Jump to content

Poate fi montat un motor de M3 pe un 316i


Karolus

Recommended Posts

Fac in jur de 2000-2500km pe luna si asta 95% in Bucuresti. Imi place sa ma plimb :rolleyes:

Deci fac in jur de 3-4 plinuri pe luna, mai pui RCA, mai pui tot felul de nimicuri pe care le-am schimbat. Acum urmeaza suspensie complet fata spate (brate, bucsi, flanse bla bla bla) ... deci inca 1000 EUR (si aici ma refer la ceva de genul v-max sau ta-technix, oem pt mtechnik ma duce muuuult mai mult). Crede-ma ca se aduna daca pui rca, impozit, motorina, eventual CASCO, cauciucuri, etc....

Link to comment
Share on other sites

Ma indoiesc pe deplin ca poti cheltui aprox. 8500 € / an pe intretinerea unui E46 fie si la un motor mare.

Cat despre colegul nou care vrea conversie 316 -m3 - desi sunt adeptul unor modificari substantiale(gen inlocuire motor cu unul mai mare ,upgrade total frane ,suspensii etc) la o masina la care tii , conversia dorita de tine e in zona irealizabil pentur simplu fapt ca nu ai unde sa faci o asemenea conversie in Romania , iar resursele materiale necesare nu justifica niciun soi de pasiune.

Edited by jollyxter
Link to comment
Share on other sites

Omul a intrebat, fiecare si-a dat cu parerea. Eu nu m-as baga la asa ceva, as lua un M3 second daca as avea bani sa il intretin asa cum trebuie. La cat ma costa intretinerea la 330cd (am o medie de 30 mil/luna - include tot motorina, piese, rca bla bla bla) cred ca M3 imi iau cand o sa castig minim EUR 3,000/luna (si aici vb de M3 e46 nu e90....)

Te aberezi rau de tot cu 30 mil/luna intretinere la 330cd.

 

Pai tu pui motorina si cauciucurile la socoteala ? motorina nu se pune si cauciucurile nu le schimbi in fiecare luna.

 

Intretinere inseamna consumabile care alea se schimba odata la 6, 12 luni/ 10, 15 mii km + ceva piese care mai pica, si alea rar, ca nu se strica in fiecare zi.

Link to comment
Share on other sites

Te aberezi rau de tot cu 30 mil/luna intretinere la 330cd.

 

Pai tu pui motorina si cauciucurile la socoteala ? motorina nu se pune si cauciucurile nu le schimbi in fiecare luna.

 

Intretinere inseamna consumabile care alea se schimba odata la 6, 12 luni/ 10, 15 mii km + ceva piese care mai pica, si alea rar, ca nu se strica in fiecare zi.

 

Pentru masina personala (325ci) au fost cheltuiti in 17 luni cam 11000 RON pentru piese si revizii. Lasand la o parte casco, rca, impozit, benzina, servicii de vulcanizare/spalatorie/detailing etc. Daca iau in calcul toate cheltuielile facute pentru masina, in 17luni am cheltuit aproape cat am dat pe ea. Nu ajung la 30mil/luna, dar luand toate cheltuielile in considerare 20mil/luna nu sunt mereu suficienti :thumbsup:

 

P.s. Pentru initiatorul topicului: Promit ca imediat dupa ce faci transplantul si masina e functionala iti fac cinste cu un plin de benzina :drinks:

Edited by B-490-RZV
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.