Jump to content

Cum se poate modifica ralanti-ul?


C_o_s_m_i_n

Recommended Posts

La imbinarea dintre filtru si tubul nr.10 (ce e prins pe caroserie). Acolo intre ele e o imbinare cu clema, dar nu prea face treaba si nu-l tine fix. Batea in draci. Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Aha , deci vibratile filtrului cauzate de tubul de admisie rigid, misca conducta 10 care face zgomot...am inteles acum. Se pare ca eu am rezolvat sa nu mai vibreze filtrul deci implicit nu a mai vibrat nici conducta 10 (asta e conducta pe unde intra aerul in filtru ?)

Cum ai pus silicon, ai dat jos filtrul sau numai capacul, parca ma tenteaza sa o siliconez si eu.

Link to comment
Share on other sites

Da, asa e.

Eu am lasat la loc tubul prins in ansamblul fata, am scos carcasa filtrului, am siliconat ambele capete ce se imbina si l-am impins la loc. L-am lasat la uscat pana a 2-a zi si gata.

Link to comment
Share on other sites

Gata! Am facut improvizatia 2.0. Rezultatul este pe masura :goodjob:

 

Operatia a decurs cam asa:

 

Am demontat plasticele din fata, am scos filtrul si am dat jos carcasa.

 

Pe sub carcasa exista niste mici "picioruse" formate din bureti autoadezivi (nu stiu daca sunt de noi sau au fost plasati de cei de la reprezentanta in perioada garantiei). Pe acestia am fixat niste mici benzi de cauciuc autoadezive. Acum carcasa calca pe ele si are mai multe puncte de fixare

 

In partea din fata la tubulatura, am scos ramasitele fostelor garnituri (niste mici benzi de cauciuc) si am pus acelasi benzi autoadezive de cauciuc pentru a etansa si pentru a amortiza eventualele vibratii.

 

Am montat totul la loc si gata.

 

Concluzii: Carcasa sta aproape fixa. Vibreaza doar 1-2 mm fata de 5mm. In interior este mai multa liniste si parca nici vibratii nu mai sunt.

 

Sa vedem cat rezista...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Am avut si eu vara asta problema de mai sus cu vibratia filtrului de aer, insa la mine a coincis cu un service, am banuit ca mesteru' nu a pus capacul la filtru cum trebuie sau a tras de el cand a dat sa scoata filtrul propriu-zis..

DescopĂŁr dupa ceva zile de mers la ralanti cu vibratiile alea stresante ca tamponul de cauciuc, cel din fata cu o piulita sus si una pe partea de jos era RUPT. Comand preveniv toate acele piese de cauciuc adica tamponul de cauciuc cu filet pe ambele capete si cele 2 flanse de cauciuc ptr celelalte 2 suruburi de prindere... cu tot cu piulite, cilindrii aia de metal din interior..tot . Toata afacerea vreo 60-70 de lei. Le-am montat ca nu mai suportam zgomotul ala, am incercat cu niste polistiren extrudat tot asa pus intre cutia filtrului de aer si contraaripa..acum uneori vibra alteori nu... in fine..montez toate piesele comandate..pornesc...tot vibra. Am desfacut tot, si cum spuneau si altii mai sus, am desfacut tubulatura pana la priza de aer din fata si am descoperit ca pe prima portinue de tubulatura cea din dreptul radiatorului si intrarea in filtru nu mai era stransa/fixa , jucau intre ele. AM PUS banda izolatoare 3M , pus la loc intra fest fara joc. Montez reponresc...totul OK .

Bafta la demontat-montat :thumbsup: !!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.