Jump to content

320D vs. 325xi


Mircea-Si

Recommended Posts

  • Replies 156
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

off : nu o da prea curand ca sa ii faci pe altii cu masina buna , si eu m-am linistit dupa ce am bagat in masinuta spre 3500 de euro in decurs de 1 an jumate si cand vine potentialul cumparator si ii spui cat de ingrijita e masina pe el il doare fix in fund de investitia ta , el vrea nu stiu ce jante sau nu stiu ce folie sau piele de o anumita culoare , daca aveti masini bune nu le vindeti de plictiseala ca s-au dus demult vremurile alea
Link to comment
Share on other sites

Si eu era sa cumpar un 325xi A e46 2002 anul trecut din Germania.Am mers patru persoane in masina si chiar nu m-a impresionat cu nimic masina.Nu are cuplu suficient ca sa ofere performante avand si cutie automata si tractiune integrala.M-am interesat si de un 325xi A pus spre vanzare de reprezentanta BMW din Timisoara dar cineva de acolo mi-a recomandat sa evit varianta asta cu tractiune integrala.Pana la urma am luat un 325i manual si parca e altceva.
Link to comment
Share on other sites

Eu nu mi-as cumpara automata pe motor mai mic de un 2.5i (limita inferioara) sau 2.0d.

Daca vorbim de x atunci vorbim de 3.0i sau 3.0d, din punctul meu de vedere.

 

Orice e mai mic deja devine fooooooarte plictisitor.

 

So size does matters...

Link to comment
Share on other sites

probleme la 325i multe dintre ele fiind probleme comune E46 :

 

- valva DISA ( 800 ron )

- flansa cardan ( 250 ron )

- bucsi diferential , 7 la numar ( aprox 800 ron toate )

- fuel tank ventilation valve ( 300 ron )

- debitmetru ( aprox 800 ron )

- daca se merge foarte des cu putina benzina in rezervor pica pompa de benzina

 

In principiu daca reviziile sunt facute la timp adica cel putin 1 data pe an si la un maxim sa zicem de 12-15.000 km masina se mentine in stare foarte buna , restul sunt consumabile care vrand nevrand oricum trebuie schimbate la un moment dat , daca o iei automata ai o grija in plus sa ii faci revizia la cutie adica ulei , filtru , soft .

Link to comment
Share on other sites

In principiu daca reviziile sunt facute la timp adica cel putin 1 data pe an si la un maxim sa zicem de 12-15.000 km masina se mentine in stare foarte buna , restul sunt consumabile care vrand nevrand oricum trebuie schimbate la un moment dat , daca o iei automata ai o grija in plus sa ii faci revizia la cutie adica ulei , filtru , soft .

Rezonabil.... si care-i treaba cu softul la cutie??

Edited by Mircea-Si
Link to comment
Share on other sites

cutiile automate moderne au la randul lor un calculator propriu pe care bineinteles ruleaza un software care controleaza diversi timpi de reactie , cum sa schimbe , cum sa retrogradeze in functie de pozitia pedalei electronice etc , softul asta si el ca orice soft este periodic revizuit si imbunatatit , de aceea cand se face o revizie la cutie este bine ca o data cu uleiul si filtrul sa se puna si ultimul soft disponibil pentru modelul respectiv
Link to comment
Share on other sites

@Mircea-Si: pentru mine conteaza sa imi placa sa imi conduc masina. Fac in jur de 600km/saptamana si doar in Bucuresti deci imi petrec ceva timp in ea. Momentan este mijloc de distractie, nu e doar o modalitate de transport deci da, cu cat mai mare si mai multi cilindri, cu atat mai bine.

 

Oricum, pentru x eu as alege ceva diesel pentru ca oricum nu ai cuplu foarte mare nici pe 3.0 si nu vei fi impresionat.

 

Eu recomand cu caldura un 3.0d, consum foarte bun cand mergi normal si performante OK atunci cand vrei...chiar si automata

Link to comment
Share on other sites

tine 2.0 pe lista de piese care pica ar mai ar fi de adaugat senzorii axa cu came,piesa cu tepi de la clima..

 

@ntdone senzorul AUC ala sa imi zici si mie dupa ce il schimbi daca se simte vreo diferenta,vad ca si la mine apare pe diagnoza

sa nu uit garnitura capac culbutori vas expansiune..

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

o revizie completa la cutie adica ulei - filtru - soft este undeva la 1000 ron , si este recomandat sa o faci intre 60.000 si 90.000km in functie de cat de agresiv conduci masina

Fuck....

 

b-490-rzv macar asta xi e ceva de capul lui iarna...sau nu stiu ca n-am condus. Al meu asta iarna a hibernat in garaj, n-aveam cauciucuri si chiar daca aveam imi era mila de masina...

Edited by Mircea-Si
Link to comment
Share on other sites

Fuck....

 

b-490-rzv macar asta xi e ceva de capul lui iarna...sau nu stiu ca n-am condus. Al meu asta iarna a hibernat in garaj, n-aveam cauciucuri si chiar daca aveam imi era mila de masina...

 

Intradevar, masina e buna iarna, dar si varianta 2wd se descurca bine cu cauciucuri in stare buna. Eu am 325ci, suspensie sport etc, dar nu am avut nici o problema iarna trecuta. Ce-i drept am fost foarte bland cu acceleratia si nu am mers pe drumuri inzapezite. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.