Probabil in topic-ul din sectiunea "Masina mea".

 

@c.sainz

De acord cu punctul tau de vedere practic, dar daca omul deja a trecut la roti pe 18" inseamna ca nu mai are confortul pe primul loc. Iar 18" cu suspensie cocotata arata rau de tot.

 

@Mircea-Si

Nu faci praf nimic daca nu treci cu ura (aka 50 km/h) peste linii de tramvai si daca nu urci borduri in graba. Intr-adevar, o sa urci mai putine borduri, dar daca asta e prioritar, poate BMW nu e cea mai buna alegere de la inceput (fara ironie). Am avut suspensie sport pe 3 masini si nu am avut nicio problema.

Edited by alexrosiu
Link to comment
Share on other sites

Am avut H&R Touring Cup Kit pe E46 320d si pot sa-ti spun concret ca am fost foarte multumit. A fost o diferenta sesizabila fata de suspensia normala (non-sport). Cred ca am scris pe undeva pe forum impresii la vremea aia. Probabil in topic-ul din sectiunea "Masina mea".

 

@c.sainz

De acord cu punctul tau de vedere practic, dar daca omul deja a trecut la roti pe 18" inseamna ca nu mai are confortul pe primul loc. Iar 18" cu suspensie cocotata arata rau de tot.

Confirm. Nu imi place deloc cum arata in prezent cu suspensia stock, dar sunt totodata constient ca voi avea de suferit la capitolul confort, daca o schimb cu una sport. Ce cautam eu era varianta care sa minimizeze aceasta suferinta :)

 

@Mircea-Si

Nu faci praf nimic daca nu treci cu ura (aka 50 km/h) peste linii de tramvai si daca nu urci borduri in graba. Intr-adevar, o sa urci mai putine borduri, dar daca asta e prioritar, poate BMW nu e cea mai buna alegere de la inceput (fara ironie). Am avut suspensie sport pe 3 masini si nu am avut nicio problema.

Parca mi-a mai ridicat putin moralul postul tau... :)

Un aspect pe care nu l-am adus in discutie, desi a contat destul de mult in luarea deciziei, este calitatea drumurilor in Brasov, care este buna, spre foarte buna, in prezent. Cat despre borduri, nici in momentul de fata nu obisnuiesc sa le urc, deci nu va fi nici un efort aici.

 

Am citit si review-ul facut de tine pe topicul dedicat masinii pe care o aveai la momentul respectiv (de altfel printre putinele impresii pe care le-am gasit despre varianta Touring a Cup Kit-ului) si am comandat pana la urma kit-ul H&R.

 

Inca nu a ajuns, insa voi posta cateva pareri dupa ce va fi pe masina si voi avea ocazia sa fac cativa km cu ea.

 

Multam de post!

Edited by idx
Link to comment
Share on other sites

ca tot suntem la capitolul suspensii si este destula lume aici sa isi dea cu parerea :)

 

@Mircea cat a costat suspensia performance?si ce suspensie ai avut inainte....cu cat a mai coborat?

 

eu cred ca stau bine la capitolul amortizoare<spun cred deoarece nu le-am facut un test>....si ma gandesc sa o las maxim 3 cm...

acum ramane sa vad daca o mai pot baga in curte/garaj fara probleme din cauza....

 

sa inteleg ca ideala ar fi eibach pro kit pentru amortizoarele mele?

Link to comment
Share on other sites

pai nu prea mai ai garda suficienta. Si de multe ori in orase mai aglomerate esti fortat sa urci borduri sa parchezi...Ce mai mare problema e in fata, orice bordura mai mare ce cativa cm si risti sa iti lasi spoiler-ul pe ea.

Un alt dezavantaj ar fi ca incepe sa zornaie interiorul cu arcuri si amortizoare mai dure. Si e inevitabil si ireversibil...

Ar trebui luat si asta in considerare.

alexwly, poti pastra amortizoare stock cu un kit eibach pro. Coborarea e de maxim 3 cm, de fapt poate fi chiar mai mica, in functie si de motorizare, dotari si ce uzura mai ai tu.

Sunt arcuri de calitate, progresive, asa ca la denivelari mici nu vei simti diferenta fata de cele stock.

Link to comment
Share on other sites

te contrazic un pic,H&R e si el progresiv,corect ar fi:

-nu simti diferenta pe denivelarile mici

-pe cele mai mari diferenta exista si se va simti in interior(va zornai)

-ca si stabilitate se va vedea la virejale stranse mai mult la cele de viteza nu e diferenta mare

-cum am mai zis in functie de coborare posibil sa trebuiasca si alte bari stabilizatoare.

-gumele vor fi mai solicitate

Link to comment
Share on other sites

dintre toate kiturile astea sport, H&R sunt cele mai dure arcuri.

NU zic ca sunt mai bune sau mai proaste decat altele, dar cu siguranta sunt cele mai dure.

fiecare au scopul lor, si de multe ori sunt setate diferit, iar la kituri mai perfomante, optimizate pentru anumite seturi de amortizoare. Intodeauna va fi un grad de compromis intre confort si tinuta de drum, .. fiecare alege cat il tin buzunarele si turul pantalonilor...

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Si eu am citit ca H&R ar fi dure, motiv pentru care ma orientasem intr-un punct catre varianta fixa de la KW. Ulerior am luat in calcul si varianta propusa pe topic de Dan_316i, respectiv arcuri Eibach cu amortizoare normale (noi), combinatie care am aflat, dupa ce m-am mai documentat, ca este destul de populara.

 

Decizia finala a fost insa H&R Touring Cup Kit, mizand pe faptul ca este altceva fata de H&R Sport Cup Kit, care sunt recunoscute ca fiind tari.

Din pacate intarzie destul de mult, insa revin cu impresii dupa...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Asa cum am promis, revin cu un update. De 3 zile am suspensia pe masina, timp in care am facut aprox 400 km, astfel incat sa imi fac o prima impresie.

Pe scurt, este exact ce imi doream! :D

 

- coborare

Spatele a coborat destul de putin, asa cum era de altfel mentionat si in specificatii. Fata parca a coborat ceva mai mult, insa nu atat de mult incat sa imi fac griji foarte mari. Va trebui, ce-i drept, sa fiu putin mai atent pe unde parchez, urc sau cobor, insa din punct de vedere estetic am obtinut ce vroiam :)

 

- duritate

In prima instanta am avut imprsia ca este putin cam tare, fata de ce asteptari aveam, insa m-am obisnuit destul de repede cu ea. La un drum cu denivelari decente, nu se simte mult mai rau decat cea stock, lucru confirmat de altfel de mai multi amici cu care am avut ocazia sa merg zilele astea. Daca drumul este ceva mai rau, lucrurile se schimba intr-adevar si imi amintesc ca este totusi vorba despre o suspensie, sa-i zicem 'sport'.

 

Marele plus l-am resimtit insa la capitolul stabilitate, unde masina se prezinta muuult mai bine fata de cum mergea cu suspensia stock (este de avut insa in vedere ca era destul de uzata). Body roll-ul s-a redus considerabil, dar se resimte inca un pic mai mult decat ma asteptam. Considerand insa ca discutam despre o suspensie care se doreste un compromis intre sport si stock, sunt dispus sa ma impac cu asta.

Relantoarele de viteza au devenit insa suparatoare, la trecerea acestora manifestadu-se cel mai bine caracterul sport al suspensiei. Cel mai probabil va trebui sa imi fac un obicei sa le trec in treapta 1.

 

Concluzia: pt cineva care isi doreste sa coboare putin masina si sa castige la capitolul stabilitate, dar nu este dispus sa renunte cu totul la confortul oferit de suspensia stock, H&R Touring Cup Kit este o solutie demna de luat in calcul.

 

Before

post-10772-0-64498900-1316367769_thumb.jpg

 

After

post-10772-0-86658500-1316367791_thumb.jpg post-10772-0-61275300-1316367806_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

mie mi se pare prea mica diferenta , adica cand te urcai in masina , aceasta mai cobora de fata putin ..cam cum e acum :)

 

oricum , eu personal pe a mea as prefera sa o am putin mai inalta :) ..susp. sport de fabrica ,aia mai soft..deabi le intra cricu la astia de la vulcanizare sub masina...adica ridica putin de masina.

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.