Jump to content

Bmw E90 320d - turbina


Recommended Posts

In legatura cu un BMW E90 320D

an 2005

 

venind de la mare , aud un vajait incet sub capota... incet incet si apoi mai strident; am oprit si am constatat ca doar in ture peste 1500 incepe sa vujuie ( si se aude din zona turbinei )

ciudat e ca masina nu scoatea fum deloc

 

am plecat la drum inca vreo 130 de km sa fiu mai aproape de casa , mers asa cu 70-90 km/h si apoi m-am oprit si am fost tractat cu sufa.

 

din cand in cand mai porneam motorul sa am servo pe frana; aproape de casa la un semafor am pornit motorul si deodata a inceput sa scoata incet incet fum alb si am oprit`o

 

deci ca pana la urma e turbina.

 

 

AS vrea un sfat ce sa fac:

 

turbina din cate am inteles e mitsubishi

 

1. A mai reconditionat cineva aceasta turbina?

am intrebat la 3-4 firme care recontionau ( doar garret ) , si mi-au zis ca mitsubishi mai mult de 3-4 luni nu tine si unde am gasit a fost 18 mil

deci nu e prea convenabil

 

2. Sa caut o turbina second ? care e intre 350-500E

 

Stiu ca mai este varianta cu turbina noua care sare de 1000E dar nu o iau in calcul momentan.

Link to comment
Share on other sites

nu stiu in ce masura te ajuta o turbina second.

nu stii cat te tine, daca o reconditionezi macar ai garantie, o oarecare siguranta.

 

 

la cati am intrebat nu mi a garantat nici unu mai mult de 5 luni ca tine... ( nu prea as merge pe varianta asta ... tinand cont ca nu mi au spuns 1 2 persoane , 5-6 oameni care recontioneaza si au avut treaba cu asta ceva. ) si chestia e ca la recontiditionare mitsubishi am inteles ca piesele nu sunt tot timpu noi pt ca nu se prea gasesc fata de cele de la garret care sunt noi.

 

merge si second dar trebuie verificate sa nu aive joc in bucsi si sa aive aripioarele intregi

nu stiu cum o pot verifica daca eu o cumpar pe curier.. cred ca tre sa merg pe incredere...

 

daca are cineva de vanzare turbina second astept oferte pe PM.

Link to comment
Share on other sites

nu stiu in ce masura te ajuta o turbina second.

nu stii cat te tine, daca o reconditionezi macar ai garantie, o oarecare siguranta.

 

Garantia e cam pe ...vorbe!! Daca pica, nu o sa-ti dea nimeni alta in loc!! Crede-ma!

O turbina second este ...loterie! Te poate tine la fel de bine cum poate pica rapid. Nu stii de unde este si nici in ce conditii a lucrat!

Apoi, reconditionarea unei turbine nu e complicata; dar ce te faci cu echilibratul ei? Utilajul pentru echilibrarea unei turbine costa enorm si nu il are nimeni din cei care reconditioneaza prin garaje! Deci ....

Eu nu-ti recomand decat una NOUA, cu factura si garantie. Atunci STII ce cumperi si garantia va fi REALA!

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Daca nu ma insel pe 320d a fost o perioada in care s-au montat paralel atat turbine mitsu cat si garett. Incearca sa cauti un garett, nu ca ar fi poate mai bune dar macar gasesti piese mai usor si cred ca si mai ieftine.

 

eu la cine am intrebat, mi au zis ca nu se poate decat mitsubishi pt ca asa vin toate... garret nu se poate pune...

 

stii pe cineva care a pus garret ?

 

Garantia e cam pe ...vorbe!! Daca pica, nu o sa-ti dea nimeni alta in loc!! Crede-ma!

O turbina second este ...loterie! Te poate tine la fel de bine cum poate pica rapid. Nu stii de unde este si nici in ce conditii a lucrat!

Apoi, reconditionarea unei turbine nu e complicata; dar ce te faci cu echilibratul ei? Utilajul pentru echilibrarea unei turbine costa enorm si nu il are nimeni din cei care reconditioneaza prin garaje! Deci ....

Eu nu-ti recomand decat una NOUA, cu factura si garantie. Atunci STII ce cumperi si garantia va fi REALA!

Bafta!

 

pai daca un reconditionat e 18-20 de mi ma gandesc ca au si masina de echilibrat... ( ma gandesc ) , aia care fac reconditionare in 7-8 mil poate nu au dar la 18-20.. mi se pare cam mare diferenta ... ma gandesc ca e diferenta si de calitate.... sau nu ?

 

azi am auzit la un prieten din bacau ca a pus turbina de 320d E46 ( cea de 150 ) pe E90 asta de 163 de cai ... si cica se potriveste si merge bine... ? /:)

 

 

si alta varianta la care m-am gandit e o turbina custom cu soft... ? ar fi ceva de ea oare ?

Link to comment
Share on other sites

Tu vrei sa-ti REPARI masina, sau sa faci experiente? Eu (si alti colegi) tocmai ti-au spus ca una reconditionata nu va tine mult si ai aruncat banii pe geam, iar tu vrei una hibrid plus un soft mai agresiv!!!!!

Incearca! Sunt banii tai! Oricum, tinem topicul deschis; in toamna postezi iar cu aceeasi problema!:LMAO:

Link to comment
Share on other sites

Tu vrei sa-ti REPARI masina, sau sa faci experiente? Eu (si alti colegi) tocmai ti-au spus ca una reconditionata nu va tine mult si ai aruncat banii pe geam, iar tu vrei una hibrid plus un soft mai agresiv!!!!!

Incearca! Sunt banii tai! Oricum, tinem topicul deschis; in toamna postezi iar cu aceeasi problema!:LMAO:

 

Nu am zis ca vreau sa fac experimente vreau doar sa aleg o varianta de mijloc, nu am scris " ma duc maine sa mi comand turbina hybrid " am pus doar o intrebare poate sunt altii care au facut

 

e reconditionata cu piesa la schimb

nu am inteles ? cum adica reconditionata cu piesa la schimb.

Link to comment
Share on other sites

Nu am zis ca vreau sa fac experimente vreau doar sa aleg o varianta de mijloc, nu am scris " ma duc maine sa mi comand turbina hybrid " am pus doar o intrebare poate sunt altii care au facut

 

 

nu am inteles ? cum adica reconditionata cu piesa la schimb.

 

adica vine originala cu piesa veche la schimb si turbina pe care o primesti este reconditionata ( se pastreaza doar carcasa se la cea veche )

Link to comment
Share on other sites

adica vine originala cu piesa veche la schimb si turbina pe care o primesti este reconditionata ( se pastreaza doar carcasa se la cea veche )

 

tu vorbesti de turbina care o vinde si groza dan ?

 

pai asta care i treba ca acelasi lucru il fac cel de la recontionari cu 20 de mil iti schimba tot in ea si doar carcasa o pastreaza ... e cam acelasi lucru... ? nu ?

 

nici turbina cumparata noua cu factura nu e noua ? :) ciudat.

Edited by torelo
Link to comment
Share on other sites

tu vorbesti de turbina care o vinde si groza dan ?

 

pai asta care i treba ca acelasi lucru il fac cel de la recontionari cu 20 de mil iti schimba tot in ea si doar carcasa o pastreaza ... e cam acelasi lucru... ? nu ?

 

nici turbina cumparata noua cu factura nu e noua ? :) ciudat.

 

Nu prea cred!! Reconditionarea din garajele din Bucurestii Noi nu au nicio legatura cu ce aduce GrazaDan.

Link to comment
Share on other sites

tu vorbesti de turbina care o vinde si groza dan ?

 

pai asta care i treba ca acelasi lucru il fac cel de la recontionari cu 20 de mil iti schimba tot in ea si doar carcasa o pastreaza ... e cam acelasi lucru... ? nu ?

 

nici turbina cumparata noua cu factura nu e noua ? :) ciudat.

 

nu stiu ce vinde groza dan

dar o sa-ti ofere tot o turbina reconditionata

nu este acelasi lucru o turbina reconditionata in conditii de fabrica cu una asa zis reconditionata in Romania sau aiurea

la turbina care vine originala ai garantie 18-24 luni fara limita de km

la aia din Ro cat ai garantie ?

 

vezi poza

L.E.

inca ceva daca iti cumperi turbina achizitioneaza si kit-ul de instalare care nu vine cu turbina si fara de care la montaj nu beneficiezi de garantie :)

Edited by claudiuBWR
Link to comment
Share on other sites

Salut,

Aici ai un link cu coduri de turbine de la BMW: http://www.dieselevante.it/turbochargers.asp?idmarca=79&idcat=2

Sper sa iti fie de ajutor, poate este mai bine sa iei una noua, desi se mai gasesc "aproape noi" sau noi pe ebay/amazon la 800-900$/E.

Pe lete formumuri se spune ca cea de la 330/530d este cea mai buna turbina pentru autoturisme.

Link to comment
Share on other sites

Mda, m-a lasat si pe mine turbina in drum spre Tm. Cu ulei schimbat cu piese, filtre etc, cum se schimba la firma care reprez BMW costa aproape 2000 euroi....deja concediul devine un lux indepartat :frantics:

 

apropo, ca simptome la pornire subit a inceput sa suiere, mai ales cand ajungeam pe la 1900 ture. Nu mai avea putere, greu trecea de 100 km/h, deci nu puteam sa ma bag in vreo depasire nici la viteze mai mici. Am mai mers cam 150 km mai cu 80-100 si pe urma dupa inca cateva opriri am dus-o direct in service. deja scotea un fum alb serios.

Edited by zorin70
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.