Jump to content

525 d 2002 INJECTOARE


Recommended Posts

Cum se mareste cantitatea de motorina din injectoare?Lucrurile sunt mult mai complexe ,trebuie vazut motorul ca un intreg nu pe componente....vrei sa maresti debitul trebuie sa maresti timpul injectiei care este proportionala cu recircularea gazelor,care la fel este proportionala cu admisia care la randul ei este pro cu evacuarea,turbina are geometie variabila ....etc O rescriere a mapei de injectie car la noi se numeste chiptuning POATE mari puterea motorului ,dar nu cu mult ,parerea mea este ...vrei putere la motor...kit de turbocompresor si poti face masina de 1000 de cai....chiptuning 15-20 de cai pe arbore aprox 10-15 pe roata ,greu sesizabil....
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pe diesel 1000 de cai? :) :blink:

Normal ca o supraalimentarea prin turbina sau compresor mecanic e o adevarata sursa de putere insa nu numai kitul in sine trebuie achizitionat.

Transmisia, suspensia, sistemul de franare, etc tb schimbate si ele.

 

Eu am spart diferential pe 535i de la forja fara sa am nimic facut la motor, motorul avand standard 245 cp. Daca as fi avut turbo chiar ca-l faceam praf de mult...

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Pe diesel 1000 de cai? :) :blink:

Normal ca o supraalimentarea prin turbina sau compresor mecanic e o adevarata sursa de putere insa nu numai kitul in sine trebuie achizitionat.

Transmisia, suspensia, sistemul de franare, etc tb schimbate si ele.

 

Eu am spart diferential pe 535i de la forja fara sa am nimic facut la motor, motorul avand standard 245 cp. Daca as fi avut turbo chiar ca-l faceam praf de mult...

282586[/snapback]

Logic, iti dai seama ca am exagerat la un diesel,dar am exagerat pentru a pune in evidenta cat de nesimnificativ sunt 15 cai pe roata,cu riscul de a face modificarea injectiei .....avand in vedere combustibilul din RO...

Edited by Rasvan
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
si eu mi-as dori sa stiu exact. pot spune ca stiu de 150 mii.. dar de restu care or mai fi ei nu stiu si nu pot fi sigur. eu suspectez ca mai are vreo 50 in plus. oricum injectoru pe care l-am schimbat acuma nu avea saiba de cupru din capat, semn ca a fost umblat la el pe la vre-un priceput. plus ca avea niste rugina pe el. mie mi-e teama si de altceva.. fostul proprietar lasa masina la mecanic sa i-o repare .. si cum traim in romania va inchipuiti ce combinatii se pot face cand ai o masina cate 2-3 zile pe mana...
Link to comment
Share on other sites

azi am mai schimbat un injector (al 3lea) ca tremura ca toti dracii. s-a rezolvat totu bine. ma costat 1100 ron la AB. pana la urmatorul va salut

293931[/snapback]

Reply tau m-a facut sa ma duc azi la o curatare de injectoare.Desi nu am avut nici o problema la ele am facut preventiv.Se leaga un aparat pe tur si retur la motorina ,se deconecteaza pompele si se lasa sa mearga cam jumate de ora cu ceva solutie concentrata.Sincer la mine am observat ca parca s-a diminuat zgomotul motorului dar altii ziceau ca si trepidatiile de la relanti inceteaza.

Link to comment
Share on other sites

e posibil la mine sa fie un caz ceva mai deosebit... in orice caz cand iti pica un injector iti tremura toata masina, hainele de pe tine, schimbatoru se misca in toate partile.. e urat. acuma merge sublim.

 

mai e totusi un mare semn de intrebare. cand o pornesc la rece dimineata imi vibreaza masina puternic iar dupa 10-15 secunde isi revine si merge normal.

 

alta problema e ca turbina e cam obosita si imi cam suiera si din cauza asta se pare ca presiunea de admisie a aerului nu este suficienta iar motorina nu arde complet. rezultatul este fum negru pe esapament. nu mai astept si imi cumpar o turbina din germania, o sa o schimb sap viitoare... dar ma intreb: daca nu-mi arde motorina complet, e posibil sa se faca depuneri sau ceva pe capul injectoarelor si din motivu asta sa-mi pice?

Link to comment
Share on other sites

la acelasi lucru ma gandeam si eu :blink:. maine dau si eu o fuga la AB pt filtrul de la epuratorul de gaze. valva EGR am verificat-o cand am schimbat injectoru. era murdara dar nu in exces. am inteles ca nu e cazu sa o curat ca se murdareste la loc. am scos furtunu care vine de la intercooler si am rugat pe mecanic sa se uite la valva in timp ce eu apasam pedala de acceleratie (valva EGR nu se deschide la relanti) si mi-a confirmat ca presiunea gazelor de evacuare deschidea valva. costa 5 mil la AB si nu e cazu sa o schimb. in schimb epuratorul de gaze am fost nevoit sa-l dau jos deoarece am gasit ulei langa el pe capac si am crezut ca pierde pe acolo. de fapt nu pierdea iar uleiul ramas acolo era ulei curat nou nout. cu ocazia asta am putut sa constat ca filtrul care vine acolo (un fel de sita cilindrica) era imbibat cu o mazga neagra (as fi vrut sa spun ca era ulei dar era prea murdar). am cautat acuma pe forum de ce imi da fum negru si am vazut ca filtrul epurator ar putea fi una din cauze. la cum se prezinta el la mine sigur e asta (ar putea fi si din turbina dar asta e alt caz si nu se dicuta pe topicu asta) Edited by B.M.W.
Link to comment
Share on other sites

Reply tau m-a facut sa ma duc azi la o curatare de injectoare.Desi nu am avut nici o problema la ele am facut preventiv.Se leaga un aparat pe tur si retur la motorina ,se deconecteaza pompele si se lasa sa mearga cam jumate de ora cu ceva solutie concentrata.Sincer la mine am observat ca parca s-a diminuat zgomotul motorului dar altii ziceau ca si trepidatiile de la relanti inceteaza.

294780[/snapback]

 

ce tip de injectie ai la masina ta?

Link to comment
Share on other sites

e posibil la mine sa fie un caz ceva mai deosebit... in orice caz cand iti pica un injector iti tremura toata masina, hainele de pe tine, schimbatoru se misca in toate partile.. e urat. acuma merge sublim.

 

mai e totusi un mare semn de intrebare. cand o pornesc la rece dimineata imi vibreaza masina puternic iar dupa 10-15 secunde isi revine si merge normal.

 

alta problema e ca turbina e cam obosita si imi cam suiera si din cauza asta se pare ca presiunea de admisie a aerului nu este suficienta iar motorina nu arde complet. rezultatul este fum negru pe esapament. nu mai astept si imi cumpar o turbina din germania, o sa o schimb sap viitoare... dar ma intreb: daca nu-mi arde motorina complet, e posibil sa se faca depuneri sau ceva pe capul injectoarelor si din motivu asta sa-mi pice?

294791[/snapback]

 

Nu ar fi rau sa verifici furtunele de vacuum.

S-ar putea sa ai surpriza ca unul sa fie spart si de aceea sa iti trepideze masina.

Link to comment
Share on other sites

masina nu mai imi trepideaza decat acuma mai nou cand o pornesc la rece dimineata imi trepideaza in primele 10 secunde. care sunt furtunurile de vacuum la care te referi? daca sunt cumva cele care baga aer dinspre turbina sa sti ca m-am gandit si la alea sa le verific si nu au nimic
Link to comment
Share on other sites

masina nu mai imi trepideaza decat acuma mai nou cand o pornesc la rece dimineata imi trepideaza in primele 10 secunde. care sunt furtunurile de vacuum la care te referi? daca sunt cumva cele care baga aer dinspre turbina sa sti ca m-am gandit si la alea sa le verific si nu au nimic

295140[/snapback]

unul din furtunase pleaca din dreapta motorului(daca privesti din fata masinii) de sub galerie si trece peste motor si intra in butoiasul acela negru din stanga motorului(langa turbo).

celalalt pleaca din butoiasul acela negru de langa turbina si trece rin partea de jos a motorului.

Link to comment
Share on other sites

masina nu mai imi trepideaza decat acuma mai nou cand o pornesc la rece dimineata imi trepideaza in primele 10 secunde. care sunt furtunurile de vacuum la care te referi? daca sunt cumva cele care baga aer dinspre turbina sa sti ca m-am gandit si la alea sa le verific si nu au nimic

295140[/snapback]

 

ar trebui sa verifici si racordurile flexibile de la esapament si tampoanee de la motor pt trepidatii.

Link to comment
Share on other sites

masina nu mai imi trepideaza decat acuma mai nou cand o pornesc la rece dimineata imi trepideaza in primele 10 secunde. care sunt furtunurile de vacuum la care te referi? daca sunt cumva cele care baga aer dinspre turbina sa sti ca m-am gandit si la alea sa le verific si nu au nimic

295140[/snapback]

daca iti trepideaza primele 10 secunde si nu mai mult , eu zic ca ar fi normal , parerea mea nustiu ce sa zic ,la mine nu trepideaza deloc , eventual verifica furtunasele scoatele de unde sunt ele "infipte" si cu motorul pornit pune-le pe dosul palmei sa vezi daca au vacuum in ele. :blink:

Edited by kretzu_sla
Link to comment
Share on other sites

Asa stiam si eu.

Am tot fost pe la service si am vazut zilnic cum plecau oameni multumiti de acolo.Am vazut un Sprinter cand a intrat facea ca tractoru si cand a iesitse auzea ca o albinuta.M-am convins si am incercat si eu.Nu vad ce s-ar putea strica.

A fost optiunea mea.

Link to comment
Share on other sites

Asa stiam si eu.

Am tot fost pe la service si am vazut zilnic cum plecau oameni multumiti de acolo.Am vazut un Sprinter cand a intrat facea ca tractoru si cand a iesitse auzea ca o albinuta.M-am convins si am incercat si eu.Nu vad ce s-ar putea strica.

A fost optiunea mea.

295173[/snapback]

corect. nu am nici un comentariu. vroiam doar sa te ajut in cazul in cre nu stiai. daca stii si vrei, faci ce vrei cu banii tai...

Link to comment
Share on other sites

In cazul meu parca s-a diminuat zgomotul motorului dar erau altii pe acolo care ziceau ca au scapat de trepidatii la relanti sau ca merge mult mai bine masina. :blink: Eu consider curatarea asta ceva preventiv nu ca si altii care au probleme cu injectoarele si merg acolo si asteapta minuni.
Link to comment
Share on other sites

unul din furtunase pleaca din dreapta motorului(daca privesti din fata masinii) de sub galerie si trece peste motor si intra in butoiasul acela negru din stanga motorului(langa turbo).

celalalt pleaca din butoiasul acela negru de langa turbina si trece rin partea de jos a motorului.

295151[/snapback]

 

 

SA MOR IO... (scuzati) deci ieri tocmai cand ma hotarasem sa iau filtrul epurator in urmatorul minut florin33 mi-a zis ca tocmai la schimbat (l-am schimbat si eu azi 159 ron la Ab) ... si acuma pbz imi spune de furtunu de vacuum... care tocmai acuma cand am schimbat filtrul epurator am observat ca e fisurat.

 

deci ca sa nu ne intelegem gresit .. acuma e seara si nu pot sa-i fac o poza sau ceva. e vorba de un furtunas imbracat intr-un material textil si vine de undeva din dreapta motorului cum te uiti si urca pe la motor.. trece prin fata capacului de ulei si continua jos in stanga motorului si se duce intr-un butoias care este situat in fata turbinei... te rog spune-mi daca asta e sigur fiindca al meu e rupt

Edited by B.M.W.
Link to comment
Share on other sites

am incercat sa explic cam pe unde vine traseul furtunului.. ideea e ca acuma a inceput sa-mi trepideze si in mers normal (mai exact la relanti) dar e foarte ciudat ca nu trepideaza tot timpu ci doar uneori si masina trage bine in rest, deci nu are probleme de performanta. care e treaba cu vacuum pana la urma ? Edited by B.M.W.
Link to comment
Share on other sites

In cazul meu parca s-a diminuat zgomotul motorului dar erau altii pe acolo care ziceau ca au scapat de trepidatii la relanti sau ca merge mult mai bine masina. :blink: Eu consider curatarea asta ceva preventiv nu ca si altii care au probleme cu injectoarele si merg acolo si asteapta minuni.

295179[/snapback]

cat te-a costat curatatul injectoarelor si unde ai facut?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.