Jump to content

X3 Vs. X5


lucian81v

Recommended Posts

Salut tuturor!

Ma gandesc ca in viitor sa achizitionez unul din cele doua de mai sus (sh, diesel) si deocamdata incep prin a-mi face temele.

As dorii pareri ale celor care au experiente cu ambelele modele.

 

Sunt interesat de diferentele care nu se pot citii pe o foaie sau observa cu ochiul liber.

De exemplu ma intereseaza intretinerea trenului de rulare, probleme ale cutiei si/sau transmisiei, alte probleme.

Care sunt diferentele fcl/nfl si mai ales ce probleme au aparut/disparut.

 

In afara de asta m-ar mai interesa:

- comportamentul pe strada: etajarea cutiilor, comportamentul in curbe si confortul suspensiilor standard

- daca motorul 2.0d se comporta mult mai slab pe x3 fata de seria 3.

- daca motorul 3.0d se comporta mult mai bine pe x3 fata de x5

- daca manualele sunt mai obositoare pe suv decat pe sedanuri

- diferente intre x-drive-uri

- probleme x-drive in cazul resoftarii motorului 2.0D.

- ORICE alte argumente care nu deriva direct din citirea fiselor tehnice ale celor doua.

 

 

Eu inclin spre X3 datorita motorului de 2.0 de care deocamdata sunt multumit pe actualul e46. Dar daca se dovedeste a fi insuficient pentru mine si trebuie sa trec la 3.0d, atunci parca nu are rost sa iau tot x3... insa ochiometric si din ce am mai citit, intretinerea/reparatiile par a fi semnificativ mai scumpe la x5, asa ca inapoi la x3...

 

MULTUMESC ANTICIPAT TUTUROR CELOR CARE MA VOR AJUTA.

Link to comment
Share on other sites

Ce pot sa-ti spun e ca pentru mine X3 3.0d e o masina de care am fost super multumit pana acum. Am 80.000km cu el (facuti in 2 ani strict in Romania) si singurele cheltuieli pentru mine cu masina au fost asigurari, motorina si un schimb de placute fata-spate (am luat-o cu pachetul de revizii pana la 100.000).

 

In afara de faptul ca e pe departe cea mai fiabila masina pe care am avut-o pana acum, nici la celelalte capitole nu sta rau. Motorul trage decent, e super silentios pt un diesel, consuma chiar putin pt gabaritul ei, se conduce excelent comparativ cu orice alt mini-suv.

 

Eu unul nu am cum sa ma declar decat mega multumit de masina pana in prezent.

Link to comment
Share on other sites

Conteaza mult bugetul si posibilitatea de a intretine masina corespunzator.

 

Dintre x3 si x5 as alege x5-ul,este mai spatios,conceptie mult mai noua,2 cilindri in plus,100% o gasesti cu transmisie automata,piele,xenon,scaune incalzite,pdc,comenzi volan,,etc etc.

 

In fond dif de consum intre un 3.0d si un 2.0d in regim mixt este cam de 2.5L

 

Totul tine de buget,daca iti permiti cumpara x5.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc de reply-uri.

@ionut_marius cam asta vreau sa aflu: daca imi permit x3 sau x5, de asta intreb de defectiunii curente.

La e46 le stiu si mi-am asumat riscul.

 

Ultima tendinta a mea x3 cu 3.0d... parca x5 nu prea e de nasul meu, cel putin deocamdata.

Edited by lucian81v
Link to comment
Share on other sites

Dupa ce am citit topicul cu impozitul cred ca NICI UNA NICI ALTA... nu ca nu as putea sa platesc impozitele care se prefigureaza dar mi se pare aberant.

 

Incep sa ma gandesc iar si din ce in ce mai serios sa o tai din tara asta, care imi place ca tara dar nu cred ca se mai face bine vreodata!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Diferenta o face impozitul auto, la X3 2.0D este 180ron /an, iar la x5 3.0d 2160 ron, totusi esti in romania, nu stiu cat conteaza cati cai ai sub capota , oricum nu ai unde sa-i simti!! Eu am trait 11 ani in occident , foloseam intradevar masini puternice dar distantele erau calculate in minute, la noi kilometri sunt ore! Concluzie ; cumpara-ti o masina pe gustul tau si nu platii bani aiure ca nu ai pt ce!
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

nu stiu catre ce ani de productie te orientezi, dar evita X3 3.0d automat din 2000-2003... cutia cam pica la alea.. cam ca la tot ce era 3.0d din anii aia.

Si eu zic sa eviti X3 din perioada 2000-2003, cu atat mai mult cu cat nici macar nu se fabricau pe vremea aia.....primul

X3 a iesit in lume la sfarsitul lui 2003! :hyper:

Link to comment
Share on other sites

Eu nu inteleg de ce va plangeti atat de mult de impozit...sau de ce se plang unii zicand ca la 2.0d e aprox 200 ron iar la 3.0d e 2200 ron sau cat e.

Pai asta e marea problema pentru care nu va luati 3.0d sau pentru care sa nu luam 3.0d ? Pai eu bag lunar motorina de cam 300 E...si chiar nu-s plin de bani...si daca bag lunar motorina de 300 E...si care mai baga, e chiar atat de mult sa platesti 2200 ron impozitul la un motor asa superb ca 3.0d ? Eu n-am luat 3.0d ca m-am gandit la alte cheltuieli de intretinere, poate mai scumpe (daca sunt, posibil sa gresesc) si/sau la consumul mai mare (ca fac 40 - 50 de mii km/an) ...desi nu cred ca-i foarte mare consumul la 3.0d ...dar nu ca nu mi-am luat 3.0d din cauza impozitului ...e absurd sa te vaiti de 2200 ron/an la o asemenea masina :)

Link to comment
Share on other sites

e sa fim seriosi, se plang de impozite si super milionarii in euro de isi fac offshore si private banking, mai ales cand nu ii vezi rostul, ca sa nu mai vorbim de principiile pe care e asezat..

dapoi cineva care are niste banuti sa isi cumpere si el o masina SH...

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Eu nu inteleg de ce va plangeti atat de mult de impozit...sau de ce se plang unii zicand ca la 2.0d e aprox 200 ron iar la 3.0d e 2200 ron sau cat e.

Pai asta e marea problema pentru care nu va luati 3.0d sau pentru care sa nu luam 3.0d ? Pai eu bag lunar motorina de cam 300 E...si chiar nu-s plin de bani...si daca bag lunar motorina de 300 E...si care mai baga, e chiar atat de mult sa platesti 2200 ron impozitul la un motor asa superb ca 3.0d ? Eu n-am luat 3.0d ca m-am gandit la alte cheltuieli de intretinere, poate mai scumpe (daca sunt, posibil sa gresesc) si/sau la consumul mai mare (ca fac 40 - 50 de mii km/an) ...desi nu cred ca-i foarte mare consumul la 3.0d ...dar nu ca nu mi-am luat 3.0d din cauza impozitului ...e absurd sa te vaiti de 2200 ron/an la o asemenea masina :)

 

 

N-am inteles nimic. Bine, tu stii in forul tau interior ce-ai vrut sa zici, insa pe sticla a iesit ceva... metaforic.

 

Pe de alta parte, va spun celor care bateti campii ca NU e mult un 22-24 de mils impozit la o masina de 3000 ca... bateti campii tupilati in lesia calduta a propriei multumiri ca nu-i dati voi, pentru c-ati ales inteligent si aveti motoare mici ca v-ati gandit "la consum".

 

Pentru CA NU SUNT DOAR 22 DE MILS. Ca sa dam curati aia 22 de mils la impozite la rable, tre' sa catigam cu vreo 40% (minim) mai mult mai dragilor, hai hai. Ca deh, celelalte taxe/impozite nu se iegzista la baEtii destepti.

 

M-ati spart, toti suntem milionari excentrici si cu bun gust, insa, daca va caut in rezervor, v-a ruginit plasticul ala la 15 litri.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nu m-am suparat, dar toata treaba asta imi aduce aminte de basmul ala cu copchilu care n-a muncit niciodata, pana cand l-a trimis tacsu la munca. de mila, masa i-a dat ea un ban, sa nu care puiu cu spatele. s-a dus asta mandru la tacsu: tata, tata, iata, am muncit, asta e banu' care l-am castigat. Tacsu, circumspect, zice ia da-la-ncoa, sa-l vad si io. Il ia si iute il arunca-n soba. La care asta mic, zambind: da de ce ai facut asta? Si tacsu: pentru ca nu e muncit de tine, ma.

 

Asa ca pleaca ala mic si munceste si el o zi si castiga un ban si vine rupt si mandru la tacsu: iata, pe asta l-am castigat io. Si tacsu iar i-l arunca-n soba. Evident, dupa asta a sarit in foc, sa-l scoata.

 

Ca tot e vremea basmelor de craciun

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

si ON topic: pentru o magaoaie de peste 2 tone macar teoretic un motor de 2 litri pare subdimensionat si mai "chinuit". Daca intradevar diferenta de suma de platit la impozite nu e o problema, orienteaza-te catre un X3 de 3000 diesel.

E si mai "limuzina" decat X5 (sta mai bine pe sosea), oricum n-o sa-l scoti pe coclauri, e mai usoara, consumul chiar nu e mare visavis de ala de la 2 litri, spatiul interior e arhisuficient.

 

Eu nu am auzit decat de bine de la posesori, si Drive nu e singurul care are modelul asta. In momentul acesta, daca ar fi sa-mi iau alta masina, 100% as opta catre un X3 3000d, cu cat mai multe optionale. A, si automat. :)

Costurile cu intretinerea motorului (presupunand ca e in toate mintile) is cu vreo 3 mils mai mari la revizii fata de ala de 2000, iar daca ne referim la bucsarie si altele de gen, la astea e evident ca nu-i nicio diferenta.

 

Pe de alta parte, daca tot vrei s ate bucuri, SD-ul este o MINUNE :p

Link to comment
Share on other sites

Daca nu vrei racheta, 2.0d e suficient pt 2 persoane. Cand ai masina plina cu 4+bagaje, adio reprize (vers.de 150cp). de 2000 ron pe an diferenta fata de impozitul la 3000cmc faci o revizie si mai schimbi si ceva piese.

 

Daca vrei rafinament, alegi 3.0d

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.