Jump to content

Constatare motor


Boo

Recommended Posts

mda...si dupa ce un bulgar nu mi-a dat prioritate pe linia de centura si l-am lovit aproape frontal, aruncandu-ma in plin intr-un stalp, 318-le meu(1999) era varza...si evident, n-am avut nici casco...Ma rog, am luat altul dupa doar o saptamana si mi-am tras teapa(dar asta e in derulare,bajetii au fost platiti si e in curs de..bandaj:)), si vina mea, adevarat, n-am avut timp sa fac verificari...oricum, una peste alta, la rece, limuzina mea nou achizitionata(316i din 2000), face ca dracu, adica daca incerc sa plec cu motorul rece, parca sunt Stan si Bran-adica explozii in galerie,moare motorul, relanti inconstant.Am ajuns intr-un sfarsit la Augsburg, care, dupa o zi intreaga(8:30am-7pm), juma de rezervor de benzina consumat si 150km in plus(?!), mi-au dat un diagnostic de genul:ar trebui inlocuit debitmetrul de aer(1300 RON),dar daca nu e din vina lui, nu va punem sa-l platiti, si ar trebui inlocuita pompa de apa, sa vedem daca-si revine, si-ar mai trebui curatate si injectoarele, dar noi nu le putem curata, si ar trebui sa intrebati fostul proprietar daca nu cumva s-a umblat la soft...

Pfffff, dupa o zi jumate(am mai fost la ei pe aceeasi tema) mi-au dat un diagnostic prin bosketzi...Una peste alta, cu revizia periodica (ulei,filtre,etc),am lasat acolo 900 RON, fara ca macar sa mi se repare ceva...Mda, dezamagitor, nu ma asteptam, aaa, chiar mi s-a sugerat ca s-ar putea sa fie si catalizatorul dus, care e doar 2000 RON!!!

S-ar putea, s-ar putea, s-ar putea.....hmmm, meseriasi!

Are cineva vreo solutie/sugestie pentru motorul meu cu explozie (la propriu:))?? asu vreo recomandare la vreun service/mecanic priceput care-mi poate pune o diagnoza cum trebuie? Mersi mult, bafta si siguranta in trafic!:blink:)

Link to comment
Share on other sites

mda...si dupa ce un bulgar nu mi-a dat prioritate pe linia de centura si l-am lovit aproape frontal, aruncandu-ma in plin intr-un stalp, 318-le meu(1999) era varza...si evident, n-am avut nici casco...Ma rog, am luat altul dupa doar o saptamana si mi-am tras teapa(dar asta e in derulare,bajetii au fost platiti si e in curs de..bandaj:)), si vina mea, adevarat, n-am avut timp sa fac verificari...oricum, una peste alta, la rece, limuzina mea nou achizitionata(316i din 2000), face ca dracu, adica daca incerc sa plec cu motorul rece, parca sunt Stan si Bran-adica explozii in galerie,moare motorul, relanti inconstant.Am ajuns intr-un sfarsit la Augsburg, care, dupa o zi intreaga(8:30am-7pm), juma de rezervor de benzina consumat si 150km in plus(?!), mi-au dat un diagnostic de genul:ar trebui inlocuit debitmetrul de aer(1300 RON),dar daca nu e din vina lui, nu va punem sa-l platiti, si ar trebui inlocuita pompa de apa, sa vedem daca-si revine, si-ar mai trebui curatate si injectoarele, dar noi nu le putem curata, si ar trebui sa intrebati fostul proprietar daca nu cumva s-a umblat la soft...

  Pfffff, dupa o zi jumate(am mai fost la ei pe aceeasi tema) mi-au dat un diagnostic prin bosketzi...Una peste alta, cu revizia periodica (ulei,filtre,etc),am lasat acolo 900 RON, fara ca macar sa mi se repare ceva...Mda, dezamagitor, nu ma asteptam, aaa, chiar mi s-a sugerat ca s-ar putea sa fie si catalizatorul dus, care e doar 2000 RON!!!

  S-ar putea, s-ar putea, s-ar putea.....hmmm, meseriasi!

  Are cineva vreo solutie/sugestie pentru motorul meu cu explozie (la propriu:))?? asu vreo recomandare la vreun service/mecanic priceput care-mi poate pune o diagnoza cum trebuie? Mersi mult, bafta si siguranta in trafic!:))

152872[/snapback]

de cand au la Augsburg service ?? :) :blink:

Link to comment
Share on other sites

S-ar putea sa fie ori debitmetru,ori sa traga aie prin alta parte si sa al deregleze ma gandesc,daca spui ca nu ai un relanti constant,bine eu stiu acum ce ar mai putea fi la un e46,eu am un e30 318i 1988 motor m40 si mi sa dus debitmetru,am fost la cineva care se ocupa cu dezmembrari am luat debitmetru ma costat 40 de euro cu tot si cand l-am pus pe masina dupa cateva secunde se oprea motorul si trebuia sa o tin din aceleratie pana de mai incalzea un pic si dupa aceia tot asa facea un relanti care de la 0 turati se ducea la 3500,si am observat ca unde se unesc conductele de aer la galerie garniturile erau rupte si etansarea nu se mai facea bine fier pe fier, si pe acolo tragea aer,si deregla debitmetru,pana am dat comanda de garnituri am dat cu mastic si am pus debitmetru si am dat cheie si atunci totul a revenit la normal ,ma gandesc ca poate sa fie si ceva de genul asta si la tine,bine tehnica a avansat,la e 46 nu stiu cum stau lucrurile.....
Link to comment
Share on other sites

Da, merci all, am oprit ieri la un turc in Baicului(Colentina), astia sunt pasionati...s-a uitat un pic la ea, a scos valva de acceleratie si nu mai pocnea...E adevarat, da explozie pe galerie doar la rece, o sa curat valva de acceleratie,poate e de la aia, cum a sugerat turcu'....Cat despre a merge la AB, pai in afara ca sunt super figuranti pana iti fac o programare, dupa aia te rup la manopera pe ora...sa vad, poate merg la bmw la Filaret, a fost cineva la ei, cum sunt?Merci, ne-auzim,iar daca aveti propuneri,le astept, daca aflu ceva, va spun!Bafta!
Link to comment
Share on other sites

Am fost eu sapt trecuta la Filaret.....mi-au schimbat garniturile de la capace tacheti bujiile, in total 14 mil :blink: In plus masina nu are putere, nu mai trage deloc si nu trece de 4000 rpm. Au pus-o pe tester si nu a iesit nimic si ce sfat mi-au dat..."comandati injectoarele", ceea ce e aberant deoarece nu schimbi 8 injectoare pt unul stricat, asa ca mi-am facut programare pt azi la un service unde o sa curate injectoarele.
Link to comment
Share on other sites

mda...si dupa ce un bulgar nu mi-a dat prioritate pe linia de centura si l-am lovit aproape frontal, aruncandu-ma in plin intr-un stalp, 318-le meu(1999) era varza...si evident, n-am avut nici casco...Ma rog, am luat altul dupa doar o saptamana si mi-am tras teapa(dar asta e in derulare,bajetii au fost platiti si e in curs de..bandaj:)), si vina mea, adevarat, n-am avut timp sa fac verificari...oricum, una peste alta, la rece, limuzina mea nou achizitionata(316i din 2000), face ca dracu, adica daca incerc sa plec cu motorul rece, parca sunt Stan si Bran-adica explozii in galerie,moare motorul, relanti inconstant.Am ajuns intr-un sfarsit la Augsburg, care, dupa o zi intreaga(8:30am-7pm), juma de rezervor de benzina consumat si 150km in plus(?!), mi-au dat un diagnostic de genul:ar trebui inlocuit debitmetrul de aer(1300 RON),dar daca nu e din vina lui, nu va punem sa-l platiti, si ar trebui inlocuita pompa de apa, sa vedem daca-si revine, si-ar mai trebui curatate si injectoarele, dar noi nu le putem curata, si ar trebui sa intrebati fostul proprietar daca nu cumva s-a umblat la soft...

  Pfffff, dupa o zi jumate(am mai fost la ei pe aceeasi tema) mi-au dat un diagnostic prin bosketzi...Una peste alta, cu revizia periodica (ulei,filtre,etc),am lasat acolo 900 RON, fara ca macar sa mi se repare ceva...Mda, dezamagitor, nu ma asteptam, aaa, chiar mi s-a sugerat ca s-ar putea sa fie si catalizatorul dus, care e doar 2000 RON!!!

  S-ar putea, s-ar putea, s-ar putea.....hmmm, meseriasi!

  Are cineva vreo solutie/sugestie pentru motorul meu cu explozie (la propriu:))?? asu vreo recomandare la vreun service/mecanic priceput care-mi poate pune o diagnoza cum trebuie? Mersi mult, bafta si siguranta in trafic!:))

152872[/snapback]

Daca esti interesat de un mecanic ffff bun astept o confirmare (mesaj ) te pot ajuta cu un om super bun , profesionist si in acelasi timp un mare iubitor de BMW care o face intai din placere si dupa pt. cash :blink:

Link to comment
Share on other sites

Daca esti interesat de un mecanic ffff bun astept o confirmare (mesaj ) te pot ajuta cu un om super bun , profesionist si in acelasi timp un mare iubitor de BMW care o face intai din placere si dupa pt. cash  :blink:

153832[/snapback]

 

pai as fi si eu interesat de un mecanic care sa nu "suga" tot!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
sau da-mi un mesaj privat si te trimit la cineva care se ocupa doar de diagnosticari... are tot ce-i trebuie inclusiv experienta cu BMW-uri si costa sensibil mai putin plus ca e la dispozitia ta oricand...

153699[/snapback]

vreau si eu daca se poate nr celui meserias in diagnoza ca am o problema cu relantiul.mersy

Link to comment
Share on other sites

Am fost eu sapt trecuta la Filaret.....mi-au schimbat garniturile de la capace tacheti bujiile, in total 14 mil :blink: In plus masina nu are putere, nu mai trage deloc si nu trece de 4000 rpm. Au pus-o pe tester si nu a iesit nimic si ce sfat mi-au dat..."comandati injectoarele", ceea ce e aberant deoarece nu schimbi 8 injectoare pt unul stricat, asa ca mi-am facut programare pt azi la un service unde o sa curate injectoarele.

153229[/snapback]

uite aici un domn care iti poate sune clar, si pe bune fara multe ezitari ce are masina ta, ing. Malin 0788 207 050

Link to comment
Share on other sites

Daca intr-adevar vrea cineva un service bun in materie de bmw si masini nemtzesti in general v-as sugera sa va ducetzi la DMS autoelectronic, situat pe B-dul Energeticienilor Nr.4, ieftin si baietii de acolo se pricep bine. Tel: 0723218113 0788996633 sau 0213464278 sau 02103448180. si mai au cateva numere dar mi-e greatza sa le scriu.
Link to comment
Share on other sites

Pai spune-ne mai multe despre el!

PS: Ai compact?

174067[/snapback]

da, e 46, inainte am avut e 36, omu este inginer, acum la auto prugia, inainte la porshe, este foarte ok si are soft bun, am auzit acum ca si la filaret fac constatari adevarate cu 800 mii, asa ca ...............

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
sau da-mi un mesaj privat si te trimit la cineva care se ocupa doar de diagnosticari... are tot ce-i trebuie inclusiv experienta cu BMW-uri si costa sensibil mai putin plus ca e la dispozitia ta oricand...

153699[/snapback]

 

salut chris, ai un stil british de om care face si tace

uite, am si eu cam aceeasi problema, plus ca mi consuma vreo 20 si este doar un amarit de 316 i, da mi si mie te rog datele respectabilei persoane care poate s ami faca si mie o diagnosticare pertinenta

multumesc

tel meu este 0726 233 021

mailul meu este neagucosmin@yahoo.com

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.