Jump to content

320D vs. 325xi


Mircea-Si

Recommended Posts

  • Replies 156
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Eu atata pot sa iti zic din punctul meu de vedere, nu da o masina manuala pe una automata. Crede-ma am trecut prin multe si eu cu automata dar dupa parerea mea chiar daca e o masina super usor de condus si nu mai ai treaba cu schimbatul ai multe sanse sa iti apara mici sau mari neplaceri din cauza cutiei chiar daca se afirma ca s-au schimbat filtre si ulei. Nu poti sa stii niciodata daca schimbul a fost facut la timp sau doar dupa ce a avut probleme caz in care s-ar putea ca acele probleme sa reapara si atunci e foarte nasol te duce la cheltuieli mari. In rest masina arata foarte bine din pozele prezentate si are destule dotari, dar oricum raman retinut in ceea ce privesc cutiile automate de pe E46. Edited by skorpyon
Link to comment
Share on other sites

Eu practic folosesc BMW doar in week-end, cat poate sa-mi consume ca ma duc cu nevasta-mea la piata si seara la club.....chiar nu conteaza. Oricum cu 320d aveam un consum mediu mixt de 7,5 cu aia daca o sa am 10 nu-i bai

Ce sa mai zic s-a pus pata ca draq....

Edited by Mircea-Si
Link to comment
Share on other sites

pentru o testare concludenta dute la un mecanic in care ai incredere , pe la serviceurile BMW o sa iti faca dauna totala si masina ta si orice masina , interesul lor acolo nu este sa fie obiectivi este sa faca bani , orice masina intra la test pe la ei iese cu deviz de la 100 de milioane in sus , sunt si cazuri pe forum concrete unde masini in stare aproape impecabila au ajuns pe la test la filaret si mai aveau putin baietii de acolo si ziceau ca e buna de dus la remat masina , la ei orice masina duci in orice stare e , din oficiu iti baga articulatia fata completa , placute / discuri , bujii , 1-2 injectoare , dupa caz daca e diesel sau nu turbina / fulia vibrochen etc

 

la BMW as merge doar pentru testarea erorilor pentru ca au testere cu softuri originale updatate la zi

 

325xi avand in vedere ca este si automata si Xdrive in oras la ore cu trafic intens o sa ajungi pe la 16 la suta cred eu , eu cu 325i manual am reusit sa scot consum la pompa in bucuresti 12.44 L la suta , dar atentie la mers normal si constant fara bruscari inutile

Edited by Acero99
Link to comment
Share on other sites

In legatura cu verificatul n-am de gand sa ma duc la vreun service sau reprezentanta, ca am si eu un atestat de electromecanic auto si mai sunt si inginer, stii cum e daca nu bate nu trancane merge lin nu scoate fum n-are erori in bord...nerge frateeee :thumbsup:

Intrebarea mea e daca e diferenta mare de performante, cum accelereaza 325xi ..cum se comporta in depasiri...etc

Cati din voi ar face schimbul asta?

Edited by Mircea-Si
Link to comment
Share on other sites

Da cutia automata e unul din motivele pt care vreau sa schimb masina , cu toate riscurile pe care le-a insirat colegul skorpyon...

Cand am luat masina am luat touring ca m-a batut nevasta la cap, nu pot sa spun ca nu-mi placea...cu timpul a inceput sa-mi placa foarte mult...

Edited by Mircea-Si
Link to comment
Share on other sites

Intrebarea mea e daca e diferenta mare de performante, cum accelereaza 325xi ..cum se comporta in depasiri...etc

Cati din voi ar face schimbul asta?

 

Diferenta mare intre ele nu este sa stii: 320d Touring 0-100 in 9,2s iar 325xiA in 8,6s iar pe reprize scurte 320d cred ca e mai rapid datorita cuplului. 325xi si Automat e o masina greoaie,un pic cam puturoasa datorita tractiuni AWD si cutiei automate,A si consuma dublu fata de 320d.Eu unul nu as face schimbul.Masinile d.p.d.v. al performantelor sunt cam la fel(exceptand viteza maxima) si atunci de ce sa merg cu 11% afara si 17-18% in oras cand pot merge la jumatate cu un 320d.

Daca vrei sa simti intradevar diferenta cauta un 325i manual cu tractiune spate.

Link to comment
Share on other sites

pentru o testare concludenta dute la un mecanic in care ai incredere , pe la serviceurile BMW o sa iti faca dauna totala si masina ta si orice masina , interesul lor acolo nu este sa fie obiectivi este sa faca bani , orice masina intra la test pe la ei iese cu deviz de la 100 de milioane in sus , sunt si cazuri pe forum concrete unde masini in stare aproape impecabila au ajuns pe la test la filaret si mai aveau putin baietii de acolo si ziceau ca e buna de dus la remat masina , la ei orice masina duci in orice stare e , din oficiu iti baga articulatia fata completa , placute / discuri , bujii , 1-2 injectoare , dupa caz daca e diesel sau nu turbina / fulia vibrochen etc

 

la BMW as merge doar pentru testarea erorilor pentru ca au testere cu softuri originale updatate la zi

 

325xi avand in vedere ca este si automata si Xdrive in oras la ore cu trafic intens o sa ajungi pe la 16 la suta cred eu , eu cu 325i manual am reusit sa scot consum la pompa in bucuresti 12.44 L la suta , dar atentie la mers normal si constant fara bruscari inutile

 

Offtopic:

 

Pai probabil chiar erau dauna totala.

N-am fost doar odata la BMW si am cerut verificare completa din punct de vedere mecanic si mi-au spus exact ceea ce trebuie nimic mai mult.De fapt eu cam asa procedez, ma duc la ei la verificare si la Ilie la schimbat(nu ca n-as avea incredere in Ilie doar ca mi-e cam lehamite sa ma duc pana in ciolpani pentru o simpla verificare). Iar Ilie poate confirma ca nu m-am dus sa schimb piese degeaba niciodata(evident ca in opinia multora poti sa mergi si cu amortizoare care curg sau altele, dar nu vorbim despre asta)

 

Cat despre tester, un GT1(se gaseste pe net) cu interfata DCAN(cam 4 milioane direct din china prin ebay) vede tot ce se poate vedea pe o masina pana in 2008-2009.

 

Ontopic:

 

Mie unul mi se pare suspect ca el vrea sa faca schimb cu o masina mai veche, cu un numar mai multi de kilometri, mai putin dodata. Si pentru ce? pentru 1000 de euro ?

Eu unul n-as face schimb-ul decat dupa o verificare foarte amanuntita.

 

Exemplu:

 

Eu unul din punct de vedere mecanic am masina in perfecta stare(estetic ma cam doare undeva, de asta am si vreo 4 julituri pe bara fata, etc) dar am un amic foarte bun(E90,2008 luata de noua) care schimba doar atunci cand pica ceva sau cand nu mai poate sa mearga efectiv cu ea(ca drept urmare a mers cu masina pana a ramas fara placute si exemple pot continua).

Chiar daca masina lui e mai noua ca a mea n-as face niciodata schimb cu el. Si ca el sunt marea majoritate.

Edited by siulian
Link to comment
Share on other sites

Diferenta mare intre ele nu este sa stii: 320d Touring 0-100 in 9,2s iar 325xiA in 8,6s iar pe reprize scurte 320d cred ca e mai rapid datorita cuplului. 325xi si Automat e o masina greoaie,un pic cam puturoasa datorita tractiuni AWD si cutiei automate,A si consuma dublu fata de 320d.Eu unul nu as face schimbul.Masinile d.p.d.v. al performantelor sunt cam la fel(exceptand viteza maxima) si atunci de ce sa merg cu 11% afara si 17-18% in oras cand pot merge la jumatate cu un 320d.

Daca vrei sa simti intradevar diferenta cauta un 325i manual cu tractiune spate.

 

E mai rapid 325-u din toate punctele de vedere sprint si reprize nu are cum sa fie mai rapid 320d din moment ce are si mai multi cai.325xiA e mai bun din orice pozitie fata de 320d la 400 de m il spulbera 2,5-u

 

parerea mea e ca merita acest schimb e si mai placut de condus 325-u suna motorul foarte frumos,singurul inconvenient e intretinerea taxe impozit consum etc,daca nu te uiti la bani ia 325xi n-o sa-ti para rau

 

daca il iei e bine sa schimbi uleiul in cutie ca nu stii ce e si cand a fost schimbat in rest baga-i benzina si da-i pedala.....

Link to comment
Share on other sites

@ siulian : dai un PM lui ntdone care a luat masina de la Stefan de pe forum ( 330cd FL ) , el este cazul concret care la filaret iau facut masina varza cu deviz de 120 de milioane daca tin bine minte , articulatia pe fata era schimbata de 1-2 luni in momentul cand sau dus cu ea la test si i-au spus ca e praf pe articulatie , ca vreo 2 injectoare sunt pe duca , ca fulia de la vibrochen trebuie schimbata si multe altele , aproximativ 90% din lista de "defecte" descoperita de baietii de la filaret era de domeniul SF

 

ontopic : am mers si eu cu 325xi automat si este mare mare diferenta fata de 325i manual , foarte "lesinat" motorul in configuratia asta Xdrive si cutie automata , masina pare greoaie , bine asta este o parere personala , daca vii de pe 320d orice 325i o sa ti se pare o mica racheta , impozitul este 930 ron pe an , o revizie completa costa 680 ron fara manopera , nu sunt preturi exagerate , se poate intretine exemplar masina cu eforturi financiare medii

Link to comment
Share on other sites

e 930 ron impozitul sau cu 10% reducere daca platesti integral pe tot anul

 

insa nu impozitul e problema , o sa simti consumul , acum depinde si ce benzina o sa bagi , eu folosesc de 2 ani de zile numai OMV Carrera 100 sau Petrom 99+

Edited by Acero99
Link to comment
Share on other sites

e 930 ron impozitul sau cu 10% reducere daca platesti integral pe tot anul

 

insa nu impozitul e problema , o sa simti consumul , acum depinde si ce benzina o sa bagi , eu folosesc de 2 ani de zile numai OMV Carrera 100 sau Petrom 99+

dupa cum ziceai ca, cosnumul nu te intereseaza, e un schimb avantajos, mai silentios , mai puternic, dotari mai multe..etc

Link to comment
Share on other sites

nu cred ca merita schimbul

 

daca masina ta e ok nu o schimba doar ca te ai plictisit tu de ea. probleme sunt si cu masinile diesel dar si la cele pe benzina depinde cum are fiecare grija de ea

 

orice poate sa pice oricand daca nu o ingrijesti cum trebuie

Link to comment
Share on other sites

@Acero: nu este chiar asa, sa stii.

 

Hai sa o luam cu inceputul.

Baietii au spus ca trebuiesc schimbate urmatoarele:

- bascula fata pt joc in pivot (basculele nu fusesera schimbate de 2 luni desi fusesera schimbate de cand fusese cumparata masina; Stefan nu a schimbat basculele si acum trebuie sa le schimb eu pt ca am joc in ambii pivoti);

- fulie vibrochen pt un mic joc: intre timp a capatat joc mai mare si am schimbat-o;

- ca am eroare pe o bujie: le-am schimbat pe toate dar am in continuare eroarea aia, probabil din releu....;

- prabriz putin ciupit: e in continuare si nu s-a extins;

- role intanzatoare: erau obosite si le-am si schimbat intre timp cu tot ce tine de curele, fulie etc....;

- senzor comutare clima auto int/ext: e in continuare acea eroare si trebuie sa schimb senzorul; e primul care se duce....traiasca praful de la noi;

- senzor capota (alarma): nu mai am eroarea aia...poate era doar praf/apa/etc.

 

Nu mai stiu dar parca baietii nu au dat chiar chix, oricum eu am verificat masina dupa la mecanicul meu (Marian) si a confirmat cele spuse de filaret. Bine, eu am mers la filaret cu o recomandare prin cineva tocmai ca sa imi spuna exact ce are masina(nu sa o cumpar mai ieftin cum probabil credea Stefan atunci) si se pare ca au fost destul de precisi.

 

Faptul ca Stefan impreuna cu tatal lui nu au vrut sa accepte realitatea este problema lor dar aceste piese au trebuit schimbate si le-am schimbat/le schimb.

 

Oricum, recomand sa mergeti unde aveti incredere in mecanici ca va spun "pe bune"...altfel, asa cum zic si ceilalti, trebuie sa schimby by default: articulatie fata, bujii, fise, fulie, rulmenti, turbine etc....

Link to comment
Share on other sites

E mai rapid 325-u din toate punctele de vedere sprint si reprize nu are cum sa fie mai rapid 320d din moment ce are si mai multi cai.325xiA e mai bun din orice pozitie fata de 320d la 400 de m il spulbera 2,5-u

 

Caii cacaii insa tu nu iei in considerare cuplul,tractiunea,greutatea si transmisia. Doi la mana cand spui SPULBERA ma face sa ma gandesc la cine stie ce racheta de sute de cai...

 

Intre un 320d manual RWD si un 325xi automat mare diferenta la accelerare si reprize nu este.

Link to comment
Share on other sites

acum, poate sunt eu carcotas si vreau sa fie totul perfect dar am preferat sa schimb tot ce dadea semne de duca din timp tocmai pentru a nu angrena si alte piese de "pe acolo".

am schimbat multe pe ea dar nu le enumar acum aici, oricum, urmatorul proprietar o sa fie fericit :)) Dracu stie cand si daca o mai dau ....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.