Jump to content

Stie cineva masina asta?


CAR525tds

Recommended Posts

Daca cumperi o masina SH [si eu am cumparat numai SH] trebuie sa faci minim 2 lucruri.

- sa o verifici pina la nivelul propriei incompetente [unii sunt mai buni cunoscatori altii nu].

- sa o duci la reprezentanta pentru expertiza[la bmw de exemplu test elctronica+mecanica este aprox 180RON - fata de valoarea masinii merita sa risti banii astia pentru linistea ta].

 

Daca dupa cele doua verificari tu esti multumit atunci este ok - vei avea si o evaluare a costurilor iminente pe care cei de la reprezentanta ti le comunica in urma

testelor.

Asta nu te va scuti din pacate definitiv de eventuale surprize pe viitor [pe care le poti avea si dupa 2 zile dupa ce cumperi o masina noua, poate fi ea chiar si bmw].

 

Ai facut insa tot ce depinde de tine.

Ce ai spune daca te duci cu un prieten cunoscator, spune ca masina este buna, o cumperi iar dupa un timp ai ghinionul sa constati ca trebuie sa bagi bani multi in ea.

Ai regreta mult mai mult ca ai cumparat-o la sfatul lui decit daca te-ai baza pe tine si o analiza relativ neutra [reprez] si oricum bazata pe rezultate verificabile si nu pe impresii.

Comentariile bazate pe poze ref la nr de km nu cred ca pot fi demne de luat in considerare [fara ca sa ii supar pe cei care au facut asemenea predictii].

La masinile SH orice este posibil, chiar orice combinatie de bune si rele.

Cea mai mare parte din cele rele pot fi determinate in urma celor doua tipuri de teste, mai departe cum iti este norocul.

Sa ai noroc !

Succes!

 

p.s.

Daca cartea de service o iei de la tatal tau atunci poti sa crezi ca este reala- in rest nu are nici o valoare pentru ca nu ai de unde sa stii daca este contrafacuta sau nu.

Poate fi o masina proasta cu carte service foarte buna dar si invers - o masina foarte buna dar fara carte service.

Edited by bazil
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Comentariile bazate pe poze ref la nr de km nu cred ca pot fi demne de luat in considerare [fara ca sa ii supar pe cei care au facut asemenea predictii].

152087[/snapback]

 

Daca vede mai multe masini poate sa isi faca o imagine despre cum arata o masina raportat la nr de km. Evident ca nu este un indicator 100% valabil, dar tot te ajuta in luarea unei decizii.

 

----------

 

Dar problema cea mai mare nu cred ca sunt nr de km, "beleaua" ar fi sa fi fost accidentata si "cosmetizata" prin vre-un atelier...

 

Oricum sa nu iei in calcul o achizitie fara o verificare tehnica si electronica la un service serios, de preferinta la AB.

Link to comment
Share on other sites

se poate, dar nu e obligatoriu.

 

poate avea semnalizari galbene fata ( de fapt doar coltul farului) si albe in spate si lateral.

sau invers.

sau toate albe sau galbene.

152173[/snapback]

Nu se pun in fabrica decat ori toate albe ori toate galbene,daca sunt diferente si le-a pus el p-alea albe.

Link to comment
Share on other sites

Privind stopuri albe, galbene - voi nu a-ti atins niciodata masina ? [nu neaparat sa o faceti praf] - usoare incidente se pot intimpla oricui si nu cred ca sunt relevante.

 

Mitul masinii aduse de doar citeva ore din Germania nu cred ca este un atuu.

O cunostinta care traieste in Germania si-a cumparat masina rulata numai in Germania, doar de la dealer si dupa o luna la turatii mari ii intra greu in viteza.

 

Masina trebuie considerata la momentul cumpararii, istoria ei poate fi mai mult sau mai putin ascunsa.

Prin urmare cred totusi ca tot ce poti face este sa o analizezi prin prisma cunostintelor proprii si obligatoriu verificare la reprezentanta marcii masinii.

Mai este ceva - verifica cel putin pe Internet in site-ul Politie romane la masini furate - unii au avut si ghinionul asta.

Masina trebuie sa iti placa de la inceput cum arata - "sa fie dragoste la prima vedere "- daca nu, atunci nu are rost sa mergi mai departe cu analizele.

Atasat este un document creat de mine pentru a verifica masina la cumparare.

Poate ca este util si altora.

L-am creat pe baza experientei prorprii dar si citind din pataniile altora .

Lista este desigur perfectibila.

Nu iti fie rusine sa pui orice intrebare - o pui pe banii tai.

Succes !

testare_bmw.pdf

Edited by bazil
Link to comment
Share on other sites

N-am atins masina niciodata dar daca as atinge-o am casco la ea si le pun tot albe si originale,iar daca cel care o loveste nu si le pune tot p-alea originale, inseamna ca are o problema cu finantarea si deci masina poate avea parte de o ingrijire necorespunzatoare.
Link to comment
Share on other sites

Privind stopuri albe, galbene - voi nu a-ti atins niciodata masina [nu neaparat sa o faceti praf] - usoare incidente se pot intimpla oricui si nu cred ca sunt relevante.

Eu am spus doar ca pot fi mai multe cauze. Unele inofensive, altele mult mai grave, ca sa dezvolt putin. Tu daca ai vedea un far schimbat ti-ai zice in gand ,,probabil a atins-o usor, nu e cazul sa verific nimic mai mult!"? :blink:

Link to comment
Share on other sites

nu chiar...oricum trebuie sa le testezi inainte sa dai cu banu'n manta.

151959[/snapback]

 

 

pai si cum s-a descoperit ca avea 3 sute de mii de km? la o verificare computerizata la neste priceputi, nu?

 

 

Dupa seria de caroserie la Bavaria

152011[/snapback]

@CAR525tds: era o intrebare retorica, nu foarte subtila, tocmai pt a evita confuziile...(dar nu mi-a iesit... :) ) cu final mai mult dect anticipat de primul citat... :blink:

Edited by verssatu
Link to comment
Share on other sites

Mitul masinii aduse de doar citeva ore din Germania nu cred ca este un atuu.

O cunostinta care traieste in Germania si-a cumparat masina rulata numai in Germania, doar de la dealer si dupa o luna la turatii mari ii intra greu in viteza.

 

Masina trebuie considerata la momentul cumpararii, istoria ei poate fi mai mult sau mai putin ascunsa.

Prin urmare cred totusi ca tot ce poti face este sa o analizezi prin prisma cunostintelor proprii si obligatoriu verificare la reprezentanta marcii masinii.

Mai este ceva - verifica cel putin pe Internet in site-ul Politie romane la masini furate - unii au avut si ghinionul asta.

Masina trebuie sa iti placa de la inceput cum arata - "sa fie dragoste la prima vedere "- daca nu, atunci nu are rost sa mergi mai departe cu analizele.

Atasat este un document creat de mine pentru a verifica masina la cumparare.

Poate ca este util si altora.

L-am creat pe baza experientei prorprii dar si citind din pataniile altora .

Lista este desigur perfectibila.

 

 

Care mit ? Sunt la al x.. BMW adus de mine din Germania si nu am avut nici o problema majora ,se intimpla foarte rar sa iti pice o cutie de viteze sau altceva,eu prefer o masina care a rulat 150.000 in Germania ,decit la noi ,depinde si de sofer,daca o aduci tu personal nu se mai pune problema furata sau km. matrasiti,asta daca nu o iei de la un handler mai dubios ,oricum poti merge la o reprezentanta si sa o verifici , la noi multi vor masina buna ,full options,km.putini si cit mai ieftin ,nu poti sa le ai pe toate.

Link to comment
Share on other sites

Mitul masinii aduse de doar citeva ore din Germania nu cred ca este un atuu.

O cunostinta care traieste in Germania si-a cumparat masina rulata numai in Germania, doar de la dealer si dupa o luna la turatii mari ii intra greu in viteza.

 

Masina trebuie considerata la momentul cumpararii, istoria ei poate fi mai mult sau mai putin ascunsa.

Prin urmare cred totusi ca tot ce poti face este sa o analizezi prin prisma cunostintelor proprii si obligatoriu verificare la reprezentanta marcii masinii.

Mai este ceva - verifica cel putin pe Internet in site-ul Politie romane la masini furate - unii au avut si ghinionul asta.

Masina trebuie sa iti placa de la inceput cum arata - "sa fie dragoste la prima vedere "- daca nu, atunci nu are rost sa mergi mai departe cu analizele.

Atasat este un document creat de mine pentru a verifica masina la cumparare.

Poate ca este util si altora.

L-am creat pe baza experientei prorprii dar si citind din pataniile altora .

Lista este desigur perfectibila.

Care mit ? Sunt la al  x..  BMW adus de mine din Germania si nu am avut nici o problema majora ,se intimpla foarte rar sa iti pice o cutie de viteze sau altceva,eu prefer o masina care a rulat 150.000 in Germania ,decit la noi ,depinde si de sofer,daca o aduci tu personal nu se mai pune problema furata sau km. matrasiti,asta daca nu o iei de la un handler mai dubios ,oricum poti merge la o reprezentanta si sa o verifici , la noi multi vor masina buna ,full options,km.putini si cit mai ieftin ,nu poti sa le ai pe toate.

152309[/snapback]

 

Prima parte a textului apartine lui Bazil

Grozadan are dreptate ,sunt si masini noi, dai 60000 pe un BMW nou, si dupa 4-5 ani il vinzi cu 15.000

Link to comment
Share on other sites

Probabil nu m-am facut inteles - am vrut sa spun doar ca poti cumpara masina buna chiar daca nu o aduci personal din Germania.

Cei care aduc masini pentru vinzare cumpara de acolo masinile care sunt cele mai ieftine.

Revin - o masina SH nu poate fi comparata cu o masina noua - chiar daca are doar 20k, prin urmare trebuie deschisi ochii cit mai mari inaite de a o cumpara.

Cu cit verifici mai multe lucruri [motiv pentru care mi-am facut lista de verificari] cu atit poati avea mai putine surprize - nu conteaza daca este prospat adusa sau a fost rulata in Ro. Nu toti dau cu masinile in toate gropile - exista si oameni care au grija de masini.

Trebuie sa te uiti si la omul care vinde masina [desi uneori aparentele insala].

Este bine sa nu faci pe desteptu si sa il lasi sa vorbeasca singur despre masina.

Mai poti trage concluzii asupra sinceritatii - citeodata daca le pui o intrebare mai uita ce au spus mai devreme.

Link to comment
Share on other sites

Nu am zis sa ia masina adusa recent ,am zis sa merga personal ,este mai usor sa mergi cu cineva care a mai adus masini din Germania chiar daca mai cheltuie niste bani in plus,mai gasesti si la noi masini bune dar destul de scumpe, cine a dat 50.000 pe o masina nu o s-o vinda prea ieftin ,la revinzare mai usor vinzi o masina adusa de un an in tara decit rulata 4-5 ani la noi.
Link to comment
Share on other sites

Intr-adevar o mare parte din lucrurile de pe lista respectiva pot fi verificate la o intalnire la service cu vanzatorul, dar problema e ca nu o sa gasesti decat foarte rar , o persoana care in afara de o verificare service si un drive-test scurt , o sa piarda o zi intreaga numai cu tine ca ,posibil client ca sa bifezi cam tot ce e pe lista.

Pana la urma trebuie plecat de la premisa ca o masina SH..nu poate sa fie perfecta din toate punctele de vedere. Asta imi aminteste de ce i-a spus unui prieten un dealer BMW din Germania cand incerca sa mai traga de pret in jos la un 320d ca avea o zgarietura pe aripa ; i-a aratat showroomul si i-a zis "masinile noi sunt acolo"...Adica vrei sa iei o masina premium , care-a costat poate 30-40000 noua , cu 14-15000 si daca se poate sa aiba si 20 000 de km, nici o zgarietura, nici un zgomot, sa aiba si-o gramada de optiuni ....e cam vis. Intotdeauna undeva trebuie facut un compromis.

Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate in mare parte - dar daca nu cumperi de la vinzatorii de meserie atunci este mai usor de gasit.

Nu toate punctele de verificare sunt eliminatorii - pe cele mai grave insa le-am colorat cu rosu.

Eu am cautat masina peste doua luni [initial cautind numai masini recent aduse, apoi numai din Timisoara -unde si locuiesc] .

Verificarile din lista mea trebuie facute inainte de a merge la reprezentanta [acolo vei plati pentru ceea ce nu vezi sau stii tu] - ai exagerat desigur ca ia o zi. Cine este de buna credinta va accepta orice test, orice intrebare.

Daca nu, atunci mai exista o zi, va mai exista o alta masina !

Merita sa cauti pina cind esti multumit.

Nu sunt de acord cu atitudinea - masinile noi sunt acolo. In fond nimeni nu baga mina in buzunarul celuilalt.

Apropo, eu am vazut o masina care era ok la prima privire, motorul mergea bine dar avea pe ambele usi [pe o parte] niste zgirieturi destul de lungi [15cm] si adinci si o multime de lovituri de pietricele pe capota.

Mi-a spus ca se pot rezolva fara vopsirea usilor si a capotei.

I-am propus sa platesc eu refacerea si daca nu imi place cum iasa el ramine cu masina facuta [costul era sub 100Eu].

A motivat ca nu poate lasa masina in service pentru ca are neaparat nevoie de ea.

Am facut bine ca am refuzat ?? Eu spun ca da - am gasit una care are doar o mica indoitura pe bara [un sfert de unghie mica] si o urma de frecat pe bara spate [stearsa].

Unii vor spune poate - precis a fost vopsita - eu replic - daca o vopseam eu nu era acelasi lucru.

M-am convins ca nu a fost vopsita cautind in cele mai ascunse locuri - a fost doar bine intretinuta. Intimplarea a facut ca proprietarul sa fie unul ca si mine.

Aveti rabdare si va veti gasi masina care sa corespunda in cea mai mare parte cerintelor voastre.

Edited by bazil
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.