Jump to content

X5 motor schimbat la 20000 KM


975NGR

Recommended Posts

In primul rand va urez la toti de pe acest forum multa sanatate si fericire,sunt nou in bransa(ma refer la forum) asa ca nu va suparati pe mine daca mai am ceva "scapari" de la reguli,sau poate o sa dau prea multe detalii insa vreau ca cine citeste acest topic sa inteleaga perfect despre ce este vb.

 

Sunt mare fan si detinator de BMW-uri spun asta pentru ca am un seria 3 (320xd) din 2009 cumparat nou si in februarie 2011 mi-am cumparat si un X5 4,0(306HP),deasemenea nou (sa nu ma intelegeti gresit, nu vreau sa ma laud doamne fereste),am insa o problema si cum acest forum este dedicat BMW-istilor poate cineva ma ajuta cu un raspuns.

 

Este vb despre X5 ,la aprox 20000 de km am fost scadent la prima revizie (pentru ca am un stil de condus mai sportiv), dupa revizie l-am luat de la service(nu spun numele dealerului,INCA) am mers aprox 5-6 KM si mi-a aparut pe bord un indicator mare rosu ca nu mai am presiune la ulei si sa oprsec imediat ce este posibil,evident am oprit, insa eram deja intr-un sens giratoriu,motorul se oprise,i-am mai dat un start,a pornit,am iesit din sens dupa care a murit din nou,am chemat service-ul l-au luat tractat,i-au facut ceva teste,l-au desfacut si mi-au spus(si aratat de altfel) ca pinionul de la pompa de ulei a cedat,mai bine zis s-a invartit pe ax.

 

Desigur era destul de ingrijorator din 2 motive,1) motorul si masina sunt noi, 2) s-a intamplat imediat dupa revizie, acum nu vreau sa reclam nimic,poate am eu mai mult ghinion ca altii, insa de aici s-a lasat cu schimbarea pompei de ulei ,care desigur nu a mers si s-a trecut la etapa 2, SCHIMBAREA MOTORULUI.

 

In acest moment si in acest topic nu vreau sa reclam ineficienta service-ului, ca masina sta deja de 1 luna in service si ca nu am inca motor,vreau, daca are cineva bunavointa si s-a intamplat cu masina lui sau cunoaste vreo situatie asemenatoare( nu conteaza masina ci motorul) sa-mi spuna.

 

VREAU DOAR SA STIU DACA MAI ESTE CINEVA CARE CUNOASTE O SITUATIE ASEMANATOARE.

 

In speranta unui raspuns va multumesc,si inca odata va urez numai bine!

 

Best regards,

975NGR

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

salut , nu esti primul care pateste asa ceva stai linistit , recent un coleg cu X6 4.0d s-a dus la reprezentanta pentru ca ii suiera ceva la oglinda si dupa ce a luat masina la cativa km distanta i-a picat una din turbine , asa ca totul este posibil pe la noi
Link to comment
Share on other sites

Situatia e foarte grava din 2 motive:

1. E foarte grav daca motoarele de Bmw au ajuns sa cada dupa 20.000km..

2. E foarte grav daca cei de la reprezentanta unde ai facut revizia au sustras "din greseala" ceva piese de la masina, fapt ce a dus la schimbarea motorului..

Daca tot alegi sa faci revizia la reprezentanta, fa-o la Filaret, acolo poti sta langa masina pe toata durata reviziei. Si ar trebui sa le faci putin scandal celor care trebuie sa iti schimbe motorul, nu e normal sa stai sa astepti cu lunile pentru repararea unei greseli facute de ei. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Situatia e foarte grava din 2 motive:

1. E foarte grav daca motoarele de Bmw au ajuns sa cada dupa 20.000km..

2. E foarte grav daca cei de la reprezentanta unde ai facut revizia au sustras "din greseala" ceva piese de la masina, fapt ce a dus la schimbarea motorului..

Daca tot alegi sa faci revizia la reprezentanta, fa-o la Filaret, acolo poti sta langa masina pe toata durata reviziei. Si ar trebui sa le faci putin scandal celor care trebuie sa iti schimbe motorul, nu e normal sa stai sa astepti cu lunile pentru repararea unei greseli facute de ei. :rolleyes:

 

 

din ce spune colegul s-a produs nebunia din cauza pompei de ulei

crezi ca la piese nu exista si rateuri ? 0.000001 % dar exista

nu pune eticheta ca toatree BMW produse sunt niste gunoaie

Link to comment
Share on other sites

nu doar BMWul sta prost cand vine vorba de reprezentante in RO , o cunostiinta cu un ML cumparat de nou , pretul de achizitie fiind undeva la 80k euro , s-a dus la ei sa ii schimbe un bec de xenon care s-a ars , dupa ce a plecat la 10 min a intrat cutia de viteze in mod avarie si acolo a ramas , dupa vreo luna de asteptare i-au spus ca a venit alta cutie dar din pacate nu este cea corecta pentru masina lui si trebuie sa mai astepte , cand omul a inceput sa faca putin scandal sa ceara explicatii a fost luat peste picior de mecanicii minune de pe acolo cu texte de genul " cine te-a pus frate sa iti cumperi masina de 80k :rolleyes: "
Link to comment
Share on other sites

lasa ca mie mi-a venit DISA gresita de 3 ori , codul pe cutie era oke , codul de pe DISA era pentru 330i :thumbsup: , in acelasi timp cu mine cineva comandase o oglinda completa pt Z4 , ia venit omului un SURUB in cutie , fara nici o gluma , ditai cutia sigilata cu un SURUB in ea Edited by Acero99
Link to comment
Share on other sites

Dar NU a fost vina dealerului din Romania. De exp si eu stau de 2 luni ca sa vina volanul! A cui e vina? Si, mi-au trimis si mie alt ECU, desi au avut copia dupa talonul masinii!!! E vina dealerului din Romania?

 

 

da. e de vina cel care s-a ocupat de comanda ta

nu exista sa-ti vina alt cod in loc de cel comandat

sunt unii angajati la reprezezntante care se uita ca curca-n lemne in programe

bine si salariul/interesul lor e corespunzator

 

scuze de of

Edited by claudiuBWR
Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa reclami dealer-ul cu pricina la BMW AG si sa le ceri alta masina :rolleyes:

Teoretic asta ar fi solutia ideala pt pagubit, practic e mai greu.

 

O situatie in genul am avut eu la servici, am vandut un nokia unei cliente si dupa 4 zile a venit cu telefonul ca e mort. Vroia unul nou, i-as fi dat cu mare placere, acelasi lucru l-as si cerut si eu, insa eram acoperit de reguli sa il trimit in garantie si sa ii refuz dorinta.

Link to comment
Share on other sites

Daca in contractul de garantie nu scrie ca primesti masina la schimb, degeaba...

Perioada cat masina a stat in garantie la ei, se adauga la perioada initiala de garantie a masinii.

 

Ce s-a intampla la masina asta? Greu de spus. Sunt prea putine info ca sa ne putem da cu parerea.

 

In rest, nu mai panicati omul aiurea si hai sa gasim o solutie corecta, rationala, in concordanta cu legislatia de la noi si cu conditiile de garantie.

 

In primul rand trebuie facuta reclamatie SCRISA, atat la reprezentanta cat si la importator, dealer si obligatoriu la BMW AG pentru ca aia primesc si trateaza cu seriozitate aceste lucruri.

Reclamatia scrisa primeste numar de inregistrare si o sa aiba agatata de ea un intreg dosar cu toata desfasurarea reparatiei, termene, etc. Daca nu se respecta termenele legale, cand se face verificarea anuala ISO care este obligatorie, e de naspa rau.

Dar repet, reclamatie scrisa cu numar de inregistrare, indiferent de cat de miere sunt aia de la dealer.

Link to comment
Share on other sites

da. e de vina cel care s-a ocupat de comanda ta

nu exista sa-ti vina alt cod in loc de del comamndat

scuze de of

 

Claudiu, dupa cum stii foarte bine, daca faci comanda de ECU trebuie sa oferi mai mult decat codul produsului. Si mi-au cerut copie dupa talon si dupa buletinul proprietarului. Le-am trimis in copie (scanate) si au gresit o cifra in VIN-ul masinii. Deci, au trimis pentru alta masina!! Si am asteptat 2 sapt sa-mi retrimita piesa corecta (ECU) si sa faca ei anchete interne de ce, cum,cine a gresit (de la BMW AG). Asa ca ....

Link to comment
Share on other sites

Claudiu, dupa cum stii foarte bine, daca faci comanda de ECU trebuie sa oferi mai mult decat codul produsului. Si mi-au cerut copie dupa talon si dupa buletinul proprietarului. Le-am trimis in copie (scanate) si au gresit o cifra in VIN-ul masinii. Deci, au trimis pentru alta masina!! Si am asteptat 2 sapt sa-mi retrimita piesa corecta (ECU) si sa faca ei anchete interne de ce, cum,cine a gresit (de la BMW AG). Asa ca ....

 

 

deci e asa cum am spus ; ca e vina lor ;)

Link to comment
Share on other sites

din ce spune colegul s-a produs nebunia din cauza pompei de ulei

crezi ca la piese nu exista si rateuri ? 0.000001 % dar exista

nu pune eticheta ca toatree BMW produse sunt niste gunoaie

 

Tot mi se pare inacceptabil, chiar daca e vina pompei de ulei. Nu are cum sa cada dupa 20.000km, sa fim seriosi, este vorba despre o masina destul de scumpa nu de vreun entry-level de la chevrolet.

@sainz..o fi Filaret de 2 lei, dar pentru o revizie banala se poate duce acolo. Eu unul nu am incredere sa las masina nesupravegheata pe mana mecanicilor din reprezentante (se stie ca salariile lor nu sunt iesite din comun, iar o piesa din cand in cand le mai suplimenteaza si lor veniturile).

Link to comment
Share on other sites

ca este vina deal-ului daca a gresit o cifra

puteau macar sa-ti fac un discount pentru timpul pierdut

 

Claudiu, ori explic eu rau, ori tu nu pricepi nimic!! Am spus clar: DEALERUL A TRIMIS COPII SCANATE DUPA TALONUL MASINII SI ACTUL MEU DE IDENTITATE!!!

CARE cifra sa o greseasca DEALERUL?????!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Hai lasati balariile in pace, mie mi se pare destul de grava situatia in locul proprietarului as fi facut un mare scandal cu amenintari cu presa cu tot tacamul pana primeam ce vroiam eu. Doar asa se poate la noi...

 

Poate nu cu presa si amenintari, dar scandal cu siguranta as fi facut. Pentru o masina cu doar 20.000km schimbarea motorului mi se pare ceva FOARTE grav, as fi cerut o masina noua (daca este posibil). :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Claudiu, ori explic eu rau, ori tu nu pricepi nimic!! Am spus clar: DEALERUL A TRIMIS COPII SCANATE DUPA TALONUL MASINII SI ACTUL MEU DE IDENTITATE!!!

CARE cifra sa o greseasca DEALERUL?????!!!!!!

 

 

eu dincate stiu se face comanda pe codul produsului ;nu cu copii dupa talon

dar nu m-am lovit de comanda ecu si poate ma insel

mea culpa daca e asa

Link to comment
Share on other sites

Pentru o masina cu doar 20.000km schimbarea motorului mi se pare ceva FOARTE grav, as fi cerut o masina noua (daca este posibil). :rolleyes:

Nu te supara dar cati ani?!?

Exista un contract (certificat) de garantie. Deasemenea exista un cadru legal in Romania acordat cu legile UE. Doar in functie de astea poti cere inlocuirea produsului.

 

Ai citit in viata ta un astfel de contract? Ai idee, macar vag, care sunt conditiile in care se schimba integral produsul?

CU siguranta nu ca atunci nu mai spuneai asemenea lucruri.

 

Sa nu ma intelegeti gresti. Nu tin cu ursul dar oameni buni, suntem in Europa nu in Gibonia unde mergem sa facem scandal la modul mahalagistic si sa urlam ca lupul la Luna fara niciun rezultat.

Cel mai tare doare cand faci lucrurile cu cap, legal, scriptic si nu trancaneala inutila din gura.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.